İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - pistoltr

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Merhabalar.




Görünüşe göre şişman çene espirilerinin sonuna geldik gibi.

Bügün yama ile beraber gelicek olan beleş içeriklerin birinden konuşacağım , karakter durumu.Yeni gelişim paketimizle beraber görsel efektler rastgele olmak yerine dinamik olacak.

Oyun artık karakterinizin yaşam sitilini izleyecek ve ağırlığını ona göre azaltacak veya arttıracak.Belli bir çizginin üstüne çıkmak Şişman özelliğini kazandıracak ve görselini değiştirecek iken belli bir çiginin altına inmek karakteriniz Yeterli Beslenememe özelliğini ve yeni bir görüntü kazanacak.




Bazı eventler sayesinde direkt olarak ağırlık kaybedebilir veya kazanabilirsiniz onun dışında karakterinizin durumu bulundukları kondisyon ve yaşam stiline bağlı olarak değişecek.Kişisel özellikleri , odaklar , topluluk üyeliği ve sağlık karakterinizin durumunu sürekli olarak etkileyecek.Obur gibi faktörler karakteriniz ağırlığını arttırırken Manastır'a üye olmak azaltıcaktır.

Bu yeni mekanik için yeni eventler ekledik ve oyuncunun karakteriyle etkileşimini arttırdık.Bazı eski eventler yeni mekanikler için yeniden düzenlendi ve oyunana tamamiylen entegre edildi.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

2
Hearts Of Iron IV / Ynt: HOI4 - Devletinizi Yollayın!
« : 16 Ağustos 2018, 23:16:13 »
@pistoltr hocam bu mesajınızı görmeden önce tümenlerimin yarısını 3'er topçuya geçirdim, ama gereksiz masraf oluyor dediğiniz gibi şu an. En son 3x3x3x1 piyade 1 Support topçu 1 recon 1 hastane yaptım. Fransız ve İtalyanların donanması kalmadı ama İngiliz donanması yaklaşık 60 gemiyle dolanıyor Akdeniz'de (Cebelitarık Portekiz'in, Süveyş Almanya'nın bu arkadaşlar nereden erzak alıyor anlamadım ama yakaladıklarında destroyerlerimi batırdılar).



La Spezia'dan kesmek istedim ama 3 kez püskürtüldüm. Ancona'dan erzak almalarını engelleyebilirim ama Livorno'ya donanmamı çıkarmam İngilizler yüzünden sorun oluyor (zaten yeterli menzilimde yok). Ama umuyorum Antant donanması Livorno'ya giden konvoyları engelleyebilir, öyle bir durumda Sicilya'ya fazla toprak bırakmadan bu bölgeleri almam lazım. Yenilenmiş İtalya güzel olmuş (Gerçi eski İtalya'yı Hoİ 4'te değil DH'de oynamıştım ama) ama odak ağacı oldukça zayıf, herhangi bir ittifaka giremiyorum daha da kötüsü National Populist olduğu için herhangi bir yardımda alınmıyor.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

3
beyler hoşgeldiniz bu gün size yabancı discord kanallarından öğrendiğim ve çok seveceğiniz bir şey göstereceğim

-Provicine generetor Nedir ?
provicine generetor, HOI4 için normala kıyasla daha az bir uğras ile sıfırdan map yapabileceğiniz bir programdır.

-peki nasıl çalışıyor,neye benziyor ?
(aç/kapa)

-Nerden İndireblirim ?
DİKKAT: program hala geliştirme asamasında olduğu için bazı opsiyonlar eksik yine tek başınıza yapmanız gereken şeyler olacak (state kodlamak gibi...)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

4
HOI4 - Haberler / HOI IV 1.6 #7 Deniz Geçişi- 15 Ağustos 2018
« : 15 Ağustos 2018, 18:05:21 »
Günlük zamanı! Bugün, 7. günlüğünde, Man the Guns özelliklerini göstermeye devam ediyoruz, ancak endişelenmeyin-daha fazla geliyor! Bugün için konuların her ikisi de erişim ilgilidir.

Deniz bölgesi erişimi
MTG ile artık oyuncuların deniz bölgelerini önlemek veya yasaklamak için işaretlemesi mümkün olacak. Önleme olarak işaretlenmiş bir bölge tehlikeli ve riskliyse önlemek için bir şey olarak kabul edilecektir. Bu tüm gemi yönlendirme leri için de geçerli. Yani eğer düşman denizaltıları geminizi batırıyorsa, başka bir yere, belki de bir müttefiğe daha güvenli ve daha yakın bir yere yönlendirebilirsiniz. Gemiler, nereye gittiklerini elde etmenin başka bir yolu yoksa, hala bir bölge olarak işaretlenmiş bir bölgeden geçecektir.

Yasaklı bir bölge, manuel oyuncu hareketleri hariç, hiç hareket etmesine izin vermez veya oyuncu tarafından tetiklenen bir istila emri olup olmadığını söyler. Diğer olası yollar yoksa, ticareti kapatacaktır. Bölge işaretleri deniz harita modunda gösterilir ve hem stratejik alan uyarıları doğrudan geçiş, ya da deniz için yeni “devlet görünümü” olabilir. Burada, eski seyrek araç ipucu yerine hava bölgeleri için kullandığınız gibi, bölgedeki deniz üstünlüğü düzeyinde uygun bir ipucu  da gösteriyoruz. Gelecekteki bir konuyu bozmamak için sinsi sansürlemeye izin vermeniz gerekecek. ;)

Bu noktada, bazı hevesli U-boot Kaptanları, düşmanın neden bulunduğu ve yasaklı olmaktan kaçınmak için nakliye rotalarını sürekli karıştırıp karıştırmadığını merak ediyor. Rotanızı değiştirmek verimliliğini 0'a düşürecektir, bu nedenle ayarları sürekli olarak değiştirirseniz, işleri rota boyunca hareket ettiremezsiniz. Bununla birlikte, bazen düşmanın akıncılarını yoğunlaştırmasını zorlaştıracak şeyleri değiştirmekde iyi bir strateji olabilir.


Yerleştirme Hakları
Yerleştirme haklarını istemek veya almak yeni diplomatik eylemlerdir. Askeri erişim “ışık” gibi işlev görür ve birisinin deniz üslerinde üslere erişmesine, yeniden kaynak almasına ve onarılmasına izin verir. Aslında askeri geçiş otomatik olarak yerleştirme hakları ile birlikte gelir. Yerleştirme hakları size daha iyi ulaşmak ve zahmetli yolları önlemek verebilir. Örneğin, Alman denizaltısı, İspanyol limanlarından (izin verilirse) geçebilir ve onları savunmanın daha zor olduğu alanlarda İngiliz nakliyesini tehdit edebilir ve kanal veya daha fazla korunan sulardan geçmek zorunda kalmazlar.

Onarım söz konusu olduğunda ve bu tür bir bağlantı noktasının sahibinden daha düşük bir önceliğe sahip olacaksınız, ancak yeni onarım sisteminin nasıl çalıştığını ayrıntılı olarak öğrenmek için gelecekteki bir geliştirici günlüğü beklemeniz gerekecek. Yerleştirme hakları nedeniyle orada bulunan nötr bir limandaki gemiler üsde hava saldırıları ile saldırıya uğramaz, bu nedenle orada sığınan ya da çalışan gemilerden kurtulmak istiyorsanız, ordaki üsse sahip ulusu da savaşa çekmeniz gerekecektir.

 Hepsi bu kadar Millet. Bir *öksürük* büyük güncelleme için gelecek haftayı bekleyin.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

5
HOI4 - Hikaye ve AAR / Ynt: CUNTA - Bölüm 13 - "U-112"
« : 15 Ağustos 2018, 04:41:53 »
Bölüm 13 - "U-112"
(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

6
EU4 - Haberler / Eu4 geliştirici günlüğü 14 Ağustos 2018
« : 14 Ağustos 2018, 21:04:57 »
Herkese iyi günler, ve Dharma’nın başka bir geliştirici günlüğüne hoşgeldiniz.Eğer bir şekilde dünkü duyarıya erişemediyseniz, Dharma’nın çıkış tarihinin olduğunu bilmenizi isteriz. Ustalığınızı bu kıta parçasında 6 Eylül Perşembe günü gösterebileceksiniz.
O zaman ile bugün arasında birkaç tane günlük var. Hem Dharma hem de 1.26 Mughals güncellemesinde yeni özellikleri ve mekanik değişiklikleri ele aldık, ama hala bazı şeyler var.O yüzden bu gün içerik paketi ve Başarımları ele alacağız.

Dharma'nın yanı sıra Dharma İçerik Paketi de yayınlanacak.Yeni Hintli Danışman portreleri, Asker modelleri , Özelleşmiş fil çeşitleri, ve 12 dakikalık muhteşem tematik müzikleri içeriyor.
Dharmanın kendisi normal filleri içermekte. İçerik Paketine sahip olacak kişiler için Hindu yada Müslüman olmasına göre çeşitli filler bulunacak.
Karşılaştırma için normal bir fil ile müslüman bir fil:

While I have admittedly gone elephant crazy, there are also new unit models for bipedal warriors. For the Muslims, we have made units for all tiers for Bahmanis, Gujarat, Jaunpur, Malwa and of course, the Mughals. For the Indians, we have Nepal Mewar Gondwana Orissa and the South Indian Minors getting love. Here are the renders for a choice few:

Filler hakkında çılgınca konuşurken, 2 ayaklı savaşçılar içinde yeni modelleri unutmayalım. Müslüman devletlerde Bahmanis,Gujarat, Jaunpur, Malwa ve tabi ki Babürler. Hintli devletlerde Nepal, Mevar, Gondwana,  Orissa gibi devletler var. İşte bunlardan bazıları:


5 yıl önce, oyun piyasaya sürüldüğünde, Dünya çapında 2B ve 3B sanatta neredeyse çeşitlilik yoktu.
Tüm dünyada aynı yüzlere sahip danışmanları geride bırakalı çok uzun zaman oldu.
Dünya çapında derinlik ve çeşitlilik ekleme taahhüdümüzü daha da artırmak için bu İçerik Paketi ile birlikte 42 Hintli danışman portresi eklendi.

Müzik için gördüğünüz video klibine bakabilirsiniz( Arkada Trolleyen Paradox ekibinden çok müziğe bakmanız tavsiye edilir :D ):
https://www.youtube.com/v/KJedVuxxXxk&fs=1&wmode=transparent

Bugün bahsettiğimiz her şeyin, Dharma Genişleme paketinin yanında 7.99 $(steam için yaklaşık 12 tl) 'lık bir fiyatla satışa sunulan Dharma İçerik Paketi'nde bulacağınız içerik olduğunu unutmayın.
Gelecek hafta dikkatimizi 1.26 Babür Güncellemesinde eklenen Yirmi Başarıya çevireceğiz. Sadece eğlenmek için, başarı resimlerinden üçünü koyacağım. ve başarımların ne olduğunu tahmin edebilecek misiniz?
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

7
Tarih / Ynt: Tarihteki Komutanlar Hk.
« : 14 Ağustos 2018, 20:16:10 »
Bu bendeniz bir daha fikir belirtmeyecektir.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

8
Çöküş biraz hızlı oldu. Hikayeyi tamamen takip edemedim ama 12. bölüm her zamanki gibi çok güzeldi. Yunanistan'ın Ege'yi işgaline karşılık Batı Trakya'nın ele geçirilmesine Instagram'da yer verdik.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

9
Bölüm 12 - "Mihver Düşüyor"
(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

10
Herkese selam!

Bu hafta İberyanın Yeniden Fethini ve Kuzey Haçlılarını inceleyeceğiz. Gardınızı hemen düşürmeyin, halen çeşitli hatalar var ve ufak düzeltmelerle karşılaşabiliriz.



12. yüzyılın sonlarında ya da daha sonra, Töton Şövalyeleri eğer bir efendi tarafından tutulmazlar veya bir ülkede yerleşik bulunmazlarsa kuzeye (İskandinavya / Baltık / Rusya) dönmeye karar verebilirler. Orijinal duyuru olayından sonra, kuzeyde yaşayan herhangi bir Kral ya da İmparator, Tötonlardan saldırmaları için belirli bir hükümdarı hedeflemelerini isteyebilir.



Tötonlar kendilerine gelen talebi değerlendirdikten sonra bunu yapmak için toprak veya para isteyebilecekleri gibi, bedelsiz bir iyilik olarak da yapabilirler. Tötonlar kendilerine birini hedef seçtikten sonra tamamen ona odaklanırlar, özellikle hukuksuz krallığı Hristiyanlığa dönüştürmeyi amaç edinirler veya bir defalığa mahsus Düklerden biri uğruna savaşırlar. Kısaca, Tötonlar Hristiyan krallara düşman olmak istemezler.



Kuzey Haçlı Seferleri başladığında Tötonlar yerel güç odaklarından destek isteyecekler, bu doğrultuda olaya özel birimler onlara katılacak ve düşman Dükalığa doğru yürüyüş başlayacak. Bu savaştan zafer elde ederlerse Tötonlar bölgede sözü geçen bir Devlet haline gelecekler. Eğer bozguna uğrarlarsa, gelecekteki Kuzey Haçlı Seferlerini başlatmak için birkaç sene bekleyecekler; ikinci şanslarını denediklerinde de galibiyet alamazlarsa kuzeyden ayrılacaklar.



Tötonların kuzeyi etkisizleştirmesine yardım edenler altın, saygınlık, çeşitli eserler ve gerçekten dindarlarsa kan kutsaması kazanırlar.



Şimdi güneye dönelim, yenilenmiş bir Reconquista (İber'in yeniden Hristiyanlarca Fethi)'ya sahibiz. Her İberli Hristiyan efendi (Dük veya daha üstü) İberya'da toprağı olduğu müddetçe İber'in Hristiyanlaşması için harekete geçebilir. Reconquista hazırlıklarını başlatmaya yarayan yeni kararlar oluşturuldu. Bu karar önemli miktarda dindarlık, itibar ve altın kaybına mâl olacak. Dikkatini çekmek istediğimiz husus; Reconquista oyunun herhangi bir aşamasında başlatılabiliyor ve Haçlı Seferleri gibi çeşitli şartlara bağlı değil.




Reconquista başladıktan sonra hükümdar ertesi yıl kaynak ve asker toplamaya başlayacak. Her yıl veya iki yılda bir, hükümdara kıvılcımı yakmak için hazır olup olmadığını soran, Papa'dan çeşitli destekler arayan olaylar gelecek.



Saldırı için olağan durumlarda bir yıl beklemek gerekecek ancak hükümdar Reconquista'yı hemen yapmayı da kararlaştırabilecek, ama elbette bunun çeşitli dezavantajları olacak. Yeni Reconquista Casus Belli'si İberya'da özel düklüklere saldırma hakkını da verecek, bunun istisnası Navarra ve Balear Adaları olacak.

Reconquista devam ederken, Müslüman uluslardan bazıları hizmetlerini Hristiyanlara satabilecekler, veya tam tersi de olabilecek (tarihte Reconquista'nın yüzyıllarca sürmesinin oyuna yansıması). Hristiyan saldırganlara ve Müslüman savunuculara eş zamanlı olarak yardım edenleri (burada El Sid'e vurgu yapıyoruz) güçlendirici bir çeşit etki de var.



Reconquistador savaşı başarıyla tamamlarsa Reconquista sona erer ve Hristiyan bir hükümdar İspanya İmparatoru tacını giyer.




Son olarak, eğer Hristiyanlık İberya'da umutsuzca son demlerini yaşıyorsa kısaltılmış bir hazırlık süresi içinde Reconquista örgütlenecektir.



Ve geçen hafta yaptığımız gibi, oluşturulan yeni mekaniklerin devrede olup olmamasını ayarlanabilir kıldık.

Kuzey Haçlı Seferi
*Etkin
*Devre Dışı

Reconquista (İber'in Yeniden Fethi)
*Etkin
*Sınırlı (Maceralar yok)
*Devre Dışı


Bu günlük yalnızca Baltık ve İberya Yarımadası içindi. Umarız ki yeni eklenen özellikleri severek kullanırsınız! Haftaya yeni bir Crusader Kings II geliştirici günlüğü ile karşınızda olacağız.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

11
Bölüm III:
https://aar.li/a/vrf9xl
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

12
Selamlar, forumda bir süredir aktif olmadığımı birkaçınız fark etmiştir. Bulunduğum yerlerde internete erişimim çok kısıtlı olduğu için boş zamanlarımda kendime bir uğraş yaratmak için hepinizin severek oynadığı Kaiserreich modunun Osmanlı dosyasını çevirmeye başladım. Bu minik çeviriyi en geç 2-3 hafta içerisinde çıkarmayı planlıyorum. Gelişmeler ve teaser'ler konu üzerinden paylaşılacaktır.

- Konu neden  Kaiserreich bölümünde değil?
- Gelişme aşamasında bir çalışma olduğu için konuyu buraya açmayı uygun gördüm. Çeviri bitince yöneticiler konuyu Kaiserreich veya daha fazla kişinin görmesi için Modlar bölümüne taşıyabilir.

- Çeviri yarım kalmayacak değil mi?
- Kalmayacak. Zaten yarım bırakılacak kadar büyük bir çeviri olmayacak.

- Neden modun tamamını çevirmiyorsun?
- Geçen yaz öyle bir girişimimiz olmuştu hatırlayanlar vardır belki. Ve bu girişim benim çok büyük çabalarıma ve harcadığım zamana rağmen diğerlerinin birtakım bahaneler sunup işi yarım bırakmaları nedeniyle hüsranla bitti. Modun tamamını çevirmek tek kişinin başarabileceği bir iş değil.

- Çeviri hangi Kaiserreich sürümüyle uyumlu olacak?
- 0.7.1 ve 0.7.2 ile uyumlu olacak.


Çevirinin bitmiş bölümlerinden ekran görüntüleri:

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

13
1836-1919 / Ynt: Atatürk Sosyalist miydi?
« : 13 Ağustos 2018, 08:54:52 »
Burda ne demek istediğini anlamadım.Açıklar mısın ?
Atatürk sosyalist veya komünist değildi, milliyetçiliğe inanıyordu. Ancak sosyalizm öğretisinden çokca uygulama alıp kendi yönetiminde bunu uygulamıştır.

Laiklik, dinlerin ortadan kalkmasını teşviklemek, halkçı ve devletçi ekonomi modeli, Kürtlerin Irak'a sürülmesi fikrinin reddi, emperyalistlere karşı bölgesel işbirliği arayışı, SSCB ile saldırmazlık paktı gibi uygulamalar Atatürk'ün sosyalizm öğretisinden esinlenerek Kemalizm'i geliştirdiğini bizlere göstermekte.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

14
HOI4 - Hikaye ve AAR / Asya Medeniyetinin Dirilişi
« : 12 Ağustos 2018, 21:52:34 »
Bir Halkın Diriliş Hikayesi

Bölüm: 1

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

15
Mount & Blade II: Bannerlord / M&B II: Bannerlord - Dev Blog #1
« : 12 Ağustos 2018, 12:24:11 »
Günlük Tarihi: 23 Kasım 2013

Mount&Blade serisinin hayranları ve okuyucular, bu blog TaleWorlds ailesini ve oyun geliştirme dünyamızın iç yüzünü anlamanız için planlandı. Ofislerimiz uzun bir koridorda sıralanan odalardan oluşuyor. Takım bazlı geliştirme yapımızı da yansıtacak şekilde, her oda farklı bir odakta çalışan farklı takımlara ev sahipliği yapıyor. Bu haftanın blogu sanat takımımız hakkında olacak, ya da bizim çağırdığımız şekilde “artist takımı”.

Çizerler ofisteki en çeşitli profesyonel arkaplana sahip grup. Bazıları usulen klasik sanatlar, sanat tarihi veya grafik tasarım okurken, diğerleri hobilerinden profesyonel olan kişiler. Hem işini bilen ustalar, hemde yeni mezunlar büyük ve rahat sandalyelerde oturuyorlar. Özenle düzeltilen bıyıklar, fiyakalı gözlükler, bir dizi karakter ve kişilik bulacaksınız. Her masa bir çeşit tablete sahip, bunlardan en etkileyicisi  kalem benzeri bir girdi ile çizim yapabilinen.”kalem ekranı” şeklinde pekte iç açıcı olmayan bir adlandırmayla karşımıza çıkan büyük, yüksek çözünürlüklü ekranlar. Bu eskiz çizmeyi veya gerçek bir tuvalde resim yapmanın bir benzerini, sanal çizim, kayıt, yakınlaştırma ve elinizi kirletmeden çizebilme olanakları sağlayan bir tablet.


TaleWorlds “Artist Takımı” iş üzerinde pür dikkatli. Arka plandaki postere dikkat.

Oyundaki her karakter, silah veya bina bir çizerler tarafından sanal evrende modelleniyor. Çizerler yazılım tarafından sağlanan olanaklar ile arzu edilen bir 3D şeklin (mesela bir kalkan) geometrisini işliyorlar. Bu şekle renk vermek için kaplama gerekiyor. Bu, gerçekçi bir resmi açıkta kalan yüzeye etkili bir biçimde boyayarak onu 3D şekle veya “mesh”e kaplamayı gerektiriyor.Arayüzü elementleri, ikonlar ve oyun menüleri için sanat çizimleri de gerekiyor. Animatörler çizerler ile aynı alanı paylaşıyorlar, motion capture teknolojisi ve el ile ortaya çıkarılan animasyonları canlı ve hareketli objeleri oyunda canlı hale getirmekte kullanıyorlar. Bu disiplinler kod yazmaktan farklı olup ve farklı kişiler ve farklı yetenekler gerektiriyor.

Çizerlerin odasında, TaleWorlds ofislerinden en büyük oda olmakla bilikte haftalık şirket toplantılarına ev sahipliği yapmakta, beyaz bir tahta bulunmakta, planlar ve hedeflerden çok sıralanmış pek çok eskiz ile dekore edilmiş durumda. Çizilecek iş tahtaya post-it notları ile birlikte çizilir ve online belgelerde saklanarak paylaşılır. Masalar en uygun iletişim şekli yerine tercih edilen ışık durumlarına göre konumlandırılmış halde. Panjurlar genellikle çekilmiş olur ve ışıklandırmalar doğru ambiyansı yaratmak ve en az ekran yansıması yapacak şekilde kullanılır. İşin çoğunluğu kulaklıklar takılı halde yapıldığı için genellikle sessizdir. Büyük bir kuluçka makinesi gibi.


Duvardaki fotoğraftan çizerlerin ne kadar çok çalıştıkları belli oluyor

Doğrudan modelleme ve kaplama programlarıyla çalışmanın yanı sıra, çizerler oyun içi görüntülerde de görev alırlar ve oyuna eşya eklemekte gerekli belgelere aşinalar. Bu ek yetenekleri uygulamak çizerlerin çalışmalarında etkinliklerini geliştiriyor; eğer oyun içinde bir sahneyi modellerken yeni bir eşya veya bina tasarlanması gerektiği vakit o iş ile uğraşabiliyorlar. Bu eşyaları oyuna ekleyebilmek de onlara çalışmalarını oyun içinde nasıl göründüklerini gösteriyor bu da onlara eşyalar üzerindeki materyalleri ve kaplamaları ayarlayarak en iyi görsel sonucu ortaya çıkarmalarına yarıyor. 3D sanat ve tasarımı hakkında genel olarak daha deneyimliler için oyun endüstrisinde sonradan öğrenilen bir olgu bu.


Oyunda kullanılan saçlardan bir tanesi. Sağ tarafa doğru kaplamasız bir hal alarak modelini görebilmemiz sağlanmış.

Çizerlerin şu sıralar odaklandığı konulardan bir tanesi karakter saçları. Saçlar, tüm oyunlar için, aynı anda farklı şekilde hareket eden birçok bireysel yapı içerdiği için gerçekçi hareket ve dokuları canlandırabilmek, gerçek zamanda yapıldığında oldukça yoğun kaynak gerektiren bir uğraştır. Bazı oyunlar bu canlandırmayı geliştirmek için farklı yönetmeler kullanırlar, ekranda bazen yüzlerce karakter görebileceğiniz Mount&Blade gibi bir oyunda kaynakları kurtarmak çok daha zor hale geliyor. Şu an üzerinde çalıştığımız yöntem, saç telleri ile kaplanmış (alfa kanalıyla poligonlara dönüştürülen) bir temelin (saça benzeyen bir bone tarzı) farklı yönlere hareket etmesinden ortaya çıkan doğal görünüş. Bu, bize Warband’de kullandığımız saç kaplamasının saça verdiği derinliğe oranla, daha fazla derinlik sağlıyor. Farkı aşağıda görebilirsiniz:


Sol tarafta M&B:Warband, sağ tarafta M&BII:Bannerlord. Fark inanılmaz. Yüz aşırı gerçekçi bir halde.

Şu an gördüğünüz manzara oyunun güncel halinden alınma ve saçlar büyük ihtimalle daha da üzerinde çalışılarak geliştirilecek. Bu, eğer beğenmediğiniz bir şey olursa ki bize bunu bildirmekten kendinizi alı koymayın, o şey büyük ihtimalle bizi mutlu etmiyordur. Bu konu hakkındaki en önemli gelişme ise yeni oyun motorumuzun gücüyle başarabildiğimiz bütün haliyle performansı çok fazla etkilemeden kullanılabilmesi.


Alıntı yapılan: Oyunfest
Mehmet Arda Gündüz tarafından Oyunfest için tercüme edilmiştir.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

16
Hearts Of Iron IV / Ynt: HOI4 - İlginç Görüntüler
« : 09 Ağustos 2018, 22:56:04 »



Türkçe Yamadan kaynaklı bir sorun mu bilmem
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

17

Umarım hepiniz iyi günler geçirirmişsizinizdir. Çarşamba, yani başka bir günlüğünü açmanın zamanı geldi. Bugün, Man The Guns ve 1.6 Ironclad ücretsiz güncellemesinden birkaç küçük özelliği kapsayan bir günlük olacak. Donanmadaki büyük değişiklikler takımın büyük bir kısmını işgal ediyor, bu yüzden size bununla ilgili detayları daha sonra vereceğim .
Faction Liderliği
Bir paktın lideri olmak büyük derecede kontrolü beraberinde getiriyor. İçinde bulunduğunuz paktı birisi kontrol ettiğinde bu kontrolü almanın yolu yok, pakttan çıkıp kendi paktınızı kurmak dışında tabi.

MTG ile, kalifiye olduğunuzu varsayarak, bu kontrolü devralmak için bir sistem ekliyoruz:

İçinde bulundukları grupta liderliği ele alabilmek için, bir ülke şunları yapmalıdır:

1.Faction  liderinin iki katından fazla manpowere sahip olmak.Not:haritada iki kat asker bulundurmak (vasallar sayılıyor ama otonomi derecelerine göre farklılık gösteriyor)
2. Faction lideri fabrikalarının % 150'sinden fazlasına sahip olmak
3.Faction liderinin bütün savaşlarında yanında olmak
4.Kapitüle olmamak :D

Bir miktar politik güç ödedikten sonra, ve sonra faction sizin. Faction  lideri, eğer bir başka ülke faction liderliği için yakınsa onları uyarmak için harekatta bulunacaktır, böylece eğer isterlerse bunu önlemek için gerekli adımları atabilirler (AI genellikle burada oldukça güzel oynayacaktır), ama aynı zamanda savaş ekranında adayları görmek de mümkündür ,yalnızca 6 ayda bir faction lideri değişebilir

İptal Edilebilir Focuslar Çn: En Güzel Özellik Bence Bu

Bazen yanlışlıkla o focusa tıklar ve sonra istediğiniz şeyi yapmadığınızı fark edersiniz ya da tıkladıktan sonra durum değişir. bu sık sık gerçekleşmez, ancak bunu yaparken çok sinir bozucu olabilir… bundan sonra 1,6 ile artık kilitlenmeyecek ve bir odağı iptal edip başka bir şey seçebileceksiniz (birkaç istisna hariç). Event zincirleri başlatan veya yarısında iptal edildiğinde bozulabilen odaklar yine de değiştirilemeyecek. Bu odakları seçmeden önce oyun da sizi uyaracak. Yanlış tıklamaların sorun olmaması için birkaç günlük ilerlemeler değiştirdiğinizde diğer odağa da taşınıyor ama bunun ötesinde fikrinizi değiştirirseniz harcadığınız puanları geri alamayacaksınız, bu yüzden hangi odağı seçeceğinizi iyice düşünmeye devam edin.

Deniz Ve Hava Eğitimleri
Yakıtın eklenmesiyle ve yeni gemi tamir sistemiyle (daha sonraki bir günlükte konuşulacak) deniz ve hava kuvvetlerinin talimi konusunu değerlendirmemiz gerekiyordu. Daha önceden talim maliyetini yansıtacak bir şey yoktu. Artık Gemileriniz Ve uçaklarınızda antrenman yapabilicek. Kara kuvvetleri gibi çalışıyor, birlikleriniz biraz hasar alıyor, yakıt harcıyor ve tecrübe kazanıyor (ulusal tecrübe de dahil). Normalde olduğu gibi talim sadece belirli bir seviyeye çıkartabilir. Tecrübe değerleri gemilerde zaten vardı ama şimdi hava birliklerine de getiriyoruz. Tecrübeli hava birlikleri daha iyi savaşır ve uçak kaybedince tecrübe de kaybedersiniz. Ne kadar talim yapılacağı oyuncuya kalmış bir şey, sonuçta büyük miktarda yakıta erişim gerekiyor. Tabi beklediğiniz gibi hava birlikleri savaşlardan da tecrübe kazanıyor.
 


Şimdilik bu kadar bir dahaki hafta görüşmek üzere
Beğendiyseniz Teşekkür Ederim
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

18
@Doruk hocam Türkiye'nin Marmara bölgesi neden kompile demilitarize?
Möntrö'dan önce boğazlara asker yerleştirmemiz yasaktı bu yüzden Demilitarize.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

19
-Neues Frankreich-

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: pistoltr

20
1919-1947 / 2.DS Alman Generalleri (Video)
« : 03 Ağustos 2018, 00:03:24 »

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 7