Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!: 28 Eylül 2012 - 04 Ekim 2012

Gönderen Konu: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!  (Okunma sayısı 57516 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Reichstag

  • (batufb94)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3816
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #40 : 29 Eylül 2012, 09:58:00 »
Öyle birşey olursa oynamam bu savaş oyunu kim büyü yapmışta becermiş ?  :P


Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #41 : 29 Eylül 2012, 11:04:07 »

Çevrimdışı Oyunbaz519

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 715
  • Fire and Blood
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #42 : 29 Eylül 2012, 11:18:56 »

Çevrimdışı Miğfer

  • (Krieg)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 610
  • Boksör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #43 : 29 Eylül 2012, 11:23:12 »
Öyle birşey olursa oynamam
+98457682721354

Çevrimdışı HeroSK

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 712
  • Subutai - Destroyer of Nations
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #44 : 29 Eylül 2012, 12:41:51 »
Özünden kopmaması iyi olmuş. Ben ilk o resmi görünce acaba gerçek dünyaya geri mi dönülüyor diye düşündüm. Büyü, sihir olayına da kesinlikle karşı çıkıyorum. (+ 6,02x10^23) Bu oyunun kendine has yapan gerçekçiliği ve benim oynanamdaki en büyük neden.

@Kyra, tarihi 1000'e çekmek mümkün. Öncekinden daha erken döneme geliyor. Bakalım yeni özellikler ne olacak. Co-op Campaign olması çok güzel olur.

Multiplayerda heralde Napolyonun hat savaşlarının yerini de, kalkan duvarların çarpışması alır ki bence çok daha eğlenceli olur. Warband'da bu tür organizasyonları iki tarafın da Nord olduğu bir oyunda denemişlerdi. 222 kişilik bir sunucunun tamamı dolmuştu ama oyuncuların irtibatı sadece oyun içi konuşmayla sağlandığından o kadar zevkli olmamıştı.




g]

Çevrimdışı Oyunbaz519

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 715
  • Fire and Blood
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #45 : 29 Eylül 2012, 12:45:10 »
kalkan duvarların çarpışması

Olay burada biter.Eğer bu olursa oyun müthiş olur !

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1525
  • Flinders Petrie
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #46 : 29 Eylül 2012, 13:31:21 »
Bu oyunla birlikte seride ki oynanış ve fizik motorunu geliştirirler umarım.
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #47 : 29 Eylül 2012, 22:03:19 »
Oynanışın derinleştirilmesi lazım... :smoking:
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Little Jacob

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 2201
  • Khal fini laz vos dothrao, vos khal.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #48 : 29 Eylül 2012, 22:12:32 »
Oyuna hareket gelmeli.Diz,tekme(geliştirilmeli),dirsek,kafa,yere düşen adamın üstüne kılıç sokma falan filan.

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #49 : 29 Eylül 2012, 22:19:27 »
Şu Cod5 deki gibi parçalanma efekleri olsa çok iyi olur... :smoking:
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Reichstag

  • (batufb94)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3816
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #50 : 29 Eylül 2012, 22:24:15 »
Kelleler uçsun kollar bacaklar kopsunda bu motorla olmasın çizgi film gibi olur  :thumbsdown:


Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #51 : 29 Eylül 2012, 22:29:58 »
O duyguyu yaşatsında grafik önemli değil.Bıçakları gözlere sokma ceneden kafatasını ikiye ayırma gibi animasyonlar çok iyi olur.Şehir ve kasabalarında geliştirilmesi lazım.Sea Dogs taki gibi şehri içerden eli geçerme olayları olsa fena olmaz hani... :smoking:
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı TheVikings

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 326
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #52 : 29 Eylül 2012, 22:32:26 »
Erken ortaçağ olursa oynanmaz.

Çevrimdışı Reichstag

  • (batufb94)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3816
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #53 : 29 Eylül 2012, 22:33:29 »
O duyguyu yaşatsında grafik önemli değil.Bıçakları gözlere sokma ceneden kafatasını ikiye ayırma gibi animasyonlar çok iyi olur.Şehir ve kasabalarında geliştirilmesi lazım.Sea Dogs taki gibi şehri içerden eli geçerme olayları olsa fena olmaz hani... :smoking:

Bu motorla olmaz işte.

Erken ortaçağ olursa oynanmaz.


Olmaz olurmu avrupanın karanlık dönemleri güzel olur.


Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #54 : 29 Eylül 2012, 22:36:39 »
Öyle olması için haritada at üstünde bir ucundan bir ucuna dolaşma seçeneği filan yapılsın.Doğudan sefere çıkarız kasabaları yakar kadınları kirletiriz.Şehir sularını zehir filan koyarız.Tam karanlık ortam olur.Geliştirilebilecek o kadar şey var ki önce bunları halletmeye çalışsından sonra grafik yapsınlar sonrada onu optimize etsinler... :smoking:
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Reichstag

  • (batufb94)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3816
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #55 : 29 Eylül 2012, 22:42:11 »
şehir suyu kirletme wfas'da vardı.


Çevrimdışı Miğfer

  • (Krieg)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 610
  • Boksör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #56 : 29 Eylül 2012, 22:44:02 »
Öyle olması için haritada at üstünde bir ucundan bir ucuna dolaşma seçeneği filan yapılsın.Doğudan sefere çıkarız kasabaları yakar kadınları kirletiriz.Şehir sularını zehir filan koyarız.Tam karanlık ortam olur.Geliştirilebilecek o kadar şey var ki önce bunları halletmeye çalışsından sonra grafik yapsınlar sonrada onu optimize etsinler... :smoking:
O duyguyu yaşatsında grafik önemli değil.Bıçakları gözlere sokma ceneden kafatasını ikiye ayırma gibi animasyonlar çok iyi olur.Şehir ve kasabalarında geliştirilmesi lazım.Sea Dogs taki gibi şehri içerden eli geçerme olayları olsa fena olmaz hani... :smoking:
Şu Cod5 deki gibi parçalanma efekleri olsa çok iyi olur... :smoking:

Oyuna hareket gelmeli.Diz,tekme(geliştirilmeli),dirsek,kafa,yere düşen adamın üstüne kılıç sokma falan filan.

Bunlarla beraber, birde teknoloji geliştirmek olsa, dadından yinmez.

Çevrimdışı Reichstag

  • (batufb94)
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3816
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #57 : 29 Eylül 2012, 22:46:41 »
Erken dönem avrupasında neyi geliştirecen  :P


Çevrimdışı Little Jacob

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 2201
  • Khal fini laz vos dothrao, vos khal.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #58 : 29 Eylül 2012, 22:50:38 »
Doğudan sefere çıkarız kasabaları yakar kadınları kirletiriz.
Oyunun +18 olmasını istemiyorum.

Çevrimdışı Miğfer

  • (Krieg)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 610
  • Boksör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Mount & Blade II : Bannerlord Duyuruldu!
« Yanıtla #59 : 29 Eylül 2012, 22:52:20 »
Erken dönem avrupasında neyi geliştirecen  :P

Demir kılıç > Altın kılıç.
Ok ve Yay - Çoklu ok atan bir düzenek (Roma'da vardı sanırsam).
Arbalet > Makineli ok atar (?).
Kule + Mancınık > Kule ile hareket eden mancınık sistemi.
Allah ne verdiyse dalma düzeni > Kendi geliştirdiğimiz saldırı ve savunma düzeni.

vs. vs.