İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Kaan✰

Sayfa: [1] 2 3 4 5
1
Victoria II - Multiplayer / HFM Multiplayer
« : 20 Aralık 2017, 12:19:23 »
Saat 10,11 civarı 2,3 kişilik HFM modu ile 1936'ya kadar sürecek bir oyun açmayı düşünüyorum ilgilenenler yazsın.

2
Crusader Kings II - Rehberler / CKII - Göçebe "Rehileleri"
« : 28 Aralık 2016, 21:59:20 »
Kaan'ın hızlı yayılma tavsiyeleri:

*Hiçbir zaman pillage yapmayın!

*Bulunduğunuz topraklardaki şehir, kale ve tapınaklar sizin barındırabileceğiniz nüfus sayınızı azaltsa da o bölgenin bir step olmasını engeller.

Alıntı
Göçebe olarak kale, şehir ve tapınak sahibi olduğumuzda efektif olmayan bölge uyarısı gelir. İdare edemeyeceğimiz holdinglere sahip olduğumuzda bozkıra çevirmek için yıkma seçeneği (pillage holding) aktifleşir.

İdare edemeyeceğiniz topraklarda asker barındıramazsınız kalelerde kasabalarda asker çıkmaz AMA yerleşik düzenden farklı olarak zaten askerlerle işiniz yok. Atlılarınızı nüfus ve para/prestij ile alıyorsunuz.

**Yukarıdaki uyarımı dikkate aldıysanız "işimize yaramayan holdinglerin olduğu bir bölgeye sahip olmanın faydası ne?" sorusunu cevaplamaya geçebilirim. Bölgedeki bütün holdingleri yıkarsanız o bölge step olacak ve diğer klanlar çok fazla step sahibi olmanızı hoş karşılamayacaklardır. Yaklaşık olarak düzen içinde gidilse bile steplerin belki de yarısı hep başka klanların elinde olurken sizin bundan getiriniz neredeyse 0 (Sıfır).

Steplerin çok olmasının kötü yanları:
Sizin dışınızdaki klanların kullanımına ayrılır ve onların güçlenmesini sağlar.
İleride yerleşik hayata geçerseniz bu bölgeler değersizlenecek ve uzun süre buralardan bir karşılık alamayacaksınız.

Holdingleri korumanın iyi yanları:
Bu bölgeler yerleşik hayata geçtiğinizde sizin için asker ve gelir sağlayacak.
Bu bölgelerde yapacağınız üniversite gibi teknolojiyi arttıran binalar siz göçebe iken bile teknolojik ilerlemenizi astronomik ölçüde arttıracak.
Bu bölgeler SİZİN ELİNİZDE KALACAK ve nüfusunuzu arttırmanıza yardım edecek.

Alıntı
Temizlediğiniz bölge otomatik olarak sizin kültürünüz ve dininize geçer. Göçebe oynarken mümkün olduğunca yıkarak kağanlığınızı temizleyin.

Yerleşik hayata geçtiğinizde nüfusunuz bölgelerin çoğunu kendi din ve kültürünüze geçirmekte. (Ne kadar nüfus o kadar bölge [nüfus arttırmak için en güzel seçenekte toprağın başka klanlar yerine sizin elinizde olması])

Alıntı
Yıkım işlemi sırasında isyan çıkma riski çok yükselir.

Yıkım yok = isyan yok + yıkımın teknoloji getirisi 10 gibi bir rakam

Alıntı
Geniş bir bölgede yıkım gerçekleştiriyorsanız ordu bulundurmayı ihmal etmeyin.

Buna zaman harcayacağınızao askerlerinizi yağma yapmaya gönderip yeni topraklar ya da gelirler kazanmakla uğraşabilirsiniz.


Peki başka neler var?

Eğer yanlış hatırlamıyorsam Subjugation savaşlarında ele geçirdiğiniz bütün topraklar sizin oluyor. Yani bir savaşta koca krallığı DİREK olarak KENDİ toprağınız yapabilirsiniz. Başlangıçta zor olsa da 12.000 30.000 gibi atlı sayısıyla önünüzde krallıklar duramaz. Bu ele geçirdiğiniz topraklar "Step" toprağı olmayacağı için nüfusunuzu arttırmanızda yardımcı olurken aynı zamanda açacağınız üniversiteler için de yer ve düşük olsa da bir miktar gelir kazanmanıza yol açacak.

Esas şimdi hatırladım göçebelerin nüfusu %80'e ulaşınca açtıkları savaşta bu üstte yazdığımla aynı işlevi görüyor ve bu savaşları her zaman açabiliyorsunuz. Aynı anda 3 krallığa açıp yavaşça hepsinin topraklarını ele geçirebilirsiniz. Bu topraklar step olmadığından nüfusunuzdaki limit step toprağına oranla daha az artacak ve bu da demek oluyor ki bir sonraki savaşa daha kısa sürede girebilirsiniz! Ne kadar güzel bir sistem değil mi?

Prestij peşinde koşma derdiniz yok. Yerleşik hayata geçince toprakların elden çıkma derdi yok.






3
HOI4 - Modlar / [WIP] More States in Asia
« : 07 Temmuz 2016, 18:24:48 »
Kendi yapmış olduğum modda elimden geldiğince Asya'da yeni stateler oluşturacağım. Şu andaki versiyonda Kore toplamda 10 parça olarak ayrıldı ve kendine ait airzone'u var.

STEAM ÜZERİNDEN İNDİRME
STEAM DIŞI İNDİRME

4
EU4 - Hikaye ve AAR / Atlantis'in İzinden
« : 17 Ocak 2016, 20:40:58 »
Pachatta 1444

Hikayemiz uzak diyarlarda geçiyor. Sizin tabiriniz ile güneşin battığı yörelerde. Kraliçemiz Saqui Promaucae tarafından krallığımızın tarihi yazmak üzere görevlendirildim. Kraliçemizin yaverinin hizmeti altında çalışmaktayım ve onunla birlikte majestelerinin sürekli huzurundayım.  Saraya yakın olmamız, yaşanan durumlardan ve yapılan hamlelerden haberdar olmamıza yaramakta, bu yüzden her alanda bilgi sahibi olmaktayız. Ben ve bu işte benden sonra görev alacaklar ülkemizin yaşadıklarında olabildiğince doğru bir biçimde anlatacağımıza bütün onurumuz üzerine yemin ediyoruz.

1444


Ülkemiz Merkeze (Atlantis) göre Kuzeybatı da kalmakta, bilinen diyarlarda ise Immokalee kıtasının kuzeyindedir. Zenginlik bakımından Yüksek Devletler içinde (Teknolojik alanda Merkez'in bilimsel bakış açısını benimsemiş) Ikadyg ve Mikhok'tan sonra Nappro ile 3. sıra için çekişmededir.


Bilinen dünyada Güneyde kalan Tippah kıtasında bir çok kabile yaşamakta ve bu kabilelerin de çok çeşitli dinlere inandıkları bilinmektedir. Immokalee ve Tecumseh'de (Doğu kıtası) ise totemistlik uzun yıllardır uygulanan inanış biçimidir. Felthur'lu tüccarlara göre Merkezin inanışı bütün bilinen diyarlardan farklı ve Güneş temelliydi. Sadece Felthurlar Atlantis tarafından kabul edildiğinden bu bilginin doğruluğu su götürmezdi.


Immokalee'de doğuda kalan devletler Felthur'la ticaret halinde olduklarından dolayı Merkez'den gelen gelişmeleri daha yakından takip etme imkanına erişiyordu. Lerbera'dan batıya gidildiğinde ise insanların daha muhafazakar ve eski bilimsel yaklaşımları uyguladıkları görülmektedir. Tippah kıtasındaki inanç farklılıklarından dolayı Felthur Cumhuriyeti ticaret yapmaktan kaçınır ve kıta genel olarak Yüksek Devletler tarafından umursanmazdı. Tecumseh kıtasında ise devletler yakın konumları itibari ile Merkez'e olabildiğince benzemek için yarış içerisindedir. Ikadyg ve Mikhok kıtanın hakimiyetini kazanmak için mücadele etselerde Güneyde kalan Animist Cossab'a da kendilerini zayıf göstermemek için tedbirli hareket ederlerdi. Bu çekişmeler genel olarak casusluk ve ziyafetlerde yapılan yorumlar üzerinden gerçekleşir ve bütün Yüksek Devletlerin soyluları her yıl bu ziyafetlere katılıp diğer soylularla savaşa girmeyi bir prestij meselesi olarak görmekteydi. Merkez elçilerinin geldiği günden beri 2 kıtada da savaş çıkmamış ve şuanda Yüksek Devlet olarak tabir edilen bütün ülkeler Merkez'in (Atlantis kelimesini kullanmak elçiler tarafından yasaklanmıştı) teknolojik üstünlüğünden dolayı savaşçı tabiatlarını uzun bir süre boyunca bir kenara koyarak ekonomik ve kültürel alanda Merkeze yetişmeye çalışmışlardı.

Genel geçmişten sıyrılıp şöyle bir günümüze bakacak olursak,

Kraliçemiz kıtada kendi sözünün geçmesi için yakınlarını Lerbera ve Sattisa soylularıyla evlendirdi. Bizzat bendenizi bir akşam yemeğine çağırarak Nappro'ya karşı ortak bir cephe kurmaya çalıştığını söylediler. Nappro ile yaşanan bu çekişme çok eskilere, ilk Merkez elçilerinin kıtaya ayak basmasından öncesine kadar dayandığı söylenir. Onları ise daha sonraya kaleme alacağım. Pachatta yeni bir savaşa hazırlanıyordu... Yaklaşık dört asırdır Yüksek Devletler arasında savaş çıkmamıştı... Yaptıklarının tarihteki önemini hissetmesinden olsa gerek Majesteleri bu iş için tarihe tanıklık yapacak bir eser hazırlanmasını istemişti...

5
Cuma - Cumartesi - Pazar olmak üzere Vanilla sistemi değiştirmeden bir oyun başlatacağım. Sadece ülkelerin topraklarında farklılıklar olacak. Detaylarını dışarı çıkacağım için akşam ekleyeceğim, bilginiz olsun diye buraya koyuyorum.

7
Victoria II - Multiplayer / A Century of Progress
« : 01 Temmuz 2015, 13:07:31 »


Hafta içi 21.30 24.00 Hearts Of Darkness 3.03 NSPY

Merhaba geçen haftalarda oynayıp bitirdiğimiz oyunlar sonucunda kendi kurallarımı koyarak yeni bir başlık açmak istedim.

Öncelikle başlıktan da anlayacağınız gibi 1836-1936 tarihleri boyunca seçtiğiniz ülkeyi yöneteceksiniz. Oyunun sonlanması üyeler karar verince değil 1936 tarihine gelindiğinde gerçekleşecektir. O yüzden seçeceğiniz ülkeye iyi karar verin.

Kurallar :
*Çin (kuklaları dahil değil) dışında bütün devletler seçilebilir.
-Çin'den *Medenileşmeden* Taiwan adasını almak için savaş açabilirsiniz. Çin medenileştikten sonra limit kalkar. (O dönemde zaten Çin'e savaş açmak fırsatçılara kol germek gibi bir şey olsa gerek.)

Infamy Sınırı 25'dir. Oyuncular infamy sınırını aşarlarsa müttefiklerinden ayrılmak zorundadır. Oyuncu infamy sınırını aştıktan sonra iki seçeneği vardır.

1* Barışçı Seçenek
2* Savaşçı Seçenek

Barış seçeneğini tercih ederse oyuncu ilk aşamada 20 Infamy ikinci aşamada 15 üçüncü aşamada 10 olana kadar müttefiksiz beklemek zorunda kalır.
Bu süre boyunca oyuncuya containment savaşı açılamaz!
Oyuncu 25'in altından bir anda 30'a yükselirse savaşçı seçeneği tercih etmiş sayılır

(Infamy veren eventler seçebilir fakat bu müttefiksiz kaldığı süreyi arttıracağı için oyuncunun sağduyusuna bırakıldı.)
(Oyuncular infamy düşürme hızını arttırmak için yeni devletlere bağımsızlık veremez.[Emperyalizm döneminde savaşmadan bağımsızlık vermek?])

Oyuncu 25 sınırını geçtikten sonra isterse savaşçı seçeneği seçerek üstteki kuralların dışında kalabilir. Savaşçı seçeneği tercih eden oyuncular üzerinde infamy limiti bulunmaz ve istedikleri kadar savaş açabilir isteklerde bulunabilirler. Oyuncu müttefiklerinden olacağı için tek başına ne kadar ilerleyebilir kendi yeteneklerine kalmıştır. Yeniden normale dönmek isterlerse (müttefikliğe izin) infamylerinin 15 olana kadar beklemeleri gerekmektedir. Savaşçı seçeneği seçmiş olanlar için her an containment savaşı açılabilir. Oyuncu 25 Infamy altına düşene kadar kendisini koruması beklenir.

Savaş skoru %100'e vardığında 100 puanlık anlaşmaya kadar hepsi kaybeden taraf tarafından kabul edilmek zorundadır. *İstisna* Savaşçı seçeneği seçenler 150 puana kadar isteklerde bulunabilir ve kabul edilmek zorundadır.

Savaş skoru %60'a vardığında 40 Puan ve altı istekler kabul edilmek zorundadır.

Üstteki kuralları okuyarak seçimlerinizi yapın lütfen. Kurallara uymayan özellikle 1936'dan önce oyundan ayrılanlar kara listeye girecektir.

Hamachi ağları =

Century -1
Century -2

Ülkeler =

Vannear = Japonya
Empire of the Sun = Amerika Birleşik Devletleri
Kaan✰ = Avusturya İmparatorluğu
4k1n_B3y = Fransa
AdolfFeedler = İspanya
SergiuHD = Prusya
Wayfear = Rusya İmparatorluğu
Re-Doom = İsveç

8
Diğer Oyunlar - Hikâye ve Resimleriniz / Space Engine
« : 24 Ağustos 2014, 03:32:19 »
Space Engine görebildiğiniz bütün cisimlere gitme imkanı sağlayan bir program. Uzayda dolaştırıp, küçüklüğümüzü yüzümüze sürmekten çekinmiyor. Ayrıca ücretsiz olarak ulaşıp indirebilirsiniz. Gözünüze hoş gelen resimleri burada paylaşabiliriz.















Bunlar da benim çektiklerim...










"Punch it Chewie"



















9

Rusya İmparatorluğu




Yıl 1842'ye geldiğinde Rusya İmparatorluğu'nun dünya önünde eski gücünden düştüğü görülüyordu. Orta Doğu ve Orta Asya'da açılmış savaşlarda ülke başarılı olamamış kafkaslarda büyük miktarda toprak işgale uğramış halk uzun süre boyunca yüksek vergiler altında ezilmeye bırakılmıştı. Donanma kullanılmamak üzere limanlarda çürümeye bırakılırken ordu harcamaları maksimumda kalmaya devam etti. Düşük okuma-yazmanın yarattığı olumsuz etkilerden dolayı nüfusu yüksek eyaletlerde eğitim veren din adamı teşvikine 1836 yılından beri devam ediliyordu. Doğuda Mançurya'dan alınan topraklar ve kolonize edilen Sakhalin adası 6 yıldır topraklara katılan iki yerdir.

Az okur yazarlık, teknolojide geri kalmışlık, sanayileşememe gibi derin sıkıntılar içerisinde olan Rusya İmparatorluğu 1836'dan bu yana 3 tane araştırmayı tamamlayabilmişti. Nüfus üstünlüğünü korumak için "Medicine" çoğulculuğu destekleyerek teknolojik ilerlemeyi hızlandıran "Ideological Thought" ve direk olarak araştırmamızı hızlandıran "Idealism" imparatorluğun önde gelen isimleri tarafından kullanıma uygun hale getirilmişti.



Savaşların olumsuz olarak nüfusu azaltmasıyla imparatorluk sağlık konusunda önemli atılımlar gerçekleştirdi. Var olan nüfusu korumak ve genç nüfüsun kaybını önlemek amacıyla sağlık alanında reformlar yapıldı.



İmparatorluğun modern çağa entegre olmasının en kısa yolunun halkı kışkırtmak olduğunu farkeden görevliler halktan son derece yüksek vergiler almakta, savaş çıktı bahanesiyle haksız yere gümrük vergisi koymakta idi. Zor zamanlar geçiren komşu imparatorluk Osmanlı'ya Sırbistan'ın hakkı olan toprakların geri verilmesi için ülke bir kez daha silahlı müdahaleye başlamıştı.

Yüksek vergiler, varolmayan endüstri, Süper Güç sıfatının Belçika'ya verilmesi, artan isyancılığın gölgesi altında Rusya İmparatorluğu 1842 yılında ve sonrasında neler ile karşılaşacaktı...


10
AGEOD / Kanunsuzlar
« : 13 Ocak 2014, 01:29:26 »







11
Diğer Oyunlar / Nuclear Winter Came ._.
« : 25 Kasım 2013, 16:26:46 »


Az önce farkettiğim bir sitede morse kodu ile bilgilendirme yapılıyor. Büyük bir heyecanla bekliyoruz.

http://www.thesurvivor2299.com/

Kodun yazılan hali bu

"ZL QRNE FVFGRE. V'Z URNQVAT GB GUR VAFGVGHGR. TBQ XABJF JUNG UNCCRARQ GB GUVF CYNPR ABJ. GUVF BYQ ONFGNEQ JVYY URYC HF. UR ZHFG URYC HF. —0321—"

Çıkan kodu http://rumkin.com/tools/cipher/caesar.php'e girip 13 yaptığımızda ise

"MY DEAR SISTER. I'M HEADING TO THE INSTITUTE. GOD KNOWS WHAT HAPPENED TO THIS PLACE NOW. THIS OLD BASTARD WILL HELP US. HE MUST HELP US. --0321--"

Tahminler büyük bir ihtimalle oyunun Commonwealth bölgesinde olacağından bahsediyor. ThreeDog'un da oraya gittiği ve seslendiricisinin yeni yapılacak oyunda olması bu olasılığı yükseltiyor.

So here's what we can gather so far. Survivor 2299, which is most likely Fallout 4, will almost certainly take place in the Commonwealth, among the wreckage of Boston and the surrounding areas, and will likely feature heavily both the Institute and the Railroad within its main storyline (if I had to guess you'll probably be able to choose which to side with, but that's my own inference, no more). The player character will also probably be referred to as "The Survivor," likely after "surviving" some sort of catastrophe during the game's prologue (I'm taking bets on whether the disaster will be set in a vault, my money is on "yes"), and the game will be set in 2299, 18 years after Fallout: New Vegas (which, itself, was set four years after Fallout 3).

Also of note is that it seems Three Dog will have found himself in the Commonwealth by the start of Fallout 4, as the actor confirmed almost a year ago that he's been doing voice acting for the new game.


Daha fazlası için

http://www.reddit.com/r/Fallout/

12
Diğer Oyunlar / Rimworld
« : 29 Ekim 2013, 14:44:18 »


Rimworld gezegene çarpmakta olan uzay gemisinden son anda kurtulan bir kaç kişinin hayatta kalma mücadelesini (yapay zeka tarafından) anlatıyor.

Karakterlerin yaşı, cinsiyeti, özellikleri her oyunda farklı olmakla beraber siz oynadıkça ilişkileri de gelişecek...

YAPAY ZEKA ?

Yukarıda da belirttiğim gibi hayatta kalan karakterler ile koloni kurma işlemine girişeceğiniz bu oyunda size olacakları hazırlayan -Zorluk seviyesi de diyebileceğimiz- yapay zekalar var.

Cassandra Classic: Size başlangıçta sincapla saldıran Cassandra zamanla daha güçlü saldırılarla giderek zorlu bir oyun oynamanıza sebep olacak.

Phoebe Friendly: Ben karakterlerin sürekli stres altında kalmasını istemiyorum ama biraz da eğlencesi olsun diyorsanız Phoebe'yi seçin.

Randy Random: Gerçek hayatta da neyin ne olacağını asla bilemediğimiz için Randy bizlere ileri teknolojik silahlar gönderir... Onu almaya giderken bir patlayan farenin gazabına uğrayan kolonistimiz yardım bekler, üsse gelen 25 kişilik Raider grubu size tam saldırmak üzere iken kablonuzdan bir tanesi kısa devre yapar ve bütün depolanmış enerjinin gitmesi ile savunma makinalarınız enerjisiz kalır. Olsun, güneş panellerimden gelen elektriği üssün ışıkları ve kapılarını kapatarak sadece savunma hattına çekersem belki bu saldırıyı atlatırım derken gezegenin Güneş tutulması ile ışıkla olan bağı kesilir... Ooopsie  :dizzy2: [Yaşanmış öyküdür]




Mental Break ?

Medeniyetle bağı kopan herkesin başına gelebilecek bir durumdur. Akıl dengesini kaybetme bir çok nedenden dolayı gerçekleşebilir. Karakteriniz açlık içinde çiğ yemek yerse, yolda giderken kendi kolonisine ait gömülmemiş cesetler görürse, uykusuzluktan ayakta duramayacaksa bu sıkıntıların o karakterin koloniye olan bağını azaltır. Kimisi koloniyi terk ederken, kimisi de çıldırıp ömnüne gelen herkese saldırabilir... (Kapınıza el bombası atmaması herkes için iyi olur)



Sizin kasaba kaç kişi?

Rimworld'e bir elin parmaklarını geçmeyen sayıda insanla başlarken yaralıları, yoldan geçenleri ya da köleleri de kolonize katabilirsiniz. Öncelikle 4 tarafı kapalı bir alanda yatakları hapis için kullanır hale getirin. Daha sonra karakterlerinize (Warden görevi) tutuklama emri verdiğiniz esire ne yapacağını belirtin. İsterseniz onu dövebilir, linç edebilir, öldürebilir ya da güzel bir dille konuşabilirsiniz... Yemek yemesini bile yasaklayabilirsiniz. Yeteri kadar ikna edilen karakterler kolonizin bir parçası olacak...

Kendi oyunumdan kareler : http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=12005.msg651375#msg651375

$20,000 hedefi olan kickstarter projesinin bitmesine sadece 3 gün kaldı. Toplanan para ise : $190,542

http://www.kickstarter.com/projects/tynansylvester/rimworld?ref=category

13
Alıntı
Different portions of an Austrian army, which was scouting for forces of the Ottoman Empire, fired on each other by mistake, causing a self-inflicted decimation. The battle took place on the evening of 17 September 1788. Ottomans were victorious and captured the city.
The army of Austria, approximately 100,000 strong, was setting up camp around the town of Karánsebes (now Caransebeş, in modern Romania). The army's vanguard, a contingent of hussars, crossed the Timiş River nearby to scout for the presence of the Ottoman Turks. There was no sign of the Ottoman army, but the hussars did run into a group of gypsies, who offered to sell schnapps to the war-weary soldiers. The cavalrymen bought the schnapps and started to drink.
Soon afterwards, some infantry crossed the river. When they saw the party going on, the infantry demanded alcohol for themselves. The hussars refused to give them any of the schnapps, and while still drunk, they set up makeshift fortifications around the barrels. A heated argument ensued, and one soldier fired a shot.
Immediately, the hussars and infantry engaged in combat with one another. During the conflict, some infantry began shouting "Turci! Turci!" ("Turks! Turks!"). The hussars fled the scene, thinking that the Ottoman army’s attack was imminent. Most of the infantry also ran away; the army comprised Italians from Lombardy, Slavs from the Balkans, and Austrians, plus other minorities, many of whom could not understand each other. While it is not clear which one of these groups did so, they gave the false warning without telling the others, who promptly fled. The situation was made worse when officers, in an attempt to restore order, shouted "Halt! Halt!" which was misheard by soldiers with no knowledge of German as "Allah! Allah!".
As the cavalry ran through the camps, a corps commander reasoned that it was a cavalry charge by the Ottoman army, and ordered artillery fire. Meanwhile, the entire camp awoke to the sound of battle and, rather than waiting to see what the situation was, everyone fled. The troops fired at every shadow, thinking the Ottomans were everywhere; in reality they were shooting fellow Austrian soldiers. The incident escalated to the point where the whole army retreated from the imaginary enemy, and Holy Roman Emperor Joseph II was pushed off his horse into a small creek.
Two days later, the Ottoman army arrived. They discovered 10,000 dead and wounded soldiers and easily took Caransebeş.

http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kar%C3%A1nsebes

15


Bu yukardaki "Ultimate Badass Space Shuttle That Has A Certainly Long Name" adlı uzay mekiği Kerbalların yeni hedefi Eve için öğlene doğru yola çıkacak.

Eve>>>


Resimleri oyun sırasında çekip yükleyeceğim. Bu mesaja editlenerek konulacaktır.



Gün 0 : Kalkış için her şey hazırlandı. Pilotlar yerlerini aldı ve motor güçleri maksimum düzeye getirildi...




3...2...1... Ateş!







1. Etapta ana yakıt deposunu harcayarak gayet iyi şekilde yükselen mekiğimiz stabil bir halde yoluna devam etmekte.



Öğlen yola çıkıldığı için Güneş atmosferden dolayı diğer yıldızların ışıklarını bastırıyor.


Fakat bir kez atmosferden çıkınca uçsuz bucaksız evren bize kendini gösterdi.



Ana iticinin yakıtı bitmesi ile 2.etapta bağlantılar koparıldı ve 3. etapta 2. itici harekete geçerek bizi hedefe doğru yönlendirdi.






Atmosferden çıkıldığı için güneş panelleri açıldı...






Kerbin gezegeninden kaçış hızına ulaşılınca motor susturuldu...


Kerbin yer çekimi dışına çıkıldı. Mavi daire mekiğin yörüngesi...


Kerbin ile Eve'nin yörüngeleri arasında 2.1' 'lik sapma var. Bu sapmanın düzeltilmesi için uygun yere manevra hazırlandı...




Böylelikle bu manevra sonrası Eve ile aynı açıda Güneş'in etrafında döneceğiz.


Şimdiki yörüngemiz ile manevra sonrası yörünge gösterimi...(Tırtıklı sarı)


39 gün 19 saat sonra manevrayı yapacağız.

Mekiğin yönünü ayarlayıp sistemleri ateşliyoruz.



Güneş Apoapsis'ine yaklaştığımızdan orada da tekrar manevra yapacağız. *Apoapsis yuvarlak olmayan yörüngelerin merkezden en uzak ve hızın en yavaş olduğu nokta*Yörünge hareketlerinde mesafe/yakıt kapsamında en iyi Apoapsis ve Periapsis*Merkeze en yakın ve en hızlı hareket edilen* noktalarıdır.



Apoapsis'de gemimizi retrograde *hareket yönünün tersine ateşleme* ederek periapsis tarafında yörüngemizi Eve'ninki ile hizaya sokuyoruz. (Uzayda hareketimizin sonuçları en çok merkezin öbür tarafına etki edecektir)



Bütün işlemler sonunda motorumuz tekrardan susuyor.





16
Supreme Ruler / Supreme Ruler Cold War [Union Mod]
« : 19 Haziran 2013, 13:30:34 »
13.35'de açılacak.

http://www.twitch.tv/1creative

17
Diğer Oyunlar / APOX (New Vegas RTS Gibi)
« : 17 Haziran 2013, 06:16:33 »
<a href="http://www.youtube.com/v/PzW39q3maRk" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/PzW39q3maRk</a>

18
Diğer Oyunlar / Crash Zone Reklam
« : 06 Haziran 2013, 14:00:07 »


Crash Zone Nedir?

-Crash Zone keşfedilen yeni bir gezegene gönderilmekte olan bir ekibin hikayesini anlatan RP-Survival temalı bir harita oyunudur.

Crash Zone Kaç kişi ile oynanıyor?

-Oyunda henüz karakter sınırlandırılması mevcut değil.

Geçmişte büyük heveslerle başlatılan ve yarım kalan oyunlara rağmen Crash Zone'a hiç başlanılacak mı?

-Diğer forum oyunlarında beni büyük ölçüde yavaşlatan unsur düzgün bir haritaya sahip olmaktı. Şimdi ise böyle bir sorun olmadığından rahatlıkla oynanıcağına inanıyorum.

Crash Zone'da bizi bekleyecek şeyler ne?

-Öncelikle bu bir survival oyunu olduğu için karakterlerin ihtiyaçları önemli yer tutacak. Ayrıca ne kadar ortaklaşa çalışılırsa işlerini daha çabuk bitirecekler. Oyuncular günlük hayatlarına devam ederken karşılarına çeşitli olaylar çıkıp onları bir seçime zorluyacak.

Madem ki Survival oyunu hazırlıyorsun o zaman "ölüm" olacak mı? Varsa ne kadar gerçekçi olacak?

-Ölüm var. Ve ölen geri gelmeyecek [PermaDeath]

Oyuncuların birbirlerini amaçsızca öldürmesi mümkün olmayacak mı?

-Öyle birşey mümkün fakat bunun ciddi sonuçları olacak. Gruptan atılma,kötü traitler vs.

Başka ne gibi düşüncelerin var?

-Öncelikle bu iyi-kötü durumunu Flooded Earth'deki çizelge ile düzene sokacağım.  http://img421.yukle.tc/images/6591Alignment.png
Ayrıca Battlestar:Beginning'den deneyim puanı ve olasılık sistemini alacağım.
Oyun içi sınırlar binalar vs. kullandığım program tarafından hazır olarak bulunmakta geriye sadece oyuncular kaldı...

Katılımcılar:

Nizam-ı Türk
Avros008
Apsihinx
haci_muro
TirollüDoruk
Can Aydın

Güncelleme 07/06 : -Oyunun ilk kıtası tamamlandı. Kaza alanı bu kıtada.

Güncelleme 08/06 : -Oyunun ikinci kıtası tamamlandı.
-Oyuncuların tamamı imzalarına eklenecek bilgilendirmeyi kabul ettiler.





Konu alanı: http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=35829.0

19
Diğer Oyunlar / Tek Şans -One Chance-
« : 22 Mayıs 2013, 14:28:50 »
Oynayanlarınız bilir gayet güzel bir flash oyunudur.



Dünya'da yaşayan bütün canlı hücreleri 6 gün içinde ölecek.

Bir şansın var...

Muhteşem müzikleri ile sizi seçimler yaptırıp sonuçlarına katlanmaya zorlayan bu oyunu da yapımı SADECE BİR KEZ oynayabilirsiniz.



Elbette tekrar oynamak için bir çok yol olsa da bir kez oynayıp gerçekmiş gibi oynayın. İyi eğlenceler.

http://www.newgrounds.com/portal/view/555181

20
HOI3 - Hikaye ve AAR / Kraliçe'nin Koruyucuları (Netherlands)
« : 18 Mayıs 2013, 12:04:08 »
Netherlands ile başladığım oyunda ne kadar fort yapsamda herhangi bir zafer alamadım ve geri çekilip ülkeyi terk etmek zorunda kaldım. Fransa hattına çekildikten sonra Fransa'nın da Alman savaş makinesine karşı koyacak gücü kalmayınca Endonezya donanması ve anakarada bulunan donanma ile Birleşik Krallık'ın İngiliz Adalarına geçtik. Fakat efsane burada başlıyordu. Yaklaşık 50.000 Piyade ve birazda hafif zırhlı birliklerle 60.000'i bulan Özgür Netherlands(Hollanda kullanımı yanlış) ordusu İtalyanları İskenderiye'de yakalayıp Afrika'nın öbür ucuna kadar kovaladı.



Almanlar ise Ruslar ile savaşa girmiş kısa sürede çok hızlı bir şekilde ilerlemeye başlamıştı. Leningrad, Moskova,Stalingrad derken Ruslar en sonunda savaştan çekilmişti.



Bütün bu olumsuzluklara rağmen Netherlands zaferler almaya devam ediyordu. Japonların Amerika Birleşik Devletleri'ne saldırması ile asyada harekete geçen sarılar topraklarımızı almış Singapur'a doğru yaklaşıyordu... Kraliyet Ordusu Afrika'dan buraya getirilerek önemli miktarda toprağı kurtarmış ve yaklaşık olarak 60.000 milis gücünü de harekete geçirmişti. Singapur'un korunması için Birleşik Krallık Ordusu'nun birlikler göndermesi,savaş deneyimi yüksek piyadelerin 60.000 kişilik milis gücüne geri çekilme zamanı vermesi ve Japonya'nın A.B.D'ye karşı kullanıcağı birlikleri kendi üstümüze çekerek A.B.D'ye zaman tanıyarak alınan stratejik zafer ile geri çekildik.



Anakara'da ise ilk kez çıkan toplu isyan başarısızlıkla sonuçlanmasına rağmen bölgeye sürekli yardım eden Meksika ve Birleşik Krallık ikinci bir isyan dalgasında daha da ileri gideceklerini hissettiriyor.




Japonlar'a göre durum çok vahim. Söze gerek yok.



Bu süre boyunca tekrar düzenlenen Netherlands ordusu bir başka operasyonda...



Acaba Sicilya'yı kim aldı?

Infamous Fighters of Netherlands


(http://youtu.be/eE_IUPInEuc <-- Netherlands-Holland farkı videosu)

Sayfa: [1] 2 3 4 5