Ben de İngilizcem yettiğince üçüncü paragraftan sonuna kadar çevirmeye çalıştım
Ben, King ve Birken oturduk, uzun süre boyunca konuştuk ve aşağıdaki fikirleri ortaya attık.
Oyun, oyuncuların tam bir PDS(Paradox Development Studio) oyunlarından bekledikleri gibi
görünecek ve hissettirecek. Oyunun ilk çeyrekte çıkmasını planlıyoruz. Ben oyunu, özgün,
Napolyon Döneminde geçen savaş-odaklı fakat diplomatik ve ekonomik yönleride olan bir oyun
olarak tanımlardım, Europa Universalis etkisi altında bir Hearts of Iron'ın Sengoku ile
birleşmesini düşünün.
Ve şimdi March of Eagles'ı sunuyoruz. Ve işte oyunun tanımı.
1805 yılında herhangi bir Avrupa ülkesinin komutasını alın ve ülkenizle çalkantılı Napolyon
Savaşları periyoduna doğru ilerleyin. İster Kıtanın hakimiyetini ele geçirmek için fırsat kollayan
bir süper güç olarak, ister kazanan tarafı seçmeye çalışan küçük bir ülke ile. Oyun elverişli bir
birim (ordu) sistemine sahip, ordularınızı inşa edebileceğiniz basit blokların sayısını veren(o ne la?),
birimlerin (orduların) dengesi ordulara yeni yetenekler ve roller veren eşi görülmemiş bir
ordu inşa sistemi veriyor. Britanya'yı ve Fransa'yı kıtanın hakimiyeti için çatışan iki ülke olarak
gören yüksek derecede esnek bir başarı sistemi olacak, ama başka bir ülke de kontrolü eline alabilir.
Her ülkenin başarıya giden farklı bir yolu var, Kartalları Fransa yerine İspanyaya ve Rusyaya
götürmek kazanmanın bir yoludur fakat sizin yolunuz sizin. Başka ülkeler'in de Zafere giden yolu
bir kaç patikada yatıyor, Fransa ile müttefik mi olacaksınız, yoksa ona karşı mı çıkacaksınız, her iki
yolda size açık. Avrupanın kaderi sizin ellerinizde, ne yapacaksınız?