Gönderen Konu: Victoria 2 - Multiplayer Taslağı  (Okunma sayısı 1291 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 2137
  • Galaksiler Fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Victoria 2 - Multiplayer Taslağı
« : 07 Temmuz 2015, 17:22:28 »
Öncelikle MP'ler çok ciddi olamıyor . Victoria2 Mpleri neden Eu4 mpleri gibi olamıyor ? Buna bir çözüm gerekli bence . Öncelikle Benim aklıma gelen bu ; MP açıcak arkadaşlar sert kurallar hazırlamalıdır , herkes kurallara uyarsa ciddi MP ler olabilir . Kaan güzel bir kural getirdi 1936 ya kadar çıkmak yasak olarak. Bu kural önceki MP lerde olabilir. Bu kural , inkar etmiyorum benimde yaptığım Rage olayına sebep oluyordu 1 savaş olsada . Böyle sert kurallarla güzel bir MP olması için Tavsiyelerimi Yazacağım.

Katılmanız için :

    Bunu(Hamachi) kurup ağlardan birine girin : http://tr.oldversion.com/windows/hamachi-2-0-0-60
    Oyununuz (xxxx) sürümünde ve kodunda olmalı .
    Ülke seçin .
    Kuralları okuyun .

(aç/kapa)

Paradoxfan Victoria 2 xxx Multisi xxx

Başlangıç yılı : xxxx
Oyun sürümü : xxx xxx xxx

Tavsiye edilen Kurallar :

Genel Kurallar

    Çin'den Medenileşene kadar kendisinden ve kuklalarından Taiwan ve Hong Kong hariç Toprak alınamaz , Mançurya'dan toprak alma eventi istisnadır.
    İlk gün çok önemlidir ,İlk gün gelmeyenin ülkesi seçilebilir .


Warscore Kuralları

    Hedefi eklediğiniz devlete karşı , hedef 50 altıysa 2 katı skor , 50 üstüyse 100 skor yapmanız gereklidir .
    1880'dan sonra Oyuncu savaş liderine karşı 100 warscore yaparsanız 150 skora kadar kabul ettirebilirsiniz .


İnfamy Kuralları

    Infamy sınırı 30 dur. Geçmek yasaktır, Tespiti halinde Uyarı verilir.
    25 infamy'i geçince İsteyen devletler size müttefiklerini çağırmadan savaş açabilir.Süpergüçler dışındaki ittifaklarınızı bozmak zorundasınız.
    30 infamy'i geçince İsteyen devletler size müttefiklerini çağırarak savaş açabilir. Tüm ittifaklarınızı bozmak zorundasınız.
    İnfamy Kuralları 1880 den sonra kalkar.


Savaş Kuralı

    Gerekli skora ulaştıktan sonra , Siz veya Oyuncu müttefikleriniz Savaş hedefi ekleyemeyecek ise savaşı 1 yıl içinde bitirmek zorundasınız.
    Gerekli skora ulaştıktan sonra , Yeni ekleyeceğiniz savaş hedefi varsa ; Hedef , Siz ve oyuncu müttefiklerinizin Bulunan savaş hedefleriyle %100 skoru geçemez.
    Gerekli skora ulaştıktan sonra , Eğer düşmanlarınızın herhangi biri  100 savaş yorgunluğuna ulaşırsa savaşı bitirmeniz gerekir. Eğer 100 savaş yorgunluğu olan düşmanınız savaş lideriyse Yinede bitirmeniz gerek.
    Bunlar dışında kazanan taraf istediği kadar savaşı devam ettirebilir.
    Yenilen oyuncu tarafının ordu gücü savunmaya devam etmek için yeterli olduğu kanaatine varılırsa savaş devam edebilir.


Yasak ülkeler


    Çin ve Kuklaları
    Sikkim


Oyuncu Kuralları

    Multiplayer bitiş zamanından sonra herkes devam etmek istiyorsa devam edilir.
    Eğer bir oyuncu oyun sırasında düşerse 5 dakika beklenir.
    Multiplayer zamanında geleceğini belirten oyuncu yoksa sadece 5 dakika beklenir .
    Oyun başladıktan sonra gelen kişi için rehost atılır.
    Kişi için günlük rehost sayısı 1 dir.
    Oyuna o gün gelmeyen oyuncuya saldırabilirsiniz fakat toprak alamazsınız .
    2 kez üst üste gelmezse toprak alabilirsiniz
    2 oyuncu savaştayken Savaşta olan bir oyuncu gelmezse veya düşerse Host oyunu tatil edebilir.
    Host yoksa oynanan oyun MPden sayılmaz. Host Wayfear.
    Ülke yıkılana kadar değişilemez.
    Savaşmadan toprak vermek yasaktır.
    Ülke serbest bırakmak yasaktır.
    İlk gün gelmeyen oyuncunun ülkesi seçilebilir.
    Küfür ve Hakaret yasaktır.
    Oyunu sadece Host durdurabilir , oyunu durduranlar sert dille ikaz edilecek .
    Oyuncunun devleti ağır hasar alıp oynanmayacak seviyeye gelirse ; Oyuncular tarafından devletini değiştirmesi uygun görülebilir .


Süpergüç Kuralları

    1880 yılına kadar GP müttefik sınırı x dir .
    Eğer GP ler arası Core savaşı ve İnfamy geçme savaşı dışında bir savaş çıkarsa kriz sayılır.Bu savaşa başta müttefikleri için katılanlar dışında ;Bu savaştaki En düşük sıralamadaki Süpergüç (örn. 7. rank ise ) Onun sıralamasının üstündeki GP ler sadece Savaş için bir Taraf a , Müttefik sınırı kuralını ihlal ederek geçebilir , fakat savaş hedefi eklemezler sadece o taraf için savaşırlar.


Okumadan Geçmeyin


    Oyun içerisinde Sizlerin istemediği davranışları sergileyen,planlarınızı alt üst eden kısacası sizin istemediğiniz davranışları sergileyen ülkeye ilişkiyi azalt olumlu davranışları sergileyenler için ise İlişkileri arttırması tavsiye edilir.
    Rol yapmanız tavsiye edilir.
    Milliyetci Core savaşları birebir yapmanız Sportmence olur.
    Savaş zamanı oyunun hızını 1 e indirmek talep edilebilir.
    Oyuncular arası savaş patlak verirse Oyun 3 dakikalığına durduralabilir.
    Kaybeden ordulara geri çekilme toprak limiti yoktur.
    Ülke konusu [V2xxx] tagıyla açılmalı.
    Katılamayacağınız zaman belirtin !
    Oyun Hamachi üzerinden oynanacaktır fakat Tunggle üzerinden de katılabilirsiniz.


Oyuncular / Ülke

Yasak oyuncular :

Hulkspiderxx
Hulkspiderxx
Hulkspiderxx
Hulkspiderxx
Hulkspiderxx




Hamachi Ağları




Şifreleri :

Oyun Vakitleri :

« Son Düzenleme: 15 Temmuz 2016, 20:54:17 Gönderen: Wayfear »

Çevrimdışı Satanis Kesen Kedi

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 709
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 Multiplayer Taslağı
« Yanıtla #1 : 07 Temmuz 2015, 18:57:19 »
Ben infamy kuralında eventlarında dahil edilmesi mantıklı sonuçta bir seçenek verilmiş sende onu seçiyorsun hem onu hesaplamak ayrı bir dert.
Savaşlarda mesela oynadığımız bir multide bir savaşta 72 warscore gelmişti ki bu toplam 800k ve ya daha fazla asker ile olmuştu 1m aşan savaşlarda ne olur bilemiyecem.Tek bir savaşın ardından bir sonuca ulaşılmak isteniyorsa güzel olabilir tabii  ??? ???.Zaten trollemininde bir anlamı olmaz kaybeden bir zahmet kaybettiğini kabul etsin.Oyun oynuyoruz değil mi aşırı ciddiye almamak lazım :D.
« Son Düzenleme: 10 Temmuz 2016, 17:56:47 Gönderen: Wayfear »

[playercard id=76561198079078593]

Çevrimdışı Kaan✰

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 4114
  • Can I talk to you for a moment?
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 Multiplayer Taslağı
« Yanıtla #2 : 06 Ağustos 2015, 21:49:42 »
Savaşların getirdiği warscore ne olursa olsun maksimum etkisi %50 olarak ayarlı. Yani o bizim gördüğümüz çizelgede kazanılan savaş ne kadar olursa olsun genel düzeyde %50'lik bir kayma yapabiliyor maksimum.

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 2137
  • Galaksiler Fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 Multiplayer Taslağı (Kongreler)
« Yanıtla #3 : 18 Ocak 2016, 17:14:06 »
Kongreler - Kaan tm

Genellike 1. Sıradaki Süpergücün düzenlemesi gereken. Savaş Sırasında (eylemsiz) Sadece arabuluculuk ve ya antlaşma yapmak ; Savaşlardan sonra Ülkelerin genel durumu , Savaşın konusu olan olay ve 2. bir savaş çıkmaması için olayın çözümlenmesi , Karşılıklı taleplerin oluşturulması , Ülkeler arası ilişkilerin güçlenmesi için düzenlenir.

Başarısız olması durumunda kaybeden ülkenin Başkentinde en az 2 kez antlaşma imazalanma olasılığı %90 dır. Bkz : Hafta sonu multileri.

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 2137
  • Galaksiler Fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 Multiplayer Taslağı
« Yanıtla #4 : 20 Ocak 2016, 15:56:00 »
Prusya Fransa Anlaşmazlıkları

1836 başlangıcında genelde bir cephelenme yoktur.

Fransa Elindeki kaynaklar  sayesinde çok güçlüdür , ilk amacı Alsas loreni savunmaktır.
İngiltere , Rusya , Avusturyayı yanına çekmeye çalışabilir.
Alsasa fort inşaa etme olasılığı %99 dur.
Genellikle Savunma amaçlı Nitelikli olmayan piyadeler kullanır ( Savunma yapıp Koloni kuracaksa ).
Bazen saldırı birlikleri kurup aklındaki planları yapmaya çalışır.
Afrikada pasif yada aktif olabilir.
İtalyada pasif yada aktif olabilir.
Benelüx ülkelerinde pasif yada aktif olabilir.
Bazı oyuncular KAF ı kurmayı bile engelleyebilir.

Prusya Çoğu prensliği etkisine almıştır , öncelikle KAF ı kurmayı hedefler.
İngiltere den genellikle hannoveri sorunsuz alır.
Avusturyada ilk hedefi saxonyadır. Ama 2 alman ülkesi antlaşmışsa Saxonya Prusyaya bırakılabilir.
Sonra Danimarkaya savaş açabilir yada Holsteini etkiye alabilir.
KAF ı kurduktan sonra Afrikada etkinlik gösterebilir ( Zanzibar , Sokoto )
Benelüx ülkelerindede etki gösterebilir.
İngiltere , Rusya , Avusturya ile antlaşma yapmaya çalışabilir.
İtalya nın kurulmasına yardımcı olup Fransaya cephe açmak isteyebilir.
İspanyayı yanına çekebilir.


Bu olasılıkların Sonunda genellikle Alsas savaşı olur.

Arada bi antlaşma yoksa (Bknz: Almanyanın kuklası olup müttefiklerime yalan söyledim) Avrupa kanlı bir savaşa girer.


Ayrıca göz atınız : http://paradoxfan.com/forum/index.php?topic=48880.0
« Son Düzenleme: 20 Ocak 2016, 15:57:09 Gönderen: Wayfear »

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 2137
  • Galaksiler Fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2 - Multiplayer Taslağı
« Yanıtla #5 : 15 Temmuz 2016, 20:54:51 »
Bağımsızlık Garantisi

Bazı multilerde kural olarak vardır. Süper güç olan devletin Süper güç olmayan devleti müttefik yaparak Bağımsızlık garantisi vermesidir. Eğer Süpergüç harici müttefik sınırı varsa bu kullanılabilir . Süpergüç korduğu devlete savunma savaşına gelebilir , Saldırı savaşına gelemez ; Korunan devlet Süpergücün hiçbir savaşına gelemez .

Ayrıca bakınız : http://paradoxfan.com/forum/index.php?topic=48880.0



İlk ileti güncellendi .