Gönderen Konu: HoI3 - Sorular ve Cevaplar  (Okunma sayısı 43137 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Erich von Manstein

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 288
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #20 : 19 Ağustos 2013, 22:40:20 »
Bilgilendirme için teşekkürler :D
"1945'te Nürnberg'te görüştüğüm Alman generalleri arasındaki ortak kanı Manstein'ın sahip oldukları en iyi general olduğu ve başkomutan olarak onu görmeyi istedikleridir. Görünüşe göre o, operasyonel ihtimaller hakkında çok iyi bir sezgiye ve eşit derecede iyi çarpışma yönetme becerisine sahipti. Aynı zaman da tankçı olarak yetişmeyip de mekanize birliklerin potansiyelini onun kadar iyi görebilen başka bir general de yoktu. Kısacası o askeri bir dehaya sahipti."

B.H.Liddell Hart

Çevrimdışı Erich von Manstein

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 288
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #21 : 25 Ağustos 2013, 15:37:02 »
For the Motherland 1946 senaryosunda Batı Almanya'yı oynanabilir hale getirebilirmiyim?
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2013, 15:51:44 Gönderen: Erich von Manstein »
"1945'te Nürnberg'te görüştüğüm Alman generalleri arasındaki ortak kanı Manstein'ın sahip oldukları en iyi general olduğu ve başkomutan olarak onu görmeyi istedikleridir. Görünüşe göre o, operasyonel ihtimaller hakkında çok iyi bir sezgiye ve eşit derecede iyi çarpışma yönetme becerisine sahipti. Aynı zaman da tankçı olarak yetişmeyip de mekanize birliklerin potansiyelini onun kadar iyi görebilen başka bir general de yoktu. Kısacası o askeri bir dehaya sahipti."

B.H.Liddell Hart

Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #22 : 25 Ağustos 2013, 15:54:56 »
Evet , senaryo dosyasını açarsan playable = satırı eklemen gerek.
Tabii tamamen DH bilgisiyle atıyorum , HoI 3'de böyle bir şey olmayabilir.

Çevrimdışı Deniz Ali

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1931
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #23 : 25 Ağustos 2013, 23:02:45 »
Şu en büyük HQları nasıl silebilirim?Almanyayla Polonyayı kendim hallettikten sonra orduyu Batıya göndersin diye Aİ'ye veriyorum ama Doğu için olduğu için Doğuya dolduruyor. :(

Çevrimdışı Swift

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 945
  • Hadi Güle Güle
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #24 : 26 Ağustos 2013, 19:33:12 »
Şu en büyük HQları nasıl silebilirim?Almanyayla Polonyayı kendim hallettikten sonra orduyu Batıya göndersin diye Aİ'ye veriyorum ama Doğu için olduğu için Doğuya dolduruyor. :(

alakaası yok o sadece ismi ve yeridir, ona bakarsan bende batı komutanlığına sovyet sınırıa asker dizmesi için birsürü şehir işaretlerdim sovyetler birliğinden ve kendi sovyet sınırındaki şehirlere, ordunun yarısından fazlasını yugoslavya, ispanya ve macaristan sınırına dizdi ai. Sovyet sınırında 3-4 tümenden başka bir asker kalmadı. Bence kendin planlı bir şekilde diz, biliyorum nefret ettirecek kadar üşendirici ve sıkıcı ama o sınıra asker dizmek istiyorsak mecburuz. ÜStelik askerleri daha iyi kullanmış olursun. Ai gibi rastgele dizmez.
düke düke dol dozet yu ve düke düke dal dozetyu ve düke düke dal dozeyet yu deki düşke düke dal duzet yuvediüke dükedal dozet yuvedakdallyöz

-Kendinize iyi bakın.

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #25 : 26 Ağustos 2013, 19:38:14 »
HQ ya tıkladığında onun etki alanını boyamanı sağlayan bir yer var eğer etki alanını batıya doğru genişletirsen oraya da bir miktar asker gönderecektir.

Çevrimdışı Deniz Ali

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1931
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #26 : 27 Ağustos 2013, 02:31:05 »
HQ ya tıkladığında onun etki alanını boyamanı sağlayan bir yer var eğer etki alanını batıya doğru genişletirsen oraya da bir miktar asker gönderecektir.
Sağol.Ben o bölümü farketmiştim de nasıl boyanacağını yeni buldum. :P
Yine de kendin dizmenin yerini tutmuyor.

Çevrimdışı Miltiades

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3011
  • Miltiades
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #27 : 01 Eylül 2013, 22:00:09 »
Askeri görünüme nasıl geçireceğiz arkadaşlar ?

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #28 : 01 Eylül 2013, 22:04:32 »
Options-> burada counter'lar ile ilgili bir yer var oradaki tiki kaldır.(Sanırım "use counters" idi)

Çevrimdışı rizeli53

  • (mfener7)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3243
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #29 : 01 Eylül 2013, 22:04:48 »
Askeri görünüme nasıl geçireceğiz arkadaşlar ?

Use countersı aç kapa ayarla işte.

Çevrimdışı Miltiades

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3011
  • Miltiades
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #30 : 01 Eylül 2013, 22:10:12 »
Tamam ayarladım.

Çevrimdışı Gandalf

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 763
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #31 : 02 Eylül 2013, 13:38:07 »
Arkadaşlar almanya ile oynuyorum benim ic 80/166/240 ama 80 kırmızı neden kırmızı? hikayelerde hepsi yeşil ve baştakı 0 ve 80 ne için kullanılıyor 166 ne için 240 ne için? Cevaplarsanız şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #32 : 02 Eylül 2013, 13:40:53 »
80 kullanılmayan boşa harcanan IC'yi gösterir.Örneğin üretim sekmesinde üretim için 60 gerekirken sen oraya 140 IC ayırmışsan kırmızı 80 çıkar.Yanındaki 166 base IC'yi gösterir ve sadece fabrika sayısına bağlıdır.Yanındaki 240 ise kullanabileceğin toplam IC'dir ve yasalara,teknolojiye vs. bağlı olarak artar ya da azalır.

Çevrimdışı Gandalf

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 763
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #33 : 02 Eylül 2013, 13:54:43 »
Herşeyi anladım bir tek 60 gerekirken 140 ıc ayırmışsan orası kırmızı çıkar dediğin yeri anlamadım.Nasıl 140 ıc felan ayırıyoruz?.Bide ben orduyu ai ye bıraktığımda saçma sapan yere gidiyor HQ bunun sebebi nedir?Ve HQ nasıl oluşturacağız?

Bide benim askerlerim neden böyle ölüyor? Normalde 9000 olması gerekirken 2.247




Çok soru sordum biliyorum ama yeni yeni öğreniyoruz işte
« Son Düzenleme: 02 Eylül 2013, 14:14:22 Gönderen: Rangerkaan »

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #34 : 02 Eylül 2013, 14:19:36 »
Sağdaki kısımdan bahsediyorum burada Upgrade,Supplies,Production gibi şeyler var.Bunlara belli bir miktarda IC ayırman gerekir.Örneğin productions için need:17.40 demiş eğer buraya 40 IC ayırırsan  27 IC boşa gitmiş olur ve orada kırmızı çıkar.Sana tavsiyem supplies ve comsumer goods'a gerektiği kadar vermen ve kalan IC'den de biraz ayırıp(reinforcemnts ve upgrades için) kalanıyla üretim yapman.


Orduyu AI'ye bırakırsan yapay zeka onu cephe hattına kafasına göre dizer.Tabi bunu HQ'nun etki alanını değiştirerek önleyebilirsin ama orduları yapay zekaya verdiğin sürece birlikler kafasına göre ilerlemeye devam edecek.

Burada Almanlara ait bir ordu grubu var.Bu ordu grubunun HQ'suna tıkladığın zaman şu anda siyah olarak gözüken +XXXXXX yazan kısma basarak yeni HQ'lar oluşturabilirsin.Her birime tıkladığında kendinden bir üstteki HQ'yu oluşturur.Örneğin bir tümende orada +XXX yazar yani kolordu oluşturursun fakat kolordu da ise +XXXX yazar yani ordu oluşturmuş olursun.Burada hiyerarşi daha ayrıntılı anlatılıyor: http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=39.0


EDİT:Mobilize değilken rezerv birlikler böyle olur.Seferberlik ilan ettikten sonra mevcudları artacaktır.

Çevrimdışı Gandalf

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 763
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #35 : 02 Eylül 2013, 14:27:30 »
Tamam herşeyi hallettim.Şimdide aynı senin attığın fransa gibi oldu.En baştaki yeşil 0 diğerleri kırmızı.Bunun sebebi nedir peki?

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #36 : 02 Eylül 2013, 14:30:49 »
İşte mesela production,upgrades,reinforcements ve consumer goods(bundan emin değilim) kısımlarına gereğinden fazla IC ayırırsan oyun seni uyarıyor bu kadar IC boşa gidiyor diye.Çünkü bu kısımlara gereğinden fazla ayırmanın bir önemi yok onun yerine.Artan IC'yi productions'a toplayıp bir tümen fazladan üretebilirsin mesela.

Çevrimdışı Gandalf

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 763
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #37 : 02 Eylül 2013, 14:35:04 »
İşte onlarda hepsini ayarladım ama sondaki 2si gene kırmızı  ???

Çevrimdışı Prinzeugen

  • (demir yumruk ömer)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1060
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #38 : 02 Eylül 2013, 14:39:16 »
İlk önce sonuncuyu ve supplies kısımlarına gerekeni ver.Çünkü consumer goods gereğinden az olursa dissent artar bu da IC'yi düşürür.Ardından kalanlara dağıt.

Çevrimdışı unonimus

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2576
  • Kinoshita Hideyoshi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hızlı Soru;Hızlı cevap
« Yanıtla #39 : 02 Eylül 2013, 15:31:34 »
Herşeyi anladım bir tek 60 gerekirken 140 ıc ayırmışsan orası kırmızı çıkar dediğin yeri anlamadım.Nasıl 140 ıc felan ayırıyoruz?.Bide ben orduyu ai ye bıraktığımda saçma sapan yere gidiyor HQ bunun sebebi nedir?Ve HQ nasıl oluşturacağız?

Bide benim askerlerim neden böyle ölüyor? Normalde 9000 olması gerekirken 2.247

Çok soru sordum biliyorum ama yeni yeni öğreniyoruz işte

Yığılmadan dolayı sanırım. HoI'yi fazla iyi bilmiyorum ama yığılmanın olduğunu biliyorum ;D .