Gönderen Konu: Supreme Ruler Cold War Güncelleştirmeler  (Okunma sayısı 20246 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kaan✰

Supreme Ruler Cold War Güncelleştirmeler
« : 19 Ağustos 2011, 10:04:09 »
Düzenli hal (Yıldızlı olanlar indirilmeli)

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-0-71.exe

www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-1-1.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-1.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-2.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-45.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-59.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-72.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-73.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-3-1.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-3-7.exe




Ek Paket 7.0.71 ve gelen özellikler


Düzeltmeler                                    

- Oyunun hızı arttırıldı.


- Yol ve demiryollarının sembolleri düzenlendi.


- Senaryoda Custom bölümüne yeni senaryolar eklendi.


- Garnizonların düşük önemli olan bölgelerde (Theatres-battlezones) azalması ayarlandı.


- Sömürgelerin sahipleri sömürgelerinin yardımın isteklerinde daha başarılı.


- Saldırı ve savunmada yapay zeka geliştirildi.


- Birimlerin yol bulma özelliği geliştirildi.


- Ekonomik model geliştirildi.


- İnsan gücünün yapay zeka tarafından kullanılırken ki aksaklıklar düzeltildi ve geliştirildi.


- Kaybolan yada sıkışan taşıma gemilerinin yok edilmesi eklendi.


- Savaşta olmayan YZ artık daha çok birimlerini rezerve ediyor.


- Süveyş Kanalı'nın yoğun olduğu saatlerdeki deniz trafiği düzeldi.


- Birimler artık gidilemeyecek yerlere gitmeye çalışmıyor.


- Denizden yapılan taşımacılık sistemi  geliştirildi.


-Teknoloji bölümünde olan çökme olayı düzeldi.




Ortalama boyut 52 MB

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-0-71.exe


Ek Paket 7.1.1 ve gelen özellikler

Düzeltmeler                                    


- Olası 3 bozulma durumu düzeltildi.
(Birimsiz oyuna başlama, Teknoloji ağacı, Yol bulma konusu)

- Birkaç harita ve tarihsel veriler düzeltildi.

- Birkaç üretim malları başlangıçta daha kolay bulunur oldu.

- Ülkeler artık ellerinde belli miktarda halkın kullanmadığı gelişmek için kullanılan kaynaklara sahip oldu. (Örn. Industrial Goods)

- A.B.D ve SSCB oyuna daha fazla Industrial Goods ile başlayacak.

- Dünya marketinde oyunun başlangıcında daha fazla kaynak satışa sunulabilir olacak.

-Opsiyonel Zaferler için birkaç düzeltme/geliştirme yapıldı.

- Malzeme listesi ve Teknoloji ağacı geliştirildi/düzeltildi.

- Koloniler geliştirildi.

- Kolonilerin bağımsızlığı varolan anlaşmaları kaldırıyor.

- Kolonilere artık daha fazla anlaşma yaptırılabilir.

- Kolonilerin yakınlıkları (Kutuplara) artık sömürgesi olduğu ülkenin ilişkisine bağlı

- YZ geliştirildi.

- Sömürge devletleri artık koloni savaşlarında daha etkinler.

- Sömürgeci devletlerle yapılan barış kolonilerle de barışı sağlıyor.

- Stratejik havuz emirlerinde geliştirme/düzeltme yapıldı.

- Bağımsız olan koloniler ülkelerinde bulunan fabrikaları kendilerine alıyorlar.

- Himaye zaferi artık karşı tarafa kayan durumu olmadığı zaman gerçekleşiyor.

- Bölgeler (Theatre) listesi artık her bölgenin önceliğini gösteriyor.

- Diğer düzeltmeler.
________________________
-- Artık yıkılmış olan devletlere eventler gelmiyor.
-- Kolonilerdeki bina üretimi düzeltildi.
-- Skor ve Seçim oyunlarında ortalama uzunluk 50 yıl oldu.
-- Harcamalar artık "-" tuşuyla eksiye çekilemiyor.
-- Kolonilerin artık himaye değiştirmesi sağdaki bildirim kutucuğunda gösterilmiyor.
-- Birkaç küçük düzeltme daha yapıldı.


Ortalama boyut 65 MB

www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-1-1.exe



Düzenli hal

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-0-71.exe

www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-1-1.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-1.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-2.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-45.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-59.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-72.exe

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-73.exe




« Son Düzenleme: 03 Ekim 2013, 20:01:49 Gönderen: Bgieer »
 

Çevrimdışı Emperor

  • Filozof
  • *
  • İleti: 1947
  • The Mad Baron
Yamalardan sonra yeniden başladım oyuna geçenlerde, hız olayı çok iyi olmuş. Öncelikle Türkiye ile baya bir oynadım ama çok kolay geldi, ekonomi vs. Şimdi Kuzey Vietnam ile başladım ve başladığımdan beri Güney ve onun müttefikleri Fransa, İtalya, Britanya ile savaş içindeyim. Güzel oyun döndü belki birkaç resim paylaşırım ilerde...
Heyder Baba, göyler bütün dumandı,
Günlerimiz birbirinden yamandı,
Birbirizden ayrılmayın, amandı,
Yakşılığı elimizden alıblar,
Yakşı bizi yaman güne salıblar!
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #2 : 04 Kasım 2011, 19:32:53 »
Evet arkadaşlar 7.1.1'den sonra 7.2.1 çıktı.İşte yapılan düzeltmeler;
Update 2 (Version 7.2.1) is Available.

Highlights:

- New Scenario : Shadow of the Bear
- More than 80 new Cold War events
- 65 actual leader pictures
- Many new units, unit meshes, technology updates
- Significant game speed and AI improvements
- New game features, interface improvements, and general fixes.


Scenario Description: Shadow of the Bear
As the Cold War heated up in the late 1950's, what would have been the fallout if a nuclear exchange had occurred between the United States and the USSR? Perhaps it would have given China a chance to emerge from the Shadow of the Bear. Start the game as China just before a nuclear exchange between the US and USSR. Use the opportunity of the Super Powers weakening each other to move against one of them and claim China’s place as a new Supreme Ruler.


Detailed Change Log:

- Links to helpful resources added to main menu
- Audio cue added for completion of research
- Map updated (Goa, Palestine, Guam, etc.)
- More than 60 new "leader" images added.
- More than 80 new events and many events updated.
- More than 30 new units added
- Region Capture now offers Colonize/Annex/Liberate
- Script for "Change Region Flag" event implemented
- Rule of Engagement system added, similar to SR2020
- Ability to set messages to receive based on priority level added.
- Colonies will support Parent regions in localized conflicts
- Parent regions will attack in defense of their colonies
- Proxy Wars Improved
- Overall Game Speed improvements
- Pathing and Destack code improved
- AI regions will pick sides when allies go to war. No penalties for break.
- Aircraft inherit proxy from their last airbase
- Artillery will fire into proxy territory in most cases
- Fixed proxy bug affecting Mutual Defense without Alliance
- Multiplayer Sync improved
- Sync errors on building facilities fixed
- On Map Notices code now more robust
- Graphic effect added to newly arrived On Map Notices
- Notices in wrong categories fixed
- 3D models for cities optimized for "top down" view
- Tech Tree fixes and GUI cleaned up.
- Space Race progression fixed
- Numerous Map fixes
- Colonies clear treaties at independence
- Spotting type fixes
- Breaking treaties function fixed
- Sphere related values capped to not go out of range
- Various fixes on translated files
- Building button from hex inspection fixed
- Better GUI feedback for regions with no spies
- Unit Upgrade chain fixed
- Fixes related to building military facilities in a colony
- Corrections made to expense report data and total value formula
- Taxation and Social Spending interfaced minor clean up
- Region Orbats updated
- Various equipment data fixes
- Various relationship adjustments
- Unit Design trade rules fixed
- Research completion fixes
- Message functions to "no longer receive" and "pause on event" fixed
- Missing Composite Ore GUI pic fixed
- "No Units" option issues corrected
- Colonies can no longer win unification votes
- Air incursion effects rebalanced
- Changed Surrender factors, especially after government change
- Units without sufficient missile capacity will no longer go into strategic pool
- Fewer responses by allies to support wars in colonies
- Support for Military Buildup event
- Election dates reset when governments change to democracy
- AI will scrap and replace units when appropriate; Minister priorities (arms race/dec) also
- Unused units now more likely to go to reserve after inactivity
- Subs more likely to patrol
- Funding insurgency high fixed, values reported according to daily/annually setting
- Domestic Markup cap fixed
- Command units only spawned to units 'inscenario' when 'limit in scenario' set
- Human minister will now always reciprocate an AI region alliance break
- Fixed rubber-band select issue with On-Map-Notice hexes

Approximate Download Size 92 MB

Direct Download Location: http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-1.exe
Buyrun beyler.İyi oyunlar!! :scholar:
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Ynt: 7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #3 : 06 Aralık 2011, 16:35:31 »
Deneyen var mı pause'den çıkamama yada save dosyasını main menü'ye çıkarak sonra tekrar girerek gibi saçmalıklar devam ediyor mu?
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı zibartan

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 761
Ynt: 7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #4 : 08 Aralık 2011, 06:25:43 »
Ediyor.
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Ynt: 7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #5 : 08 Aralık 2011, 17:02:21 »
Bütün sorunlar ortadan kalkmış mı yani?
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı zibartan

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 761
Ynt: 7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #6 : 09 Aralık 2011, 00:24:48 »
Benim gördüğüm oyunla ilgili sorunların çoğu devam ediyor ama bütük sorunlar giderilmiş. Fakat hala rasgele çökmeler devam ediyor en kötüsü.
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Ynt: 7.2.1 yükseltme yaması
« Yanıtla #7 : 09 Aralık 2011, 21:01:16 »
Anladım.Teşekkürler.
Denedim gerçekten fark var. crwn*
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2011, 22:44:02 Gönderen: mert_can »
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Ynt: 7.2.2 yükseltme yaması
« Yanıtla #8 : 10 Aralık 2011, 11:19:09 »
http://www.bgforums.com/forums/viewtopic.php?f=63&t=19400
2 Mb 7.2.2 versiyonuda çıkmıştır.
« Son Düzenleme: 04 Şubat 2012, 10:18:56 Gönderen: Crætive »
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
3.yükseltme yakın zamanda çıkacaktır. ;)
« Son Düzenleme: 16 Mayıs 2012, 15:01:35 Gönderen: mert_can »
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Loki

  • İmparator
  • *
  • İleti: 7103
Bir dönem indirmiştim oynayama heveslenmiştim sonra silmiştim adam gibi oynamadan belki yeniden başlarım paylaşım için teşekkürler.

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Bu yamadan bayaa umutluyum.Geliştirmeler yerinde olacağa benziyor.Asıl bu güncelleme çıktıktan sonra Modern Mod'un da yeni versiyonu çıkacak ve daha geliştirilecek.Modda bu güncellemeyi bekliyor.Tekrardan başlayabilirsin Joker.
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Loki

  • İmparator
  • *
  • İleti: 7103
İyide ben Buglar yüzünden bırakmadım  ;D Oyun çok karmaşık geldi bir ara yeniden başlarım belki çözmeye çalışırım.

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
:D 1 haftalık işi var çözersin.
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Beklenen kesin tarih geldi...
Agustos ayı içerisinde yeni güncellenme sunulacakmış :D
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Güncelleme 3'e dair birkaç resim paylaşıldı.Bende sizlere bunları göstermek istedim.Oyunda gelir-gider bölümü düzenlenmiş.İkonlarıyla birlikte (gelirler veya gider)ana konu altında toplanmış böylece ikonun üstüne geldiğimiz zaman onun alt kategorilerinde ki sekmeleri de görebileceğiz.Alttaki resimde karşılaştırma için konulmuştur.

Güncelleme 3

Güncelleme 2
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Kaan✰

linkini atabilir misin?
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2012, 13:07:43 Gönderen: CreativE™ »
 

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2228
  • Muk
Evet beyler bu tam anlamıyla güncelleme değildir ancak size sunulan küçük bir yama var.Bu yamanın çalışması için 7.2.2 gereklidir.Devamı yakında gelecektir..;

http://www.battlegoat.com/downloads/SRCW-Update-7-2-45.exe

7.2.45 Tester Readme

Known Issues
- Merchant Marine just stop in some places. Eventually AI regions will recall or scrap these. Still working to reduce this.
- Transport still takes northeast passage too often.
- Suez canal transit treaties may get cancelled too often.
- loading a savegame,starting time may take longer as all paths are re-calculated. This is especially noticable in games where there are hundreds of units actively moving.
- Boats still get stuck in “inlets”. (Baltimore, Bay of Fundy, etc.)
- AIparams still to be reviewed.

UPDATES

Update 3 beta – September 2012 -

Changes:

- Income and Expense reports in Treasury completely redesigns
- Income and Expense totals shown per department
- Spending shortfalls only shown when shortfalls exist
- Scorecard shows flag for “region is target of destabilization”
- Header will sort to find regions the player is targeting
- 25 more leaders faces (all leaders into the ‘80s)
- Map Fixes
- BattleZones touched up
- Balance reviewed based on engine changes
- Various fixes
- Tech Tree updated
- Equipment File updated
- Orbat fixes
- Updates to events
- Unit Trade - default to "trade where located";
-Scenario lobby option “Diplomatic Merchant Marine”, off turn will “magic transport”.
- Regions more likely to trade goods
- Allies will offer money more often (but less money)
- Approval negative effects minimized for players "in sphere"
- Military upgrade maintenance costs reduced / inflation adjustments
- Colonies auto-send their surplus to their parents daily (no cost / no trade)
- Colonies will max production, and not sell to market (send to parent instead)
- Fixed issue with certain minister priorities - rewrote internal priority handling
- Fixed garrison reduction issues (will still take time, though)
- GUI Crash bug resolved
- Naval "AI Request" message flood bug resolved (memory "leak")
- Adjusted use of interception-AI requests for stationary units
- Liberate Colony added for Single Player
- Neutral Exit flag inherited by merchant marine
- New Consumer demand formulas - more GDP tie-in; Roads/Rails for fuel use
- Start of game world GDP calculation fixed
- Power no longer stocked over multiple days
- Improved AI / Minister handling of Social Spending, Research spending
- Start of game world GDP calculation fixed again
- Adjustments to social spending when no money (AI/Minister)
- Colonies will slash research spending unless they are rich
- Exit Rule bugs fixed - units on 'neutral exit' will not get shot at; will use ports
- Fixes to trade w/o transit issues
- Air Patrol / Fuel bug fixed
- Tax / GDP Formula bug fixed
- Sphere changes when declaring war on other sphere member adjusted
- Handling of colonies of defeated player fixed in MP
- GUI items; handling of 'excluded flag' by AI updated
- Supply contribution of port is now based on largest value instead of prior order
- Fix bug in reduction-of-supply calculations
- Fixed Relationship change issues when liberating region
- Garrisons are eliminated when land changes hands
- AI war declarations on same "leaning" sphere increasingly possible
-State department Region Select now with Theatre headers
- Reserve and Production facility select now with Theatre headers
- Adjusted quick-exit path (Window X or alt-F4) to try to prevent exit-crash
- Fixed cache creation, memory bugs
- Aircraft landed on carrier units will no longer be shot at if sea but no land transit
- Diplo trade of units from base locked in colony should hopefully work
- Minister will no longer recommend research that is already in queue
- More on parent/colony exit rule fixes
- Fixed some goods reporting: diplo trades now show up in 'trades' total (but only quantity, not dollar value)
- Fuel/Ammo given to transit units w/o regional supply now reported in demand/use
- Adjusted save write buffer size for large unit counts (should resolve 1K save crash)
- Optimization - reduce RAM use
- Optimization - reduce savegame size
- More error checks in code
- AI unit scrap code will reduce more types of leg infantry, incl cavalry
- AI players will no longer send units to support a colony request (but may still respond to calls for assistance from parent units)
- on-map graphic events no longer queued when game is minimized
- More Merchant Marine fixes
- AI Merchant Marine that are completely lost will auto-scrap
- Performance adjustments:
- Units unable to sea transp to base will not try repeatedly
- Resupply is no longer done per slice; up to 120 slices at once if idle
- Units retreating to safe areas no longer need to go back to a base
- Reduced occurrence of "traffic jams" due to stack size pause & allies in the way
- findclosestbase routine improved to use seed pathing to check if reachable
- Possible issues with Resupply rate of in-reserve units fixed (minor)
- Various other small fixes

İyi oyunlar
Selanikli ;)

-Link Düzeltildi (Creative™)-
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2012, 18:22:48 Gönderen: CreativE™ »
beggin beggin uhuuuuuu
 

Çevrimdışı Semavi7

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 794
Bu son güncelleştirmeyi indirdim. Oyun biraz hızlanmış arkadaşlar. Ama biraz daha hızlansa fena olmaz ;)
 

Çevrimdışı paradox sever

  • Mandate
  • *
  • İleti: 172
  • Republic of Türkiye.
Güncelleme gelecek mi daha ?
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.