Gönderen Konu: Fotoğraflarımızı Paylaşalım  (Okunma sayısı 58534 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Annibal

Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #160 : 29 Eylül 2010, 22:07:28 »
Ne alakası var, haram falan değil arkadaşlar saçmalamayın. Domuz eti mi bu? Öyle olsa üstüne de binemezsin zaten.
At eti helaldir, sadece damak tadımıza uygun değil.
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"
 

Çevrimdışı FurkanBey

  • Filozof
  • *
  • İleti: 1322
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #161 : 29 Eylül 2010, 22:14:29 »
Yarıyıl tatilinde Türkmenistana gidicem ;D. Size bol bol at eti getiricem arkadaşlar.
Sebep?
Ne alakası var, haram falan değil arkadaşlar saçmalamayın. Domuz eti mi bu? Öyle olsa üstüne de binemezsin zaten.
At eti helaldir, sadece damak tadımıza uygun değil.
Yemeden nerden bileceksin ki?Bir de kuzu pişirir gibi düz pişirmiyorlar farklı yapıyorlar adamlar.Denemek lazım.
 

Çevrimdışı HeroSK

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 973
  • Subutai - Destroyer of Nations
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #162 : 29 Eylül 2010, 23:20:01 »
At eti için taaa oralara gerek yok yahu, burad bol bol var ?
g]
 

Çevrimdışı Annibal

Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #163 : 29 Eylül 2010, 23:47:12 »
Sebep?Yemeden nerden bileceksin ki?Bir de kuzu pişirir gibi düz pişirmiyorlar farklı yapıyorlar adamlar.Denemek lazım.

Damak tadımıza uygun değil derken kültürümüzde olan birşey değil. Olsa at etiyle yapılmış yemeklerimiz olurdu. Yerleşik hayata geçtikten sonra bırakmışız yemeyi.
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #164 : 30 Eylül 2010, 18:55:12 »
Akrabalar varda. Ama at eti yenmiyormuş orada sadece kımız varmış.
 

Çevrimdışı HeroSK

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 973
  • Subutai - Destroyer of Nations
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #165 : 30 Eylül 2010, 19:09:12 »
İkinci sırada, soldan ikinci. Parlayan gözlüklerinden artın neyi görebilirseniz. :P

g]
 

Çevrimdışı Velandor

  • Filozof
  • *
  • İleti: 1255
    • Divan-ı Harp
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #166 : 30 Eylül 2010, 19:27:08 »
Sanırım sülaleyi bayağı toparlamışsınız ;D 21 erkek varsa bir o kadar kadın-çocukta vardır ;D
"Mat şaşırmamıştı. Büyük olasılıkla, Işık'ın ilk insanı yaptığı ve o insanın ilk kuralı belirlediği gün, bir başkası da o kuralı ihlal etmenin yolunu bulmuştu. Elayne gibi insanlar kendi işlerine gelen kurallar icat ediyordu. Mat gibi insanlar da, aptal kurallara uymamanın bir yolunu buluyordu."
Towers of Midnight, Wheel of Time 13
 

Çevrimdışı HeroSK

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 973
  • Subutai - Destroyer of Nations
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #167 : 30 Eylül 2010, 19:30:47 »
Sülale değil aslında bu bu sene yazın köyde yapılan şenlikte bir araya gelen hemşehriler. Şu anda ben hariç hiçbiri burada değil sadece o güne özel. :)
g]
 

BySeco

  • Ziyaretçi
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #168 : 30 Eylül 2010, 19:48:33 »
Hadi mevzuya.
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #169 : 30 Eylül 2010, 20:13:26 »
Seni mi kırcaz Secocum.


« Son Düzenleme: 23 Ağustos 2011, 10:29:06 Gönderen: KrAlp »
 

Çevrimdışı Kül Tigin

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 886
  • Pyrrhic Victory
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #170 : 30 Eylül 2010, 20:17:27 »
Hayattan bezmiş bir kurt?
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #171 : 30 Eylül 2010, 20:18:32 »
Yanlış bi anda çekilen bir fotoraf :D Kokocu gibi durmuşum.
« Son Düzenleme: 30 Eylül 2010, 20:19:54 Gönderen: Boz Kurt »
 

Çevrimdışı Bersun

Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #172 : 30 Eylül 2010, 20:20:08 »
Arkadan baş veren arkadaş kim? :P
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #173 : 30 Eylül 2010, 20:21:33 »
Her fotoda öyle o. Burak :D
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #174 : 30 Eylül 2010, 20:27:55 »
Buda bizim amele gençlik ;D ;D

 

Çevrimdışı Kratoss

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 759
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #175 : 30 Eylül 2010, 20:43:59 »
Beyler esrar alıp alıp fotolarınızı koymayın :P
 

Çevrimdışı Temüroğlu

  • Kral
  • *
  • İleti: 3348
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #176 : 30 Eylül 2010, 20:57:10 »
Kımızdandır :P
 

Çevrimdışı Amiral

  • İmperium
  • *
  • İleti: 2853
  • Uncle Junior
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #177 : 30 Eylül 2010, 21:15:36 »
Beyler esrar alıp alıp fotolarınızı koymayın :P
:D :D :D :D
You heard about the Chinese Godfather? He made them an offer they couldn't understand.
-Uncle Junior
 

Çevrimdışı bir_dost

Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #178 : 01 Ekim 2010, 16:41:34 »
Bendeniz Hoca Nasreddin.  :)



Lise 2'nin sonlarında (2008 Mayıs) Nasreddin Hoca konulu piyesimizi oynarken bir görüntü. Benim için büyük insanlık için küçük bir adımdı bu piyes.  :D O zamanlar ziyadesiyle gayrisosyal biri olmama rağmen başarmıştım.
 

Çevrimdışı Dadakoğlu

  • The show must go on
  • Onursal Üye
  • Kral
  • *
  • İleti: 4088
  • Dadak Paşa
Ynt: Fotoğraflarımızı Paylaşalım
« Yanıtla #179 : 01 Ekim 2010, 17:32:28 »
Belindeki atkı mı? :D
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.