Tarih: 01-09-14, 23:57:09

Gönderen Konu: Europa Universalis IV - Hileler  (Okunma sayısı 25820 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ErkutErdem

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 716
    • Profili Görüntüle
Europa Universalis IV - Hileler
« : 14 Ağustos 2013, 21:16:37 »
" Tuşu ile konsolu açarsınız (ESCnin altında)

nopausetext - Pause yazısını daha güzel ssler için kaldırır.
nextsong - Şarkıyı değiştirir.
date [date in format yyyy.mm.dd] - Tarihi değiştirir
time - Saat kaç?
oos - Make the client go oos
combatsound - How often does the combat view give a random sound? 0-50
morehumans(humans) [num] - Daha çok insan ekler
window(wnd) [Arguments: open/close] [window gui name] - Opens or closes the specified window
reload [file name] - Reloads the gui or lua file
reloadinterface - Reloads the entire interface
reloadfx [Arguments: map/mapname/postfx or *.fx filename] - Reloads the shader
reloadtexture [texture file name] - Reloads the specified texture
reloadloc - Reloads the localisation
poll - Polls valid Events
event [event id] [<Target Country Tag>] - Event gerçekleştirir
die(kill) [<Target Country Tag>] - monarch'ı öldürür
add_heir [<Target Country Tag>] - Heir ekler
kill_heir [<Target Country Tag>] - heir'i öldürür
siege [<Province ID>] - eyaletteki kuşatmayı kazanırsınız
annex [<Target Country Tag>] - ülkeyi ilhak etmeye başlarsınız
integrate [<Target Country Tag>] - Begin integrate/integrates the specified tag
vassalize [<Target Country Tag>] - Vassalize the specified tag
discover [<Target Country Tag>] - Discover capital of target tag
winwars - Gives max war score in all wars for the country
spritelevel [<Sprite level>] - Sets a forced sprite level. Specify no argument to reset.
papvotes - Shows all votes for a cardinal in the tooltip of his name
kill_cardinal - Listedeki ilk kardinali öldürür
clear - Konsolu temizler
validateevents - Tüm eventleri tetiklemeden gösterir
testevent [<Event ID>] [<Character ID>] - Bir eventi tetiklemeden dener
testmission [<Mission Name>] - Bir görevi tetiklemeden dener
cash [<Amount>] - Oyuncuya altın verir
population [<ProvinceID>] [<Amount>] - Eyalete nüfus ekler
setmissionaryprogress [<ProvinceID>] [<Amount>] - Eyaletteki misyonerin görev yüzdesini değiştirir.
manpower [<Amount>] - Oyuncuya manpower verir.
add_natives [<ProvinceID>] [<Amount>] - Add natives to given province
add_reformlevel [<Amount>] - Add reform level to the empire
add_opinion [<Country tag>] - Add opinion to/from tag
add_pi [<Country tag>] - Add papal influence to tag
add_pa [<Country tag>] - Add patriach authority to tag
add_cb [<casus belli tag>] [<target country tag>] - Add casus belli against target country
remove_cb [<casus belli tag>] [<target country tag>] - Remove casus belli from target country
tag [<Country tag>] - Switch tag to another country
reset_mission_cancel [<Country tag>] - Switch tag to another country
remove_defender_faith - Removes the defender of the Faith for the players religion
add_missionary [<Country tag>] - Adds a missionary to a country
add_colonist [<Country tag>] - Adds a colonist to a country
add_interest [<Country tag>] - Add specified country tag to your interest
remove_interest [<Country tag>] - Removes specified country tag from your interest
add_diplo - Adds diplomatic entroute
add_idea_group [<Idea group key>] - Adds the specified idea group
power [<stability/tech_table_key/idea_key>] - Adds the specified idea group
powerpoints [<AMOUNT> OPTIONAL] - Get power in all powers
adm [<AMOUNT> OPTIONAL] - Get administrative power
dip [<AMOUNT> OPTIONAL] - Get diplomatic power
mil [<AMOUNT> OPTIONAL] - Get military power
piety [<AMOUNT> OPTIONAL] - Get/Add piety
stability [<AMOUNT> OPTIONAL] - Increase the stability of your country
imperial_authority [] - Increase your Imperial Authority
prestige [] - Increase your prestige
PrintSynchStuff - Prints random count and seed
SetRandomCount - Sets the randomcount to 0 or arg
observe(spectator) - Switches to play no country at all, and no longer shows messages or pauses the game
fow(debug_fow) [<Province ID> OPTIONAL] - Turns off fog of war in a province or in general
collision(debug_collision) - Toggles debug display of normals/bounding boxes/collision
ti(debug_ti) - Toggles Terra Incognita on/off
savegame - Creates an savefile.
IP - Shows your IP
requestgamestate - Requests the gamestate from host
nudge - Go to the nudge tool
revolt [<Province ID>] - Starts a Revolt in a province
pirate [<Province ID>] - Starts a Pirate in a province
legitimacy [<AMOUNT>] - Set the legitimacy of the ruler
mapmode [Mapmode type (int)] - Change mapmode.
fullscreen - Toggles fullscreen
score - Score output.
balance - Region Balance output.
prices - Price Info
add_core [<Province ID>] - Add core
remove_core [<Province ID>] - Remove core
own [<Province ID>] - Change ownership
controll [<Province ID>] - Change controller
selflearningai - Enables/Disables Self-Learning AI
aiview - Toggles additional AI info
yesman - Toggles AI positive responses
memory - Prints out the used memory
msg - Toggles all messages popup
helplog - Print out all console commands to game.log file.
help [command name] - Print out all console commands or a specific command description.
helphelp - Double Rainbow help.
manpower - Gives 50,000 manpower

Events

List of events    Name of events    Event's effect
4021   Philosopher   +1 stab / +50 prestige
4022   Scientific evolution   -10% ADM tech cost
4023   Land investment   -10% MIL tech cost
4024   Naval investment   -10% DIP tech cost
4025   Reduced stability cost   -20% stability cost
4026   Trading investment   -10% DIP tech cost
4027   Theologian   +2% missionary strenght
4028   Governement investment   -10% ADM tech cost
4029   More tarriffs   +10% global tarriff
4030   Spymaster   +15% spy offense/defense
4031   DIP power bonus   +50 DIP power point
4032   DIP power bonus   +25 DIP power point
4104   Master of Mint   +0.1 yearly inflation reduction
4110   Experienced navigator   +10% colonial range
4114   Truly great captain   +0.25 moral of army
4115   Brilliant Army Organizer   +10% land forcelimit modifier
4116   Inspirational Leader   +10% discipline
4117   Competent Quatermaster   +15% reinforcement speed
4118   Extraordinary Master Recruiter   +10% national manpower modifier
4119   Great Defensive Thinking   +25% fort defense
4120   National Security   +10% National spy defense
5015   Excellent minister   +10 army/navy tradition
5019   Excellent year   +50% tax modifier
5023   Rush of merchand   +1 merchand
5024   Diplomatic move   +30 opinion random country
5039   Agricultural Revolution   Gain base tax or manpower in province
6418   excellent year   gain manpower
6419   Excellent vintage   -5% local revolt risk
6423   hardy seamem   +2 navy tradition
6426   Excellent supplies   -5% heavy light ship cost
9469   Heir born "under a star"   gives choice between Alexander (6 MIL), Caesar (6 ADM), or Johan (6 DIP)
ideagroups.102   More Nobility in the Army   +5 army tradition
ideagroups.110   Nobles support the State   -2 war exhaustion
ideagroups.207   Better Administration   -2 inflation
ideagroups.208   Our People Revel in Freedom   -5% stability cost
ideagroups.213   For Freedom   +0.5 moral of army
ideagroups.214   Our Rights   -2 national revolt risk
ideagroups.215   In Defense of the Mercantile Interest   +1 mercantilism
ideagroups.216   Agricultural Boom   +5% production efficiency
ideagroups.217   Tolerance for all   +2 tolerance
ideagroups.218   To the Colors   +25% manpower recory /reinforce speed
ideagroups.305   The Scientific Revolution Continues   -2.5% DIP/MIL/ADM tech cost
ideagroups.307   Innovation Wave   -5% DIP/MIL/ADM tech cost
ideagroups.500   New Spy techniques   +10% spy offense
ideagroups.600   Cabinet Dynamism   +10% natioan ltax modifier
ideagroups.602   Succesful Embassy   +30 relation with random neighbor nation
ideagroups.606   Improved Reputation   +5 diplomatic reputation
ideagroups.703   Recruits flock to the standards   -30% recruitement time
ideagroups.900   Business is Booming   +5% trade efficiency
ideagroups.902   Our Merchants are adventuring   +25% trade range
ideagroups.904   Trade Policy Success   +25% trade range +5% trade efficiency
ideagroups.906   Income Bonanza   + income in random trade node
ideagroups.907   Competitive Advantage   +10% trade steering
ideagroups.908   Cooperation with the Merchant class   +5% national trade income
ideagroups.909   Support for Mercantilist Policies   +1 mercantilism
ideagroups.1000   Popular Support for our Grand navy   -5% naval maintenance modifier
ideagroups.1004   Naval Developments   -2.5% DIP tech cost
ideagroups.1006   Improved Blockade Tactics   +20% blocade efficiency
ideagroups.1008   Naval Technical Developments   -2.5% DIP tech cost
ideagroups.1015   Our Fleet is the pride of the Nation   +10 navy tradition
ideagroups.1018   Abundance of Sailors   +10 navy tradition
ideagroups.1100   Production Improvements   +10% production efficiency
ideagroups.1102   Successful Bureaucracy   +2.5% tax modifier
ideagroups.1108   Local Tax Increase   +1 base tax random province
ideagroups.1200   Colonist Rush   +5% settler chance +25 global settler -33% travel time
ideagroups.1203   Excellent Viceroys   +10% oversea income
ideagroups.1306   Iron Ships   +5% heavy ship combat ability
ideagroups.1307   Protected Commerce   +10% trade steering +5% light ship combat ability
ideagroups.1308   The Power of the Fleet   +10% recovery navy moral
ideagroups.1309   Steady Boys   +5% discipline
ideagroups.1310   Back to the Front   +10% recovery army moral
ideagroups.1404   Horse Population Boom   -10% cavalry cost
ideagroups.1405   Surplus Equipment   -10% infantery cost
ideagroups.1406   Cheap Iron   -10% artillery cost
ideagroups.1407   Timber Surplus   -10% ship cost
ideagroups.1502   Colonial Enthusiasm   +5% settler chance +25 global settler -33% travel time
ideagroups.1503   Diplomatic moves   +1 diplomatic relation
ideagroups.1504   Ship Building Boom   -20% shipbuilding time
ideagroups.1505   Enhanced Reputation   +5 diplomatic reputation
ideagroups.1506   Trade Success   +5% national trade income
ideagroups.1600   Centralization Yields Benefits   +5% tax modifier
ideagroups.1605   Generous Terms   -1 interest per annum
ideagroups.1606   Good Advice   +1 possible advisor
republics.1   Debates in Republics   +20 republican tradition
republics.14   Trade Focus   +1 merchand OR +15% golbal trade modifier
republics.36   Areas of Research   +10% stability cost modifier -6% technology cost

Hedefteki ülkenin tag'i yani ülke kodu,mesela annex AAC yazarsan Aacheni annexleme işlemi başlar
http://eu4wiki.com/Tag diğer tagler
« Son Düzenleme: 28 Eylül 2013, 16:31:11 Gönderen: ErkutErdem »

Çevrimdışı ultrasomega

  • Sekban
  • *
  • Bil ve fetet kingiyim
  • İleti: 1126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #1 : 14 Ağustos 2013, 21:25:53 »
sonunda istediğim şeyler gelmiş

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Editör
  • *
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
  • İleti: 1731
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #2 : 14 Ağustos 2013, 21:26:31 »
sonunda istediğim şeyler gelmiş
9 Dakika geciktin, senden hiç beklemezdik Ilgaz.

Çevrimdışı c.

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4837
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #3 : 14 Ağustos 2013, 21:26:41 »
Açmayın şu konuyu yeni Ilgazlar yetişmesin.

Çevrimdışı ultrasomega

  • Sekban
  • *
  • Bil ve fetet kingiyim
  • İleti: 1126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #4 : 14 Ağustos 2013, 21:28:46 »
benim seçeğim 6 hile var  gerğisi beni ilgilendirmez ve gereksiz hilelerde var oyunda

Çevrimdışı Snykdel

  • (Hurshid Pasha)
  • Sekban
  • *
  • Kreygasm
  • İleti: 1299
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #5 : 14 Ağustos 2013, 21:29:28 »
Açmayın şu konuyu yeni Ilgazlar yetişmesin.

^^

En azından biraz verinde uğraşsınlar az. :P
« Son Düzenleme: 14 Ağustos 2013, 21:30:18 Gönderen: Hurshid Pasha »
戰哭多新鬼

Çevrimdışı Abdulhamid III

  • (lawgiverkhan)
  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 305
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #6 : 14 Ağustos 2013, 21:29:57 »
Alıntı
nopausetext - Pause yazısını daha güzel ssler için kaldırır.
nextsong - Şarkıyı değiştirir.
date [date in format yyyy.mm.dd] - Tarihi değiştirir
time - Saat kaç?
oos - Make the client go oos
combatsound - How often does the combat view give a random sound? 0-50
morehumans(humans) [num] - Daha çok insan ekler
window(wnd) [Arguments: open/close] [window gui name] - Opens or closes the specified window
reload [file name] - Reloads the gui or lua file
reloadinterface - Reloads the entire interface
reloadfx [Arguments: map/mapname/postfx or *.fx filename] - Reloads the shader
reloadtexture [texture file name] - Reloads the specified texture
reloadloc - Reloads the localisation
Şu kısma hile demek bence yanlış. Ve çok iyi olmuş. Asıl soru bunlar EUIII'te de var mıydı? Varsa ve ben şimdi öğrenirsem çok üzülürüm.

Çevrimiçi The Courier

  • (Berke Han)
  • Sekban
  • *
  • Yoldaş Yasin
  • İleti: 1507
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #7 : 14 Ağustos 2013, 21:31:11 »
Şu kısma hile demek bence yanlış. Ve çok iyi olmuş. Asıl soru bunlar EUIII'te de var mıydı? Varsa ve ben şimdi öğrenirsem çok üzülürüm.
Vardı.

Çevrimdışı ultrasomega

  • Sekban
  • *
  • Bil ve fetet kingiyim
  • İleti: 1126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #8 : 14 Ağustos 2013, 21:31:48 »
Hah onları ve   nopausetext - Pause yazısını daha güzel ssler için kaldırır.
nextsong - Şarkıyı değiştirir.
date [date in format yyyy.mm.dd] - Tarihi değiştirir
time - Saat kaç?
oos - Make the client go oos
combatsound - How often does the combat view give a random sound? 0-50
morehumans(humans) [num] - Daha çok insan ekler
window(wnd) [Arguments: open/close] [window gui name] - Opens or closes the specified window
reload [file name] - Reloads the gui or lua file
reloadinterface - Reloads the entire interface
reloadfx [Arguments: map/mapname/postfx or *.fx filename] - Reloads the shader
reloadtexture [texture file name] - Reloads the specified texture
reloadloc - Reloads the localisation
poll - Polls valid Events
event [event id] [<Target Country Tag>] - Event gerçekleştirir
die(kill) [<Target Country Tag>] - monarch'ı öldürür
add_heir [<Target Country Tag>] - Heir ekler
kill_heir [<Target Country Tag>] - heir'i öldürür
siege [<Province ID>] - eyaletteki kuşatmayı kazanırsınız
annex [<Target Country Tag>] - ülkeyi ilhak etmeye başlarsınız
integrate [<Target Country Tag>] - Begin integrate/integrates the specified tag
vassalize [<Target Country Tag>] - Vassalize the specified tag
discover [<Target Country Tag>] - Discover capital of target tag
winwars - Gives max war score in all wars for the country
spritelevel [<Sprite level>] - Sets a forced sprite level. Specify no argument to reset.
papvotes - Shows all votes for a cardinal in the tooltip of his name
kill_cardinal - Listedeki ilk kardinali öldürür
 bu hileler çok iğrançler ve ben  cash piety manpower mil dip adm kullanıcam

Çevrimdışı Abdulhamid III

  • (lawgiverkhan)
  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 305
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #9 : 14 Ağustos 2013, 21:33:18 »

Çevrimdışı ErkutErdem

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 716
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #10 : 14 Ağustos 2013, 21:34:01 »
Hangi hileleri kullanacağını soran olmadı zaten :P Hile yerine konsol kodları deseydim olur muş

Çevrimdışı Snykdel

  • (Hurshid Pasha)
  • Sekban
  • *
  • Kreygasm
  • İleti: 1299
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #11 : 14 Ağustos 2013, 21:42:27 »
Hangi hileleri kullanacağını soran olmadı zaten :P Hile yerine konsol kodları deseydim olur muş

Europa Universalis IV - Konsol Komutları*
戰哭多新鬼

Çevrimdışı ErkutErdem

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 716
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #12 : 14 Ağustos 2013, 22:25:12 »
Herneyse

Çevrimdışı tembel adam

  • Müsellem
  • *
  • Yeni bir üyeyim.
  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #13 : 14 Ağustos 2013, 22:40:31 »
enflasyon için varmı ? canımı yedi canımı

Çevrimiçi The Courier

  • (Berke Han)
  • Sekban
  • *
  • Yoldaş Yasin
  • İleti: 1507
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #14 : 14 Ağustos 2013, 22:50:07 »
Hah onları ve   nopausetext - Pause yazısını daha güzel ssler için kaldırır.
nextsong - Şarkıyı değiştirir.
date [date in format yyyy.mm.dd] - Tarihi değiştirir
time - Saat kaç?
oos - Make the client go oos
combatsound - How often does the combat view give a random sound? 0-50
morehumans(humans) [num] - Daha çok insan ekler
window(wnd) [Arguments: open/close] [window gui name] - Opens or closes the specified window
reload [file name] - Reloads the gui or lua file
reloadinterface - Reloads the entire interface
reloadfx [Arguments: map/mapname/postfx or *.fx filename] - Reloads the shader
reloadtexture [texture file name] - Reloads the specified texture
reloadloc - Reloads the localisation
poll - Polls valid Events
event [event id] [<Target Country Tag>] - Event gerçekleştirir
die(kill) [<Target Country Tag>] - monarch'ı öldürür
add_heir [<Target Country Tag>] - Heir ekler
kill_heir [<Target Country Tag>] - heir'i öldürür
siege [<Province ID>] - eyaletteki kuşatmayı kazanırsınız
annex [<Target Country Tag>] - ülkeyi ilhak etmeye başlarsınız
integrate [<Target Country Tag>] - Begin integrate/integrates the specified tag
vassalize [<Target Country Tag>] - Vassalize the specified tag
discover [<Target Country Tag>] - Discover capital of target tag
winwars - Gives max war score in all wars for the country
spritelevel [<Sprite level>] - Sets a forced sprite level. Specify no argument to reset.
papvotes - Shows all votes for a cardinal in the tooltip of his name
kill_cardinal - Listedeki ilk kardinali öldürür
 bu hileler çok iğrançler ve ben  cash piety manpower mil dip adm kullanıcam
winwars - Gives max war score in all wars for the country
Gereksizmi?

Çevrimdışı ultrasomega

  • Sekban
  • *
  • Bil ve fetet kingiyim
  • İleti: 1126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #15 : 14 Ağustos 2013, 22:52:59 »
benim için gereksiz yani

Çevrimdışı ErkutErdem

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 716
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #16 : 14 Ağustos 2013, 22:54:32 »
Eu4de pazarlık sistemi çok değişti yalnız emin misin?İte boka - warscore geliyor

Çevrimdışı Gecko

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #17 : 14 Ağustos 2013, 22:57:52 »
mil dip adm yerine direk powerpoints yaz. Üçü de full.  evil*

Çevrimdışı ultrasomega

  • Sekban
  • *
  • Bil ve fetet kingiyim
  • İleti: 1126
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #18 : 14 Ağustos 2013, 22:59:09 »
bu benim işime gelmez ama  teker teker yaparsam hepsiyle kişisel ilgilenicem elimi yormak işime gelir.

Çevrimdışı tembel adam

  • Müsellem
  • *
  • Yeni bir üyeyim.
  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
Ynt: Europa Universalis IV - Hileler
« Yanıtla #19 : 15 Ağustos 2013, 02:50:20 »
winwars hilesini kullandım şuan bana savaş açan herkez otomatik kaybediyor. Bnunu nasıl düzeltebilirim ? toprak filan alamıyom

 

Paradox Development Studio Facebook sayfasıParadox Dev Studio Twitter sayfasıParadox Interactive Google+ sayfasıParadox Interactive Youtube sayfasıParadox Interactive Steam sayfasıParadoxfan RSS beslemeleri

| www.totalwarturkiye.com | www.assassinscreed1092.com | www.diablofanturkiye.com | www.starcraftturkiye.com |