Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Together for Victory çıktı!: 15 Aralık 2016 - 17 Aralık 2016

Gönderen Konu: HOI4 - Together for Victory  (Okunma sayısı 10021 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5185
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #20 : 02 Kasım 2016, 15:40:30 »
EUIV'de de öyle olmuştu diyebiliriz, ilk 1-2 dlc ufak oluyor.



Çevrimdışı hunglasx

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 176
  • Uçurum kenarında yıkık bir ülke...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #21 : 02 Kasım 2016, 18:38:41 »
Fiyatına bağlı olarak yorumumu değiştireceğim ileride ama şu haliyle o kadar gereksiz duruyor ki... :thumbsdown:
Efendiler ve ey millet biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

Çevrimdışı 6gooner6

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 72
  • ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #22 : 03 Kasım 2016, 00:25:37 »
5 TL altı olursa düşünürüm  ;D
Victoria Concordia Crescit

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 600
  • geri döndüm len
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #23 : 04 Kasım 2016, 14:14:01 »
Dediğim gibi, Field Marshall olayı gitsin diye ilk 3 dlc böyle havadan sudan olacak. 4.DLC güzel olacak ve FM alanlar buna ücretsiz erişemeyecek.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 948
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #24 : 06 Kasım 2016, 16:56:48 »
Güney afrikanın dev diary si çıkmış biri türkçe çevirmeli esas söyleyeceğim gidipde s.. kadar yeni zelandaya focus tree yapıpta sonra Türkiye, Çin ve İspanya gibi ülkeleri atlarlarsa yuh diyorum.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
« Son Düzenleme: 10 Kasım 2016, 12:17:54 Gönderen: Kazak »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1292
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #26 : 10 Kasım 2016, 18:14:07 »
Güzel odak ağacı çalışmaları devam ediyor Güney Afrika'yı dört gözle bekliyoruz.
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2016, 19:18:59 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #27 : 10 Kasım 2016, 19:45:41 »
HOI4 Geliştici Günlüğü - Güney Afrika

Üzerinde çalıştığımız Together for Victory paketi hakkındaki 4. günlüğüne hoş geldiniz. Bugün yeni özelliklerin yanında bir de yeni odak ağacından bahsedeceğiz: Güney Afrika.

Güney Afrika
Güney Afrika oyuna istikrarsız bir durumda başlıyor. Sanayisi kötü, insan gücü ise daha da kötü. Milli ruh "Irkçılık Geçmişi" askere alınabilen insan sayısını %55 oranında azaltıyor. Birkaç milli odaktan geçerek bu kaldırılabilir, ama yine de savaşa hazırlanmayı çok zorlaştıracak. Güney Afrika'nın, otuzlu yılların sonlarına doğru siyasi olarak birleşik bir ülke olduğu kesinlikle söylenemez. İngiliz dominyonu olmasına rağmen, ülkece Boer Savaşları'nın etkileri unutulmamıştı ve savaşa katılmak eski başbakana neredeyse koltuğuna mal olmuştu - Hertzog, Güney Afrika'yı savaşa uzak tutmayı savunurken partisi İngilizler'le yan yana durmayı istiyordu. Hatta Alman yanlısı bir muhalefet ülke içinde sabotaj işlerine kalkışmıştı. Olası bir savaş durumunda, bunların hepsiyle uğraşmak zorunda kalacaksınız.



Tarihten ayrılmak isterseniz tabi ki bu da mümkün. Ek paketi geliştirirken aklımızda olan hedeflerden biri oyuncuya daha fazla ve daha farklı oynama yolları sunmaktı. Başka bir hedef ise haritanın farklı bölgelerini savaşa açmaktı. Doğu Avrupa'daki tüm göl ve bataklıkların yerlerini ezberlediyseniz belki de Sahra Çölü'nün güneyindeki topraklar size yeni zorluklar sunabilir.

Faşist kolunda, İngiliz karşıtı Afrikaner Broederbond ile iş birliği yaptıktan sonra savaşı fırsat bilerek kaybedilen Boer kolonilerini geri almaya çalışabilir ya da doğrudan Almanya ile ittifak kurabilirsiniz, (onlar da eski kolonilerini istemeyecekler... şimdilik) bu da onlarla teknoloji anlaşmaları yapabilmenize sağlar. Yine de gücü ele geçirmek kolay olmayacak, hamlelerinizi doğru zamanlamanız gerekecek. Elinizi çok erken ya da çok geç oynarsınız İngiliz İmparatorluğu ve arkadaşlarının kudreti ile karşılaşabilirsiniz ama devletin başına güvenli bir şekilde geçerseniz ülkenize yeni bir kral bile getirebilirsiniz.

Komünist kolunda ilk önce siyahi işçi kardeşlerinize karşı yapılan ayrımcılığı kaldırmanız gerekiyor. Ondan sonra ise kominterne katılmaya karar verebilirsiniz. Sovyet danışmanlar teknoloji konusunda yardım edecek. Alternatif yolun adı ise kolonicilik karşıtı savaş, burada ise kolonici efendilerinizin zincirlerini kırdıktan sonra kıtanın geri kalanını da özgürleştirmeniz gerekiyor. Bu yüzden Afrika'ya özgür bırakabileceğiniz birkaç ülke ekledik. Merak etmeyin, Angola'yı hür yapmak için Lizbon'a kadar yürümeniz gerekmeyecek. Toprağı kontrol ediyorsanız, Portekiz'le savaşta bile olsanız özgür bırakma seçeneği çıkacak. Ama tabi bu toprakların daha iyi bir lidere ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız o başka.

Güney Afrika'nın sınırlı imkanlarıyla savaşı yöneltecek dikkatli seçimler yapmalısınız. Mesela teknoloji paylaşımı, araştırma hızınızı artırır ama İngiliz Milletler Topluluğu'ndan çıktığınız an bu bonusu kaybedersiniz. Ayrıca çıktığınızda, İngiltere'nin ekipmanlarına da erişimi kaybetmiş oluyorsunuz.

Diğer ülkeler gibi liderler ve generalleri de detaylandırıyoruz:


Devamlı Odaklar
Together for Victory ile yeni bir milli odak türü ekliyoruz. Bu odaklar 10 normal odak tamamladıktan sonra açılıyor ve 70 günlük bir tamamlama sürecinden sonra bir ödül vermek yerine, aktif oldukları süre boyunca ülkeye yarar sağlıyorlar(bu da siyasi gücünüz düşükse kapatabileceğiniz anlamına geliyor). Bu sistemin temeli 1.3 Torch yamasıyla eklenecek ama DLC mekanikleriyle bağlantılı olan odaklar paralı olacak.


  • Army Training - Ordu Eğitimi: Birliklerin eğitimini hızlandırır.
  • Naval Production - Gemi Üretimi: Tüm gemi üretimlerini genel olarak hızlandırır.
  • Air Production - Uçak Üretimi: Tüm uçak üretimlerini genel olarak hızlandırır.
  • Resistance Suppression - İsyan Bastırma: Ele geçirilen bölgelerde isyan riskini bastırmaya yardımcı olur.
  • Technology Sharing - Teknoloji Paylaşımı: Mensubu olduğunuz grup/blokun teknoloji paylaşımından yararlanmanızı sağlar. Bir blokta/grupta bulunan devletlerden sadece, bu odağı kullananlar teknoloji paylaşımından faydalanabilir.
  • Increase Autonomy - Özerkliği Arttırma: Daha özerk bir yapıya doğru gitmenize yardımcı olur. (detayla bir sonraki günlüğe!)
  • Suppress Subjects - Özgürlükçüleri Bastırma: Kuklalarınızı ve vassallarınızı kontrol altında tutmaya yarar.
  • Construction Engineering - Altyapı Mühendisliği: Sanayi harici tüm binaların yapımını hızlandırır.
  • Construction Repairs - İnşaat Onarımı: Zarara uğramış bina ve altyapıya gelen bedava onarım miktarını arttırır.

İnşaat ve onarımdan bahsetmişken, savunmaların inşa fiyatını değiştirdik; artık seviye arttıkça fiyatı da gittikçe artacak. Böylece Maginot Hattı benzeri savunmalar inşa etmek büyük bir yatırım olacak ve bunun da sistemin istismar edilmesini durduracağını ve oyunu stratejik olarak daha ilginç hala getireceğini düşünüyoruz. Bedava onarım taban miktarı da azaltıldı.

Haftaya şu ana kadar yayınlanmış odak ağaçlarında adı geçen yeni özerklik sisteminden bahsedeceğiz. O zamana görüşmek üzere!

Bu sırada, Together for Victory paketi için yapılan bu tanıtım videosuna bir göz atmayı unutmayın.

http://www.youtube.com/v/QCbK6ZmJ0MM?wmode=transparent

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #28 : 12 Kasım 2016, 15:26:31 »
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Özerklik

İsveç'te hava kötüleşirken görünen o ki oda ısıtıcımızın yanına kıvrılıp yeni bir günlük yazma vakti geldi çattı. Bugünkü günlükte Together for Victory ile eski efendi-kukla devlet ilişkilerinin yerine gelecek özerklik sisteminden bahsedeceğiz.



Devletler sadece özgür ya da kukla devlet olmak yerine artık özerklik ölçeğinde belirlenmiş yeni devlet türleriyle yönetilebilecek. Buradaki amaç hem ülkeler arası ilişkileri detaylandırmak hem de kukla devletler ile oynayan oyunculara yeni oynanış özgürlükleri sunmak.



Free-Özgür
  • Bahsedilecek pek bir şey yok. Devletlerin normalde olması gerektiği hal.

Dominyon
  • Efendi devlet ticaret yasalarının biraz üstüne çıkabilir.
  • Efendi devlet biraz daha ucuz ticarete erişir.
  • Kendi başına savaş açamaz.(ayrıca aşağıdaki tüm hükümet türleri için de geçerli.)
  • Teknoloji paylaşım bonuslarından tamamen faydalanır.

Koloni
  • Efendi devlet ticaret yasalarının daha da üstüne ve dominyonlardan daha az maliyete çıkabilir.
  • Koloniler teknoloji paylaşımdan daha az faydalanabilirler.
  • Efendi devlet kukla asker çıkartabilir. Detaylar bir sonraki günlüğe.

Puppet - Kukla Devlet
  • Efendi devlet ticaret yasalarının daha da üstüne ve kolonilerden daha az maliyete çıkabilir.
  • Kuklalar teknoloji paylaşımından daha az faydalanabilirler. (Efendi devlet %100 bonus alır.)
  • Kolonilerde olduğu gibi efendi devlet kukla asker çıkartabilir.

Integrated Puppet - Bütünleşmiş Kukla
  • Efendi devlet neredeyse bedavaya ve sınırsız bir şekilde ticaret yapabilir.
  • Efendi devlet bir oyuncuysa otomatik olarak kukla tarafından eğitilen askerlerin kontrolünü alır.
  • Kuklalarda olduğu gibi efendi devlet asker çıkartabilir.

Diplo annexed - İlhak edilmiş
  • Bu ülkeler efendileri tarafından ilhak edilir.



Özerklik doğrusunda yukarı çıkmak veya aşağı inmek için Political Power(Siyasi güç) ödemeniz gerekiyor ama bunu yapmak için de ilk önce özerklik barını maksimum seviyesine çıkarmanız gerekiyor. Bu barı doldurmak için efendi-kukla devlet ilişkisinde hangi tarafta olduğunuza göre birkaç seçeneğiniz var:

  • Efendi devlet, bir kuklasında bina veya altyapı inşa ederse özerklik azalır.
  • Efendi devlet, bir kuklasından asker alırsa özerklik artar.
  • Ödünç verme(lend-lease) özerkliği etkiler.
  • Bir kukla devlet Özerklik Arttır devamlı odağını kullanarak yavaşça özerklik kazanabilir.
  • Bir efendi devlet Özgürlükçüleri/Kuklaları Bastır özelliğini kullanarak kukla devletlerinin özerkliğini düşürmeye zorlayabilir.
  • Yeni odak ağaçlarında bir çok milli odak var.
  • Savaş skoru kazanmak bir kukla devletin özerkliğini arttırır.
  • Bir kukla devletle ham madde ticareti yapmak özerkliğini arttırır.

Basitçe söylersek, kukla devletlere yardım etmek özerkliklerini düşürürken, yardım almak özerkliklerini arttırır.
Bir kukla olmak ya da bir kukla sahibi olmak her zaman için kötü bir şey değil. Kanada ve arkadaşları için teknoloji paylaşımı diplomatik gücü sınırlasa da yararlı. Madalyonun diğer yüzünde ise asker eğitmek, sanayi kazanmak gibi şeyler yüzünden kukla sahibi olmak ilhak etmekten daha iyi bir seçenek olarak da görebilir.

Kukla devletlerde inşa etmek normalde olduğu gibi inşaat arayüzünden yapılıyor, tek farkı ise bayraklar.


Bir efendi devlet için bir değiş tokuş durumu mevcut: Kukla devletler için bina inşa etmek onların özerkliklerini azaltır ama uzun vadede daha fazla asker eğitip özgürlükleri için savaşabilme riskini de yaratır.

Haftaya başka bir ülkeyi tanıtacağımız ve kukla asker sisteminin nasıl çalışacağını anlatacağımız günlükte görüşmek üzere.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • Stellaris
  • Editör
  • *
  • İleti: 713
  • Publius Syrus(m.ö. 85-43)
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #29 : 12 Kasım 2016, 18:57:36 »
Yuh Kazak ne ara GM oldu?
"Judex damnatur guum nocens absolvitur."("Suçluyu affeden hakim kendini mahkum eder.")

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 948
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #30 : 22 Kasım 2016, 16:32:44 »
Hindistan çıkmış birisi çevirsin.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1292
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Hindistan - Bağımsızlık Mücadelesi
« Yanıtla #31 : 22 Kasım 2016, 19:50:13 »
Herkese merhaba, geçtiğimiz Çarşamba yerel bir Hint yemeği yiyerek geri döndükten sonra Hindistan ile ilgili bu günlüğü yazıyoruz.
Hindistan, İngiliz egemenliğindeki bir koloni.

Şimdiye kadar varolan kolonilerin içinde özgürlükleri elinden en fazla alınmış koloni bu ülke.  Bunlar bir oyuncuyu oyundan soğutacak kadar ağır değişkenler. Örneğin Dominyon statüsünü alamadan teknoloji paylaşımı (teknology sharing) özelliğinden yararlanamayacaksınız.



İl Seçimlerinden sonra Hindistan (tarihe uygunluk açısından) özgürlük için iki yolla karşılaşır. Bir tarafta silahlı bağımsızlık mücadelesi, bir tarafta da gerçekte olduğu gibi müslüman nüfusun yöneteceği Pakistan ve hindû nüfusun yöneteceği Hindistan'ın varolabilmesi için Britanya'yı ikna etmek.

Eğer silahlı mücadeleyi seçerseniz odaklar ve etkinlikler ile ilerlediğinizde bir bağımsızlık savaşı başlayacak ve Britanya emperyalizminden kurtulabilmeniz için şansınız olacak. Ancak böyle bir savaş başlatırsanız, ileride Müttefiklere katılamazsınız; Mihver veya Komintern hiziplerini tercih edebilir ya da kendi ittifağınızı kurabilirsiniz.

Askeri dehasıyla ünlü Hindistan, II. DS'nda en büyük gönüllü orduya sahipti. Orduda ırklar mekaniği olacak, ve Hindu askerleri kızılderililer yada müslümanlardan daha fazla basabilmeniz adına çeşitli odaklar olacak.



Ayrıca bir kaç general portresi daha!



Altgüçler
Artık koloniler asker basarken ustalarının adam gücünün %30'unu kullanacaklar. (aynı mekanik ustalar için de geçerli mi, bunu bilmiyorum)


Yarın Malta'ya kısa bir şirket gezisine çıkacağız. Gelecek hafta diğer bazı şeyleri inceleyeceğiz ve Yeni Zelanda günlüğünü yazıyor olacağız.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1292
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #32 : 22 Kasım 2016, 19:51:27 »
Yazıda sadece en önemli bölümleri çevirdim. Makalenin tamamına (İngilizce) alttaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz. Yazdıklarım dışında, bir çok makalesel içerik de var bunları okumak istersiniz diye düşündüm.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hoi4-dev-diary-india-struggle-for-independence.982835/


Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5185
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #34 : 23 Kasım 2016, 17:32:39 »
Teşekkürler ekliyorum haberlere...



Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #35 : 23 Kasım 2016, 23:14:03 »
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Yeni Zelanda ve Savaş Defteri

Herkese merhaba! Malta'da birkaç gün geçirdikten sonra ekibimiz çalışmaya hazır, tam kapasitedeler ve sizin için 1.3 yaması ve Together for Victory hakkında bir geliştirici günlükleri var. İlk olarak Yeni Zelanda'nın odak ağacından bahsedelim:

Yeni Zelanda
1936 yılında Yeni Zelanda'da işçi partisi ilk defa seçilmişti. Bu yeni hükümet birçok yeni sosyal reformlar çıkardı ve dünyanın ilk modern sosyal devletinin temellerini attı. Oyun diliyle bu temeller, ordunuza ve fabrikalarınıza büyük bir artı sağlayacak.



Sanayi ufak olduğu için üretim kapasitesini artırmak için çok çabalamanız gerekecek. Neyse ki işinize yarayacak zengin doğal gaz, petrol ve demir yatakları var. Bunun yanında İngiltere'ye sadık kalırsanız, sanayi girişimi ve teknoloji paylaşımı da cabası.

Yine de İngiltere'yi yalnız bırakmak isterseniz üç seçeneğiniz var. Japonlara yanaşabilirsiniz ya da kendinizi küresel devrime kaptırarak Sovyetler'e yanaşabilirsiniz. Son olarak gerçekten bağımsız bir Yeni Zelanda kurarak kendi kaderinizi kendiniz belirleyebilirsiniz. Belki de yolda Avustralya'yı alırsınız.


Yeni Zelanda'nın yeni lider portlerinden bazıları.

Yeni Zelanda'nın odak ağacı üzerinde çalışırken tarihi gelişmeleri kapsamak istedik. Yeni Zelanda Kraliyet Donanması ve Hava Kuvvetlerinin kuruluşu devletin kendini koruması yolunda atılan büyük bir adımdı. Size yardımcı olmak için, yeni kurulan kuvvetlere iki hafif kruvazör ve birkaç uçak eklenecek.

Charlton Otomatik Tüfeği, savaşta kullanılmamış olmasına rağmen, Lee Enfield tüfeğinin otomatik ateş etmesini sağlayan bir modifikasyondu. Eldeki sınırlı kaynaklarla yapılan şeylerden sadece biri.

Böyle başka bir çalışma ise, Bob Semple "tank"ıydı. Yerli malı olan bu zırhlı savaş taşıtı, traktör şasisinden yapılmış ve altı tane Bren makineli tüfeği ve zırh olarak da metal plakalarla donatılmıştı. Kurşun geçirmez olduğuna inanılıyor.



Savaş Defteri
Daha önceki ekran görüntülerinde cephe arayüzünü görmüş olabilirsiniz, şimdi ise açıklama zamanı!

İlk olarak artık sağ tarafta iki tane yeni gösterge var. Bu göstergeler savunma ve taarruz savaşlarını ve varsa, sorunları gösteriyor. Tek bakışta cephelerde sorun olup olmadığını görmenin iyi bir yolu. Onun yanında ise yepyeni bir arayüz: savaş defteri arayüzü.



Bu yeni özellik ile bir cephede seçili birliklerin muharebe geçmişlerini görebileceksiniz. Savaş defteri verilen kayıplardan savaş hasarına, açlıktan ve soğuktan kaybedilen askerlere kadar her şeyin bir özetini verir. Buradaki ana fikir savaş bittikten sonra analiz edebilmek. Bu özellik 1.3 yaması ile herkese gelecek. Together for Victory sahipleri ise çok daha fazla detaya erişebilecek. (Ekipman kayıpları ve tümen kalıplarının verimlilikleri gibi...)



Bu günlük bu kadar, haftaya Jazzhole ve Metal King ile yeni müzik ve sesleri konuşacağız.
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2016, 10:44:05 Gönderen: Kazak »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1292
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #36 : 24 Kasım 2016, 00:55:40 »
Yeni Zelanda odak ağacı kısıtlı olmuş diğerlerine göre. Politik odaklarda her ideolojiye (demokratik-komünist-faşist) +2 odak daha eklemelilerdi. Endüstri odaklarında da +2 odak daha olsaydı biraz daha büyük bir ağaç olurdu en azından.

Çeviri için teşekkürler Kazak. Yeni müzikler umarım SSCB için gelir, Mihver ve Müttefiklere çıkmıştı geçenki sesler.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 948
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #37 : 24 Kasım 2016, 11:29:06 »
Bu kadar küçük bir ülkeye focus tree yapıldıysa Türkiye'ye de yapılması şart oldu artık.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1292
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #38 : 25 Kasım 2016, 00:53:27 »
"Potansiyel Mihveristler" isimli bir DLC ile Türkiye ve İspanya için odak çıkartabilirler önümüzdeki yamada (1.14'te)

Çevrimdışı BatuFTW

  • Azab
  • *
  • İleti: 5
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #39 : 27 Kasım 2016, 13:08:23 »
Çıkış tarihi ne zaman bilen varmı?  :)