Gönderen Konu: Stellaris Yama, DLC Ve Geliştirici Günlükleri - Leviathans Hikaye Paketi [Çıktı]  (Okunma sayısı 3555 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ralpakin

  • Stellaris
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 572
  • You Know Nothing Jon Snow.
    • Profili Görüntüle
Stellaris - Leviathans Hikaye Paketi [Çıktı]
« Yanıtla #20 : 29 Ekim 2016, 15:07:58 »
Çeviri: Kazak

Leaviathans için daha büyük bir gemiye ihtiyacınız olacak - Stellaris'in İlk Hikaye Paketi Yanında Büyük Bir Yamayla Geliyor.

STOCKHOLM - 20 Ekim 2016 - Paradox Interactive ve PDS bugün bilim kurgu strateji oyunu Stellaris için ilk hikaye paketini çıkardı.

Leviathans, galaksi boyunca karşılaşabileceğiniz tehlikeli ırklar, korsanlar ve uzay yaratıkları gibi keşif merkezli içerik ekliyor. Yeni eventler ve yeni seçeneklerin kapıları sizler için açılacak ve sizi kendi yarattığınız uzay operasının derinliklerine sürükleyecek.

http://www.youtube.com/v/bG0rc3x8Aew?wmode=transparent

Stellaris - Leviathans özellikleri:

Gardiyanlar: Kökenleri ve amaçları bilinmeyen güçlü uzay varlıkları. Teknoloji ve büyük hazinelere erişmek için onlarla savaşın ya da onları araştırın.
Anklavlar: Anlaşma yapmaya hazır sanatçı ve tüccarlardan oluşan karakollar. Ticaret yapın, galaksi hakkında bilgi satın alın ya da imparatorluğunuza baş tacı bir sanat eseri yaptırın.
Cennette Savaş: Düşmüş iki imparatorluk eski düşmanlıklarını tazelemek istediklerinde ne yapacaksınız? Tedbirli davranıp güçlü tarafın yanına mı katılacaksınız? Yoksa savaşla meşgulken ikisine de aynı anda mı saldıracaksınız?


Leviathans, oyunu sahip olan herkesin kullanabileceği Heinlein yamasıyla birlikte çıkıyor. Heinlein aşağıdakiler de dahil bir çok sorunu gideren bir yama:
  • Otomatik keşif özelliği
  • Filolar için toplanma noktası
  • Genişleme Planlayıcısı Arayüzü
  • Stratejik kaynakların elden geçirilmesi.
  • Gemi rollerinin daha keskin hale getirilmesi.
  • Yeni galaksiler için daha fazla kişiselleştirme seçeneği.
  • Yeni daha akıllı sektör yöneticileri.
  • Stellaris: Leviathans, Steam ve Paradox Store'da 18 TL'ye satışta.

Çevrimdışı Ralpakin

  • Stellaris
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 572
  • You Know Nothing Jon Snow.
    • Profili Görüntüle
Stellaris Dev Diary #50 - Önümüzdeki Yol
« Yanıtla #21 : 29 Ekim 2016, 15:09:25 »
Stellaris Dev Diary #50 - Önümüzdeki Yol
Çeviri: Kazak
Herkese merhaba! Yeniden bir Stellaris geliştirici günlüğüne hoş geldiniz. Bu gün oyunun şu anki durumundan, önümüzdeki yoldan ve gelecekte neler yapmak istediğimizden bahsedeceğiz.

Şu anki durum
Stellaris günlüklerini okuyanların bileceği gibi, Heinlein'ın amacı yazın sonlarına doğru biraz değişti. Heinlein, büyük ek paketin yanında çıkacak bir yama olacakken, bu ek paket daha sonra hikaye paketine dönmüştü. Burada amaç ise, asıl işi yamanın üzerine yoğunlaştırmak. Artık Heinlein ve Leviathans çıktığına göre, doğru seçimi yaptığımızı söyleyebilirim. Bunu yaparak, kendimize eski hataları düzeltme ve birçok şeyi düzeltme şansını verdik. Heinlein bizce oyunu ileriye taşıyan büyük bir yama oldu ve verilen tepkilere bakılırsa siz de buna katılıyorsunuz.

Peki, gerçekten şu anki durum ne? Benim görüşüm çok sağlam bir temel oluşturduğumuz ve tutkumuzla bu temeli daha da yükselteceğimiz yönünde. Uzayı daha da büyüteceğiz de denilebilir.

Önümüzdeki Yol
Stellaris'in geleceği ne durumda? Planladığımız "Banks" yamasından az da olsa bahsetmiştim. Bu yama, bir ek pakete eşlik edecek. Planlarımız böyle, ama Banks yamasını yayınlamadan önce başka bir yamamız daha var, adı ise "Kennedy". Bu yamayı ise yıl sonundan önce çıkarmayı düşünüyoruz. Kennedy, bazı önemli sorunları giderecek ufak bir yama olacak. Ondan sonra ise henüz hakkında bilgi veremeyeceğim Banks yaması ve ek paket çıkacak. Sadece şunu diyebilirim: yama ismi için seçilen yazar size bir ipucu verebilir. ;)

Ne istiyoruz
Son olarak, şu anda üzerinde yoğunlaşmamız konular hakkında bilgi vermek istiyorum. Şaşırtıcı derecede fazla tepki ve fikirler aldık ve almaya devam ediyoruz ve tabi ki Stellaris'in geleceği hakkında kendi isteklerimiz ve fikirlerimiz var fakat şu anda bedava yamalar ve içerikler ile desteklememiz gereken üç önemli nokta var:

  • İlgi çekici şeyler ve yeniden doğmuş eski imparatorluklar benzeri galaktik eventler ekleyerek oyunun orta ve sonlarını daha eğlenceli hale getirmek.
  • İmparatorlukların iç meselelerini daha da geliştirmek, insanları ve liderleri daha ilgi çekici hale getirmek ve imparatorlukları daha canlı hale getirmek.
  • Ethics(Ethos) sistemini geliştirmek, daha özgün oyun stilleri eklemek.

Tabi ki bunlar üzerinde çalışacağımız şeylerin hepsi değil ama en önemlileri. Gelecekte neler yapacağımız hakkında bir fikir edinmeniz için eklemek istediğimiz özelliklerin bir listesi.

Not: Kapsamlı ya da bitmiş bir liste değil, aşağıdakilerin hiçbirisinin yapılacağı garanti değil!

  • İki imparatorluğun gemileri aynı gözükmesin diye her imparatorluk için değişen gemi görünüşleri.
  • Oynadıkça gelişen hikaye tarzında daha fazla event.
  • İmparatorlukları kişiselleştirme için daha fazla potansiyel, "uzun" oynama seçeneği.
  • Gevşek ittifaklar olarak başlayan ve diplomatik manevralarla tek bir devlete dönüşebilen Derin Federasyonlar.
  • İmparatorluğunuzda istenilen ırklara hak ve zorunluluk getirebilme.
  • Gezegenler arasında paylaşılabilen evrensel yemekler.
  • Süper silahlar ve gezegen öldürücüler.
  • Uzay habitatları ve yüzük şeklinde uzay istasyonları yaratabilme.
  • Işık ötesi hız öncesi medeniyetler için daha ilgi çekici mekanikler.
  • Belli beğenileri ve antipatileri olan gruplaşmalar.
  • "Uzaydaki Birleşmiş Milletler"
  • İnşa edilebilir Dretnotlar ve Titanlar.

Tekrar hatırlatayım, yukarıdakiler kesin değil. Gelecekteki içerikler hakkındaki sorulara cevap veremem çünkü planlar değişebilir. Ama umarım ki size, Stellaris'in geleceği hakkında bir fikir verebilmişimdir ve bu önümüzdeki yola siz de biz, geliştirici ekip kadar heyecanla bakıyorsunuzdur.
« Son Düzenleme: 29 Ekim 2016, 15:11:00 Gönderen: Ralpakin »

Çevrimdışı kerem1249

  • Guardian on Board
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1510
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Stellaris Geliştirici Günlüğü #51 - Ekstra boyutlar ve Önsözler
« Yanıtla #22 : 01 Aralık 2016, 20:45:37 »
Selam, bir başka Stellaris geliştirici günlüğüne hoş geldiniz. Bugün, önümüzdeki Kennedy güncellemesine eklediğimiz bazı şeyler hakkında konuşacağız.

Ekstradimensoinal hayal ettiğimiz gibi çalışmadı. Oyuncular yüksek boyutlu portallarında her şeyi kullanmada zorlandılar, ancak yavaş yavaş geriye sarmanın bir yolu yoktu. Güçlendirici mekanizması da keyfi gibi geldi ve biz bu özelliği biraz sarsmaya karar verdik.

Daha önce olduğu gibi, Yaslanmamış bakım gezegenler için azdır(popülasyonları dışında). Bu tamamen uzay tabanlı bir uygarlıktı, ancak artık yeni bir uzay istasyonu da oluşturacağız: Boyutsal Çapalar. Bu çapalar, Yasak'ın kendi portalından takviye yapma kabiliyetini arttırır. Yaptıkları çapalar ne kadar çok olursa, takviye dalgaları arasındaki süre kısalır. Ek olarak, her bir Çapa inşaası tamamlandığında portaldan yeni bir filo getirilecek.


Bir Çapa aktif olduğu sürece, Çapraz Portal yok edilemez olacaktır.

Çapalar çok büyük istasyonlar ve Yasamayanların kurmaları uzun sürüyor. Sınırları geliştirdikleri için Frontier Outpost(Sınır Kulesi) işlevi de görüyorlar. İnşaa halindeyken, aktif hale gelmeden önce önleyici bir atak düşünebilirsiniz. Yoksa rakibin elinde iken çok başınızı ağrıtır.

Genel olarak bu değişiklikler, Ekstradimensionals'in artık galakside kendilerini kurabilmek için daha fazla şans elde ettiği anlamını taşıyor. Yani, eskisi gibi sınırsız ve anlık takviye almayacaklar ancak tek bir atakla tüm şansları sona ermeyecek. Bir yıpranma savaşına zemin hazırlıyoruz.

Biz bu değişiklikler üzerinde çalışırken ünlü Sanat Departmanımız boş durmadı. Tüm ekstra boyutlu Gemi ve İstasyonlar için yeni animasyonlar eklemişler:

Ekstradimensionels yapımcılara istasyon inşaa ederken yeni bir efekt verildi:

Ayrıca Precursor(Preküsör) anormalliklerini tekrar gözden geçirdik. Zincirlerini bitirmek için gereken altı eser toplamak çok zordu (bazen imkansızdı). Artık orta oyuna(mid-game) yaklaştığınızda, alanınızın herhangi bir yerinde yeni anormaller yaratan bir olayla karşılaşmanız mümkün.

Hepsi bugün için! Gelecek hafta, Kennedy güncellemesiyle gelecek olan yeni başarılar(achivements) hakkında konuşacağız.
Kerem1249
GLOBAL MODERATOR

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Yeni DLC veya Patch in adı ne olacak?
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı kerem1249

  • Guardian on Board
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1510
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Şuan gündemdeki hikaye paketinin adı Leviathans'dır. Patch(Yama)'nın ismi ise çıktığında Kennedy olacaktır.
Kerem1249
GLOBAL MODERATOR

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: Stellaris - 1.4.1 Yaması
« Yanıtla #25 : 28 Aralık 2016, 12:19:12 »
Stellaris Gelişitrici Günlüğü(10 Kasım) :Yeni başarımlar.

Herkese merhabalar yeni bir Stellaris Günlüğüne hoşgeldiniz. Bugün 1.4'Kennedy' yamasıyla birlikte gelecek Yeni başarımları sıralayacağız.
(aç/kapa)
Tamamı:https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-52-new-achievements.980632/
« Son Düzenleme: 28 Aralık 2016, 21:39:29 Gönderen: Sultan Ahmet »
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
1.5 Yaması ve Yeni DLC'den Bilgiler
« Yanıtla #26 : 28 Aralık 2016, 12:33:30 »
Stellaris Geliştirici Günlüğü :Herkes Nerede?

This is a emergency transmission for anyone out there that might listen.

It seems that almost everyone has failed to arrive to the office this morning, it’s more or less empty. The only ones left are me and Goosecreature. He arrived an hour after me, but there's something wrong with him. His empty eyes just stares into the abyss, it's like he has seen something that took his soul and ripped it to shreds.

My searches of the premises has been unsuccessful, it's like people have just vanished into thin air.

I realize that will sooner or later run out of coffee. I need more time… Help must come… I'm the higher officer, shouldn't Goosecreature sacrifice himself and stick to drinking water? Or do I need to pull an “Old Yeller” on him?

No I can't, I can't be alone…

The palpable, desperate need of the human animal to be with his fellow man. Up there, up there in the vastness of space, in the void that is sky, up there is an enemy known as isolation. It sits there in the stars waiting, waiting with the patience of eons, forever waiting...
« Son Düzenleme: 28 Aralık 2016, 14:20:25 Gönderen: kerem1249 »
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Stellaris Geliştirici Günlüğü(8 Aralık) :Ahlak Çalışması

Herkese merhabalar, Yeni bir Stellaris Geliştirici Günlüğüne hoşgeldiniz.
1.4 çıktı ve artık ismi belirsiz büyük genişleme paketiyle 1.5"Bankalar" hakkında konuşabileceğiz.Haklı olarak yeni ismi belirsiz Genişleme Paketi ve 1.5 yükseltmesi hakkında hiçbir detayı,çıkış tarihi gibi, açıklayamayacağız. Yani lütfen sormayın.

(aç/kapa)

« Son Düzenleme: 31 Aralık 2016, 13:13:06 Gönderen: Sultan Ahmet »
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Yeni Stellaris Gelistirici Günlüğü (15 Aralık) :Birlik ve Gelenekler

(aç/kapa)
« Son Düzenleme: 31 Aralık 2016, 14:05:39 Gönderen: Sultan Ahmet »
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Yeni Stellaris Geliştirici Günlüğü(12 Ocak ): Ascension Pecks

Hello everyone and welcome to another Stellaris development diary. Today we'll be talking about a feature that was hinted at in last dev diary, Ascension Perks. Ascension Perks are related to the Traditions and Unity system, but is a paid feature in the (unannounced) expansion accompanying the 1.5 'Banks' update, rather than a part of the update itself. Those without the expansion will get full access to the Traditions and Unity features, but not to the Ascension Perks themselves.
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı Schwarze Herz

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
Gerekli ilgiyi göremeyince sizde çevirmeyi bırakmışsınız sanırım haklı olarak. İngilizcem iyidir o yüzdenen azından günlükleri buraya koyduğunuz için teşekkür ederim.
Görünüşe göre Stellaris in diğer oyunlar gibi ilgi görmesi en az1 yıl daha sürecek
In War, Victory. In Peace, Vigilance. In Death, Sacrifice...

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Oyunu çok seviyor ama  internete resimleri yüklemeye üşeniyorum. :sick2:
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı kerem1249

  • Guardian on Board
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1510
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Biraz daha çeviri yapman gerekecek modum :) Buralar Türkçe Stellaris günlükleriyle dolmalı!
Kerem1249
GLOBAL MODERATOR

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • CKII
  • Editör
  • *
  • İleti: 847
  • Müminler Asker
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Sayın Globalim Schwarze Herz harç okuyan yok.Bi de okuyorum ben boş boş günlükleradam gibi bi dlc filan gelse de oynanış artsa.
Minareler süngü, kubbeler miğfer,
Camiler kışlamız, müminler asker,
Bu ilahi ordu dinimi bekler,
Allahu Ekber, Allahu Ekber.

5 Haftalık bir yoldayım Allah'a Emanet... İntwrnet varmış sorun yok.

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Çevrimdışı kerem1249

  • Guardian on Board
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1510
  • Efsaneler unutulmadı, unutulmaz.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Hayran Forumu | WizardFan
Bende okuyorum :D
Kerem1249
GLOBAL MODERATOR

Çevrimdışı Schwarze Herz

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
Buralar elbet değerlenecek o yüzden şimdiden sabırla çalışmakta fayda var :)

Bu arada katılıyorum oyun'a güzelinden bir DLC gelsede adam akıllı oynayabilsek. Örneğin uzay öncesi bir dönemden başlamak bile bir seçenek olmalı. Uzaylı istilası sonucu uzaya çıkma ve bir ırk ile Historical Enemy de olabiliriz. Ayrica bu tarz bir DLC kara savaşlarına da yeni bir arayüz getirecektir eminim.

Ama maalesef güzel bir DLC çıkana kadar oyunu orjinal almamaya karar verdim hatta oynamıyorum artık bile. Güzel bir DLC çıksada alsak multi oynasak bizde istemiyor değiliz yani :D
In War, Victory. In Peace, Vigilance. In Death, Sacrifice...