İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - NNA3

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Neyse 90 tane görüntü kaldı ben bunları her haftasonu düzenleyip atmaya çalışacağım ama yinede umutlandırmak istemem çünkü gelmeyedebilir.(Ulan mobilden yazmak ne zormuş şimdi bi baktım bir sürü yazım hatası.)

2
Batı'ya Karşı Savaş

Bölüm Müziği



Yükselen Güneş Daha da Yükselecek

(aç/kapa)

Bu da savaş sonucu ölen kişi sayısı.En kanlı 3'ncü savaş buydu galiba.

(aç/kapa)

Elimdeki son hazır bölümüde attım.Sonraki bölümler geç gelebilir Ağustos ayı gibi.

3
4'ncü Sino-Japon Savaşı

Normalde hiç atmayı planlamıyordum ama 2 bölüm hali hazırda vardı onları atayım dedim kalmasın elimde.


Bölüm müziği


Bu arada video hayla koyamıyorum.Üzüyor :'(.


(aç/kapa)

4
Victoria II / Ynt: Victoria 2 Ölüyor
« : 12 Temmuz 2018, 15:11:05 »
Her oyun gibi Bannerlord'da downgrade yer.Olmadı düşük sistemlere uygun mod çıkartır insanlar.

5
Imperator: Rome / Ynt: I:R 7.geliştirici günlüğü
« : 09 Temmuz 2018, 13:10:01 »
Benim bu oyundan anladığım bir şey varsa o da EU4,V2 ve Ck2'nin bir araya toplanıp yeni bir oyun haline getirilmiş olması.

6
Sanırsam vassal yönetim yerinde vassalarından toprak alabiliyorsun veya DLC özelliğide olabilir o pek emin değilim ne yazıkki.

7
Vassal ile ilişkin 190+ ve 10 yılı geçtikten sonra diplomasi kısmında annex vassal var.PU(Personal Union)'da ise 190+ ilişki ve 50 yılın ardından annex olayı oluyor.

8
Fırtına Öncesi Sessizlik

Biliyorum yeni bölümü yeni PC alınca atıcaktım fakat uzun süredir yeni bölüm gelmediği için kendimi kötü hissettim bu yüzdende yeni bir bölüm atayım dedim.

Bölüm müziği


Ejderi Yok Edecek Olan Savaşa Doğru


(aç/kapa)

Yeni bir bilgisayara ihtiyacım var benim gerçekten çünkü korkuyorum PC bir an çökecek falan diye.11 yıllık bakımsız bir PC'de olduğumdan dolayı böyle bir korkum var.

Bu arada video koyma seçeneği insert embed diye kocaman birşey olmuş bu bendemi var sadece yoksa genel bir forum olayı mı ?

9
Hearts Of Iron IV / Ynt: HOI4 - İlginç Görüntüler
« : 02 Temmuz 2018, 22:12:21 »
Güzel bordergore.

10
Victoria II / Ynt: Victoria 2 - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 26 Haziran 2018, 00:16:29 »
100 puan biriktirdikten sonra remove from sphere seçeneği var diplomasi ekranında ona tıklıyorsun.

11
Hikaye'yi ne yazıkki durdurmak zorundayım yeni bir PC alıncaya dek en azından.Görüntuler güvende Cloud'a kayıtlı.

12
Victoria II / Ynt: Victoria 2 - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 24 Haziran 2018, 17:03:38 »
Etkin altında olunca muttefik garantilemiş oluyorsun.Birisi ona savaş açtığında direkt olarak katılabilirsin.O ülkenin yaptığı mallar sana daha ucuza geliyor ve dahası.
Satellite ise sphere gibi aynı ancak kukla olan ülkenin ordusuna el koyup sen yönetebiliyorsun.

13
Eu4 Hiç izlemediğimi söyledim ama yakın zamanda izledim link vermiycem ama spoiler vericem :) video eu4 ün thor uyarlanmış hali avusturya bütün reformları yapıyo ve orada avusturya kraliçe olarak gözüküyo sonra diğer güçlü devletler buna saldırıyo yani thor ve arkadaşları  hiç birşey yapamıyolar sonra thor ( fransaydı yanlış hatırlamıyosam ) dev bir canavarı çağırmaya gidiyo RAGNAROK thor çağırmadan önce “gerçekten ihtiyacımız olamasaydı çağırmazdık" diyo ve RAGNAROK elindeki dev balyozla ortalığı dağıtarak geliyo ve hepsini yok edeceğini söylüyo RAGNAROK un hangi devlet olduğu söylemiycem tahmin etmenizi istiycem :) :)

VERDİĞİM SPOİLER YÜZÜNDEN ÜZGÜNÜM
BÜYÜK İHTİMAL LİNK VERİCEM.
Yigidim link vermene gerek kalmadı zaten videoda ne olduysa anlatmışsın.

14
İçimdeki sadist sonucu ölenleri görmek güzel olacak.  evil*

15
Victoria II / Ynt: Victoria 2 - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 16 Haziran 2018, 16:27:06 »
İsyanlar çıktığında otomatik olarak bastırmak için orduya tıklayıp alt kısımdaki bayrağa tıklarsan o ordu isyanları bastıracaktır.Hiç isyan çıkmasın istiyorsan o bolgedeki kendi nüfusunu arttırıp bürakrat kasarsan isyan oranı azalır ve de ordunun büyük olması işine gelir.

16
Filipinler ve Rus-Japon Savaşı


Bölüm müziği

https://www.youtube.com/v/v1Zf7NVQcPg&fs=1&wmode=transparent

Koloniciliğe Adım ve Bize Ait Olanı Geri Alma

(aç/kapa)




17
Oyun bitti sonunda 1836 yılından 1936 yılına kadar süren güzel bir oyun deneyimi oldu.Burdan benimle beraber oynadığı için EmirY'ye teşekkür ediyorum.Hikaye ise yaz sonuna kadar sürer gibime geliyor.(150 tane SS var lan ben bunları düzenliycem başlık bulacam vs anca biter.)

18
O savaş nasıl 2 yıl sürdü be benim için 10 yıllık bir savaş gibiydi.Gerçi 1 ay artık 5dkda bitiyor.

19
Daha bu konuşmalar neki diğer bölümlerde daha komiklikleri var.

20
2'nci ve 3'ncü Sino-Japon Savaşları , Emperyalizm ve Nil Nehri

Görüntü çok az nedeni ise sürekli olarak Savunma savaşı verdik pek karşı-saldırıda bulunmadık o yüzden pek az bir görüntü var.Hatta direk Beyaz Barış'ı koydum.

Bölüm Müziği

https://www.youtube.com/v/b_ibofF8-H8&fs=1&wmode=transparent


İntikam Peşindeki Ejder


(aç/kapa)



Sonraki 2 bölümde kısa olup ondan sonraki bölümler fazlasıyla uzun olacaktır.


Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10