Gönderen Konu: [MOD] Zendar Efsanesi v0.1 - Hemen İndirin!  (Okunma sayısı 10549 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Vezir

  • Prussian İnfantry
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 707
  • Herkes gibi, kendini stratejiye adamış oyuncu.
    • Profili Görüntüle
Bu modun dirileceğini kim bilebilirdi! :)

Başarılar dostlarım, emeklerinizin karşılığını elbet bulursunuz.
(aç/kapa)

Çevrimdışı PashaZade

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1399
    • Profili Görüntüle
Resmen bir Dlc haline getirmişsin oyunu. Tebrik ederim.

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Yeni farkettim bu başlığı. Mod oldukça ilgimi çekti, harita ve fikirler çok iyi. de jure krallıklar ve imparatorluk fikirleri çok iyi olmuş. Peki bütün Kalradya'yı birleştirince hangi ünvan oluşturulabiliyor?
Elder Kings modunu oynayan bilir, orada High Kingdom sistemi vardı. Mesela Skyrim'deki bütün krallıkları birleştirince, de jure Skyrim Krallığı olarak birleşiyorlardı ve parça parça olan eski de jure krallıklar titular oluyordu. İleride bunu da kullanabiliriz. Aynı şey Tamriel İmparatorluğu için de geçerliydi. O aslında biraz da Roma İmparatorluğu sistemi gibiydi, biz de öyle yapacağız. En sonunda Kalradya İmparatorluğu oluşturulabilecek ve kurucunun kültürüne göre ünvanı olacak. (Örnek: Kergitler'de Kağan, Sarranidler'de Şahanşah gibi)

Bu modun dirileceğini kim bilebilirdi! :)

Başarılar dostlarım, emeklerinizin karşılığını elbet bulursunuz.
Aslında hiç ölmemişti :D. İki kişi, hatta bazen tek kişi ile çok yavaş ilerliyordu. Şimdi dört kişiyiz ve tek Türk benim. Benim dışımda Amerikalı, Sırp ve Finlandiyalı arkadaşlar var :D.

Resmen bir Dlc haline getirmişsin oyunu. Tebrik ederim.
Henüz bir Elder Kings Mod, A Game of Thrones Mod, Middle Earth Project veya Warhammer: Geheimnisnacht kadar olamasa da o yolda ilerliyoruz :D.

Çevrimdışı samuray ahmet

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 213
  • Mirajane-Devil Form
    • Profili Görüntüle
Kolay gelsin epey güzel duruyor ekran görüntüleri. Dinleride lorea uygun şekilde düzenlerseniz tadından yenmez. Bir sonraki günlüğü dört gözle bekliyorum. :)

Çevrimdışı savasarabacii

  • Azab
  • *
  • İleti: 30
  • ulan!
    • Profili Görüntüle
Çıktığında CK2'ye aşık olma sebebim olabilir.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • Stellaris
  • Editör
  • *
  • İleti: 712
  • Publius Syrus(m.ö. 85-43)
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Muhteşem görünüyor :-[
"Judex damnatur guum nocens absolvitur."("Suçluyu affeden hakim kendini mahkum eder.")

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Çevrimdışı Heinz Guderian

  • Achtung,Panzer! | CKII
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 1121
  • Crusader Kings 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Empire of Kalradya olabilir, GoT modu gibi ayarlanır o da.

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Empire of Kalradya olabilir, GoT modu gibi ayarlanır o da.
Empire of Calradia, Khaganate of Calradia, Tsardom of Calradia vs. kişinin kültürüne göre değişir, ama hepsi aynı evet :D.

Çevrimdışı Patlıcan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 558
  • VIP ÜYE
    • Profili Görüntüle
Dağların görünüşü çok rahatsız edici sanki daha boyanmamış içi boş gibi duruyor siyahtan ziyade grimsi yada kahverengi tonlarda olsa daha güzel olabilir.

birde, cumhuriyet diyince haritaya şöyle bir baktım ve bu haritaya göre

Rodoks - Venedik-İtalya çağrışımı
Svadya - Fransa-Almanya
Nord - Viking-İskandinav
Sarranid - Memlük-Arap
Kergit - Moğol-Türk hordeları
Vaegir - Rusya

şeklinde değil mi? Japon-Çinliler, İngilizler, Hintliler ve İspanyollar unutulmuş galiba, belki sonraki mound&blade oyununda komşu bir kıtada bunları görürüz ;D

Çevrimdışı Holy War

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 174
    • Profili Görüntüle
ck 2 ve warbandi hala oynayan biri olarak cok begendim. Guzel bir calisma hazirlamissiniz ancak farkli fikirlerim ve net olmayan kisimlar var.

Dinler farkli bir evren olan kalradya da  kesinlikle farkli olmali sia sunni ortodox vb dinler yerine uygulamada farkli dinler yazilabilir. Antik Adbulak Dini ve mezhepleri
adbulak in 3 havarisi - 9lar konsulu (restore sonrasi)  Athelon (adbulak in peygamberi)

Derseniz modlarken yeni din olusturmak cok zor o zmn isimleri degistirmenizi tavsiye ederim. islam hrisyiyanlik vs yerine de zerdustluk antik inanclar on plana cikarilabilir.

-ayrica sinir bolgelerde ayni din farkli kultur -ayni kultur farkli din ile oyunu tekrar tekrar oynayabilmemiz icin randomize yonu gelistirilebilir.

-warband ticaretini ve nufusunuda oyuna yansitmaniz harika olur. Shariz 10k nufus dhrim 15 k gibi

-Warband modlarindakiv ozellikler yeni eventler ile karsimiza cikarsada cok hos olur.

-Haydutlar ile ilgili eventlerde lazim. Para verip orduya katilmalari gibi yada savas sirasinda sehrimize baskin duzenleyip yagmalamalari...

Ayrica bir tarihci olarak teknolojiler vergiler nufus vergi iliskileri isyanlar hakkinda sayisal veri olarak yardimci olabilirim.

Herhangi bir din yada kultur icin de bilgi ve veri saglayabilirim.Ck ve warband in karma bir hale gelmesini cani gonulden destekliyorum

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
(aç/kapa)

Mount & Blade dünyasında henüz görmediğimiz fakat var olduğunu duyduğumuz Geroia ve Balion adlı kıtalar var. Bir de İngilizler zaten Cermen kökenli olduğu için Svadyalı sınıfına giriyor. Biz ayrıca modda Velukalıları İspanyollara benzettik.

(aç/kapa)
Dinler için tıpkı dediğin gibi isimlerini Kalradya'ya göre yerelleştirme yönüne gideceğiz. Örneğin "Christianity" kelimesindeki "Christ" Hz. İsa'dan geliyor. Biz bunu, Kalradya'ya özgü bir isimle değiştirebiliriz örneğin. Pagan ve zerdüşt asıllı dinler modun bu tarihinde, 1257'de var olacak fakat pek yaygın olmayacak. Kergit ve Nordlar hariç. Bannerlord'a doğru, 1060 yılına gittikçe bu dinler ve feodalizm öncesi kabile yaşamı da daha fazla yaygın olacak.

Bahsettiğin eventler ve fazlasını zaten planladık. Fakat bunları modun ilk sürümünün çıkmasından sonrası için düşünüyoruz. SBolshevik adlı arkadaşımız, haritayı ülkeler ile doldurduktan sonra bu eventler ve decisionlar üzerinde çalışacak.

Açıkçası SBolshevik, din isimlerinin Kalradya'ya göre yerelleştirilmesi ve bunu yaparken bizim dünyamızdaki kelime türevlerini araştıracaktı fakat şu anda üzerinde çok fazla yük olduğu için geciktiriyorduk. Bu ve harita üzerindeki teknoloji, ekonomi vb. tarih dosyaları üzerinde de çalışabilirsen ekibe katılmanı seve seve isterim.
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2016, 22:00:50 Gönderen: CradonWar »

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Bu arada, ayrı mesaj ile resmi olarak duyurayım istedim, Tomi Mäkelä (Chlodio) ekibimize yeni bir fiziki harita ve yükselti/topoloji haritası yapmak üzere katıldı. Eski fiziki haritayı ve düz arazıleri önceki günlüklerimizden de görebilirsiniz. İlk çalışmaları (ki henüz alpha sayılır) kendisi sayesinde Rodok günlüğümüzde kullanıldı. Ve yine de, bu haritalar üzerinde geliştirilmesi gereken pek çok şey bulunuyor.

Çevrimdışı Patlıcan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 558
  • VIP ÜYE
    • Profili Görüntüle
Mount & Blade dünyasında henüz görmediğimiz fakat var olduğunu duyduğumuz Geroia ve Balion adlı kıtalar var. Bir de İngilizler zaten Cermen kökenli olduğu için Svadyalı sınıfına giriyor. Biz ayrıca modda Velukalıları İspanyollara benzettik.

Bence arbeletçiler ve cumhuriyetten hatta yeşil renkten ötürü direk Venedik ve İtalyalılar akla gelmeli idi.

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Jelkala'daki Rodok kültürü de zaten İtalyan Venedikliler'den esinlendi :D.

Çevrimdışı samuray ahmet

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 213
  • Mirajane-Devil Form
    • Profili Görüntüle
Teknoloji nasıl olacak? Warbandda hiç ilerleme yoktu hep yerinde sayıyorduk bu konuda. Belki agot modu gibi devre dışı bırakılabilir.

Çevrimdışı Sultan Ahmet

  • Stellaris
  • Editör
  • *
  • İleti: 712
  • Publius Syrus(m.ö. 85-43)
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Mod hangi sürüme çıkacak?
"Judex damnatur guum nocens absolvitur."("Suçluyu affeden hakim kendini mahkum eder.")

Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Omparatorluğu

Çevrimdışı Vezir

  • Prussian İnfantry
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 707
  • Herkes gibi, kendini stratejiye adamış oyuncu.
    • Profili Görüntüle
Muhtemelen son sürüm.
(aç/kapa)

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Teknoloji nasıl olacak? Warbandda hiç ilerleme yoktu hep yerinde sayıyorduk bu konuda. Belki agot modu gibi devre dışı bırakılabilir.
Warband senaryosunun tarihi 1257 ve geç olduğu için, CK2'deki o tarihlere ait teknolojileri denedik. Fakat fazla geldi :D. Her şehirde her bina tamamlanmış, herkesin gelir ve asker düzeyleri uçmuş vaziyette. Sanırım 1066'ya göre ayarlasak sorun kalmaz. Bannerlord'un 1060 senaryosunu da 769 Charlemagne senaryosuna göre ayarlarız artık.

Mod önümüzdeki Reaper's Due DLC'si ve 2.6'ya uygun olacak. 2.6 ile gelecek yeni modlama özelliklerini de kullanabilmemiz için 25 Ağustos'tan sonra yayınlayacağız.

Çevrimdışı Patlıcan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 558
  • VIP ÜYE
    • Profili Görüntüle
Hemen bir Nord gelsin 25 ağustostan önce o zaman.

Çevrimdışı CradonWar

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 188
  • KHAAAN!
    • Profili Görüntüle
    • Bethesda Türk
Altıncı geliştirici günlüğümüz, "Bölüm IV: Nord Krallığı" yarın gün içerisinde yayınlanacak tbrk*. Şu anda ise geriye kalan iki ulustan biri üzerinde çalışıyoruz. Bakalım hangisi olduğunu tahmin edebilecek misiniz!
« Son Düzenleme: 22 Ağustos 2016, 21:56:43 Gönderen: CradonWar »