Gönderen Konu: Brezilya: Kıta Egemenliği [ XI.BÖLÜM: AVRUPADAN DESTEK ! ]  (Okunma sayısı 15774 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ III.BÖLÜM:ÖLÜRÜM BREZİLYAM ]
« Yanıtla #40 : 03 Mayıs 2015, 21:08:27 »
Referandumda (Ankette) halkımızın isteği ülkemizin hedefinin Arjantin olması.
2.bir referandum eklenmiştir.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ III.BÖLÜM:ÖLÜRÜM BREZİLYAM ]
« Yanıtla #41 : 05 Mayıs 2015, 17:39:51 »
4.Bölüm geliyor...
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ III.BÖLÜM:ÖLÜRÜM BREZİLYAM ]
« Yanıtla #42 : 06 Mayıs 2015, 11:07:16 »

IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS

Cumhurbaşkanı Pele Reis Paraguayla yakın temasa geçti ve birlik kurulması gerektiğini söyledi.Paraguay olumsuz cevap verip.
Siz mi birlik kuracaksınız ? Dedi.
Pele Reis Paraguay'a zaman kaybetmeden savaş açtı.
Paraguaylılar Brezilya'yı yuhalamaya başladı.Pele kararlı artık savaşması gerekti.





---

Pele Reis'in ordusu dört bir yandan Paraguay'ı kuşattı.
O Yuhalayan kızlarıda Pele Reis'e getirdiler.
Pele Reis : Yuhalayan kızlara şafak operasyonu yapacağım.





---

Pele Reis kısa sürede Paraguay'ı ele geçirdi.Artık Güney Amerika Birliği (GAB)ı kurmaya yaklaşıyordu.
Pele Reis : Durmak yok GAB'a devam.





---

-Bolivya Lideri : Pele GAB mı ne kuracakmış.Aman çok korktuk.



---

Neymar Reis : Hücuuuuum !!!





---

-Bolivya Lideri : Ben de severim GAB ı ya tabi kurun yanlış anlatmış bana arkadaşlar.





---

Pele Reis : Tabi tabi :)



---

BOP Eşbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bile şaşırdı kaldı bizim gücümüz karşışında.





---

“Değerli büyüğümüz, fikir ve aksiyon adamı, örnek ve mümtaz şahsiyet, vatanı için gecesini gündüzüne katıp, Arjantin’den, Uruguay’a, oradan Kolombiya’ya mücadelesini sürdüren kahramanımız, Samba Vadisi Arjantin’in yıldızı, ‘2 Kişinin attığı gol değildir’ felsefesinin kurucusu Reisimiz Polazinho Alessandro’yu Bolivya cephesinde hain bir pusuda kaybetmiş bulunmaktayız. Fikirleriyle ufkumuzu, taktikleri ile gol yollarımızı açan, içimizdeki vatan ve samba aşkını pekiştiren değerli ağabeyimiz Polazinho Alessandro’ya yüce Cristo’dan rahmet, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine baş sağlığı ve sabr-ı cemil diliyoruz.”

Samba Ocakları Genel Başkanlığı

Samba Ocakları'ndan yapılan açıklamayla halkımız bir an çıldırdı.İntikam diy tutturdu.Bizde İntikamın alınacak reis sambacılar etti yemin.Dedik alayına savaş ilan ettik.Korkumuz yok kimseden.





---

Rio Alperen Ocakları'da savaşta Sambacı Alperenlerini yolladı ve savaşta bayağı ilerledik.Durdurulamaz olduk.





---

Peru'dan toprak alıp savaştan çektik.
Samba Ocakları hemen yeni bir marş bestelediler.

Bre zilya! Bre zilya!
Nedendir bu celallenmen Bre zilya!
Kanım bayrağının rengi
Ülkü'm futbolun ahengi
Destursuz samba çekeni
Koydurtmam karnavala Bre zilya!

diye dörtlüklerle Rio dejener io'nu inleten Samba Ocaklarıdır.



---

Maradona, Ronaldinho’nun elini öptü ve özür diledi. Ardından da Ronaldinho için yazdığı şiiri okudu.
Artık Brezilya kıtayı yavaş yavaş ele geçiriyordu.Kıtadaki herkes üstünlüğün Brezilyada olduğunu kabullenmişlerdi.
Ne Mutlu Brezilim Diyene !
Gelip Bura El Etek Öpene !
Brezillerden Af Dileyene !
Ne Mutlu !







« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2015, 11:10:41 Gönderen: by_bush »
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #43 : 06 Mayıs 2015, 11:17:00 »
Hikayemizle ilgili anketimiz değerlendirildi.Yeni anket eklendi.Değerli okuyucularımın oylarını bekliyorum.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı Felixia

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #44 : 06 Mayıs 2015, 12:35:54 »
Okadar devlete savaş açtın ama infamy neden okadar az  ???

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #45 : 06 Mayıs 2015, 12:41:46 »
Okadar devlete savaş açtın ama infamy neden okadar az  ???
Kültürel araştırmalar ve eventlerin etkisi oldu.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #46 : 06 Mayıs 2015, 20:30:38 »
... sarmış diyenler nedeninizi yazarsanız sevinirim.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #47 : 06 Mayıs 2015, 21:16:00 »
dün rahatsızlandım bugün sizlere yetiştirmeye çalıştım yorumlarınızı bekliyorum !
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı Felixia

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #48 : 06 Mayıs 2015, 21:39:35 »
Güzel bölümdü buarada şu infamy olayına kafayı taktım ama bişey olmaz onun haricinde çok güzel  tbrk*

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #49 : 06 Mayıs 2015, 22:05:03 »
Güzel bölümdü buarada şu infamy olayına kafayı taktım ama bişey olmaz onun haricinde çok güzel  tbrk*
Eyv kardeşim b.ka sarmış diyenler ortalıkta yoklar ya o güldürüyor beni :) Acaba neye sardılar :)
« Son Düzenleme: 06 Mayıs 2015, 23:24:00 Gönderen: by_bush »
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı leosezer

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 210
  • delisezer
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #50 : 06 Mayıs 2015, 23:40:02 »
Ben b.k sarıyor dedim. Şahsi düşüncem, çok saçmaladı. Ama olabilir yani bu da bir tarzdır sonuçta. Sen devam et. Herkese hitap edecek diye bir şey yok.

Çevrimdışı Faramir

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 157
  • здравствуйте товарищ Солдат
    • Profili Görüntüle
    • Ege Tanıl Blogspot
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #51 : 06 Mayıs 2015, 23:53:57 »
Aynen bende bu yüzden dedim çok saçma olmaya başladı samba muhabbetleri filan hikayeden çok geyik oluyor bu da benim şahsi fikrim var tabi yukarı'da ki arkadaşın dediği gibi herkese hitap etmemesi doğal.

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #52 : 07 Mayıs 2015, 01:09:09 »
Ya ben sizlerin yorumlarınızı dikkate almak istiyorum o yüzden konuşarak daha iyiye gidebiliriz :)
Tamam biraz ciddiyete dönderek hikayeyi o zaman :)
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı Faramir

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 157
  • здравствуйте товарищ Солдат
    • Profili Görüntüle
    • Ege Tanıl Blogspot
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #53 : 07 Mayıs 2015, 12:00:42 »
Ya ben sizlerin yorumlarınızı dikkate almak istiyorum o yüzden konuşarak daha iyiye gidebiliriz :)
Tamam biraz ciddiyete dönderek hikayeyi o zaman :)

Aynen bak komedi yap ama biraz ciddiyet de ekle yani yoksa güzel olmuyor çok cıvık geliyor hikaye :D

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #54 : 07 Mayıs 2015, 16:22:54 »
Aynen bak komedi yap ama biraz ciddiyet de ekle yani yoksa güzel olmuyor çok cıvık geliyor hikaye :D
Aynen şaka da gerek ama dozajını kaçırmayım :) Akşama yayınlamaya çalışacağım yeni bölümü.Yeni bölümlerde Avrupa'da oynanan oyunlara yer vereceğim.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı Felixia

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #55 : 07 Mayıs 2015, 17:55:42 »
Aynen şaka da gerek ama dozajını kaçırmayım :) Akşama yayınlamaya çalışacağım yeni bölümü.Yeni bölümlerde Avrupa'da oynanan oyunlara yer vereceğim.
Avrupaya yer vermen güzel olur  tbrk*

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ IV.BÖLÜM:ALAYINA İSYAN REİS ]
« Yanıtla #56 : 10 Mayıs 2015, 23:05:48 »

V.BÖLÜM:1.DÜNYA HARBİ

1.Dünya Savaşı çıktı.Brezilya olarak bizde bu savaştaydık ve artık dünya yeni bir düzene ya baş kaldıracak ya uyacak.





---

Herkes bu savaşta Brezilya'nın mağlup olacağını düşünüyor.İddaa'da bu savaştan yararlanmaya başladı.Biz Brezilya'yı küçük gördüklerini oranlarından anladık ve İddaa'yı Brezilya'da yasaklamaya karar verdik.



---

Küçük görülen Brezilya ve müttefikleri savaşı gayet iyi sürdürmeyi başardılar ve artık zafere ramak kalmıştı.Fransa'nın altını üstüne getirmişler.Köstebek gibiydi İngiliz müttefiklerimiz.







---

Savaşlar nedeniyle Avrupa'da yoğun bir sis ve bulut meydana gelmişti.Her yerde işgal her yerde savaş her yerde kan ve ölüler vardı.



---

Pele Reis emri verdi.Barış yapın dedi Avrupa Pele Reisi dinledi ve barış yaptı.Artık Pele Reis sözü dinlenir bir adam olmuştu.





---

Komşumuz ve bir nevi düşmanımız olan Arjanlar iflas bayrağını çekmişler.Arjanlar top tüfek ne varsa satmaya başlamışlar komşumuzda olsa bu duruma üzülmeye başladık.Hayırlısı neyse o olsun.

Arjanların Reisi Maradona halka acil çağrı yaptı.
Krampon,tozluk,forma,atlet,kilot ne bulurlarsa acilen satıp ülkeye bağışlamalarını talep etti.





---

Müttefiklerimiz çoğalmaya başladı.Herkes bizimle iyi geçinmeye çalışıyor.



---

Avrupada yeni sınırlar bu şekil oldu.



---

Süper güç olmayı başardık.Brezilya durmak yok yola devam diyor !
Brezilya halkı olarak çok sevindik.Adriana Lima'ya haber savdık.Podyumlar hazır gelin film de çekebiliriz isterseniz şeklinde teklifimizi nasıl değerlendirecek bekliyoruz.





---

Adalara Brezilya halkını yerleştirdik.Halkımız ordaki yerli halka samba kursları verecek.



▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

Çevrimdışı Evlad-ı Fatihan

  • (Liao Khan)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1132
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ V.BÖLÜM:1.DÜNYA HARBİ ]
« Yanıtla #57 : 10 Mayıs 2015, 23:30:01 »
Güzel bölüm. Eğlenerek okudum tbrk*

Çevrimdışı Felixia

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ V.BÖLÜM:1.DÜNYA HARBİ ]
« Yanıtla #58 : 10 Mayıs 2015, 23:59:45 »
Güzel bölüm  tbrk*

Çevrimdışı by_bush

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 701
    • Profili Görüntüle
Ynt: Brezilya: Kıta Egemenliği [ V.BÖLÜM:1.DÜNYA HARBİ ]
« Yanıtla #59 : 12 Mayıs 2015, 00:38:36 »
Sağolun Brezilya'nın gücünü dünya görsün :)
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
GÖKTE KARTAL YERDE ASLAN DAĞDA BOZKURT GİBİ OL !
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲