İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - kerem1249

Sayfa: [1] 2
1
Warband - Rehberler / İhtilaf Rehberi
« : 17 Haziran 2018, 20:56:38 »
Merhabalar, herkes Warband'ın tek oyunculu oyunundaki ihtilafı merak ediyordur benim tahminim. Size rehber hazırlamaya çalışacağım bu konu ile ilgili.

İhtilaf,bazı krallarda görüyoruz 70 ihtilaf falan var, o kral için diyoruz "Vay be, bu adam çok güçlü demek ki...", tabii bu yanlış bir yargı. İlk size bir arttırma yollarını anlatayım, sonra söylerim neden yanlış bir yargı olduğunu... İhtilaf şu yollardan artar:

  • Eğer krallığınızdan bir derebeyi çıkarsa ihtilafınız artar, siz kralsanız tabii.
  • Savaşlarda geri çekilmek için arkada asker bırakırsanız ihtilafınız artar.
    • Bir derebeyiyle tartışmaya girer veya onla tartışma başlatırsanız ihtilafınız artar.
    • Birine ihanet ederseniz ihtilafınız artar, örnek vermek gerekirse mareşalı takip edip savaşlarında ona yardım etmemek gibi, o tarz şeyler işte.
      • Mareşal iseniz herhangi bir kayıp, yani krallığınızdaki köylerin birinin yağmalanması, krallığınızın kervanının yağmalanması, köylülerinizin saldırıya uğraması, derebeylerinden birinin savaşı kaybetmesi (Bu sanırım sadece siz kral olduğunuzda geçerli), krallığınızın kale veya şehir kaybetmesi ihtilafınızı arttırır.
        Ayrıca birden fazla cephede yani krallıkla savaşıyorsanız veya savunmak için büyük bir krallığınız varsa 100 ihtilafın yakınına çabucak çıkabilirsiniz, bu gibi durumlarda tek çözüm mareşalliği bırakmak olarak gösterilmiş.

Tamam, bunları anlattık ta, acaba ihtilaf neylere sebep olur?

Kral veya kraliçe iseniz krallığınıza daha az derebeyi gelir(miş), tabii bayağı bir boş toprağınız varsa pek bi' etkisi olacağını sanmıyorum.
Askerleriniz birliğinizden kaçmaya daha "meyilli" olacaklar(mış).
Ne kadar yüksek ihtilafınız varsa mareşalliğiniz başka birine o kadar çabuk verilebilir(miş). Hmm, güzel hikâye, destekliyoruz.
Tatar Han'ın dediğine göre ihtilafı yüksek olan kişilikler toprak tuzağınıza daha kolay yakalanıyormuş, yani ihtilafı yüksek olanlar birnevi sazanmış. Az olanlar ise  -deyim yerindeyse- kıçınızı yırtsanız bile gelmiyormuş, hiç dikkat etmedim ama doğru olma olasılığı yüksek.

Çok hoş durmuyorlar değil mi? O rakip krala artık "accık daha güçsüz" gözüyle bakabilirsiniz, ha! Şunu da unutmayayım, ihtilaf tıpkı yönetim (İdare yabancı sözcük :D ) hakkı gibi en fazla 100 olabilir.

Şimdi merak ediyorsunuzdur gene, bu ihtilaf nasıl düşer? Oo, evet, düşüyor. Şöyle ki şu üç "şeycik" düşürüyor bunu:

Vakit nakittir demişler, Warband'ta ise zaman, düzelen ilişki ve düşen ihtilaf demek.
Düşman derebeylerini ağlattığınız ya da onlara şamarı vurduğunuz zaman azalır bu ihtilaf.
Tatura'nın dediğine göre kendi derebeyleriniz arasındaki tartışmalara son verirseniz o zaman da azalıyormuş, mantıklı. Tartışma başlatıyorsunuz, artıyor; tartışma bitiriyorsunuz, azalıyor. Gerçekten mantıklı.

Evet.Bitti :D Bugünkü rehberimiz bu kadardı.Yardımcı olmaya çalıştım.İstediğiniz bir Rehber konusu var ise açmaya çalışırım.Apox'a teşekkür ederim.(Konu yardımı için)İyi geceler...
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

2
Selamlar!

Bugün Holy Fury ile gelecek küçük bir özelliği tanıtacağım; Ölüm Listesi.
Ölüm Listesi basitçe kimleri öldürdüğünüzü ve nasıl öldürdüğünüzü gösteren bir liste. Listeye karakter arayüzünden bir buton ile ulaşılabiliyor. Örnek göstermek için Cengiz Han'ı seçtik.

*1

Bu butona yaşayan/ölmüş tüm karakterlerde ulaşılabilir, tabi ki bir başkasının öldürdüğü kişilere bakarken o kişilerin görünmesi için cinayetin açık bir şekilde olmuş olması veya ifşa edilmesi gerekir. Liste sağa doğru ayrı bir sekme olarak açılıyor ve böyle görünüyor:

*2

Birkaç event dışında bu özelliğin fazla bir getirisi, oyun içi etkisi yok, ama bu özellik içinizdeki cani tiranı ortaya çıkartabilir :). Eğer 5 kişiden fazlasını öldürdüyseniz kendinizi diğer katillerle maktul sayısında yarışan bir listede bulacaksınız. Kanasusamış tanrılar doktrinini kullanan Pagan'lar listede üst sıralara oynuyorken işiniz zor.. Daha fazlası gelecek geliştirici günlüğünde!


*1


*2
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

3

    10. Bölüm: Ezilen Irkların Savaşı - İslam Devleti Direniyor

     
(aç/kapa)

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

4
Twitter’da paylaştığım, Waffen-SS’in Türk Lejyonu Osttürkishcher Waffen-Verband Der SS imamı Yüzbaşı Nurettin’in, birliğin o dönemde başında bulunan Alman albaya namaz kıldırdığı görülen film kaydı çokça ilgi ve soruya vesile oldu. Bu sebepten bu yazıda iki konuya değineceğim. Birincisi Osttürkischer Waffen-Verband Der SS’in tarihçesine eğileceğiz. İkincisi ise, kayıtta namaz kılarken görülen, Harun-el-Reşit Bey adıyla da bilinen ve Birinci Dünya Savaşı’nda Enver Paşa’nın emir subaylığını yapmasını müteakiben Müslüman olan kayıttaki Albay Wilhelm Hintersatz’ın hayatına göz atacağız.

https://www.youtube.com/v/u8wR0qXpygU&fs=1&wmode=transparent

Osttürkischer Waffen-Verband der SS, yani, Doğu Türkleri Birliği, 1944 yılında 1. Ostmuselmanisches SS-Regiment yani Doğu Müslümanları SS Alayı adı altında, daha sonra bir tümene dönüştürülme maksadıyla (Muselmanischen SS-Division Neu Türkistan – Doğu Türkistan Müslüman SS Tümeni), Kudüs Müftüsü Emin El Hüseyni’nin desteğiyle kuruldu. Birliğin unsurları, Alman Kara Kuvvetleri Heer’e bağlı olan 450. 480 ve I/94 Türk taburlarından, Kızıl Ordu’dayken ele geçirilen savaş esirlerinden ve Almanya’ya çalışmaya gönderilen kişilerden oluşuyordu.

Birlik 1944 Şubat’ında Belarus’a nakledildi ve anti-partizan harekâtlarında kullanılmak üzere eğitim gördü. Birlikteki bazı sorunlu unsurların isyana karışması üzerine SS-Hauptsturmführer (Yüzbaşı) Billig’in meseleyi 78 şüpheliyi infaz ederek çözmeye çalışmasını müteakiben görevden alındı. Bunun ardından Polonya’ya gönderilen birlik, İngilizlerin “notorious” kelimesiyle tanımlayabileceği türden, acımasızlığıyla ünlü SS alayı SS-Regiment Dirlewanger’in emrine verilerek Polonyalı direnişçilerden oluşan Armia Krajowa’yla mücadele etti.

1944 sonbaharındaki isyanı bastırmaya yardımcı olmak üzere Slovakya’ya gönderildi ve orada Osstürkischen Waffen-Verbande der SS adıyla yeniden organize edildi. Alman ordusunun bütün cephelerde çökmesi ve savaşın sonuna yaklaşılması üzerine 1944 Aralık’ında 450-500 kadar firara sahne olduysa da, bu firarilerden 300 kadarı daha sonra birliğe geri döndü.

Birliğin unsurları arasında bulunan Azerbaycan alayı 30 Aralık 1944’te Kaukasischer Waffen-Verband der SS, yani Kafkaslar Waffen-SS Birliği’ne transfer edildi. Azerbaycan askerlerinin birlikten alınması sonucu oluşan adam açığının kapatılması için tasfiye edilen Waffen-Gebirgs-Brigade der SS (Tatar Nr. 1) yani Tatar Waffen-SS Dağcı Alayı’nın bazı askerleri de Osstürkischen Waffen-Verbande der SS’e transfer oldu. Birlik daha sonra savaşın sonuna kadar ikâmet edeceği Avusturya’ya gönderildi (Waffen-Gruppe Kırım ile Waffen-Gruppe Idel-Iral’ın bazı unsurları Kuzey İtalya’ya nakledilmiş ve savaşı orada tamamlamıştır).

Birliğin Komutanları

SS-Obersturmbannführer Andreas Meyer-Mader (? Ocak 1944 – ? Mart 1944)
SS-Hauptsturmführer Billig (29 Mart 1944 – 5 Nisan 1944)
SS-Hauptsturmführer Hermann (27 Nisan 1944 – 2 Mayıs 1944)
SS-Sturmbannführer der Reserve Franz Liebermann (? Haziran 1944 – 11 Temmuz 1944)
SS-Sturmbannführer der Reserve Franz Liebermann (29 Temmuz 1944 – 30 Ağustos 1944)
SS-Haupsturmführer Reiner Olzscha (? Eylül 1944 - ? Ekim 1944)
SS-Standartenführer Harun-El-Reşit Bey (? Ekim 1944 - ? Mayıs 1945)
SS-Hauptsturmführer Fürst (? Ocak 1945 - ? Mayıs 1945 [Slovakya’daki unsurların CO’su])

İnsan Gücü

Ocak – Şubat 1944: 3.000
Mart – Mayıs 1944: 3.500
Haziran – Eylül 1944: 4.000
Ekim 1944 – Ocak 1945: 5.000
Şubat – Mayıs 1945: 8.500

Muharebe Düzeni

Waffen-Gruppe Türkistan
Waffen-Gruppe Idel-Ural
Waffen-Gruppe Azerbaycan
Waffen-Gruppe Kırım

Birliğin Kol Bandı



Waffen-SS Birliklerine has bir uygulama olan gereği birlik mensuplarının kullandığı kol bandı.

Birliğin Yaka Sembolü



Birliğin yaka sembolünün Türklerin milli simgesi olan “Kurt” olması onaylanmışsa da, savaş sürerken hizmete girip girmediği teyit edilememiştir.

Albay Wilhelm Hintersatz - Harun El Reşit Bey


(1933-34 yılları arasında çekilen fotoğrafında Hintersatz, Osmanlı “Miralay” üniformasıyla, yakasında Osmanlı’nın 2. Sınıf Mecidi ve Fin Beyaz Gül nişanlarıyla, göğsünde ise I. Dünya Savaşı’nda kazandığı madalyalarla görülüyor. Osmanlı’da yüzbaşı rütbesiyle görev yapmış olan Hintersatz’ın “Miralay” üniformasıyla fotoğraf çektirmesi gösteriş sebebiyle değilse, o tarihlerde Alman hükümeti tarafından Türk ordusuna danışman olarak gönderilme ihtimalini akla getirmektedir.)

26 Mayıs 1886’da Avusturya’da Katolik bir ailede doğdu. Piyade subayı oldu ve Kaiserliche und Königliche Army yani Avusturya-Macaristan Ordusu’nun 48. Piyade Alayı’nda hizmet verdi. 15 Şubat 1905’te teğmen, 17 Şubat 1914’te üsteğmen ve 18 Haziran 1915’te yüzbaşı oldu. I. Dünya Savaşı’nda son derece aktif bir şekilde görev yaptı. Kısa bir havacılık eğitiminin ardından 1916-17 arasında III. Kolordu’ya atandı ve Finlandiya’nın Rusya’dan bağımsızlığına kavuşmasıyla sonuçlanan askeri sürece katkı sağladı. 1917’de Osmanlı İmparatorluğu’na gönderilen bir Alman heyetinde yer aldı ve Enver Paşa’nın emir subayı oldu. 1919 yılında Müslüman olup ismini “Harun El Reşit Hintersatz” olarak değiştirdi. Almanya’nın Birinci Dünya Savaşı’nı kaybetmesi üzerine Almanya ve Ober Ost’un elinde bulunan Doğu Avrupa topraklarında komünistlerle çarpışan gönüllülerden müştekkil bağımsız birlikler olan Freikorps’a katıldı.

İkinci Dünya Savaşı’nın 1939-44 yılları arasında Wehrmacht’ta görev yaptı ve 30 Haziran 1944’te S 496.147 no’yla SS’e katıldı (Hintersatz hiçbir vakit NSDAP üyesi olmadı). Aralık ayının sonlarında ise Obersturmführer Gulam Alimowem’in başlarında olduğu 300 kadar askerin firar etmesi üzerine Slovakya’da geri hizmete alındı.

Fotoğrafta Görülen ve Hintersatz’ın Kariyeri Boyunca Ödüllendirildiği Madalyalar

II. Sınıf Demir Haç Nişanı (1914)
I. Sınıf Demir Haç Nişanı (1915)
Fin Beyaz Gül Nişanı
III. Sınıf Avusturya Liyakat Madalyası
Lippe-Detmold Liyakat Madalyası
Hamburg Hanseatik Madalyası
Gürcü Kraliçe Tamara Nişanı
Saxe-Ernestine Nişanı
Osmanlı Harp Madalyası (Eiserner Halbmond - Demir Hilal)
Kılıçlı Mecidi Nişanı
Gümüş Yaralı Nişanı

Hintersatz’ın Kaleme Aldığı Eserler

Marschall Liman von Sanders Pascha und sein Werk. R. Eisenschmidt. Berlin. 1932.
Schwarz oder Weiß? Joh. Kasper & Co. Berlin. 1940. 289 S.
Achtung! Erdstrahlen sind Gefahr für Mensch, Tier und Pflanzenhaltung! Die Wünschelrute warnt! Eisenschmidt. Wiesbaden. Berlin. 1952.
Aus Orient und Occident – Ein Mosaik aus buntem Erleben. Deutscher Heimat-Verlag. Bielefeld. 1954



Kaynak: Selçuk Uygur - http://lechantdudiable.blogspot.com/2016/09/turkistan-ss-lejyonu-ve-musluman.html
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

5
Merhabalar!

Bugün sizlere yeni karakter görünümünü tanıtmak istiyorum. Eski karakter arayüzü pek çok kez gözden geçirilmesine rağmen hala yeterli yer kapasitesi yoktu (Traitler için vs.). Ayrıca arayüzün her tarafına dağılmış rastgele butonlar vardı. İlk amacımız boş alanlar açmak ve yeni butonlar eklemekti. İşte sonuç:



İşte kendi karakterinizin arayüzü böyle görünecek. Gördüğünüz gibi birçok şeyin yerleri daha çok boş alan yaratmak için değiştirildi. Alışkanlıkların yıkılması zordur, bu yüzden yaygın olarak kullanılan şeylere pek ellemedik. Bazı yazıların ikonlar ile değiştirdik ve bu ikonların Tooltip'leri olacak. Artık Traitler ve Modifierler karışmayacak.

Hanedan Ağacı gibi bazı butonlar kaldırıldı. Artık "Hanedan Kalkanı" aynı işlevi görecek.

Eski "Combat Modifier" (Çarpraz Kılıçlar) ikonu turuncu zemin üzerine kılıç ve piyondan oluşan bir ikonla yenilendi. Ayrıca benzer bir buton Artifact'ler için ekledik. Bu buton (sarı zemin üzerine kadeh ve kask) sizlere sahip olduğunuz Artifact'ler ve etkilerini gösterecek. Ayrıca bu buton diğer karakterlerin Artifact'lerini de gösterebilecek.

Ek olarak, Kişisel Muharebe Özelliği kişisel özelliklerin altında yer alacak. Bununla ilgili daha fazla bilgi gelecekteki Geliştirici Günlüklerinde yer alacaktır.  Ama şunu size temin edebilirim ki. Bu özellik sizin oyun deneyiminizi kat kat artıracak.

Bazı özelliklerin sır kalması için bazı butonları kafası karışık ördekler ile değiştirdim. Butonların ne hakkında olacağı sonraki Geliştirici Günlüklerinde yer alacak.

İşte başka karakterlerin arayüzünün nasıl görüneceği:


Gördüğünüz gibi diğer ekrandan tek farkı daha fazlı sansürlü buton olması. Fark etmesi zor olsa da ana değişiklik Plot butonunun yerinin değişmesi.

Bu ekranda bilgi kısmını olabildiğince sağ tarafa almaya çalıştık ki ilk bakışta bilgi alabilesiniz (Diplomasi, Levy sayısı ve istatistikler hizalandı ve görünümü kolaylaştırıldı.)

Tabi ki bu yeni görünümün herkesi memnun etmeyeceğini biliyoruz, bu değişiklikleri sadece gereklilikten dolayı yaptık ki boşluklardan en efektif şekilde yararlanalım. Bu yeni görünümü aylardır kullandıktan sonra söyleyebilirim ki geliştirici takımımızdan kimse geri dönüp eski arayüzü kullanmak istemeyecek. :D
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

6
Imperator: Rome / Ynt: Imperator: Rome - Sohbet
« : 30 Mayıs 2018, 09:32:17 »
Buradan duyurayım oyun çıkmadan önce HOI4 çevirisi biter ve CK2 çevirisinde ilerleme sağlarsam bu oyunu da çevireceğim.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

7
Victoria II / Ynt: Victoria 2 - İmparatorluğunuzu Yollayın!
« : 30 Mayıs 2018, 04:26:43 »
Geçen yine medeni çin demeden yok ederken...

Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

8
Imperator: Rome / Ynt: Imperator: Rome - Medya
« : 28 Mayıs 2018, 15:56:07 »
İber'in içini dlc ile dolduracaklar :d
Geçmişinle yüzleş @Agnostik  :D
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

9
Imperator: Rome / Ynt: Imperator: Rome - Medya
« : 28 Mayıs 2018, 15:47:10 »

İlk Günlükten...  ;)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

10
Black Ice / Ynt: Black Ice
« : 25 Mayıs 2018, 12:38:04 »
Alt bölümünüz hayırlı olsun... ;)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

11
Warband - Modlar / [WB][SP] Empire Wars: 1080 V2
« : 25 Mayıs 2018, 00:01:33 »




(aç/kapa)


           

Bu mod, bize '1080' yılını anlatıyor. Farklı kültürler, askerler ve yeni devletler ile Hristiyanların ve Müslümanların şiddetli çatışmalarına tanık olacaksınız! Farklı bir oynayış ve mükemmel grafiklerle dolu bu modda çok eğleneceksiniz. "Empire Wars" serisinin ilk modu olan, bu modla yeni diyarlar keşfedip uzun ve sürükleyici bir senaryo göreceksiniz. Şimdi kılıcını kuşan! ve maceraya başla!
       

                   



             
 *Anadolu Selçuklu Devleti*
 *Büyük Selçuklu İmparatorluğu*
 *Trabzon Rum İmparatorluğu*   
 *Bizans İmparatorluğu*
 *Gürcistan Krallığı*
 *Fatımi Sultanlığı*
 *Peçenek Hanlığı*
 *Papalık Devleti*
 *Gazneli Devleti*
 *Macar Krallığı*



(aç/kapa)





(aç/kapa)




(aç/kapa)




(aç/kapa)






(aç/kapa)




(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)


Yeni eklenen özellikler "" Simgesi ile belirtilmiştir

 

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

12
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - İlginç Görüntüler
« : 24 Mayıs 2018, 14:05:20 »
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

13
Alıntı yapılan: Paradox Plaza
Selamlar!

Bugün sonsuz steplerin önünde yatan Volga'nın aktığı devasa ve Rusların gururu olan toprakları gözlemlemek için kartografın ofisindeyiz. Rus toprakları boyutlarına karşın CK2'de hep az gelişmiş olarak nitelendirildi. Hatta Kiev veya Novgorod gibi çok önemli şehirler bile büyük düklükler tarafından istila edilebildi. Avrupa feodal beylerinin önünde yer almasıyla, Bizans'ta yer alan Roma kalıntılarıyla ve merhametsiz step kabilelerinin Ruslara etkilerini göz ardı edemediğimiz için Rusya'nın bu kadar gözardı kalmasına göz yumamadık ve geliştirmeye karar verdik.

Rusya çok büyük olduğu için resimleri üç parçaya böldük. Bu resimlerin hepsi 769 yılına ait, yani ismi o olmaması gereken bir şey gördüğünüzde bu yüzdendir (Örneğin Novgorod'un isminin Ilmen olması gibi.).

Kuzey ile başlayalım:

Gördüğünüz gibi keskinleştirme önemli bir derecede arttı. Tarihsellik de arttığı gibi bütün sınırlar 600 ve 1300 yılları arasında yer alan kaynaklardan esinlenerek düzeltildi. (Bu tarih Ön-Slavların Kiev bölgesine göçmesiyle başlar ve iç karışıklıklar ile Moğol İstilalarına kadar gider.)

Şimdi Güneydeyiz:

Gördüğünüz gibi Kiev şimdi bölündü ve eskisi gibi tek, devasa bir kontluk değil. Elf gözlerinizin göreceği gibi Radimichia ve Severia'nın altında Türki bir klan olan Burtas klanı var.

Ve bonus olarak, Wallachia.

Beserabya'nın Kiev ve Kırım toprakları ile çok içli dışlı olmasından dolayı Wallachia krallığına bir düzeltme yapmaya karar verdik.

Ve şimdi de diğer bütün günlüklerde istendiği gibi De Jure haritalar.

Düklükler:


Krallıklar:


Farkettiğiniz gibi Rus Krallığı Galicia-Volhynia ve Chernigov gibi daha tarihsel olan Novgorod ve Vladimir krallığına dönüştü. Bu krallıkların oynadığınız kabile çağı ve feodal çağlara göre çeşitli artı ve eksileri var.

İmparatorluklar:


Tatar İmparatorluğunun çok büyük olduğuna şüphe yoktu. Bu yüzden biraz parçalamamız gerektiğini hissettik. Güneyde gördüğünüz gibi Pontus Bozkır İmparatorluğu var, bu imparatorluk boyutlarından gördüğünüz gibi bölgedeki Hazar varlığını temsil ediyor. Ayrıca Perm krallığı artık Rus İmparatorluğu'na değil Tatar İmparatorluğu topraklarına bağlı.

İşte 867 yılı başlangıç haritası:


Ve 1066:


Bu tarihte bildiğiniz gibi Bilge Yaroslav'ın ölümü ile Kiev Rus toprakları 5 oğlu arasında bölüştürüldü. Oğullar arasında ve diğer akrabalarla birlikte (Polotsk Prensi gibi) ülke bir iç karışıklığa sürüklendi ve ülkenin stabilitesi zarar gördü.

Bu yüzden Kiev Rusları en azından bir süreliğine(!) Büyük Kiev Prensine bağlı olmasına rağmen ülkede bir birlik vardı diyemeyiz. Bu yüzden çeşitli düklükleri bağımsız ama Kiev'e Tributary yaptık. Ta ki kardeşler, oğullar ve kuzenler arasında veraset savaşları başlayana dek...

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

14
Crusader Kings II / Ynt: CK2 - Holy Fury
« : 23 Mayıs 2018, 08:05:49 »
Wiki'den açıklanan yeni bilgilere göre gelecek özellikler başlıca şunlar: https://ck2.paradoxwikis.com/Holy_Fury

1: Dünya Haritasında rastgele devletler ile veya rastgele bir haritada CK2'de mevcut devletler ile oynanabilecek.
2: Pagan Savaşçılar Locası özelliği katılanlara savaşçı yeteneği arttırma ve güçlü müttefikler kazanma şansı veriyor.
3: Büyük liderlerin torunları/kan bağı olanlar o liderlerin güçlü özelliklerine yatkın oluyor.
4: Komşuları kendinize katılmak için etkileyebiliyorsunuz. Veya aynı komşuları başka şahıslara karşı kışkırtabiliyorsunz (en büyük eksikliklerdendi)
5: Katolik Dindarlar kutsandıkları zaman ünleri (prestige olarak eklenecek sanırım) ardıllarına geçecek ve ana mülkü değerlenecek
6: Artık imparatorlar sadece bir ruhban sınıfının desteği ile taç giyebilecek.
7: Yeni Haçlı Seferleri eventleri gelecek.
8: Pagan İhtiyar Konseyi'nin yöneticiye karar vermesi veya bir hükümdarın taht için kardeşiyle çarpışması gibi veraset kanunları gelecek.
9: Dinlerde değişiklikler, daha derin bir vaftiz sistemi, insanlar ve eşyalar için rastgele isim sistemi, öldürdüğünüz kişilerin listesi ve birçok irili ufaklı yenilik gelecek.
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

15
Imperator: Rome / Ynt: Imperator: Rome - Medya
« : 23 Mayıs 2018, 00:19:43 »
@Ömer Moderatörü Çağıralım Artık Mod Yapmasına Gerek kalmadı en azından
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

16
Imperator: Rome / Imperator: Rome - Medya
« : 22 Mayıs 2018, 20:04:20 »
oyun çıkıncaya kadar oyun ile ilgili görüntüler,gameplay videoları ve diğer görsel icerikler buradan paylaşılacaktır.

22/05/2018 Steam Görüntüleri:
(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

17
150 saatlik EU4 kariyerim de, bitirdiğim ilk oyunum.

(aç/kapa)
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

18
Diğer Oyunlar / S.T.A.L.K.E.R 2 Resmi Olarak Duyruldu!
« : 21 Mayıs 2018, 14:50:08 »
Evet hayranı olduğum efsanevi seri S.T.A.L.K.E.R 2 Duyruldu! Hemde resmi olarak!  :yes:
Sabırsızlıkla devam oyununu bekliyorum. Bu arada Stalkerin eski serilerini; call of pripyat, clear sky, shadow of chernobly serilerini oynamamış olan varsa oynamasını tavsiye ederim. Çünkü Stalkerdeki atmosferik ortam ne Fallout serisinde ne de metro serisinde yok sadece stalkerda var kendini kenetleyen atmosferik ortamı, atmosferik sesleri var.
Haber yabancı kaynaktan çevirilerek aktarılmıştır:

S.T.A.L.K.E.R. 2'nin bir anda duyurulmasını hiç kimse beklemiyordu, daha doğrusu bu işin bu kadar sessiz sedasız yapılmasını beklemiyorduk desem daha doğru olacak. Orijinal Stalker üçlemesinin yaratıcısı GSC Game World, S.T.A.L.K.E.R. 2'nin geliştirilmekte olduğunu açıkladı.

(Bundan sonra S.T.A.L.K.E.R. 2 yerine Stalker 2 yazacağım, okuması daha kolay olsun)

Aslında bundan seneler önce, taaa 2010 yılında Stalker 2 bir kez daha duyurulmuştu ama işler yolunda gitmedi, proje tümden iptal edildi, GSC kapatıldı ve oyun üzerinde çalışan ekip başka oyunlara dağıtıldı. Sergiy Grygorovych 2014 yılında GSC Game World'ü bir kez daha açtı ama Stalker 2 yerine başka oyunlar üzerinde çalışmaya başladılar.

Şimdiyse bir anda ortaya stalker2.com diye bir site çıkıverdi. İlk başta bunun sahte bir site olduğunu düşündük ama hemen ardından önce GSC Game World'ün Facebook sayfası bu siteye link verdi, hemen ardından Sergiy Grygorovych kendi hesabından "resmi olarak duyuruyorum" diye mesaj attı.

Resmi web sayfasına göre GSC GameWorld oyunun çıkışı için 2021 yılını hedefliyor. Yani oyunun çıkışına daha en az 3 yıl olduğu için yakın zamanda herhangi bir ekran görüntüsü veya video beklememek lazım. Yine de bu haberin Stalker hayranlarını sevindireceğine eminim.










TRAİLERİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM. (EFSANE)







https://www.youtube.com/v/JJEpoQifDDk&fs=1&wmode=transparent
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

19
Selamlar

Arkadaşlar önce hre liderine yanaşıyoruz.Sonra Pomrenya'ya claim atıyoruz.Ama acele ediyoruz
yoksa polonya bizden önce davranacak ve tötonlara dalacak.Biz konuya geri dönelim pomrenyanın töton sınırlarını alıyoruz.Şimdi isterseniz vasal yapın isterseniz daha fazla yer işgal edin ama vasal yapmanızı tercih ederim çünkü tötonlara karşı claimimiz olacak.Sonra polonya yada saxonya ve maclenburg ile müttefik olalım.Son yazdığım iki ülke ile müttefik olmak kolay ama polonya daha çok tercih edilir.Sonra buradan tötonlara dalıp königsberg ve danzigi alalım artık gerisi kolay sadece din değiştireceğiz .Reformist ve Protestan. Ben Protestan olmanızı öneririm.

Okuduğunuz için teşekkürler

Sorunuz varsa sorabilirsiniz
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

20
Evet sanırsam bu kare eu4'e ait;
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

Sayfa: [1] 2