Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Together for Victory çıktı!: 15 Aralık 2016 - 17 Aralık 2016

Gönderen Konu: HOI4 - Together for Victory  (Okunma sayısı 6472 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
HOI4 - Together for Victory
« : 12 Ekim 2016, 18:37:03 »


Kral ve ülke adına, Together for Victory duyuruldu
Hearts of Iron IV'ün ilk ek paketi İngiliz Milletler Birliği üzerine odaklanıyor

STOCKHOLM - 1 Kasım 2016 - Savaş çanları çaldığında ve dünyada eşi benzeri görülmemiş bir savaş makinesi serbest kaldığında dünyanın dört bir yanında sırtınızı dayayabileceğiniz kardeşleriniz olması gerekir. Paradox'un II. Dünya Savaşı temalı oyunu Hearts of Iron IV'ün ilk ek paketi olan Together for Victory, İngiltere'nin en karanlık anlarında arkasında bulduğu ülkelere ve kolonilere ışık tutuyor.

http://www.youtube.com/v/qQzfNuhxLEo&fs=1&wmode=transparent

Together for Victory'nin merkezinde İngiliz tahtının altındaki beş ülkeye verdiği Milli Odak Ağaçları yatıyor. Bu ülkeler: Avustralya, Kanada, Yeni Zelanda, Güney Afrika ve İngiliz Hindistanı.
Alternatif teknoloji ve tarih senaryolarıyla tarihi yeniden yazın. Together for Victory, Paradox'un tüm ülkelerin hikayesini anlatma yolunda attığı ilk adım.

Together for Victory ayrıca:
  • Kukla devletlerin bağımlılık sırasına koyan yeni otonomi sistemini
  • Ülkeniz savaştan savaşa sürüklenirken size yardımcı olacak yeni milli odaklarını
  • Güncellenmiş Lend-lease(ödünç verme/kiralama) sistemini
  • Muharebe sistemine gelen değişiklikleri ve çok daha fazlasını içerir.
Together for Victory genişlemesi, 15 Aralık'ta tüm büyük dijital perakendecilerde yerini alacak. 14.99€ fiyatına Paradox Store'dan edinebilirsiniz. Steam'de ise 24₺ olarak satışa sunulmuştur.



Together for Victory Geliştirici Günlükleri Listesi
« Son Düzenleme: 08 Ocak 2017, 17:42:09 Gönderen: Gregory »

Çevrimdışı FatihTr

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 680
  • Hearts of Iron IV - Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #1 : 12 Ekim 2016, 18:44:21 »
HOI4 - Geliştirici Günlüğü - 12 Ekim 2016

Herkese merhaba! Bugün henüz duyurulmamış ve adı belli olmayan yeni bir ek paketten bahsedeceğiz. İlk olarak, birim komutları ve savaş planları hakkında konuşalım.

Paralı Özellik: Blitz Komutu
Savaş planı sekmesinde bulunan Hücum Hatları özelliği, cephe büyüdükçe ve siz toprak kazandıkça genişlemesi için tasarlanmış bir özellik. Bu sistem geniş bir cephede ilerlemek istiyorsanız sorunsuz bir şekilde işliyor, ama aynı anda birden fazla komut vermek zorunda bırakan, daha detaylı işler yapmak istiyorsanız aynı şey söylenemez. Bu yüzden bunu düzeltmek için savaş planlayıcısına yeni bir araç ekliyoruz: Blitz Komutu. Blitz Komutunun farkı, ele geçirmesini istediğiniz yeri hatırlaması, bunu yaparken cephe genişliğini değiştirmemesi ve önüne çıkan diğer şeyleri pek umursamaması. Kıskaç ve kuşatma hareketleri için harika bir araç.



Ayrıca YZ'nin darboğazları ve kuşatmaları daha iyi tespit edebilmesi için uğraştık. Yani, kuşatmaları planlamak daha kolay olsa da bunları hayata geçirebilmek daha zor.

Bedava Özellik: Ayarlanabilir Garnizon Komutu
Garnizon komutu, çıkardığımızdan beri iyi tepkiler almakta. Bu yüzden artık neyi koruyup kollayacağını ayarlama özelliği eklemeye karar verdik. Yani sadece limanları ve kıyı şeridini korumasını istiyorsanız ilgili komutu seçebileceksiniz. Ayrıca ufak bir yardım olarak, istediğiniz şeyin kaç tane tümen gerektirdiğini söyleyecek.


Bu haftalık da bu kadar. Çarşamba günkü soru cevap yayınımızı kaçırmayın, herhangi bir sorunuz varsa sorun elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım. :)
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2016, 19:12:39 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı Rapper

  • Loðbrók
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1269
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #2 : 12 Ekim 2016, 20:10:05 »
Çevirilerin için teşekkürler Kazak.
 

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #3 : 12 Ekim 2016, 22:05:50 »
Blitz komutunun da ücretsiz olması gerekirdi. Doğrudan mekaniğe etki eden bir güncelleme ücretli olmamalı.

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #4 : 13 Ekim 2016, 14:30:18 »
Yeni bir patch ve update mi geliyor.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #5 : 13 Ekim 2016, 16:40:02 »
Oyuna her zaman yeni bir güncelleme geliyor @ALERHATE.
Ortalama 1 ayda bir geliyor. Noel Haftası (25-31 Aralık)'ndan önce gelecek yeni güncelleme, PDX yetkililerinin söylediğine göre.

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #6 : 20 Ekim 2016, 13:48:36 »
HOI4 - Geliştirici Günlüğü - 19 Ekim 2016

Yeni bir geliştirici günlüğüne hoş geldiniz! Bu günlükte henüz duyurulmamış ek paket ve ek pakete eşlik edecek yama hakkında konuşmaya devam edeceğiz. Eğer ilkini kaçırdıysanız buraya tıklayın.

Bu paketteki hedefimiz, İngiliz Milletler Topluluğunu odak ağaçları, çeşitli sanatsal ögeler ve özel oyun mekanikleriyle daha ilgi çekici hale getirmek. İngiltere'ye ilk asker gönderen ülke olduğu için Kanada'yla başlıyoruz. Birçok topluluk üyesi gibi Kanada da ekonomik krizin etkisinde kalmış ama savaştan daha modern, daha özgür ve daha güçlü olarak çıkmış bir ülke.

Kanada odak ağacı, o dönemin sorunlarıyla alakalı olacak. İlk olarak ekonomik krizden çıkıp savaşa hazırlanmak, sonra ise zorunlu askerlik sorunu... Kanada, az nüfuslu bir ülke olmasına rağmen hem askeri bakımdan hem endüstri bakımından etkili bir şekilde seferberlik etmişti. Bu yüzden odak ağacını, asker ve endüstri seferberliği arasındaki dengeyi bulması için tasarladık.

Daha fazla uzatmadan odak ağacına bir göz atalım:


Birkaç şey dikkatinizi çekmiş olabilir. İlk olarak, devasa boyutu! Bunun yanında, iç kalkınmayı etkilemeden tüm ideolojilerin eşit olduğundan emin olduk (ideoloji fark etmeksizin endüstri seferberliği yapılabilir). Bu bizim arkasında duracağımız ve gelecekte sürdüreceğimiz bir şey. Ayrıca odak ağacında olup da bilmediğiniz gizli özellikler var. Bunlar hakkında gelecekteki sözlüklerde bahsedeceğiz ama şu anda çok fazla bilgi vermeden söyleyebilirim: şimdilik kukla/uydu ve üst ülke arasındaki ilişkiyi geliştiriyoruz, ayrıca teknoloji hakkında da yeniliklerimiz var (galiba çok şey söyledim...).
Her eklediğimiz ulus, yanında generaller ve amiraller, portreler, özgün ekipman simgeleri ve 3 boyutlu modellerle geliyor. Eklediğimiz ulusların detaylı olmasını ve siz oyunculara oyunu yeni oynama yöntemleri kazandırmasını istiyoruz.



Müttefik devletlere oynamayı daha da güzel yapmak için ek paketle başka bir özellik daha: Lend-lease talebi. Bu özellik, müttefiklerinizden piyade ekipmanı veya tank isteyebilmenizi sağlıyor.




Haftaya daha fazla şeyden bahsedeceğiz, görüşmek üzere!
« Son Düzenleme: 07 Kasım 2016, 21:50:08 Gönderen: mithrandil »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #7 : 20 Ekim 2016, 15:36:11 »
Kanada'dan önce Hindistan ve Çin ile ÇHC'ye odak ağacı gelmeliydi. Ama güzel bir düşünce yeni odak ağaçları.

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #8 : 20 Ekim 2016, 15:45:56 »
Bu arada yeni DLC açıklanmış fakat Plaza'da konusu yok herhalde:

https://www.youtube.com/v/qQzfNuhxLEo&fs=1&wmode=transparent



Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #9 : 20 Ekim 2016, 16:36:48 »
Kanada'ya bile odak ağacı oluyorsa Türkiye'ye özel neden olmasın.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı FatihTr

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 680
  • Hearts of Iron IV - Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #10 : 20 Ekim 2016, 16:54:16 »
Ekipman isteme olayı oyun çıkarken olması gereken özellikti. Biz ekipman veriyorduk fakat isteyemiyorduk. Bu çok saçmaydı. Ayrıca Kanada'dan önce odak ağacı eklenmesi gereken daha önemli devletler olduğunu da düşünüyorum. Mesela Çin, ÇHC, Türkiye gibi, kendileri bile bu devletler ile çok oynandığını belirtmişlerdi.

Çevrimdışı Altheir33

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 700
  • İnsan mutlu olduğu kadar yaşar.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #11 : 20 Ekim 2016, 17:00:02 »
Aynen öyle, türkiye, çin ve hindistana da gelmeliydi. Yaptıkları bana kalırsa bir hatadır.
Fantezi istiyorum  :D Not: Bu mesajı alıp imzasına koyanın taa.. yapmayın lütfen.
Eşcinsellik deme bana :) . Herşeyi anlarım da bir insan niye dedesiyle aşk yaşar :D

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #12 : 27 Ekim 2016, 13:25:09 »
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Güneydeki Dost

Geçen hafta yeni ek paketin adını duyurmuştuk: Together for Victory. Bildiğiniz gibi paketin ana teması İngiliz Milletler Topluluğu ve geçen hafta bu topluluğun üyelerinden biri olan Kanada'dan da bahsetmiştik. Bugün de Avustralya'yı konuşalım!


Avustralya Odak Ağacı
Avustralya'nın ağacı beklediğimizden daha büyük oldu. Ayrıca alternatif tarih seçenekleri üzerinde ekstra efor sarf ettik.


Avustralya oyuna üretim kapasitesini kısıtlayan Büyük Buhran'la başlıyor.

Siyasi alanda ise Avustralya'nın birkaç seçeneği var. Oyuncunun milletler birliğine bağlı kalmak ya da kalmamak arasında bir seçim yapması gerekiyor.

Avustralya, İngiltere'nin savaşlarından bıkarsa önünde birkaç seçenek var. ABD ile ittifak kurularak Japon tehdidine karşı koruma sağlanabilir, iç savaşlarla faşist bir ülke olup Japonlarla iş birliği kurulabilir ya da komünist olarak Çin'e ekipman ya da gönüllü asker yollanabilir. Avustralya komünizm için fedakarlıklar yapabileceğini kanıtladıktan sonra Sovyetler, Avustralya'yı kominterne kabul edecektir.

Ayrıca, Kanada ile yaptığımız gibi fazla fazla general ve amiral portreleri ekliyoruz.



Teknoloji Paylaşımı
Geçen paylaştığımız Kanada ağacında ve bugün paylaştığımız ağaçta "Teknoloji Paylaşımı" isimli garip bir şeylerden bahsedildiğini fark etmiş olabilirsiniz. Bu, Together for Victory'nin yeni bir özelliği. Bu özellik ülkelere gruplarıyla teknolojilerini paylaşma olanağı sunuyor. Çalışma şekli de şöyle: Teknoloji paylaşma grubunda bir ülkenin araştırdığı teknoloji, diğer ülkelerin araştırma sürecine bir bonus olarak ekleniyor. Bazı teknolojilerde kısıtlama yokken Tizard Misyonu gibi şeyler sadece elektronik ve radarlarla kısıtlı olabiliyor. Paylaşımdan alınan bonusu arttırmanın yolları mevcut ve bazı ülkeler, bu paylaşımdan diğer ülkelerden daha az faydalanabilecek. Bu yeni otonomi sistemi ile alakalı bir şey fakat otonomi sistemi hakkında daha sonraki bir günlükte bahsedeceğiz.


Bazı oyuncuların Paradox'da DLC geliştirme sürecinin nasıl işlediğini pek bilmediğini düşünüyorum ve bu yüzden tekrarlamak istiyorum. Her çıkan DLC ile yanında bir de bedava yama çıkar. Together for Victory için çıkacak yama ise 1.3 Torch yaması olacak. Hata giderimlerini, çıkış tarihinden biraz öncesine kadar saklı tutacağım ama şimdilik ufak ve büyük uçak sorunlarını gidermede iyi bir ilerleme kaydettiğimi söyleyebilirim.

Şimdilik bu kadar! Umarım haftaya, Güney Afrika'ya göz atacağımız günlükte tekrar görüşürüz.

Çevrimdışı FatihTr

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 680
  • Hearts of Iron IV - Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #13 : 27 Ekim 2016, 16:57:05 »
Çeviri için teşekkürler. Buradan Paradox Interactive'e sesleniyorum: "Oyununuzu artık Güney Afrikalılar Alır!"

Sanırım bizimle dalga geçiyorlar. Arkadaş Güney Afrika, Avustralya ve Kanada'ya Odak Ağacı eklemek nedir? Eklenmesin demiyorum ama öncelik verilen devletler bunlar mı yani?

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #14 : 27 Ekim 2016, 17:25:12 »
Macaristan, Romanya, Çin Halk Cumhuriyeti, Çin, İspanya için odak yapılsa güzel olur. İIngiltere'in kuklaları için boşa zaman kaybediyorlar.

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #15 : 27 Ekim 2016, 17:53:14 »
Onu da sonraki sefer yaparlar :) Şimdiden çıkacak dlc'lerden en az 3'ü kesinleşmiştir, 1-2 tane de planlanmıştır :)



Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
HOI4 - Together for Victory Duyuruldu!
« Yanıtla #16 : 01 Kasım 2016, 21:34:49 »


Kral ve ülke adına, Together for Victory duyuruldu
Hearts of Iron IV'ün ilk ek paketi İngiliz Milletler Birliği üzerine odaklanıyor

STOCKHOLM - 1 Kasım 2016 - Savaş çanları çaldığında ve dünyada eşi benzeri görülmemiş bir savaş makinesi serbest kaldığında dünyanın dört bir yanında sırtınızı dayayabileceğiniz kardeşleriniz olması gerekir. Paradox'un II. Dünya Savaşı temalı oyunu Hearts of Iron IV'ün ilk ek paketi olan Together for Victory, İngiltere'nin en karanlık anlarında arkasında bulduğu ülkelere ve kolonilere ışık tutuyor.

http://www.youtube.com/v/QCbK6ZmJ0MM?wmode=transparent

Together for Victory'nin merkezinde İngiliz tahtının altındaki beş ülkeye verdiği Milli Odak Ağaçları yatıyor. Bu ülkeler: Avustralya, Kanada, Yeni Zelanda, Güney Afrika ve İngiliz Hindistanı.
Alternatif teknoloji ve tarih senaryolarıyla tarihi yeniden yazın. Together for Victory, Paradox'un tüm ülkelerin hikayesini anlatma yolunda attığı ilk adım.

Together for Victory ayrıca:
  • Kukla devletlerin bağımlılık sırasına koyan yeni otonomi sistemini
  • Ülkeniz savaştan savaşa sürüklenirken size yardımcı olacak yeni milli odaklarını
  • Güncellenmiş Lend-lease(ödünç verme/kiralama) sistemini
  • Muharebe sistemine gelen değişiklikleri ve çok daha fazlasını içerir.


« Son Düzenleme: 07 Aralık 2016, 19:15:33 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #17 : 01 Kasım 2016, 21:48:27 »
Bu kadar kısa bir yazı mı yazmışlar pehh :D

Çevrimdışı 6gooner6

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 69
  • ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #18 : 01 Kasım 2016, 22:55:02 »
Bu kadarsa hayatımda gördüğüm en gereksiz DLC.
Victoria Concordia Crescit

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 596
  • gopnik
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #19 : 02 Kasım 2016, 14:20:31 »
Bu DLC mi olur yani? Field Marshall'a bedava mı?
Eğer öyleyse, ilk 3 DLC'yi bunun gibi dışkıdan yapacaklar ve sonra önemli DLC'leri getirecekler.

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #20 : 02 Kasım 2016, 15:40:30 »
EUIV'de de öyle olmuştu diyebiliriz, ilk 1-2 dlc ufak oluyor.



Çevrimdışı hunglasx

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 173
  • Uçurum kenarında yıkık bir ülke...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #21 : 02 Kasım 2016, 18:38:41 »
Fiyatına bağlı olarak yorumumu değiştireceğim ileride ama şu haliyle o kadar gereksiz duruyor ki... :thumbsdown:
Efendiler ve ey millet biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, mensuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

Çevrimdışı 6gooner6

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 69
  • ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #22 : 03 Kasım 2016, 00:25:37 »
5 TL altı olursa düşünürüm  ;D
Victoria Concordia Crescit

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 596
  • gopnik
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #23 : 04 Kasım 2016, 14:14:01 »
Dediğim gibi, Field Marshall olayı gitsin diye ilk 3 dlc böyle havadan sudan olacak. 4.DLC güzel olacak ve FM alanlar buna ücretsiz erişemeyecek.

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Together for Victory
« Yanıtla #24 : 06 Kasım 2016, 16:56:48 »
Güney afrikanın dev diary si çıkmış biri türkçe çevirmeli esas söyleyeceğim gidipde s.. kadar yeni zelandaya focus tree yapıpta sonra Türkiye, Çin ve İspanya gibi ülkeleri atlarlarsa yuh diyorum.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
« Son Düzenleme: 10 Kasım 2016, 12:17:54 Gönderen: Kazak »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: Birleştirilecek
« Yanıtla #26 : 10 Kasım 2016, 18:14:07 »
Güzel odak ağacı çalışmaları devam ediyor Güney Afrika'yı dört gözle bekliyoruz.
« Son Düzenleme: 07 Aralık 2016, 19:18:59 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #27 : 10 Kasım 2016, 19:45:41 »
HOI4 Geliştici Günlüğü - Güney Afrika

Üzerinde çalıştığımız Together for Victory paketi hakkındaki 4. günlüğüne hoş geldiniz. Bugün yeni özelliklerin yanında bir de yeni odak ağacından bahsedeceğiz: Güney Afrika.

Güney Afrika
Güney Afrika oyuna istikrarsız bir durumda başlıyor. Sanayisi kötü, insan gücü ise daha da kötü. Milli ruh "Irkçılık Geçmişi" askere alınabilen insan sayısını %55 oranında azaltıyor. Birkaç milli odaktan geçerek bu kaldırılabilir, ama yine de savaşa hazırlanmayı çok zorlaştıracak. Güney Afrika'nın, otuzlu yılların sonlarına doğru siyasi olarak birleşik bir ülke olduğu kesinlikle söylenemez. İngiliz dominyonu olmasına rağmen, ülkece Boer Savaşları'nın etkileri unutulmamıştı ve savaşa katılmak eski başbakana neredeyse koltuğuna mal olmuştu - Hertzog, Güney Afrika'yı savaşa uzak tutmayı savunurken partisi İngilizler'le yan yana durmayı istiyordu. Hatta Alman yanlısı bir muhalefet ülke içinde sabotaj işlerine kalkışmıştı. Olası bir savaş durumunda, bunların hepsiyle uğraşmak zorunda kalacaksınız.



Tarihten ayrılmak isterseniz tabi ki bu da mümkün. Ek paketi geliştirirken aklımızda olan hedeflerden biri oyuncuya daha fazla ve daha farklı oynama yolları sunmaktı. Başka bir hedef ise haritanın farklı bölgelerini savaşa açmaktı. Doğu Avrupa'daki tüm göl ve bataklıkların yerlerini ezberlediyseniz belki de Sahra Çölü'nün güneyindeki topraklar size yeni zorluklar sunabilir.

Faşist kolunda, İngiliz karşıtı Afrikaner Broederbond ile iş birliği yaptıktan sonra savaşı fırsat bilerek kaybedilen Boer kolonilerini geri almaya çalışabilir ya da doğrudan Almanya ile ittifak kurabilirsiniz, (onlar da eski kolonilerini istemeyecekler... şimdilik) bu da onlarla teknoloji anlaşmaları yapabilmenize sağlar. Yine de gücü ele geçirmek kolay olmayacak, hamlelerinizi doğru zamanlamanız gerekecek. Elinizi çok erken ya da çok geç oynarsınız İngiliz İmparatorluğu ve arkadaşlarının kudreti ile karşılaşabilirsiniz ama devletin başına güvenli bir şekilde geçerseniz ülkenize yeni bir kral bile getirebilirsiniz.

Komünist kolunda ilk önce siyahi işçi kardeşlerinize karşı yapılan ayrımcılığı kaldırmanız gerekiyor. Ondan sonra ise kominterne katılmaya karar verebilirsiniz. Sovyet danışmanlar teknoloji konusunda yardım edecek. Alternatif yolun adı ise kolonicilik karşıtı savaş, burada ise kolonici efendilerinizin zincirlerini kırdıktan sonra kıtanın geri kalanını da özgürleştirmeniz gerekiyor. Bu yüzden Afrika'ya özgür bırakabileceğiniz birkaç ülke ekledik. Merak etmeyin, Angola'yı hür yapmak için Lizbon'a kadar yürümeniz gerekmeyecek. Toprağı kontrol ediyorsanız, Portekiz'le savaşta bile olsanız özgür bırakma seçeneği çıkacak. Ama tabi bu toprakların daha iyi bir lidere ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız o başka.

Güney Afrika'nın sınırlı imkanlarıyla savaşı yöneltecek dikkatli seçimler yapmalısınız. Mesela teknoloji paylaşımı, araştırma hızınızı artırır ama İngiliz Milletler Topluluğu'ndan çıktığınız an bu bonusu kaybedersiniz. Ayrıca çıktığınızda, İngiltere'nin ekipmanlarına da erişimi kaybetmiş oluyorsunuz.

Diğer ülkeler gibi liderler ve generalleri de detaylandırıyoruz:


Devamlı Odaklar
Together for Victory ile yeni bir milli odak türü ekliyoruz. Bu odaklar 10 normal odak tamamladıktan sonra açılıyor ve 70 günlük bir tamamlama sürecinden sonra bir ödül vermek yerine, aktif oldukları süre boyunca ülkeye yarar sağlıyorlar(bu da siyasi gücünüz düşükse kapatabileceğiniz anlamına geliyor). Bu sistemin temeli 1.3 Torch yamasıyla eklenecek ama DLC mekanikleriyle bağlantılı olan odaklar paralı olacak.


  • Army Training - Ordu Eğitimi: Birliklerin eğitimini hızlandırır.
  • Naval Production - Gemi Üretimi: Tüm gemi üretimlerini genel olarak hızlandırır.
  • Air Production - Uçak Üretimi: Tüm uçak üretimlerini genel olarak hızlandırır.
  • Resistance Suppression - İsyan Bastırma: Ele geçirilen bölgelerde isyan riskini bastırmaya yardımcı olur.
  • Technology Sharing - Teknoloji Paylaşımı: Mensubu olduğunuz grup/blokun teknoloji paylaşımından yararlanmanızı sağlar. Bir blokta/grupta bulunan devletlerden sadece, bu odağı kullananlar teknoloji paylaşımından faydalanabilir.
  • Increase Autonomy - Özerkliği Arttırma: Daha özerk bir yapıya doğru gitmenize yardımcı olur. (detayla bir sonraki günlüğe!)
  • Suppress Subjects - Özgürlükçüleri Bastırma: Kuklalarınızı ve vassallarınızı kontrol altında tutmaya yarar.
  • Construction Engineering - Altyapı Mühendisliği: Sanayi harici tüm binaların yapımını hızlandırır.
  • Construction Repairs - İnşaat Onarımı: Zarara uğramış bina ve altyapıya gelen bedava onarım miktarını arttırır.

İnşaat ve onarımdan bahsetmişken, savunmaların inşa fiyatını değiştirdik; artık seviye arttıkça fiyatı da gittikçe artacak. Böylece Maginot Hattı benzeri savunmalar inşa etmek büyük bir yatırım olacak ve bunun da sistemin istismar edilmesini durduracağını ve oyunu stratejik olarak daha ilginç hala getireceğini düşünüyoruz. Bedava onarım taban miktarı da azaltıldı.

Haftaya şu ana kadar yayınlanmış odak ağaçlarında adı geçen yeni özerklik sisteminden bahsedeceğiz. O zamana görüşmek üzere!

Bu sırada, Together for Victory paketi için yapılan bu tanıtım videosuna bir göz atmayı unutmayın.

http://www.youtube.com/v/QCbK6ZmJ0MM?wmode=transparent

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #28 : 12 Kasım 2016, 15:26:31 »
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Özerklik

İsveç'te hava kötüleşirken görünen o ki oda ısıtıcımızın yanına kıvrılıp yeni bir günlük yazma vakti geldi çattı. Bugünkü günlükte Together for Victory ile eski efendi-kukla devlet ilişkilerinin yerine gelecek özerklik sisteminden bahsedeceğiz.



Devletler sadece özgür ya da kukla devlet olmak yerine artık özerklik ölçeğinde belirlenmiş yeni devlet türleriyle yönetilebilecek. Buradaki amaç hem ülkeler arası ilişkileri detaylandırmak hem de kukla devletler ile oynayan oyunculara yeni oynanış özgürlükleri sunmak.



Free-Özgür
  • Bahsedilecek pek bir şey yok. Devletlerin normalde olması gerektiği hal.

Dominyon
  • Efendi devlet ticaret yasalarının biraz üstüne çıkabilir.
  • Efendi devlet biraz daha ucuz ticarete erişir.
  • Kendi başına savaş açamaz.(ayrıca aşağıdaki tüm hükümet türleri için de geçerli.)
  • Teknoloji paylaşım bonuslarından tamamen faydalanır.

Koloni
  • Efendi devlet ticaret yasalarının daha da üstüne ve dominyonlardan daha az maliyete çıkabilir.
  • Koloniler teknoloji paylaşımdan daha az faydalanabilirler.
  • Efendi devlet kukla asker çıkartabilir. Detaylar bir sonraki günlüğe.

Puppet - Kukla Devlet
  • Efendi devlet ticaret yasalarının daha da üstüne ve kolonilerden daha az maliyete çıkabilir.
  • Kuklalar teknoloji paylaşımından daha az faydalanabilirler. (Efendi devlet %100 bonus alır.)
  • Kolonilerde olduğu gibi efendi devlet kukla asker çıkartabilir.

Integrated Puppet - Bütünleşmiş Kukla
  • Efendi devlet neredeyse bedavaya ve sınırsız bir şekilde ticaret yapabilir.
  • Efendi devlet bir oyuncuysa otomatik olarak kukla tarafından eğitilen askerlerin kontrolünü alır.
  • Kuklalarda olduğu gibi efendi devlet asker çıkartabilir.

Diplo annexed - İlhak edilmiş
  • Bu ülkeler efendileri tarafından ilhak edilir.



Özerklik doğrusunda yukarı çıkmak veya aşağı inmek için Political Power(Siyasi güç) ödemeniz gerekiyor ama bunu yapmak için de ilk önce özerklik barını maksimum seviyesine çıkarmanız gerekiyor. Bu barı doldurmak için efendi-kukla devlet ilişkisinde hangi tarafta olduğunuza göre birkaç seçeneğiniz var:

  • Efendi devlet, bir kuklasında bina veya altyapı inşa ederse özerklik azalır.
  • Efendi devlet, bir kuklasından asker alırsa özerklik artar.
  • Ödünç verme(lend-lease) özerkliği etkiler.
  • Bir kukla devlet Özerklik Arttır devamlı odağını kullanarak yavaşça özerklik kazanabilir.
  • Bir efendi devlet Özgürlükçüleri/Kuklaları Bastır özelliğini kullanarak kukla devletlerinin özerkliğini düşürmeye zorlayabilir.
  • Yeni odak ağaçlarında bir çok milli odak var.
  • Savaş skoru kazanmak bir kukla devletin özerkliğini arttırır.
  • Bir kukla devletle ham madde ticareti yapmak özerkliğini arttırır.

Basitçe söylersek, kukla devletlere yardım etmek özerkliklerini düşürürken, yardım almak özerkliklerini arttırır.
Bir kukla olmak ya da bir kukla sahibi olmak her zaman için kötü bir şey değil. Kanada ve arkadaşları için teknoloji paylaşımı diplomatik gücü sınırlasa da yararlı. Madalyonun diğer yüzünde ise asker eğitmek, sanayi kazanmak gibi şeyler yüzünden kukla sahibi olmak ilhak etmekten daha iyi bir seçenek olarak da görebilir.

Kukla devletlerde inşa etmek normalde olduğu gibi inşaat arayüzünden yapılıyor, tek farkı ise bayraklar.


Bir efendi devlet için bir değiş tokuş durumu mevcut: Kukla devletler için bina inşa etmek onların özerkliklerini azaltır ama uzun vadede daha fazla asker eğitip özgürlükleri için savaşabilme riskini de yaratır.

Haftaya başka bir ülkeyi tanıtacağımız ve kukla asker sisteminin nasıl çalışacağını anlatacağımız günlükte görüşmek üzere.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • Stellaris
  • Editör
  • *
  • İleti: 627
  • Arafta bir genç.
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #29 : 12 Kasım 2016, 18:57:36 »
Yuh Kazak ne ara GM oldu?
Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #30 : 22 Kasım 2016, 16:32:44 »
Hindistan çıkmış birisi çevirsin.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Hindistan - Bağımsızlık Mücadelesi
« Yanıtla #31 : 22 Kasım 2016, 19:50:13 »
Herkese merhaba, geçtiğimiz Çarşamba yerel bir Hint yemeği yiyerek geri döndükten sonra Hindistan ile ilgili bu günlüğü yazıyoruz.
Hindistan, İngiliz egemenliğindeki bir koloni.

Şimdiye kadar varolan kolonilerin içinde özgürlükleri elinden en fazla alınmış koloni bu ülke.  Bunlar bir oyuncuyu oyundan soğutacak kadar ağır değişkenler. Örneğin Dominyon statüsünü alamadan teknoloji paylaşımı (teknology sharing) özelliğinden yararlanamayacaksınız.



İl Seçimlerinden sonra Hindistan (tarihe uygunluk açısından) özgürlük için iki yolla karşılaşır. Bir tarafta silahlı bağımsızlık mücadelesi, bir tarafta da gerçekte olduğu gibi müslüman nüfusun yöneteceği Pakistan ve hindû nüfusun yöneteceği Hindistan'ın varolabilmesi için Britanya'yı ikna etmek.

Eğer silahlı mücadeleyi seçerseniz odaklar ve etkinlikler ile ilerlediğinizde bir bağımsızlık savaşı başlayacak ve Britanya emperyalizminden kurtulabilmeniz için şansınız olacak. Ancak böyle bir savaş başlatırsanız, ileride Müttefiklere katılamazsınız; Mihver veya Komintern hiziplerini tercih edebilir ya da kendi ittifağınızı kurabilirsiniz.

Askeri dehasıyla ünlü Hindistan, II. DS'nda en büyük gönüllü orduya sahipti. Orduda ırklar mekaniği olacak, ve Hindu askerleri kızılderililer yada müslümanlardan daha fazla basabilmeniz adına çeşitli odaklar olacak.



Ayrıca bir kaç general portresi daha!



Altgüçler
Artık koloniler asker basarken ustalarının adam gücünün %30'unu kullanacaklar. (aynı mekanik ustalar için de geçerli mi, bunu bilmiyorum)


Yarın Malta'ya kısa bir şirket gezisine çıkacağız. Gelecek hafta diğer bazı şeyleri inceleyeceğiz ve Yeni Zelanda günlüğünü yazıyor olacağız.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #32 : 22 Kasım 2016, 19:51:27 »
Yazıda sadece en önemli bölümleri çevirdim. Makalenin tamamına (İngilizce) alttaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz. Yazdıklarım dışında, bir çok makalesel içerik de var bunları okumak istersiniz diye düşündüm.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hoi4-dev-diary-india-struggle-for-independence.982835/


Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #34 : 23 Kasım 2016, 17:32:39 »
Teşekkürler ekliyorum haberlere...



Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #35 : 23 Kasım 2016, 23:14:03 »
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Yeni Zelanda ve Savaş Defteri

Herkese merhaba! Malta'da birkaç gün geçirdikten sonra ekibimiz çalışmaya hazır, tam kapasitedeler ve sizin için 1.3 yaması ve Together for Victory hakkında bir geliştirici günlükleri var. İlk olarak Yeni Zelanda'nın odak ağacından bahsedelim:

Yeni Zelanda
1936 yılında Yeni Zelanda'da işçi partisi ilk defa seçilmişti. Bu yeni hükümet birçok yeni sosyal reformlar çıkardı ve dünyanın ilk modern sosyal devletinin temellerini attı. Oyun diliyle bu temeller, ordunuza ve fabrikalarınıza büyük bir artı sağlayacak.



Sanayi ufak olduğu için üretim kapasitesini artırmak için çok çabalamanız gerekecek. Neyse ki işinize yarayacak zengin doğal gaz, petrol ve demir yatakları var. Bunun yanında İngiltere'ye sadık kalırsanız, sanayi girişimi ve teknoloji paylaşımı da cabası.

Yine de İngiltere'yi yalnız bırakmak isterseniz üç seçeneğiniz var. Japonlara yanaşabilirsiniz ya da kendinizi küresel devrime kaptırarak Sovyetler'e yanaşabilirsiniz. Son olarak gerçekten bağımsız bir Yeni Zelanda kurarak kendi kaderinizi kendiniz belirleyebilirsiniz. Belki de yolda Avustralya'yı alırsınız.


Yeni Zelanda'nın yeni lider portlerinden bazıları.

Yeni Zelanda'nın odak ağacı üzerinde çalışırken tarihi gelişmeleri kapsamak istedik. Yeni Zelanda Kraliyet Donanması ve Hava Kuvvetlerinin kuruluşu devletin kendini koruması yolunda atılan büyük bir adımdı. Size yardımcı olmak için, yeni kurulan kuvvetlere iki hafif kruvazör ve birkaç uçak eklenecek.

Charlton Otomatik Tüfeği, savaşta kullanılmamış olmasına rağmen, Lee Enfield tüfeğinin otomatik ateş etmesini sağlayan bir modifikasyondu. Eldeki sınırlı kaynaklarla yapılan şeylerden sadece biri.

Böyle başka bir çalışma ise, Bob Semple "tank"ıydı. Yerli malı olan bu zırhlı savaş taşıtı, traktör şasisinden yapılmış ve altı tane Bren makineli tüfeği ve zırh olarak da metal plakalarla donatılmıştı. Kurşun geçirmez olduğuna inanılıyor.



Savaş Defteri
Daha önceki ekran görüntülerinde cephe arayüzünü görmüş olabilirsiniz, şimdi ise açıklama zamanı!

İlk olarak artık sağ tarafta iki tane yeni gösterge var. Bu göstergeler savunma ve taarruz savaşlarını ve varsa, sorunları gösteriyor. Tek bakışta cephelerde sorun olup olmadığını görmenin iyi bir yolu. Onun yanında ise yepyeni bir arayüz: savaş defteri arayüzü.



Bu yeni özellik ile bir cephede seçili birliklerin muharebe geçmişlerini görebileceksiniz. Savaş defteri verilen kayıplardan savaş hasarına, açlıktan ve soğuktan kaybedilen askerlere kadar her şeyin bir özetini verir. Buradaki ana fikir savaş bittikten sonra analiz edebilmek. Bu özellik 1.3 yaması ile herkese gelecek. Together for Victory sahipleri ise çok daha fazla detaya erişebilecek. (Ekipman kayıpları ve tümen kalıplarının verimlilikleri gibi...)



Bu günlük bu kadar, haftaya Jazzhole ve Metal King ile yeni müzik ve sesleri konuşacağız.
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2016, 10:44:05 Gönderen: Kazak »

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #36 : 24 Kasım 2016, 00:55:40 »
Yeni Zelanda odak ağacı kısıtlı olmuş diğerlerine göre. Politik odaklarda her ideolojiye (demokratik-komünist-faşist) +2 odak daha eklemelilerdi. Endüstri odaklarında da +2 odak daha olsaydı biraz daha büyük bir ağaç olurdu en azından.

Çeviri için teşekkürler Kazak. Yeni müzikler umarım SSCB için gelir, Mihver ve Müttefiklere çıkmıştı geçenki sesler.

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #37 : 24 Kasım 2016, 11:29:06 »
Bu kadar küçük bir ülkeye focus tree yapıldıysa Türkiye'ye de yapılması şart oldu artık.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #38 : 25 Kasım 2016, 00:53:27 »
"Potansiyel Mihveristler" isimli bir DLC ile Türkiye ve İspanya için odak çıkartabilirler önümüzdeki yamada (1.14'te)

Çevrimdışı BatuFTW

  • Azab
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #39 : 27 Kasım 2016, 13:08:23 »
Çıkış tarihi ne zaman bilen varmı?  :)

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 906
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #40 : 30 Kasım 2016, 19:07:15 »
Çıkış tarihi ne zaman bilen varmı?  :)
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #41 : 01 Aralık 2016, 16:42:54 »
Noel haftasında yada Yılbaşından sonraki haftada çıkması planlanıyor. Tempoya bakacak olursak, hızlı bir tempoyla geliştirme yapılıyor yani planlanan tarihte çıkması yüksek ihtimal.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Ses için Birlikte
« Yanıtla #42 : 01 Aralık 2016, 18:55:29 »
ASKERLER DİKKAT!

Bu geliştirici günlüğünde önceki Hearts of Iron'lar da sahip olmadığınız bir şey hakkında konuşacağım.

Ses geliştirmesi bitti!

Bu genişleme ile sesler konusunda daha fazla iş yapmak ve tarih temelli oyunlar için tamamen yeni birşeyler denemek istedim. Bu nedenle, birimlerinizi seçtiğinizde ve emir verdiğinizde birimlerinizin anadillerini oyuna yansıtmalarını istedim. Artık çatışmada, komutada yada bir başka alanda bir birim seçtiğinizde Üstses (Voice Over) devreye girecek. Üstsesi desteklediğimiz bir ülke ile oynuyorsanız bu özelliği kullanabileceksiniz. Şimdilik kısıtlı olacak.

İşte üstsesi desteklediğimiz diller:

  • Almanca
  • Fransızca
  • İtalyanca
  • İngilizce(Birleşik Krallık)
  • İngilizce(ABD)
  • İspanyolca
  • Rusça
  • Mandarin Çincesi
  • Japonca
Bonus:
  • Danimarka Dili
  • Fince
  • Norveççe
  • İsveççe
Tabii ki ofisimiz İskandinavya merkezli olduğu için Kuzey Dilleri seslendirmelerini Hearts of Iron 4 Geliştirici takımı üyeleri kendi ağızlarından yaptılar ve inanın, bunu yapmaktan keyif aldılar. Genişleme tamamlandıktan sonra seslendirmelerin kimlere ait olduğunu anlatacağım. ;)


Almanca,Japonca ve Rusça üstseslerinin oyunda nasıl bir etki yarattığını gözlemleyebilmeniz için küçük bir video ekledim.

http://www.youtube.com/v/-Dq1hjuGATs&fs=1&wmode=transparent

Üstsesin tetikleneceği 4 farklı durum olacaktır.
  • Rölanti
  • Çarpışma
  • Çarpışmayı kazanmak
  • Geri çekilmek
Birimleriniz savaşmıyor iken "Rölanti" durumu tetiklenir, birimleriniz savaşıyorken "Çarpışma" durumu tetiklenir, çarpışmayı kazanırsanız "Çarpışmayı kazanmak" durumu tetiklenir, geri çekilmeyi tercih ederseniz "Geri çekilmek" durumu tetiklenir.
Başka bir konuyla ilgili konuşmak istiyorum; Modlama. Yeni üstses sistemi ve komut dosyaları ile, kendi ülkeniz için kendi sesinizi modifiye edebilmeniz sandığınızdan da kolay. Ses dosyalarında modlama yapabilmeniz için .wav uzantılı dosyaları kendi .wav uzantılı ses kaydınızla değiştirin. Dosyaları değiştirirken sizin dosyanızın aynı ada sahip olduğundan emin olun. Üstses dosyaları, .asset uzantılı ses dosyalarının bulunduğu dizinde olacaktır.
Aşağıda, eğer ilgilenirseniz üstses dosyalarını kendi sesiniz ile nasıl değiştirebileceğinizi veya ekleyebileceğinizi açıklıyor olacağım.
(aç/kapa)
Müzik: (bundan sonrasını Andreas Waldetoft'a teslim ediyoruz)
Hali hazırda zaten Vanilla Hearts of Iron 4'te İngiliz ve Fransızlar için ortak müzik genişlememiz olduğunu hatırlıyorum, ama İngiliz Milletler Topluluğu(Commonwealth) ülkeleriyle oynarken eğlenceli hissetmeniz için sizleri etkileyecek daha fazla müzik üzerinde durdum. Londra itfaiyesinden, El Alamein'de zafer kazandıran Kraliyet tanklarına kadar, Together for Victory(Birlikte Zafer İçin/Birlikte Zafere) genişlemesi ile üç yeni temalı parça gelecek.
http://www.youtube.com/v/aRxK66AzfwQ&fs=1&wmode=transparent
Müzikleri yönetmeyi kolaylaştırmak için 1.3 Torch(Meşale) yamasının bir parçası olarak ücretsiz bir müzikçalar da ekliyoruz.

Şarkı çalmanıza/duraklatmanıza/atlamanıza izin verir, böylelikle oyun içi düzenli bir şarkı sıralamasına sahip olabilir veya rastgele çalan bir şarkıyı dinleyebilirsiniz. Müzikçalarda yapılan değişiklikler ayarlarınızda da hatırlanır.

Önümüzdeki hafta grafiklere dayalı bir düzenleme olacak, yeni modellemeler ve sanat eserleriyle birlikte görüşmek üzere!

@podcat : Her çarşamba yaptığımız Dünya Savaşı Çarşambası yayınlarını kaçırmayın, GMT+1 ile 16:00'da!(TSİ/GMT+3: 18:00) Ayrıca twitch sayfamızı https://www.twitch.tv/paradoxinteractive da takip etmeyi unutmayınız Ben ve Daniel "Great War" modunu fırsatını bulduğumuzda denemeyi planlıyoruz!
« Son Düzenleme: 01 Aralık 2016, 19:01:29 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #43 : 01 Aralık 2016, 19:48:57 »
Çeviri için teşekkürler.  :ceasaryes:



Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 901
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #44 : 04 Aralık 2016, 23:21:39 »
Türkiye'ye de focus yapılması için OOB, TOE(Table of equipment) tarzında yapımcıyla paylaşımlar yapılması gerekir. Bizdeki yerel sorunlardan biri tembellik. Eleştiri bol fakat çalışma noksan.  :)

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1087
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #45 : 05 Aralık 2016, 01:39:01 »
Şu eyalet olayına adam akıllı bir çözüm getirmeliler. Türkiye focus ağacında da misakı milli core ekleme. Türk birliği için core kazanma ve Sovyetlerle Türk devletlerinin bağımsızlıkları hakkında eventler falan olmalı. Kırımı falanda eklemeyi unutmamalılar. Nüfus politikası eklenmeli tabi başka bir dlc ye kısmet artık o. Tarafsız parti bir kere oy kaybetti mi bir daha oy toplayamıyor diye biliyorum buna çözüm gelmeli devletler o şekilde kalabilmeli.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Herkese selam! Çoğu fan sitesinin zaten Together for Victory'nin çıkış tarihini 15 Aralık olarak duyurduğunun farkındayım. Bu yalnızca 2 geliştirici günlüğü kaldığı anlamına geliyor ve bugününkü büyük olacak, bu yüzden herşeyi sunmak için zamanımız var! Bu günlük @SteelVolt'tan YZ hakkında bir dizi küçük günlük kesitleri de barındırıyor.

Kozmetik Etiketler
Kozmetik Etiketler, özellikle modlayıcıların beğeneceğini düşündüğümüz yeni bir araçtır.

En basit anlamda, bir kozmetik etiket, oyunda belirli koşullar yerine getirildiğinde bir kukla ülke için farklı bir ad(veya bayrak!) kullanılmasını sağlar. Örneğin yeni ülkeler, Malezya ve Endonezya oyuna Britanya ve Hollanda'nın entegre kuklaları olarak başlıyor. Onlara Malezya ve Endonezya denirse, tarihsel açıdan bir anlamı kalmaz. Kozmetik Etiketler ile ikisinin adı sırasıyla (tarihte olduğu gibi) "İngiliz Malaya" ve "Hollanda Doğu Hint Adaları" olarak dönüşür. Ayrıca tarihsel açıdan doğru bayrağı da alıyorlar! Bu tabii ki kozmetik etiketçiliğin en önemli hususu. Bu kuklalar serbest kaldıklarında üzerlerindeki kozmetik etiketler de kalkar ve bağımsız bayrak ile isimlendirmelerine kavuşurlar.

Kozmetik Etiketler aynı zamanda bir ülkenin hangi havuz ve portre resimlerini kullanabileceğini de tanımlayabilir. Hindistan, kozmetik etiketi olduğu sürece rastgele üretilen generalleri için Avrupa adlarını ve portrelerini kullanacak. Bunu gemi ismini de içerecek şekilde genişletmeyi planlıyoruz, ancak öngörülmeyen konulardan ötürü başlangıç aşamasında bunu yapamayacağımızı tahmin ediyoruz.

En ilginç yanı ise otomatik olarak oluşturulmuş kozmetik etiketlerin görünürlüğü. Biri yeni özerklik sistemine, bir taneside başbaşa bağlıdır ve her ikisi de birleştirilebilir. Gerçekte bu, başka bir ülkenin kuklası haline gelen devletin her özerklik düzeyinde nasıl çağırıldığının belirlenmesi içindir. Örneğin Almanya Endonezya'yı bir kukla olarak ele geçirirse, kukla statüsü devam ettiği sürece "Alman Doğu Hint Adaları" ismiyle anılır. (Aslında bu her ülke için aynı türde olacaktır, Lüksemburg Doğu Hint Adaları bile olabilir.)
Fan topluluğundaki MP akışının seyircileri, bunun örneklerini canlı olarak görmüş olabilirler.

Bu yeni seçeneğin ilk kullanımı oldukça açık şekilde gözlerinizin önünde.


İkincisi de apaçık.


Modlayıcılar, nasıl kullanabileceğiniz hakkında şurada bir bilgi var.
(aç/kapa)
Bu özelliği gelecekte akıcılığı arttırmak ve topluluğun eğlenceli hikayeler oluşturabilmeye devam etmesi için kullanacağız.

Ayrıca Mançukuo'yu geri getirmeye karar verdik. Başlangıçta Japon YZ'nın Çin'le savaşmasını kolaylaştırmak için tamamen ilhak edilmiş olarak göstermiştik, şimdi Mançukuo'nun Japonlara verdiği sorunların tamamen düzeltildiğini belirtmekten memnuniyet duyuyoruz. Mançukuo, Japonya ile bütünleşmiş tam bir kukla olarak başlar ve henüz benzersiz bir odak ağacı bulunmamaktadır.


Birim Sanatı
İngiliz Milletler Topluluğu temalı genişlemenin bir parçası olarak, yeni 3D ve 2D sanatsal birim tasarımları oluşturmak istedik. Bu, muhtemelen gelecekte çıkacak yeni ülke birimlerinin konseptlerinin nasıl olacağı hakkında bir örnek teşkil edecek.

Tüm araçları tespit edip edemeyeceğinizi anlamanıza izin vereceğim :)

Bunlar tabii ki teknoloji ağaçlarında temsil edilecekler.



Savaş skoru Değişkenleri
Yeni Özerklik sistemiyle savaş skoru değişkenleri daha belirgin hale geldiğinden, bu konudaki tüm eksiklikleri fark ettik. Artık savaş skorları akıllıca saldırılar sonucunda verilecektir, Hindistan'ı özgür bırakmak için savaş ilan ederseniz tüm Avrupa'daki Müttefiklerle çarpışmanıza gerek olmayacak.

Uçaksavar Değişiklikleri

Destek ve anahat bölüklerinin tasarımında bugüne kadar uçaksavar taburu çok az kullanıldı, bu yüzden daha çekici kılmak için savaş kurallarını biraz değiştirdik. Bu taburların etkinliği sırasındaki hız cezası artık minimize edildi, ve düşman hava üstünlüğünü artık daha da zayıflatıyor.

YZ İyileştirmeleri #1
Geçen gün Twitter'da bir anket düzenledim ve 630 kişi yeniden küçük YZ günlüklerini yazmamız konusunda oy verdi. Bu yüzden günlüğün ilk kesitini eklemesi için @SteelVolt'u tekmeleyeceğiz. Ancak bundan sonra YZ günlükleri ayrı günlerde olacak, bir sonraki Cuma günü.

Oradakilere selam!
Bu sefer size YZ değişikliklerini kayıtlarına mercek tutarak daha derinlemesine anlatacağız.

Herşeyden önce Hearts of Iron serisi bir oyunla çalışmak büyük bir maceradır. Pek çok ayarla etkileşimdeyiz, bazen beklenmedik sonuçlara yol açan hatalar olmakta. Bir şeyi düzeltiyoruz, bir başka problem ortaya çıkıyor. Bu günlüklerde siperlerden bazı hikayeler paylaşacağımı ve Sunflower güncellemesi üzerinde çalışmaya başladığım zamanları anlatacağımı düşünüyordum. Afrika'daki çatışmalarda birim dengeleri için çalışırken (herkes o büyük Afrika Çöl Savaşlarını hatırlayacaktır.) YZ'yı oraya daha fazla birim göndermeye odakladık. Ertesi gün karşılaşılan senaryo ise, Almanya'nın Avrupa cephesinde çok az birimle savaştığı ve tüm Afrika'yı kontrolü altına aldığıydı. Müttefikler Afrika'yı önemsemezlerse, tüm güçlerini Fransa'ya göndereceklerdi. Buna Avustralya ve Güney Afrika bile dahil.
Dolayısıyla bir bakıma, kodlarla süper karmaşık bir oyun oynuyoruz ve bu oyunu iyileştirmek üzerine çalışıyoruz.

Herneyse, halledilen bazı hatalara göz atalım.

- AI now attempts to recover when units are unable to reach desired front location.
 
  • It turned out that encircled AI units tended to become overly passive. This was due to them playing it too safe and not being able to find a secure path back to the main front. Expect them to fight back a bit more now.
- AI no longer ends up in strange state where they are assigned to a root order but not a following attack order.
 
  • Reassignments could sometimes lead units to get stuck not being assigned to an advancement order. Since they were not flagged as unassigned (they were, after all, assigned to the root order), and given that orders often ends up being split, this was not always evident. This would improve the AI's ability to attack in general.
- Fixed strange bug in AI order assignment that left units assigned to a group but not an order.
 
  • The underlying cause is not as related to the previous one as it may seem, and the effects were even more dire. The tricky part here is that due to how the game works internally, some actions must be resolved in a central update loop before others can be done. This means that the AI is forced to set up their stuff in steps, but due to that the last steps changes MAY be outdated, the code to manage all this easily becomes a bit hard to follow. The fixes for this in particular should make the AI behave more reliably in relation to the plans it makes.
- Made sure AI is capable of calling subjects into wars even if they are not in a faction.
 
  • Another really basic one. Turns out the AI would not even bother considering calling in countries to wars if they were not in the same faction. There are, however, countries that CAN be called into wars that do not follow this rule: puppets. While most puppets are set up as being part of factions, at least before wars happen, this slipped under the radar for quite a while. The notable exception is Japan and its early war with China.
Bu yazıdan bu kadar! Eğer YZ düzeltmeleri günlüğünü okurken keyfiniz yerine geldiyse, Cuma günü bir yenisinin geleceği hakkında şüpheniz olmasın. Sonraki hata düzeltmeleri daha fazla olacak ve okurken etkileneceksiniz.
Sonraki günlük (YZ geliştirmeleri haricinde) başarımlar, kullanıcı arayüzünde bazı değişiklikler ve tam değişiklikleri içeren yama notları ile birlikte gelecek.

Ve bugünkü Dünya Savaşı Çarşambası'nın GMT+1 ile 16:00'da(TSİ/GMT+3: 18:00) http://www.twitch.tv/paradoxinteractive adresindeolacağını unutmayın. Bu Stream'da Together for Victory DLC'si hakkında soracağınız sorulara da değineceğiz.
Ayrıca Together for Victory genişlemesini şimdiden buraya tıklayarak 14.99€ fiyatına satın alabilirsiniz!
« Son Düzenleme: 08 Aralık 2016, 19:52:32 Gönderen: kerem1249 »

Çevrimdışı mixedindustry

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 505
  • Deutschland, einig Vaterland!
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #47 : 09 Aralık 2016, 17:36:50 »
Sonunda bir Neuropa veya Co-Prosperity Sphere kurmanın bir zevki olacak.  tbrk*
Democratic-x----Authoritarian
Political Left--x------Political Right
Open Society--x----Closed Society
Free Market-----x-Planned Economy
Hawk Lobby----x--Dove Lobby
Interventionism---x---Isolationism
Religious Policy: Secularism
Citizenship Policy: Full Citizenship
War Policy: Anti Military
Consciousness: 7.00(+0.0115)
Millitancy: 5.00 (+0.00015)

Çevrimdışı sincoys

  • Azab
  • *
  • İleti: 15
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #48 : 10 Aralık 2016, 12:51:07 »
bu kukla devletlere verilecek ismin sadece bir kısmınımı değiştiriyoruz ? anlamadım yani hint adalarını kuklalaştırırsak  sadece Alman Hint adalarımı olacak ?

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #49 : 10 Aralık 2016, 13:41:24 »
Duruma göre değişiyor. İleri yamalarda daha fazla isim seçeneği mevcut olacak.

1.3 çıktıktan sonra kozmetik etiketler üzerine çok mod çıkacaktır.

Çevrimiçi cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1509
  • A. P. Kutepov
    • Profili Görüntüle
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory
« Yanıtla #51 : 14 Aralık 2016, 19:59:25 »
HOI4'ün ilk genişleme paketi yarın çıkıyor! Tahminen 11-17 saatleri arasında çıkmasını bekliyorum. Özellikle İngiliz Milletler Topluluğu ülkelerine gelen odakları denemek adına çok heyecanlıyım.

Çevrimdışı Rapper

  • Loðbrók
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1269
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #52 : 15 Aralık 2016, 17:30:35 »
Arkadaşlar DLC çıktı, Steam'de fiyatı 24 Tl oalrak gözükmekte.
 

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Başarılar
« Yanıtla #53 : 15 Aralık 2016, 17:55:58 »
Herkese Merhaba! Bu, Together for Victory yarın yayınlanmadan önceki son geliştirici günlüğü olacak. Uzun süredir üzerinde çalıştığımız bir işin sonunda bitmesi ve oyuncuların elinin altında olabilmesi çok hoş bir duygu ve HOI4 için yaptığımız ilk genişleme paketinin oyuncular üzerinde nasıl bir etki uyandıracağını merakla izliyor olacağız.
Her neyse, daha fazla uzatmadan bugünkü geliştirici günlüğünün konularına geçelim: Başarımlar ve Yama Notları! (yama notları için sabit başlığa göz atın)

Başarılar
Başarılara genel bir bakış sağlayabilmek ve onlara erişimin kolaylaşması adına Meşale yamasında bir başarı şablonu ekliyoruz.

Arayüzde başarıları edinebilmek için karşılamanız gereken şartlarda ayrıntılı şekilde görülebilir olacak.

Elbette böyle bir yenilik ile birlikte sizlere daha fazla başarı kazanma şansı sunuyoruz.
Braaaaains!

Kanada ile, Zombileri Gönder odağını tamamlamanız gerekiyor.

Semt 9

Güney Afrika ile, Transvaal'de 9 sivil fabrikaya sahip olun.

Sözcüklerimiz Nükleer Silahlarla Mücadele Ediyor

Hindistan ile, nükleer silah araştırmasını tamamlayın ve nükleer silaha sahip olun. Quit India Movement milli ruhuna sahip olmalısınız.

Haçlı Kralları

Güney Afrika olarak, Halkımız için Bir Kral odağını tamamlayın ve Kudüs'ü ele geçirin.

Haçlı Kralları 2

Güney Afrika olarak, tüm sömürgecilik karşıtı haçlı seferlerini bitirin, Avrupalıların tüm kolonilerini serbest bırakın ve Londra'yı ele geçirin.

Britanya Yasası

Herhangi bir İngiliz Milleti ile tüm Birleşik Krallık'ı ele geçirin.

Bağları Kopar

Bir kukla ile, efendinizden kurtulun.

1812'de Yarım Kalanı Bitir

Kanada ile, Washington D.C.'i ilhak edin.

Üçüncü Emu Savaşı'nın Silahları

Avustralya olarak, Avustralya'nın çekirdek topraklarından birinde nükleer bomba kullanın.

Ben Tong Ustasıyım

Güney Afrika olarak, Britanya'dan kurtulun ve başka bir ulusu kuklanız yapın.

İmparator Geri Döndürür

Britanya ile, eski kuklalarınızdan birine savaş ilan edin.

Kukla Ustası

En az 26 kuklaya sahip ol.

Freegypt

Mısır olarak, özerklik sistemini kullanarak özgür bir ulus olun.

Başarılar ile ilgili yazılarımız bu kadar. Ayrıca sizlerle 1.3 Yama Notlarını da diğer başlığımızda paylaşacağız.
1.3 ile oyuna yeni Fransız ve İtalyan generaller ekleniyor.


Ayrıca tekrar hatırlatalım, her çarşamba GMT+1 ile 16:00'da (TSİ/GMT+3: 18:00) Dünya Savaşı Çarşambası yayınlarını http://www.twitch.tv/paradoxinteractive adresinden izleyebilirsiniz.
Bu genişlemeyi satın alanlar için Paradox Plaza'da yeni forum avatarları ve ikonları da olacak. Onları kaçırmayın!

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #54 : 15 Aralık 2016, 18:53:25 »


Takviye birlikler yetişti! Together for Victory çıktı.

STOCKHOLM – 15 Aralık 2016 – Majestlerine bağlı tüm devletler, faşizme karşı omuz omuza savaşmak için çağrımıza kulak verecek misin?

Together for Victory (Zafer için Birlikte), Hearts of Iron IV için çıkan ilk genişleme paketidir ve tüm büyük dijital mağazalarda satışa sunulmuştur. Bu ek paket, Britanya egemenliği ve işbirliği altında yaşayan devletlerin II. Dünya Savaşındaki fırtınalı konumlarını anlatmak üzere yayınlandı.

En büyük yeni mekanik Otonomi sistemidir. Ülkeler hala kendilerinden büyük devletlerin etkisi altında olacaklar ve bu onların ne kadar itaat ettiğine bağlı olacak. Bir sömürge idaresi dış politikasında onu kısıtlayan belli bir kurallara sahip olacak fakat kukla devletlerden daha özgür olacaklar. Bu devletler kendilerini tam bağımsızlığa götürecek olan bir takım kararlar ve uygulamalara sahip olacaklar.

https://www.youtube.com/v/1N4g7Irsdyk&fs=1&wmode=transparent

Together for Victory ayrıca şu özellikleri içerir:

Yeni Ulusal Odaklar: Kanada, Avsutralya, Yeni Zelanda, Güney Afrika, ve Hindistan. Her bir devlet onların tarihini oyunu yansıtacak kendi odak ağaçlarına sahip olacak.
Öncü Kuvvetler: Yarma harekatlarını kolaylaştıracak yeni bir düzen.
Devam Eden Odaklar: Ülkenin kapasisini zamanla arttırmak için ulusal odak seç. Sahip olduğun bir askeri makinanın diğerine göre öncelik ver.
Tarihi Değiştir: Her sömürge idaresi kendi tarihi arkaplanına sahip. Güney Afrika'yı ırk ayrımını bitirecek fakat Büyük Britanya'dan uzaklaşmanı sağlayacak Komünist devrime taşı! Kanada'yı güneyindeki deve gözlerini kestirmiş bir Faşist devlet haline getir!
Teknoloji Paylaşımı: Gelişmiş bir devletle sıkı-fıkı ol ve onların araştırma seviyelerini kendi gelişmişlik düzeyinin araştırma hızını arttırmak için kullan.
Askeri Log: Tümenlerinin muharebelerdeki performansları hakkında geniş çaplı ayrıntılara artık sahip olabilirsiniz komutanım!
Kiralama Kanunu: Denizaşırı devletlerden kiralama kanunu aracılığıyla yardım iste ve buı sayede sıkışıp kalmış ordularına yeni araçlar ve ekipmanlar sağla.
Yeni Resimler: Yeni liderler için yeni portreler, eski liderlerinin bazılarına portreler tekrar yapıldı. Yeni birim dizaynları, ve bunlar için event resimleri...
« Son Düzenleme: 15 Aralık 2016, 21:23:31 Gönderen: kerem1249 »



Çevrimdışı yehyeh321

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 140
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #55 : 15 Aralık 2016, 19:07:21 »
İstedikleri kadar güncelleme yapsınlar oyun çöp

Çevrimdışı Rapper

  • Loðbrók
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1269
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #56 : 15 Aralık 2016, 19:21:02 »
İstedikleri kadar güncelleme yapsınlar oyun çöp
Yapay zekası ve ilerleyen dönemlerdeki kasma sorunu çözülürse gayet güzel olacak oyun.
 

Çevrimdışı yehyeh321

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 140
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #57 : 15 Aralık 2016, 19:24:51 »
3.Oyun bundan çok daha güzel.Sadece yapay zeka olarak iyi(bazen yapay zeka çıldırıp yıkılmayıda bekleyebiliyor.Şu oyunu oynayacagıma 3.oyunu oynarım.

Çevrimdışı fksahin

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 112
  • Veni Vidi Vici
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #58 : 15 Aralık 2016, 20:15:30 »
Yapay zekası ve ilerleyen dönemlerdeki kasma sorunu çözülürse gayet güzel olacak oyun.

HoI2, HoI3, ve Darkest Hour çok daha güzel. Bir ay oynayıp bıraktım oyunu. Darkest Hour'u hala oynarım arada...

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #59 : 15 Aralık 2016, 20:18:00 »
Bütün yeni Paradox oyunlarının kaderi bu olacak. Herkes EUV istiyor mesela, fakat EUV çıktığında EUIV'ün şu anki seviyesine gelmesi için en aşağı 1-2 sene geçmesi gerekecek çünkü şu ana kadar kaydedilmiş tüm aşamalar kaybedilecek ve tekrardan DLC olarak çıkmasını bekleyeceğiz...

İşin kısası HOI4'ün Darkest Hour ayarına gelmesi de 1-2 seneyi bulur herhalde...
« Son Düzenleme: 15 Aralık 2016, 20:18:47 Gönderen: Gregory »



Çevrimdışı yehyeh321

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 140
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #60 : 15 Aralık 2016, 20:28:41 »
Asla gelemez.Oyun mekanikleri çok farklı.

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1087
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #61 : 15 Aralık 2016, 21:17:44 »
Oyunu adam akıllı yapmıyorlar yeni mekanikleri yapıyorlar üstüne eski ile yeni mekaniklerin karışımını dlc ile sunuyorlar.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #62 : 15 Aralık 2016, 21:26:08 »
Tahminimce şuan daha sonra çıkacak DLC'ler ile neler geleceğini kararlaştırmışlardır. Oyunun ilk başta bomboş çıkması bir satış stratejisi, tüm DLC'leriyle birlikte çıksa her zaman satılabilirliği olmayacaktı. Şimdi ne yapıyorlar?  Önce oyunu satıyorlar, sonra bir DLC, iki DLC derken bir sürü DLC satıyorlar, oyunun ve DLC'lerin yapılabilirliği ne zaman tükenirse yeni seri (HOI5 gibi) ortaya çıkıyor.

Victoria 3 çıkmasını çok isterim ama, HOI4'e benzer grafikler olursa güzel olur.

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1087
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #63 : 15 Aralık 2016, 21:32:12 »
En iyisi valve aga uzun sürede yapıyor ama mükemmel yapıyor üstüne sürekli grafik olsun ses olsun güzellikler getiriyor. Half life ile tanıştığımda küçücük bir şeydim beklerken sakallandım hala yeni oyunu bekliyorum. Bu arada strateji oyuncu kitlesi az ve erkek zekasına hitab eden bir oyun olduğu için emek verip yaptıkları oyunlardan en iyi şekilde para kazanmak için böyle bir hareketleri var. Oyuncularının sayısı çok çok daha fazla olsa bir oyunu yapar sunarlar biter gider.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #64 : 15 Aralık 2016, 21:40:08 »
Grafik aşaması dışında pek uzun sürdüğünü düşünmüyorum oyunu geliştirmenin. Kendim Dengelenmiş Ülkeler isimli HOI4 modunu yapıyorum, yaklaşık 2 saatlik bir çalışmanın ardından yeni sürüm çıkartabiliyorum ve teknik bilgim düşük olmasına rağmen. PDS'daki insanlar bu işin ustası, yani bir DLC çıkana kadar üç DLC yapabileceklerini düşünüyorum satış politikası izlemeseler.

Europa Universalis için son günlerde güzel yenilikler geliyor, Together for Victory'de aynı azimi göremedim maalesef. Bir dahaki DLC büyük olur umarım.

Çevrimdışı hasan1145

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 196
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #65 : 15 Aralık 2016, 22:11:14 »
Aslında bu firmanın böyle bir satış politikası işliyor olmasının asıl sebebi tarzları konusunda rakipsiz olmalarından kaynaklanıyor. Bu tarzda bu kadar detay içeren kaliteli oyunlar yapan başka bir firma ben bilmiyorum. Şu da var ki bu tarz derken kastettiğim harita üzerinden iç ve dış politikaların iç içe olduğu Paradox tarzından bahsediyorum. Bu tarzda rakipsiz oldukları aşikar bir durum. Bunu kendi lehlerine kullanabildikleri kadar kullanıyorlar.

(biri total war demeden onada değineyim )

Kimse gelipte total war dan falan bahsetmesin iki oyunun tarzı çok farklıdır. Total warda diplomasi ve ticaret olayları yada ekonomi okadar detaylandırılmış değildir. Total war savaş meydanına odaklanır.

Çevrimdışı Gregory

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 4798
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #66 : 15 Aralık 2016, 22:53:39 »
Önceden bahsedilmişti sanırım, ilk 3 DLC oyunun bazı versiyonlarını alana bedava olarak geleceği için çok fazla bir şey eklemiyorlar.



Çevrimdışı 6gooner6

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 69
  • ...
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #67 : 16 Aralık 2016, 00:17:03 »
Güncelleme 26mb. 1.3 te hiçbir şey  yok gibi bişi.
Eu ya 1.18 800 mb la gelmişti ;D
Victoria Concordia Crescit

Çevrimdışı Hertzoflar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 173
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #68 : 16 Aralık 2016, 12:36:58 »
ben güncellemeyi 267 mb olarak aldım (tabiki malum yerlerden ).

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #69 : 16 Aralık 2016, 18:50:24 »
Arkadaşlar DLC'i oynayanlar oyundan SS atabilirse (JPEG olarak) güzel olur. Ve yorumlayın lütfen, nasıl bir DLC, neler eksik - neler fazla sizlere göre?

Çevrimdışı Nomand Man

  • (3.Reich Empire)
  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 376
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #70 : 16 Aralık 2016, 19:32:09 »
Liberty Deseire gibi olan şeyi nasıl artıracağımı çözemedim.1000 puan üzerinden ilerliyor.

Sabotaj eventi eklenmiş.

Active focus eklenmiş böylelikle tüm focuslar bitince boşa gitmiyor aktif focusları kullanıyoruz.
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2016, 20:20:59 Gönderen: Nomand Man »
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #71 : 16 Aralık 2016, 22:21:24 »
DLC'yi incelemek adına bir hikaye paylaşıyorum isteyenler göz atabilir: http://paradoxfan.com/forum/index.php?topic=51514.msg886085#msg886085

Hikayemde bölümler pek uzun olmayacaktır, ama kısa sürede tamamlayıp (3-4 saatte bir bölüm gelebilir) diğer İngiliz Milletler Topluluğu ülkelerine geçmeyi düşünüyorum.

Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 901
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #72 : 20 Aralık 2016, 12:33:16 »
Aslında bu firmanın böyle bir satış politikası işliyor olmasının asıl sebebi tarzları konusunda rakipsiz olmalarından kaynaklanıyor. Bu tarzda bu kadar detay içeren kaliteli oyunlar yapan başka bir firma ben bilmiyorum. Şu da var ki bu tarz derken kastettiğim harita üzerinden iç ve dış politikaların iç içe olduğu Paradox tarzından bahsediyorum. Bu tarzda rakipsiz oldukları aşikar bir durum. Bunu kendi lehlerine kullanabildikleri kadar kullanıyorlar.

(biri total war demeden onada değineyim )

Kimse gelipte total war dan falan bahsetmesin iki oyunun tarzı çok farklıdır. Total warda diplomasi ve ticaret olayları yada ekonomi okadar detaylandırılmış değildir. Total war savaş meydanına odaklanır.

2. DS üzerine haritada oynanan türleri tanımlarken türün takipçilerinin sorduğu sorular genelde taktiksel, operasyonel veyahut ekonomi üzerine bağlı grand campaign stratejisi olup olmadığı üzerinedir. Bir diğer değerlendirme haritanın nasıl oluştuğu üzerinedir.  Altıgen, dörtgen veyahut gelişi güzel çizilmiş bölgelerden oluşabilir.(bazılarında minimum tek bölge bitişiği bazılarında ise 6 bölgeden oluşur) Bir diğer kriter haritada kontrol edilebilen askeri ölçeğin (tugay,tümen vs..) ne olduğu üzerinedir.

Bu dönem konusunda strateji oyunlarında geçmişe yönelik tecrübeli rakip çok ama gördüğüm kadarıyla ikmal, hiyerarşi, çıkarma sonrası ikmal ve ekipman bazında ilgiden çok biraz EU'4 vari beklentiler daha yüksek. Yamalarla belli zorluk seviyesine mutlaka çekilir. Popüler strateji oyunculuğunun kolaylaştığı dönemde kullanıcıya erişim gereği  bir arayüz komutuyla Polonya'yı zaptetme umarım bir tıka bağlı olmaz.

Çevrimdışı hasan1145

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 196
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #73 : 23 Aralık 2016, 19:58:40 »
2. DS üzerine haritada oynanan türleri tanımlarken türün takipçilerinin sorduğu sorular genelde taktiksel, operasyonel veyahut ekonomi üzerine bağlı grand campaign stratejisi olup olmadığı üzerinedir. Bir diğer değerlendirme haritanın nasıl oluştuğu üzerinedir.  Altıgen, dörtgen veyahut gelişi güzel çizilmiş bölgelerden oluşabilir.(bazılarında minimum tek bölge bitişiği bazılarında ise 6 bölgeden oluşur) Bir diğer kriter haritada kontrol edilebilen askeri ölçeğin (tugay,tümen vs..) ne olduğu üzerinedir.

Bu dönem konusunda strateji oyunlarında geçmişe yönelik tecrübeli rakip çok ama gördüğüm kadarıyla ikmal, hiyerarşi, çıkarma sonrası ikmal ve ekipman bazında ilgiden çok biraz EU'4 vari beklentiler daha yüksek. Yamalarla belli zorluk seviyesine mutlaka çekilir. Popüler strateji oyunculuğunun kolaylaştığı dönemde kullanıcıya erişim gereği  bir arayüz komutuyla Polonya'yı zaptetme umarım bir tıka bağlı olmaz.

Su anda zaten oyunda polonyaya girmek savas planini cizdikten sonra tek tikla gerceklesiyor. Bu kadar kolay olmamali. Ekonomi sistemine gelince oyunun en zayif oldugu sistem olarak goze batiyor. 2. Dunya savasi gibi buyuk savaslarda savasi finanse edebilecek bir ekonomiye sahip olmak gerekiyor. Bu sadece madenlerle sinirli birakilmamaliydi. Bunun ustune birde parayi kaldirmak ve kaynak rezervi olusturmayida imkan dahili dışında birakmak ne kadar dogru ? Sivil fabrika ile kaynak almak ne kadar sacma bir fikirdir. Bast bunun tasinamaz mülk oldugunu idrak edememis mi bu yapimcilar. Diplomasi desen oyunda ozel odak agaclarina sahip odak agaclari ile yapilan bir iki islemden ibaret birakilmis. Oyuna dlc yapmak yerine oyunu yeniden yapmayi dusunmeliler. Almanlarin sovyetlere girme sebeplerinden biride her seferinde verdigi kaynaklar karsiliginda isteklerini arttirmasidir. Bu oyunda istisna durumlar disinda 1 favrika 8 birim kaynak demek. Ben kaynagimi istedigim gibi rezervliyemiceksem yada satip dagitamayacaksam ne yapacagim. Oyun yapilirken yanlis kararlar verildigi gibi oldukcada eksik cikardilar. İstedikleri kadar dlc getirsinler tam anlamiyla 2. Dunya savasi donemini bize yasatamayacaklar. Oyun bu durumuyla sadece ordularin savasdigi bolume odaklanabilmis durumda.

Çevrimdışı kerem1249

  • Master of Battles
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 772
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • ParadoxFan
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #74 : 27 Aralık 2016, 01:26:41 »
Oyun ilerde düzelir belki 2 sene sonra bile olsa. EU4'te hiç vârolmayan özellikler geldi 5 aydır.

Aslında 2016, EU4 yılı oldu.

Çevrimdışı sgo

  • Azab
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Together for Victory Çıktı!
« Yanıtla #75 : 03 Ocak 2017, 15:55:43 »
Türkiye'ye özel bir focus ağacı bekliyoruz. 2. Dünya Savaşı arefesinde yaşanan'Hatay Sorunu' hoi2'den beri paradox'un görmezden geldiği önemli bir konu. Bunun dışında Kıbrıs, Adalar, Batı Trakya ve Musul-Kerkük konuları da focus ağacını zenginleştirecektir. Paradox'un Türkiye temsilcilerine çok iş düşüyor. Gereken baskıyı kurun şu adamların üzerinde. Biz yokmuşuz gibi davranmayı bıraksınlar artık.