Gönderen Konu: Victoria 2 - Türkçe Yama %75  (Okunma sayısı 10603 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı battle4royal

Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #40 : 16 Aralık 2017, 16:15:16 »
Hocam şuan bu çeviri ile uğraşmıyorum. Diğer çevirilere bile vaktim yok zaten. Şuan HOI4 üzerinde bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

Türkçe karakterlerde problem çıkyor. Onu nasıl düzeltebilirim? Yani ş,ı gibi Türkçe karakterlerde ? görünüyor.

Çevrimdışı aortows20

  • Azab
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #41 : 19 Aralık 2017, 06:26:42 »
yama da problem mi var üstad bakabilir misiniz ?
 

Çevrimdışı Zebercet

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 248
  • Bilincin her türlüsü hastalıktır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #42 : 06 Mart 2018, 17:46:34 »
Fatih emeğine sağlık bu yama çok güzel olmuş ya gazeteler falan. :D
+Takviye olarak gönderdiğin ordunun savaşa yetişemeyip yenilen ordudan sonra onun da imha olması...
 

Çevrimdışı FatihTr

  • HOI4
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 913
  • Beğenildi: 10 kere
  • Hearts of Iron IV - Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #43 : 06 Mart 2018, 21:38:13 »
Fatih emeğine sağlık bu yama çok güzel olmuş ya gazeteler falan. :D

Teşekkür ederim iyi oyunlar.
Avrupada kurulacak bir birlik hiçbir zaman Amerika'nın rakibi olamayacaktır. Çünkü Avrupa halklarının birbirlerine olan tarihsel düşmanlıkları Avrupa Birliği'nin karar alma mekanizmalarını olumsuz yönde etkileyecektir.
-Adolf Hitler-

 

Çevrimdışı Blackwind

  • Azab
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #44 : 10 Mart 2018, 14:36:55 »
Bir türlü indiremedim dosyayı. Başka sitelere atıyor indirme sayfası gelmiyor.
 

Çevrimiçi Furkan 65

Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #45 : 10 Mart 2018, 16:18:29 »
 

Çevrimdışı tlptsc

  • Azab
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #46 : 18 Mayıs 2018, 01:56:31 »
Yamanın son durumu nedir sayın arkadaşlar?  ???
 

Çevrimdışı fatih387

Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #47 : 24 Mayıs 2018, 15:35:24 »
Oynamak için yeterli, eksik bi yanı yok. Gazeteler vs çevrilmenmiş ama onlar işin hikaye kısmı, okumaya gerek yok.   
 

Çevrimdışı Destekhile

  • Azab
  • *
  • İleti: 41
  • Savaşın zevkini almk isteyenler Türklerle savaşsın
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #48 : 04 Temmuz 2018, 14:32:11 »
Heart Of Darkness İle Uyumlu mu?
Dünyada iki bilinmeyen vardır; biri Kutuplar, diğeri Türkler...
-Albert Sorel
 

Çevrimdışı fatih387

Ynt: Victoria 2 - Türkçe Yama %75
« Yanıtla #49 : 05 Temmuz 2018, 15:17:36 »
uyumlu.