İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Dutchy

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 18
1
s.a arkadaşlar toprak aldığımda toprak için istenen idali gücü azaltan fikirin adı neydi
Adm idea galiba.

2
Herkese iyi günler, ve Dharma’nın başka bir geliştirici günlüğüne hoşgeldiniz.Eğer bir şekilde dünkü duyarıya erişemediyseniz, Dharma’nın çıkış tarihinin olduğunu bilmenizi isteriz. Ustalığınızı bu kıta parçasında 6 Eylül Perşembe günü gösterebileceksiniz.
O zaman ile bugün arasında birkaç tane günlük var. Hem Dharma hem de 1.26 Mughals güncellemesinde yeni özellikleri ve mekanik değişiklikleri ele aldık, ama hala bazı şeyler var.O yüzden bu gün içerik paketi ve Başarımları ele alacağız.

Dharma'nın yanı sıra Dharma İçerik Paketi de yayınlanacak.Yeni Hintli Danışman portreleri, Asker modelleri , Özelleşmiş fil çeşitleri, ve 12 dakikalık muhteşem tematik müzikleri içeriyor.
Dharmanın kendisi normal filleri içermekte. İçerik Paketine sahip olacak kişiler için Hindu yada Müslüman olmasına göre çeşitli filler bulunacak.
Karşılaştırma için normal bir fil ile müslüman bir fil:

While I have admittedly gone elephant crazy, there are also new unit models for bipedal warriors. For the Muslims, we have made units for all tiers for Bahmanis, Gujarat, Jaunpur, Malwa and of course, the Mughals. For the Indians, we have Nepal Mewar Gondwana Orissa and the South Indian Minors getting love. Here are the renders for a choice few:

Filler hakkında çılgınca konuşurken, 2 ayaklı savaşçılar içinde yeni modelleri unutmayalım. Müslüman devletlerde Bahmanis,Gujarat, Jaunpur, Malwa ve tabi ki Babürler. Hintli devletlerde Nepal, Mevar, Gondwana,  Orissa gibi devletler var. İşte bunlardan bazıları:


5 yıl önce, oyun piyasaya sürüldüğünde, Dünya çapında 2B ve 3B sanatta neredeyse çeşitlilik yoktu.
Tüm dünyada aynı yüzlere sahip danışmanları geride bırakalı çok uzun zaman oldu.
Dünya çapında derinlik ve çeşitlilik ekleme taahhüdümüzü daha da artırmak için bu İçerik Paketi ile birlikte 42 Hintli danışman portresi eklendi.

Müzik için gördüğünüz video klibine bakabilirsiniz( Arkada Trolleyen Paradox ekibinden çok müziğe bakmanız tavsiye edilir :D ):
https://www.youtube.com/v/KJedVuxxXxk&fs=1&wmode=transparent

Bugün bahsettiğimiz her şeyin, Dharma Genişleme paketinin yanında 7.99 $(steam için yaklaşık 12 tl) 'lık bir fiyatla satışa sunulan Dharma İçerik Paketi'nde bulacağınız içerik olduğunu unutmayın.
Gelecek hafta dikkatimizi 1.26 Babür Güncellemesinde eklenen Yirmi Başarıya çevireceğiz. Sadece eğlenmek için, başarı resimlerinden üçünü koyacağım. ve başarımların ne olduğunu tahmin edebilecek misiniz?

3
EU4 - Haberler / Ynt: Europa Universalis IV-Dharma Duyuruldu!
« : 13 Ağustos 2018, 23:05:51 »
Getirdikleri yeniliklere göre Hele ki Hindistanda oynamayı sevenler için ucuz bir fiyat. Alın derim. :)

4
Europa Universalis IV / Ynt: Ming için en iyi taktik
« : 13 Ağustos 2018, 23:04:28 »
Herkese iyi günler, oyunlar.
İlk defa ming ile oynuyorum (full dlc) ama nasıl bir taktik strateji ile ilerlersem karar veremedim. Bu nedenle eğer oynayan varsa veya Çin tarafında bilgisi olan varsa bana yardım ederse sevinirim.
Oyunum hakkında bilgiler şöyle;
Yıl 1470 ilk ideayı exploration aldım ve bitirdim. İlk mandate’i tamamladım. Techler 5-4-5. 32 adet tributary ye sahibim ve rönesansı daha yeni embrace ettim.
Çin çevresindeki devletler ile güçlneen bir devlet. Sana tavsiyem Bütün sınır devletlerini Tributate yapman.Bu sayede en yüksek puan artışına sahip olabilirsin Mandate puanı oluyor galiba.
Ek olarak Hindistanda sakın birlik kurdurma Hindistana Doğru Tributateler atabilirsin. exploration belki güzel bir seçim erkenden Filipinleri kontrol etmen gerekebilir.
Ordusal olarak şuanlık yenileceğin devlet yoktur o yüzden ekonomik ve diplomatik türden idealar aç fazla mil puanların ile şehirlerini military development üzerine geliştirebilirsin ki bu sana kolonicilik enstitüsü çıktığında, Bu enstitütüyü benimsemende yardımcı olacaktır.
İyi forumlar...

5
EU4 - Hikaye ve AAR / Ynt: Avusturya İmparatorluğu Serisi
« : 13 Ağustos 2018, 21:57:33 »
Yeni bölüm ile karşınızdayım:
(aç/kapa)
Zamanı olmayanlar için Bölümü aşırı derecede  kısaca özetleyelim :D
(aç/kapa)
Okuduğunuz için teşekkür ederim İyi Günler. İyi Forumlar...

6
EU4 - Hikaye ve AAR / Ynt: Avusturya İmparatorluğu Serisi
« : 13 Ağustos 2018, 12:39:34 »
Yeni bölüm bugüne gelecektir. Artık her 2 günde bir atmayı düşünüyorum kısmetse.

8
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 12 Ağustos 2018, 17:51:14 »
Tamam oyuna başlayalı çok oldugu için idealarımıda ona göre vermediğim için almanyayı kurcam sağol yardımın için
Hre imparatoruysan kullan ve Hreye genişle sonra başından inersin seçmenlere saldırıp falan. Çok önemli bir rol çünkü başında durmak Tek sıkıntın din olarak Protestant olman oda Prusya için. Almanya için ise Hreden ayrılman çok kolay dediğim gibi seçmenler ile aranı kötü tut zaten sana vermezler.

9
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 12 Ağustos 2018, 15:00:24 »
Oyuna gelen legalizm ve mistisizm özelliği var (dlc'li sürümü yok bende). Osmanlı ile hangisini yükseltmeliyim sizce? Ve etkileri ne olur?
Ben bu Dlc ye sahip olmasam dahi Legalism verdiği teknoloji bonusunu çok güçlü buluyorum. O yüzden Legalizm bana göre daha güzel.

10
Hearts Of Iron IV / Ynt: HOI4 - Devletinizi Yollayın!
« : 12 Ağustos 2018, 14:08:18 »
İspanya oyunum Hayatımda hiç bu kadar ağır bir yük omuzlamadım... Axis hiç bir şey yapamadı Çini ben aldırttım baktım olmayınca. Hindistana baskı yapması japonya iken ben yaptım sovyetle asıl savaşması gereken Almanya iken gidip kafkaslardan ben saldırdım... Ne diyeyim çok sinirleniyorum ortalıkta boş boş dolaşan japon ordularına...

12
Hearts Of Iron IV / Ynt: HOI4 - İlginç Görüntüler
« : 10 Ağustos 2018, 23:37:19 »
Bildiğim kadarıyla Romanya bölgesini aldıktan sonra eventle tekrar almaya basarlarsa oluyor.

14
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 09 Ağustos 2018, 14:40:29 »
Merhaba arkadaşlar

Eskiden oyunda kaptana amerikayı keşfet , dünyayı keşfet gibi görevler verebiliyorduk. SAnırım artık bu kalkmış manuel götürmemiz gerekiyor gemileri Amerika kıtasına doğru mudur?
DLC ile geldiyse devre dışı bırakmak istiyorum gereksiz uğraştırıyor.

Teşekkürler
El Dorado Dlc si ile gelen bir özellik otomatik olarak keşfetmeye atamak.
Zaten Dlc olarak gelmiş bir şey. Belki sende bu Dlc kapalıdır ya da yoktur. Çünkü en eski halinde kendi elinle gönderiyordun.

15
EU4 - Haberler / Ynt: EU IV Geliştirici Günlükleri Arşivi
« : 09 Ağustos 2018, 14:24:28 »
                             


               
                         
                                                                                                                                           
               
                         

   

16
EU4 - Haberler / Günlük Eu4 geliştirici günlüğü 7 Ağustos 2018
« : 09 Ağustos 2018, 14:20:12 »
İlk olarak, Mayıs ayında Görev günlüğünü geri aldığımızda, yeni ve süslü Tibet bölgemizin belirli görevlerden mahrum kalmasını sağlayamayacağımızı öğrendik. Hindistan'daki kilit aktörlerin hepsi kendi görev ağaçlarına sahipler ve küçüklerin de Kuzey / Güney görevleri var. İddialı Taungu bile dikkat çekti ama Tibet dışarıda kaldı. Bunun olmayacağına karar verdik ve bu yüzden de, 1.26 Mughals'a güncelleme yapan herkes için Tibet görev Ağacı'nı bir araya getirdik .

Bu görevler, dağılmış Tibet topraklarını birleştirmeye ve Tibet'in Restorasyonuna Tibet'i en büyük sınırlarına kadar ilerletmeye yöneliktir . Tibet kaderinizi yerine getirmek istiyorsanız Çin, Hindistan ve Bozkırlardaki güçlerle başa çıkın. Görev ödülleri, söz konusu sınırlar, kalkınma, klanlar ve bazı ağır askeri ikramiyeler gibi çekişmeler ilginç olaylara dair iddiaları içerir.
Bu, bir sonraki sürümdeki toplam görevler listemiz :
Vijayanagar
Bahmanis
Delhi
Orissa
Bengal
Mughals
Mewar
Hindistan
Gujarat
Malwa
Taungu : D
Bharat
Tibet (ücretsiz)
Kuzey Hintliler (ücretsiz)
Güney Hintliler (ücretsiz)
Muscovy (Third Rome)
Novgorod (Third Rome)
Rusya (Third Rome)
Muscovy'nin vassalları (Third Rome)
Moskova ->Rusya'nın son defa görev ağaçlarını gösterdiğimiz için Novgorod'la başa çıkmak etkileyici bir yönetim alması ve Moskova gücünü kontrol altında tutmak için Novgorod'u masaya yatırmak istiyorum.

Novgorod, Baltık tahakkümüne yönelen ve kendilerini bölgenin ticaret gücü olarak belirleyen görevlere sahiptir. Bir anlamda, bu konuda daha fazla özgürlüğe sahipler, çünkü Novgorod'un kendi görevleri veya reformları ile Rusya'ya çalışıp Rus görev ağacının tadını çıkarması, hatta diğerini yapması gibi. 2 Görev ağaçları yalnız hissediyor, bu geliştirici günlüğünde görülmesi istenenlere bağlı olarak Üçüncü bir tane ekleyeceğim. Geçen sefer Delhi, Mughals, Güney Kızılderilileri ve Muscovy-> Rusya'yı gösterdik. Şimdi Fikirlere bir göz atalım. Ulusal Fikirler her zaman olduğu gibi güncellemede özgürdür ve şimdiye kadar birçok fikir grubuna bakarken, birçoğu bölgedeki büyük lig şekillendirilebilir milletler içindir.

Fikirlerini gözden geçirmeden önce belki de ulusların konumlarını bağlamsallaştırmak için  parlak bir fikrim vardı, çünkü kendimi Patna'yı Haritada tek başıma bulmak konusunda kendime güvenmiyorum.
Hadi Sindh, Junagarn(Gujarat sınıfı) Mysore ve Patna(garjati sınıfı) larının İdealarını görelim
Niçin bu ülkeler? Her biri, Dharma'daki gelecekteki bir Geliştirici Günlüğünde bahsedeceğimiz özel başarılar için seçmenler. Yani bu Ülkeler ile başarımlar olacak. Bakalım bu başarımları tahmin edebilecek misiniz?


Sindh Fikirleri:
(aç/kapa)

Gujarat Fikirleri:
(aç/kapa)

Mysore Fikirleri:
(aç/kapa)

Garjati Fikirleri:
(aç/kapa)


Bugün için çok şey var. . Elbette eklenmiş daha fazla ulusal fikir var ama henüz bütün fasulyeleri dökemeyiz. Gelecek hafta, Dharma'nın yanında başlatılacağını söyleyen İçerik Paketine bakacağız.
DÜZENLEME: popüler istek Taungu Misyon Ağacı:

Taungu ağacı sadece Burma bölgesinin konsolidasyonuna değil aynı zamanda Güney Doğu Asya,Bengal ve Çin'deki çatışmalara da odaklanıyor. Ülkenizi inşa etmek ve bölgeye olan inancınızı korumak için iç misyonlar da var.

17
IR - Haberler / Ynt: Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« : 09 Ağustos 2018, 01:06:28 »
Güzel olmuş eline sağlık.  tbrk*

18
HOI4 - Hikaye ve AAR / Ynt: Mein Kampf(Bu Benim Kavgam)
« : 08 Ağustos 2018, 18:57:45 »
Takip!  :popcorn:

19
IR - Haberler / Günlük Imperator Rome - 5. Geliştirme Günlüğü
« : 08 Ağustos 2018, 18:53:45 »
Merhaba ve İmparatorun 5. Geliştirici Günlüğüne hoşgeldiniz! Bu sefer nüfus mekaniğine giriyoruz. Oyundaki nüfus, tıpkı Viktoria ya da Roma 1 deki  gibi, nüfus birimi ya da kısaca “pop” olarak ayrılır.
Her bireysel pop kendi dinine, kültürüne ve mutluluğuna sahiptir. Evet, Imperator'da azınlıklar var!
Fikirlerin, icatların ve ticaret ürünlerine erişim dahil olmak üzere pop'lerin mutluluğunu artırmanın yolları vardır, aynı kültür grubunda değillerse daha az mutlu olma eğilimi gösterirler yada farklı dine mensuplarsa. Mutluluk popülasyon üzerinde iki şeyi etkiler, her şeyden önce, bir popülasyonlarda mutluluk, onların ne kadar üretken olduklarını doğrudan etkiler. İkincisi, düşük mutluluk bir şehirde huzursuzluğu arttırması.

Oyunda 4 farklı tip popülasyon bulunmakta bunlar:
• Vatandaşlar - Araştırma ve ticaret gelirleri sağlarlar. Bunlar Roma'daki patrisleri ve monarşilerdeki asaleti temsil etmekte
Özgür adamlar - İnsan gücü sağlarlar. Roma'nın plebleri bu gruba dahil edilmiştir.
Kabileler - Bunlar çok az miktarda insan gücü ve vergi geliri sağlar. Bunlar bölgelerin barbarlar ya da medeni olmayan kısımlarını oluşturmakta
Köleler - Bunlar vergi gelirlerini sağlar
Peki bir şehirde daha çok popülasyon nasıl olur?
Her şeyden önce, şehrin nüfus artışına bağlı olarak her zaman büyüme veya düşüşte tek bir pop var. Bu pop tamamen büyüdüğünde ya da tamamen öldüğünde, ya geçerli bir pop ölüm için alınır ya da yavaşça büyüyecek yeni bir rastgele pop oluşturulur.

Arazi, Medeniyet değeri, şehirdeki nüfus miktarı ve ticaret mallarına erişim bir kentteki büyümeyi etkilemektedir.

İkincisi, savaş yoluyla da pop kazanabilirsiniz. Şehirleri ele geçirdiğinizde, popülasyonların bazılarını ana sermayeye ve il başkentlerine köle olarak geri götürebileceksiniz.
Bir başka fetih yönü, bir şehir resmen sizin olduğunda, vatandaşların özgürleşmesi ve serbest kölenin köle haline gelmesidir.
Eğer daha fazla vatandaşa ya da popülasyonların serbest bırakılmasına ihtiyacın varsa popülasyonları her zaman daha yüksek bir toplum sınıfına taşıyabilirsin, Kabilelileri özgür adama taşımak için 10 din uanı ve özgür adamları vatandaşa çevirmek ise 10 hitabet puanı gerekmekte.
Bir popülasyonun mutluluğunu kalıcı olarak arttırmak istiyorsan, istediğin bir zamanda dini puan yollayarak dinlerini değiştirebilirsin.
Daha sonra kolonizasyon ve içsel hareketle ilgili gelişim günlüğündeki popülasyon'lar hakkında biraz daha konuşacağız.
Elbette, herhangi bir modder istedikleri kaç pop tipini ve ne şekilde kullanıldığını tanımlayabilir.
Örneğini gördüğünüz işte gördüğünüz şey özgür adam popülasyon tipi örneğidir.

(aç/kapa)

Diğer bir havalı modelleme  ise, güç, insan gücü ya da paraya mal olan her şeyin aynı “fiyat” ı içsel olarak kullanmasıdır, bu yüzden arzu ettiğiniz takdirde her şeyi paraya dayandırabilirsiniz. İşte fiyat veri tabanından birkaç  kod.


(aç/kapa)

Gelecek hafta, ekonomik sisteme bakacağız.

Not: Yazım hataları için kusura bakmayınız. Elimden geldiğince dikkatli yazdım.

20
EU4 - Hikaye ve AAR / Ynt: custom nation serisi(sapık oğulları)
« : 08 Ağustos 2018, 14:37:39 »
Resimlerde bir sorun mu var @Dutchy
Olmaması gerek

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 18