Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Together for Victory çıktı!: 15 Aralık 2016 - 17 Aralık 2016

Gönderen Konu: HOI4 - Together for Victory  (Okunma sayısı 8565 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 926
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #40 : 30 Kasım 2016, 19:07:15 »
Çıkış tarihi ne zaman bilen varmı?  :)
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #41 : 01 Aralık 2016, 16:42:54 »
Noel haftasında yada Yılbaşından sonraki haftada çıkması planlanıyor. Tempoya bakacak olursak, hızlı bir tempoyla geliştirme yapılıyor yani planlanan tarihte çıkması yüksek ihtimal.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Ses için Birlikte
« Yanıtla #42 : 01 Aralık 2016, 18:55:29 »
ASKERLER DİKKAT!

Bu geliştirici günlüğünde önceki Hearts of Iron'lar da sahip olmadığınız bir şey hakkında konuşacağım.

Ses geliştirmesi bitti!

Bu genişleme ile sesler konusunda daha fazla iş yapmak ve tarih temelli oyunlar için tamamen yeni birşeyler denemek istedim. Bu nedenle, birimlerinizi seçtiğinizde ve emir verdiğinizde birimlerinizin anadillerini oyuna yansıtmalarını istedim. Artık çatışmada, komutada yada bir başka alanda bir birim seçtiğinizde Üstses (Voice Over) devreye girecek. Üstsesi desteklediğimiz bir ülke ile oynuyorsanız bu özelliği kullanabileceksiniz. Şimdilik kısıtlı olacak.

İşte üstsesi desteklediğimiz diller:

  • Almanca
  • Fransızca
  • İtalyanca
  • İngilizce(Birleşik Krallık)
  • İngilizce(ABD)
  • İspanyolca
  • Rusça
  • Mandarin Çincesi
  • Japonca
Bonus:
  • Danimarka Dili
  • Fince
  • Norveççe
  • İsveççe
Tabii ki ofisimiz İskandinavya merkezli olduğu için Kuzey Dilleri seslendirmelerini Hearts of Iron 4 Geliştirici takımı üyeleri kendi ağızlarından yaptılar ve inanın, bunu yapmaktan keyif aldılar. Genişleme tamamlandıktan sonra seslendirmelerin kimlere ait olduğunu anlatacağım. ;)


Almanca,Japonca ve Rusça üstseslerinin oyunda nasıl bir etki yarattığını gözlemleyebilmeniz için küçük bir video ekledim.

http://www.youtube.com/v/-Dq1hjuGATs&fs=1&wmode=transparent

Üstsesin tetikleneceği 4 farklı durum olacaktır.
  • Rölanti
  • Çarpışma
  • Çarpışmayı kazanmak
  • Geri çekilmek
Birimleriniz savaşmıyor iken "Rölanti" durumu tetiklenir, birimleriniz savaşıyorken "Çarpışma" durumu tetiklenir, çarpışmayı kazanırsanız "Çarpışmayı kazanmak" durumu tetiklenir, geri çekilmeyi tercih ederseniz "Geri çekilmek" durumu tetiklenir.
Başka bir konuyla ilgili konuşmak istiyorum; Modlama. Yeni üstses sistemi ve komut dosyaları ile, kendi ülkeniz için kendi sesinizi modifiye edebilmeniz sandığınızdan da kolay. Ses dosyalarında modlama yapabilmeniz için .wav uzantılı dosyaları kendi .wav uzantılı ses kaydınızla değiştirin. Dosyaları değiştirirken sizin dosyanızın aynı ada sahip olduğundan emin olun. Üstses dosyaları, .asset uzantılı ses dosyalarının bulunduğu dizinde olacaktır.
Aşağıda, eğer ilgilenirseniz üstses dosyalarını kendi sesiniz ile nasıl değiştirebileceğinizi veya ekleyebileceğinizi açıklıyor olacağım.
(aç/kapa)
Müzik: (bundan sonrasını Andreas Waldetoft'a teslim ediyoruz)
Hali hazırda zaten Vanilla Hearts of Iron 4'te İngiliz ve Fransızlar için ortak müzik genişlememiz olduğunu hatırlıyorum, ama İngiliz Milletler Topluluğu(Commonwealth) ülkeleriyle oynarken eğlenceli hissetmeniz için sizleri etkileyecek daha fazla müzik üzerinde durdum. Londra itfaiyesinden, El Alamein'de zafer kazandıran Kraliyet tanklarına kadar, Together for Victory(Birlikte Zafer İçin/Birlikte Zafere) genişlemesi ile üç yeni temalı parça gelecek.
http://www.youtube.com/v/aRxK66AzfwQ&fs=1&wmode=transparent
Müzikleri yönetmeyi kolaylaştırmak için 1.3 Torch(Meşale) yamasının bir parçası olarak ücretsiz bir müzikçalar da ekliyoruz.

Şarkı çalmanıza/duraklatmanıza/atlamanıza izin verir, böylelikle oyun içi düzenli bir şarkı sıralamasına sahip olabilir veya rastgele çalan bir şarkıyı dinleyebilirsiniz. Müzikçalarda yapılan değişiklikler ayarlarınızda da hatırlanır.

Önümüzdeki hafta grafiklere dayalı bir düzenleme olacak, yeni modellemeler ve sanat eserleriyle birlikte görüşmek üzere!

@podcat : Her çarşamba yaptığımız Dünya Savaşı Çarşambası yayınlarını kaçırmayın, GMT+1 ile 16:00'da!(TSİ/GMT+3: 18:00) Ayrıca twitch sayfamızı https://www.twitch.tv/paradoxinteractive da takip etmeyi unutmayınız Ben ve Daniel "Great War" modunu fırsatını bulduğumuzda denemeyi planlıyoruz!
« Son Düzenleme: 01 Aralık 2016, 19:01:29 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5135
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #43 : 01 Aralık 2016, 19:48:57 »
Çeviri için teşekkürler.  :ceasaryes:



Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 913
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #44 : 04 Aralık 2016, 23:21:39 »
Türkiye'ye de focus yapılması için OOB, TOE(Table of equipment) tarzında yapımcıyla paylaşımlar yapılması gerekir. Bizdeki yerel sorunlardan biri tembellik. Eleştiri bol fakat çalışma noksan.  :)

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1119
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #45 : 05 Aralık 2016, 01:39:01 »
Şu eyalet olayına adam akıllı bir çözüm getirmeliler. Türkiye focus ağacında da misakı milli core ekleme. Türk birliği için core kazanma ve Sovyetlerle Türk devletlerinin bağımsızlıkları hakkında eventler falan olmalı. Kırımı falanda eklemeyi unutmamalılar. Nüfus politikası eklenmeli tabi başka bir dlc ye kısmet artık o. Tarafsız parti bir kere oy kaybetti mi bir daha oy toplayamıyor diye biliyorum buna çözüm gelmeli devletler o şekilde kalabilmeli.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Herkese selam! Çoğu fan sitesinin zaten Together for Victory'nin çıkış tarihini 15 Aralık olarak duyurduğunun farkındayım. Bu yalnızca 2 geliştirici günlüğü kaldığı anlamına geliyor ve bugününkü büyük olacak, bu yüzden herşeyi sunmak için zamanımız var! Bu günlük @SteelVolt'tan YZ hakkında bir dizi küçük günlük kesitleri de barındırıyor.

Kozmetik Etiketler
Kozmetik Etiketler, özellikle modlayıcıların beğeneceğini düşündüğümüz yeni bir araçtır.

En basit anlamda, bir kozmetik etiket, oyunda belirli koşullar yerine getirildiğinde bir kukla ülke için farklı bir ad(veya bayrak!) kullanılmasını sağlar. Örneğin yeni ülkeler, Malezya ve Endonezya oyuna Britanya ve Hollanda'nın entegre kuklaları olarak başlıyor. Onlara Malezya ve Endonezya denirse, tarihsel açıdan bir anlamı kalmaz. Kozmetik Etiketler ile ikisinin adı sırasıyla (tarihte olduğu gibi) "İngiliz Malaya" ve "Hollanda Doğu Hint Adaları" olarak dönüşür. Ayrıca tarihsel açıdan doğru bayrağı da alıyorlar! Bu tabii ki kozmetik etiketçiliğin en önemli hususu. Bu kuklalar serbest kaldıklarında üzerlerindeki kozmetik etiketler de kalkar ve bağımsız bayrak ile isimlendirmelerine kavuşurlar.

Kozmetik Etiketler aynı zamanda bir ülkenin hangi havuz ve portre resimlerini kullanabileceğini de tanımlayabilir. Hindistan, kozmetik etiketi olduğu sürece rastgele üretilen generalleri için Avrupa adlarını ve portrelerini kullanacak. Bunu gemi ismini de içerecek şekilde genişletmeyi planlıyoruz, ancak öngörülmeyen konulardan ötürü başlangıç aşamasında bunu yapamayacağımızı tahmin ediyoruz.

En ilginç yanı ise otomatik olarak oluşturulmuş kozmetik etiketlerin görünürlüğü. Biri yeni özerklik sistemine, bir taneside başbaşa bağlıdır ve her ikisi de birleştirilebilir. Gerçekte bu, başka bir ülkenin kuklası haline gelen devletin her özerklik düzeyinde nasıl çağırıldığının belirlenmesi içindir. Örneğin Almanya Endonezya'yı bir kukla olarak ele geçirirse, kukla statüsü devam ettiği sürece "Alman Doğu Hint Adaları" ismiyle anılır. (Aslında bu her ülke için aynı türde olacaktır, Lüksemburg Doğu Hint Adaları bile olabilir.)
Fan topluluğundaki MP akışının seyircileri, bunun örneklerini canlı olarak görmüş olabilirler.

Bu yeni seçeneğin ilk kullanımı oldukça açık şekilde gözlerinizin önünde.


İkincisi de apaçık.


Modlayıcılar, nasıl kullanabileceğiniz hakkında şurada bir bilgi var.
(aç/kapa)
Bu özelliği gelecekte akıcılığı arttırmak ve topluluğun eğlenceli hikayeler oluşturabilmeye devam etmesi için kullanacağız.

Ayrıca Mançukuo'yu geri getirmeye karar verdik. Başlangıçta Japon YZ'nın Çin'le savaşmasını kolaylaştırmak için tamamen ilhak edilmiş olarak göstermiştik, şimdi Mançukuo'nun Japonlara verdiği sorunların tamamen düzeltildiğini belirtmekten memnuniyet duyuyoruz. Mançukuo, Japonya ile bütünleşmiş tam bir kukla olarak başlar ve henüz benzersiz bir odak ağacı bulunmamaktadır.


Birim Sanatı
İngiliz Milletler Topluluğu temalı genişlemenin bir parçası olarak, yeni 3D ve 2D sanatsal birim tasarımları oluşturmak istedik. Bu, muhtemelen gelecekte çıkacak yeni ülke birimlerinin konseptlerinin nasıl olacağı hakkında bir örnek teşkil edecek.

Tüm araçları tespit edip edemeyeceğinizi anlamanıza izin vereceğim :)

Bunlar tabii ki teknoloji ağaçlarında temsil edilecekler.



Savaş skoru Değişkenleri
Yeni Özerklik sistemiyle savaş skoru değişkenleri daha belirgin hale geldiğinden, bu konudaki tüm eksiklikleri fark ettik. Artık savaş skorları akıllıca saldırılar sonucunda verilecektir, Hindistan'ı özgür bırakmak için savaş ilan ederseniz tüm Avrupa'daki Müttefiklerle çarpışmanıza gerek olmayacak.

Uçaksavar Değişiklikleri

Destek ve anahat bölüklerinin tasarımında bugüne kadar uçaksavar taburu çok az kullanıldı, bu yüzden daha çekici kılmak için savaş kurallarını biraz değiştirdik. Bu taburların etkinliği sırasındaki hız cezası artık minimize edildi, ve düşman hava üstünlüğünü artık daha da zayıflatıyor.

YZ İyileştirmeleri #1
Geçen gün Twitter'da bir anket düzenledim ve 630 kişi yeniden küçük YZ günlüklerini yazmamız konusunda oy verdi. Bu yüzden günlüğün ilk kesitini eklemesi için @SteelVolt'u tekmeleyeceğiz. Ancak bundan sonra YZ günlükleri ayrı günlerde olacak, bir sonraki Cuma günü.

Oradakilere selam!
Bu sefer size YZ değişikliklerini kayıtlarına mercek tutarak daha derinlemesine anlatacağız.

Herşeyden önce Hearts of Iron serisi bir oyunla çalışmak büyük bir maceradır. Pek çok ayarla etkileşimdeyiz, bazen beklenmedik sonuçlara yol açan hatalar olmakta. Bir şeyi düzeltiyoruz, bir başka problem ortaya çıkıyor. Bu günlüklerde siperlerden bazı hikayeler paylaşacağımı ve Sunflower güncellemesi üzerinde çalışmaya başladığım zamanları anlatacağımı düşünüyordum. Afrika'daki çatışmalarda birim dengeleri için çalışırken (herkes o büyük Afrika Çöl Savaşlarını hatırlayacaktır.) YZ'yı oraya daha fazla birim göndermeye odakladık. Ertesi gün karşılaşılan senaryo ise, Almanya'nın Avrupa cephesinde çok az birimle savaştığı ve tüm Afrika'yı kontrolü altına aldığıydı. Müttefikler Afrika'yı önemsemezlerse, tüm güçlerini Fransa'ya göndereceklerdi. Buna Avustralya ve Güney Afrika bile dahil.
Dolayısıyla bir bakıma, kodlarla süper karmaşık bir oyun oynuyoruz ve bu oyunu iyileştirmek üzerine çalışıyoruz.

Herneyse, halledilen bazı hatalara göz atalım.

- AI now attempts to recover when units are unable to reach desired front location.
 
  • It turned out that encircled AI units tended to become overly passive. This was due to them playing it too safe and not being able to find a secure path back to the main front. Expect them to fight back a bit more now.
- AI no longer ends up in strange state where they are assigned to a root order but not a following attack order.
 
  • Reassignments could sometimes lead units to get stuck not being assigned to an advancement order. Since they were not flagged as unassigned (they were, after all, assigned to the root order), and given that orders often ends up being split, this was not always evident. This would improve the AI's ability to attack in general.
- Fixed strange bug in AI order assignment that left units assigned to a group but not an order.
 
  • The underlying cause is not as related to the previous one as it may seem, and the effects were even more dire. The tricky part here is that due to how the game works internally, some actions must be resolved in a central update loop before others can be done. This means that the AI is forced to set up their stuff in steps, but due to that the last steps changes MAY be outdated, the code to manage all this easily becomes a bit hard to follow. The fixes for this in particular should make the AI behave more reliably in relation to the plans it makes.
- Made sure AI is capable of calling subjects into wars even if they are not in a faction.
 
  • Another really basic one. Turns out the AI would not even bother considering calling in countries to wars if they were not in the same faction. There are, however, countries that CAN be called into wars that do not follow this rule: puppets. While most puppets are set up as being part of factions, at least before wars happen, this slipped under the radar for quite a while. The notable exception is Japan and its early war with China.
Bu yazıdan bu kadar! Eğer YZ düzeltmeleri günlüğünü okurken keyfiniz yerine geldiyse, Cuma günü bir yenisinin geleceği hakkında şüpheniz olmasın. Sonraki hata düzeltmeleri daha fazla olacak ve okurken etkileneceksiniz.
Sonraki günlük (YZ geliştirmeleri haricinde) başarımlar, kullanıcı arayüzünde bazı değişiklikler ve tam değişiklikleri içeren yama notları ile birlikte gelecek.

Ve bugünkü Dünya Savaşı Çarşambası'nın GMT+1 ile 16:00'da(TSİ/GMT+3: 18:00) http://www.twitch.tv/paradoxinteractive adresindeolacağını unutmayın. Bu Stream'da Together for Victory DLC'si hakkında soracağınız sorulara da değineceğiz.
Ayrıca Together for Victory genişlemesini şimdiden buraya tıklayarak 14.99€ fiyatına satın alabilirsiniz!
« Son Düzenleme: 08 Aralık 2016, 19:52:32 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı mixedindustry

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 511
  • Deutschland, einig Vaterland!
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #47 : 09 Aralık 2016, 17:36:50 »
Sonunda bir Neuropa veya Co-Prosperity Sphere kurmanın bir zevki olacak.  tbrk*
Democratic-x----Authoritarian
Political Left--x------Political Right
Open Society--x----Closed Society
Free Market-----x-Planned Economy
Hawk Lobby----x--Dove Lobby
Interventionism---x---Isolationism
Religious Policy: Secularism
Citizenship Policy: Full Citizenship
War Policy: Anti Military
Consciousness: 7.00(+0.0115)
Millitancy: 5.00 (+0.00015)

Çevrimdışı sincoys

  • Azab
  • *
  • İleti: 24
  • Yeni üye olmadım.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #48 : 10 Aralık 2016, 12:51:07 »
bu kukla devletlere verilecek ismin sadece bir kısmınımı değiştiriyoruz ? anlamadım yani hint adalarını kuklalaştırırsak  sadece Alman Hint adalarımı olacak ?
Namı Değer Adolf Fitler

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #49 : 10 Aralık 2016, 13:41:24 »
Duruma göre değişiyor. İleri yamalarda daha fazla isim seçeneği mevcut olacak.

1.3 çıktıktan sonra kozmetik etiketler üzerine çok mod çıkacaktır.

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1525
  • Flinders Petrie
    • Profili Görüntüle
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #51 : 14 Aralık 2016, 19:59:25 »
HOI4'ün ilk genişleme paketi yarın çıkıyor! Tahminen 11-17 saatleri arasında çıkmasını bekliyorum. Özellikle İngiliz Milletler Topluluğu ülkelerine gelen odakları denemek adına çok heyecanlıyım.

Çevrimdışı Rapper

  • Loðbrók
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1288
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #52 : 15 Aralık 2016, 17:30:35 »
Arkadaşlar DLC çıktı, Steam'de fiyatı 24 Tl oalrak gözükmekte.
 

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 981
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Başarılar
« Yanıtla #53 : 15 Aralık 2016, 17:55:58 »
Herkese Merhaba! Bu, Together for Victory yarın yayınlanmadan önceki son geliştirici günlüğü olacak. Uzun süredir üzerinde çalıştığımız bir işin sonunda bitmesi ve oyuncuların elinin altında olabilmesi çok hoş bir duygu ve HOI4 için yaptığımız ilk genişleme paketinin oyuncular üzerinde nasıl bir etki uyandıracağını merakla izliyor olacağız.
Her neyse, daha fazla uzatmadan bugünkü geliştirici günlüğünün konularına geçelim: Başarımlar ve Yama Notları! (yama notları için sabit başlığa göz atın)

Başarılar
Başarılara genel bir bakış sağlayabilmek ve onlara erişimin kolaylaşması adına Meşale yamasında bir başarı şablonu ekliyoruz.

Arayüzde başarıları edinebilmek için karşılamanız gereken şartlarda ayrıntılı şekilde görülebilir olacak.

Elbette böyle bir yenilik ile birlikte sizlere daha fazla başarı kazanma şansı sunuyoruz.
Braaaaains!

Kanada ile, Zombileri Gönder odağını tamamlamanız gerekiyor.

Semt 9

Güney Afrika ile, Transvaal'de 9 sivil fabrikaya sahip olun.

Sözcüklerimiz Nükleer Silahlarla Mücadele Ediyor

Hindistan ile, nükleer silah araştırmasını tamamlayın ve nükleer silaha sahip olun. Quit India Movement milli ruhuna sahip olmalısınız.

Haçlı Kralları

Güney Afrika olarak, Halkımız için Bir Kral odağını tamamlayın ve Kudüs'ü ele geçirin.

Haçlı Kralları 2

Güney Afrika olarak, tüm sömürgecilik karşıtı haçlı seferlerini bitirin, Avrupalıların tüm kolonilerini serbest bırakın ve Londra'yı ele geçirin.

Britanya Yasası

Herhangi bir İngiliz Milleti ile tüm Birleşik Krallık'ı ele geçirin.

Bağları Kopar

Bir kukla ile, efendinizden kurtulun.

1812'de Yarım Kalanı Bitir

Kanada ile, Washington D.C.'i ilhak edin.

Üçüncü Emu Savaşı'nın Silahları

Avustralya olarak, Avustralya'nın çekirdek topraklarından birinde nükleer bomba kullanın.

Ben Tong Ustasıyım

Güney Afrika olarak, Britanya'dan kurtulun ve başka bir ulusu kuklanız yapın.

İmparator Geri Döndürür

Britanya ile, eski kuklalarınızdan birine savaş ilan edin.

Kukla Ustası

En az 26 kuklaya sahip ol.

Freegypt

Mısır olarak, özerklik sistemini kullanarak özgür bir ulus olun.

Başarılar ile ilgili yazılarımız bu kadar. Ayrıca sizlerle 1.3 Yama Notlarını da diğer başlığımızda paylaşacağız.
1.3 ile oyuna yeni Fransız ve İtalyan generaller ekleniyor.


Ayrıca tekrar hatırlatalım, her çarşamba GMT+1 ile 16:00'da (TSİ/GMT+3: 18:00) Dünya Savaşı Çarşambası yayınlarını http://www.twitch.tv/paradoxinteractive adresinden izleyebilirsiniz.
Bu genişlemeyi satın alanlar için Paradox Plaza'da yeni forum avatarları ve ikonları da olacak. Onları kaçırmayın!

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5135
    • Profili Görüntüle
HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #54 : 15 Aralık 2016, 18:53:25 »


Takviye birlikler yetişti! Together for Victory çıktı.

STOCKHOLM – 15 Aralık 2016 – Majestlerine bağlı tüm devletler, faşizme karşı omuz omuza savaşmak için çağrımıza kulak verecek misin?

Together for Victory (Zafer için Birlikte), Hearts of Iron IV için çıkan ilk genişleme paketidir ve tüm büyük dijital mağazalarda satışa sunulmuştur. Bu ek paket, Britanya egemenliği ve işbirliği altında yaşayan devletlerin II. Dünya Savaşındaki fırtınalı konumlarını anlatmak üzere yayınlandı.

En büyük yeni mekanik Otonomi sistemidir. Ülkeler hala kendilerinden büyük devletlerin etkisi altında olacaklar ve bu onların ne kadar itaat ettiğine bağlı olacak. Bir sömürge idaresi dış politikasında onu kısıtlayan belli bir kurallara sahip olacak fakat kukla devletlerden daha özgür olacaklar. Bu devletler kendilerini tam bağımsızlığa götürecek olan bir takım kararlar ve uygulamalara sahip olacaklar.

https://www.youtube.com/v/1N4g7Irsdyk&fs=1&wmode=transparent

Together for Victory ayrıca şu özellikleri içerir:

Yeni Ulusal Odaklar: Kanada, Avsutralya, Yeni Zelanda, Güney Afrika, ve Hindistan. Her bir devlet onların tarihini oyunu yansıtacak kendi odak ağaçlarına sahip olacak.
Öncü Kuvvetler: Yarma harekatlarını kolaylaştıracak yeni bir düzen.
Devam Eden Odaklar: Ülkenin kapasisini zamanla arttırmak için ulusal odak seç. Sahip olduğun bir askeri makinanın diğerine göre öncelik ver.
Tarihi Değiştir: Her sömürge idaresi kendi tarihi arkaplanına sahip. Güney Afrika'yı ırk ayrımını bitirecek fakat Büyük Britanya'dan uzaklaşmanı sağlayacak Komünist devrime taşı! Kanada'yı güneyindeki deve gözlerini kestirmiş bir Faşist devlet haline getir!
Teknoloji Paylaşımı: Gelişmiş bir devletle sıkı-fıkı ol ve onların araştırma seviyelerini kendi gelişmişlik düzeyinin araştırma hızını arttırmak için kullan.
Askeri Log: Tümenlerinin muharebelerdeki performansları hakkında geniş çaplı ayrıntılara artık sahip olabilirsiniz komutanım!
Kiralama Kanunu: Denizaşırı devletlerden kiralama kanunu aracılığıyla yardım iste ve buı sayede sıkışıp kalmış ordularına yeni araçlar ve ekipmanlar sağla.
Yeni Resimler: Yeni liderler için yeni portreler, eski liderlerinin bazılarına portreler tekrar yapıldı. Yeni birim dizaynları, ve bunlar için event resimleri...
« Son Düzenleme: 15 Aralık 2016, 21:23:31 Gönderen: kerem1249 »



Çevrimdışı yehyeh321

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 149
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #55 : 15 Aralık 2016, 19:07:21 »
İstedikleri kadar güncelleme yapsınlar oyun çöp

Çevrimdışı Rapper

  • Loðbrók
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1288
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #56 : 15 Aralık 2016, 19:21:02 »
İstedikleri kadar güncelleme yapsınlar oyun çöp
Yapay zekası ve ilerleyen dönemlerdeki kasma sorunu çözülürse gayet güzel olacak oyun.
 

Çevrimdışı yehyeh321

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 149
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #57 : 15 Aralık 2016, 19:24:51 »
3.Oyun bundan çok daha güzel.Sadece yapay zeka olarak iyi(bazen yapay zeka çıldırıp yıkılmayıda bekleyebiliyor.Şu oyunu oynayacagıma 3.oyunu oynarım.

Çevrimdışı fksahin

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 153
  • Veni Vidi Vici
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #58 : 15 Aralık 2016, 20:15:30 »
Yapay zekası ve ilerleyen dönemlerdeki kasma sorunu çözülürse gayet güzel olacak oyun.

HoI2, HoI3, ve Darkest Hour çok daha güzel. Bir ay oynayıp bıraktım oyunu. Darkest Hour'u hala oynarım arada...

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5135
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #59 : 15 Aralık 2016, 20:18:00 »
Bütün yeni Paradox oyunlarının kaderi bu olacak. Herkes EUV istiyor mesela, fakat EUV çıktığında EUIV'ün şu anki seviyesine gelmesi için en aşağı 1-2 sene geçmesi gerekecek çünkü şu ana kadar kaydedilmiş tüm aşamalar kaybedilecek ve tekrardan DLC olarak çıkmasını bekleyeceğiz...

İşin kısası HOI4'ün Darkest Hour ayarına gelmesi de 1-2 seneyi bulur herhalde...
« Son Düzenleme: 15 Aralık 2016, 20:18:47 Gönderen: Gregory »