Gönderen Konu: Gerçekçilik Sıkıntısı  (Okunma sayısı 7465 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kaan✰

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 2020
  • Can I talk to you for a moment?
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #20 : 25 Eylül 2015, 10:51:41 »
POP demand mod her ne kadar güzel vaadlerde bulunsa da ekonomik alanda yapay zekanın yetersizliği yüzünden oyuncuya yüksek oranlarda gelirler vererek dengeli olamıyor maalesef.
 

Çevrimdışı Wayfear

Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #21 : 25 Eylül 2015, 12:21:49 »
Yüksek parayı ben daha gerçek olması için sanıp vay be demiştim. Sonra Kaan geldi tabi   :disappointed:
Arkamda dost Fransız tümeni olmasındansa önümde Alman ordusu olmasını tercih ederim.

George S. Patton
 

Çevrimdışı PashaZade

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1440
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #22 : 25 Eylül 2015, 16:07:07 »
Adi ustunde alternativ tarih. Hoidede ayni sey gecerli. Turkiye savasa girmemisken adamlar new yorkta cay ictiriyorlar. Tarihle ayni gitmesini istiyosan belgesel lzle derim daha gerçekçi oluyor.
 

Çevrimdışı mixedindustry

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 659
  • Deutschland, einig Vaterland!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #23 : 25 Eylül 2015, 16:30:25 »
POP demand mod her ne kadar güzel vaadlerde bulunsa da ekonomik alanda yapay zekanın yetersizliği yüzünden oyuncuya yüksek oranlarda gelirler vererek dengeli olamıyor maalesef.

Historical Project modunu dene derim. Fakat oradaki sorun da neredeyse her şey tarihi olarak oluyor.
Marxist-Leninist-x----Revisionist
Political Left--x------Political Right
Open Society--x----Closed Society
Market Socialism-----x-Planned Economy
Hawk Lobby----x--Dove Lobby
Interventionism---x---Isolationism
Religious Policy: Secularism
Citizenship Policy: Full Citizenship
War Policy: Pro Military
Ideology: Communist
Consciousness: 7.00(+0.0115)
Millitancy: 5.00 (+0.00015)
 

Çevrimdışı Herr Marschall

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 79
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #24 : 25 Eylül 2015, 22:32:59 »
1861 yılından başlamayı dene. Daha dengeli bir oyun oluyor.
 

Çevrimdışı Kaan✰

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 2020
  • Can I talk to you for a moment?
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #25 : 26 Eylül 2015, 01:01:53 »
Oyunda gerçekçilik aramanı pek hevesle karşılamıyorum. Wayfear'ın attığı asimilasyonlara ve conversationlara baktığında halkın günlük ihtiyaçları ne kadar az karşılanırsa o kadar çabuk din değiştirdiğini görebilirsin. Günümüzde ben fakir olan halkın dinine ve etnik düşüncesine daha çok bağlı olduğuna kanaat getirdiğimden bunun oyunda ters yansıtılmasından dolayı hoşnut değilim. Zaten şu anda hikayemde kullandığım modda düzenlediğim şeylerden bir tanesi bu olay.

Kod: [Seç]
group = {
modifier = {
factor = 1
not = { luxury_needs =1.1 }
}
modifier = {
factor = 0.5
not = { luxury_needs = 0.7 }
}
modifier = {
factor = -0.2
not = { luxury_needs = 0.5 }
}
}

Bu tarzda olduğu zaman eğer lüks ihtiyaçlarının %50'sine ulaşamazsa o halk dinini değiştirmekten çekinirken %50-70 arasında negatiften çıkıp 0.30'luk bir artış gösteriyor. %70-100 arasında ise 1 + 0.30 (önceki %50 den gelen 0.3) = 1.3 lük bir artış şeklinde ayarladım. Bunları oyunda test ediyorum şu anda...
 

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2939
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #26 : 26 Eylül 2015, 09:49:07 »
Oyunda gerçekçilik aramanı pek hevesle karşılamıyorum. Wayfear'ın attığı asimilasyonlara ve conversationlara baktığında halkın günlük ihtiyaçları ne kadar az karşılanırsa o kadar çabuk din değiştirdiğini görebilirsin. Günümüzde ben fakir olan halkın dinine ve etnik düşüncesine daha çok bağlı olduğuna kanaat getirdiğimden bunun oyunda ters yansıtılmasından dolayı hoşnut değilim. Zaten şu anda hikayemde kullandığım modda düzenlediğim şeylerden bir tanesi bu olay.
İnsanlar dünyaya kul oldular; din, yalnız ağızlarında. Geçimleri düzendeyse söz ediyorlar dinden, ama bir belâya uğradılar mı bundan da vazgeçiyorlar. Gerçeğe uyan işe koyulan yok, fakat bâtıla koşan çok.
 

Çevrimdışı Herr Marschall

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 79
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #27 : 26 Eylül 2015, 10:34:14 »
Ben bu arada yorumları okudum da bazı şeylere katılmıyorum. 3.0.3 verisonunda şu dikkatimi çekiyor. Savaş motoru pek çok Paradox Oyunundan daha gerçekçi (HoI hariç, çünkü o zaten neredeyse sadece orduda micromanagement sağlıyor.) ve ekonomiyi de yeterince ayrıntılı buluyorum. Diplomasi bence yeterince ayrıntılı. Diplomasi sadece Vic2 değil hatta sadece Paradox değil tüm oyunların bir sorunu. Sürekli savaş açılmasının sebebi aşırı hızlı genişleme ve infamy artışı olabilir ki çok vakit geçirmesem de eu4'te bu olay çok daha fazla oluyordu.

Beni en çok rahatsız eden şey hemen her ülkenin rahatça military access alabilmesi. Bunu zorlaştıracak bir yol bulunmalı. (hangi dosyayla oynamak lazım?)
Bir de anacholiberal isyanlar haddinden fazla oluyor. Bu kadar anarcho liberal biraz fazla.

Yine de en basit önerim 1861'den başlayarak oynamak.
 

Çevrimdışı Wayfear

Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #28 : 26 Eylül 2015, 12:36:44 »
@Kaan

Fakir Halk O dönem parası olmadığı için okuma yazma öğrenemiyor bilinçlenemiyor diye düşünüyorum . Bu yüzdende misyonerlere kanıyorlar.
Arkamda dost Fransız tümeni olmasındansa önümde Alman ordusu olmasını tercih ederim.

George S. Patton
 

Çevrimdışı Kaan✰

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 2020
  • Can I talk to you for a moment?
    • Profili Görüntüle
Ynt: Gerçekçilik Sıkıntısı
« Yanıtla #29 : 26 Eylül 2015, 13:14:41 »
İyi güzel diyorsun da okuma yazma %100 olan insanda da bu durum aynı şekilde geçerli oluyor. Farkettiysen onun içinde ayrı bir yer var ve ne kadar eğitimli ise o kadar hızlı değiştirme var yine.