İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Muhafız

Sayfa: [1]
1
EU4 - Modlar / [WIP] Mesoamerican Universalis
« : 03 Ekim 2016, 21:50:22 »
Bu mod Orta Amerika'daki yerlilerden daha fazla zevk almanızı sağlayacak bir moddur. Daha çıkmamış, yapım aşamasındadır.

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

(aç/kapa)

Main Features
> Exhaustively Researched: I have put dozens of hours into research for this mod, and I have never used wikipedia or any sketchy internet sources. Instead, I spent hundreds of dollars on academic history books and journals and have reconstructed Mesoamerica in 1428 with the utmost possible historical accuracy.

> New Political Structures: Take on the challenge of ruling an incredibly decentralized realm as you create a massive vassal empire as Tenochtitlan or any other city state, turning conquered cities into a special type of subject called a tributary, who is not obligated to join your wars and instead pays you tribute in supplies and manpower every year. Make sure that you maintain the perception of strength or you will find your tributaries quickly abandoning you in your time of need. Work to integrate these tributaries over time with a new mechanic called Administrative Influence that essentially functions as local autonomy for vassals.
 Or... take on the challenge of building a centralized empire in the rough terrain of West Mexico as the Purepecha kingdom of Tzintzuntzan, constantly fighting your provinces for control and working to assimilate conquered populations as best as you can.

> Population System: Experience a detailed population system where population changes every year based on local food production, manpower, stability, war, buildings, and many other factors.

> New Events and Decisions: The mod will be packed with flavor events and decisions to give players the best possible experience. Dozens of unique decisions and hundreds of new events will completely replace all events and decisions from the base game.

> More Detailed Internal Management: The mod has a greatly expanded estates system, better religions, detailed vassal loyalty, many more buildings than the base game, all new idea groups, and much more.

 Mesoamerica Universalis is expected to release around late October/Early November after Rights of Man comes out. It may be take longer depending on how much time I need to finish all the flags and icons.
 Speaking of which ... If any talented 2D artists want to help me out, (or anyone else wants to help out), please add me on steam. It would help a lot

Yapımcının Steam profili: http://steamcommunity.com/id/ballisticballisticballistic/

2
Europa Universalis IV / TAŞINDI: Rogue State
« : 14 Eylül 2016, 17:42:30 »
Bu konu Diğer Oyunlar isimli bölüme taşınmıştır.

http://paradoxfan.com/forum/index.php?board=35.0

3
EU4 - Rehberler / EUIV - Government Rehberi
« : 09 Eylül 2016, 18:48:44 »
Sizlere EU4 deki yönetim çeşitlerini tanıtacağım. Yeşil olanlar pozitif, kırmızı olanlar negatif etki yaratır Ayrıca oyundaki bazı terimleri bilerek İngilizce yazdım zira öyle gördüğümüz için daha alışığız.


MONARŞİ ÇEŞİTLERİ


Despotic Monarchy

%10 Unjustified demands
1 Unrest
0/-0.025/-0.05 Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Avrupa dışındaki devletlerin yönetim biçimidir.


Feudal Monarchy

%25 Vassallardan gelen para
%10 Manpower artışı
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state


Avrupa'daki devletlerin yönetim biçimidir


Noble Republic

Heretic'lere Tolerans 1
%10 Moral
+5 state


İtalya'daki şehir devletlerinde görülebilir


Administrative Monarchy

%5 Vergi artışı
%10 Üretim artışı
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

12. Adm tech de açılır.


Absolute Monarchy

%5 Disiplin
1 Unrest
0.05/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

20. adm tech de açılır. En çok tercih edilen yönetim biçimidir


Constitutional Monarchy

5 Yıllık Separtistm
1 Legitmacy
0.05/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

22. adm tech de açılır. Parlamento özelliğini açar.


Enlightened Despotism

%10 Accepted culture threshold
%10 Manpower artışı
0.05/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

29. adm tech de açılır.


Revolutionary Empire

%10 Moral
%25 Manpower artışı
-0.20Aylık otonomi düşüşü
+5 state


31. adm tech de açılır. En iyi monarchy'dir




ÖZEL MONARŞİLER

  Celestial Empire                       

%10 Tech cost   
0.5 Prestij
+5 state

Ming'in yönetim biçimidir. Her şehirde en az %50 otonomi vardır. Faction sistemi vardır ve estate yoktur.


Daimyo

%10 Moral
%10 Piyade dövüş gücü

Japonya'daki Daimyo'ların yönetim biçimidir. Diğer Daimyo'lar ile birlikte müttefik olup savaşabilir.


Elective Monarchy

%25 Vassallardan gelen para
1 Unrest
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Polonya'ya özeldir. Her devlet kendi Heir'ini destekleyerek soylarını aynı yapmaya çalışır ve legitmacy ile monark power kazanır


İkta

%25 Vassallardan gelen para
%5 Vergi artışı
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Müslüman devletlere özeldir. Memlük dahil değildir. 12 Adm tech'de reform ederek Administrative monarchy'e dönüşür


Shogunate

4 Diplomatik ilişki
+5 state

Japonya'ya özeldir. Reform ederek feudal monarchy'e dönüşebilir


English Monarchy

0.5 Legitmacy
1 Unrest
-0.025/-0.05/-0.075  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

İngiltere'ye özeldir. Parlamento özelliğini açar



CUMHURİYETLER


Merchant Republic

1 Tüccar
%33 Kervan gücü
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Ticaretle uğraşan devletlerde vardır. Venedik, Cenova örnek verilebilir.
INF-ECO idealarıyla monarşik yapıda bir devlet 20 şehirin altındaysa tüccar cumhuriyetine dönüşebilir.


Oligarchic Republic

%5 Stability yükseltme maliyeti
%5 Vergi artışı
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

İtalya'daki şehir devletlerinde vardır.


Administrative Republic 

5 Yıllık Separtistm
%10 Üretim artışı
0.025/-0.05/-0.075  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

12. adm tech de açılır.


Republican Dictatorship

Heathens'lara Tolerans 1
%10 Moral
0.025/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

20. adm tech de açılır. Eğer RT 50'den düşükse ülke monarşiye geçer.


Constitutional Republic

%10 Ticaret artışı
%10 Üretim artışı
0.05/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

22. adm tech de açılır. Parlamento sistemini açar.


Bureaucratic Despotism

%20 Stability yükseltme maliyeti
0.05/-0.075/-0.10  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

29. adm tech de açılır. Eventi vardır fakat 6 stability düşer


Revolutionary Republic

Heretic'lere Tolerans 1
%10 Moral
-0.20 Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Ülkede devrim olduğunda ortaya çıkar. Empire derecesine sahip olmanız gerekmektedir.


ÖZEL CUMHURİYETLER


Ambrosian Republic

%10 Vergi artışı
%5 Moral
0/-0.025/-0.05  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Milan'a özeldir. 1447 gelen event ile bu yönetime geçilir fakat diğer devletler size Government War CB'si kazanır.


Dutch Republic

%10 Ticaret artışı
%10 Ağır gemi gücü
0.025/-0.05/-0.075  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Hollanda'ya özeldir. Event ile seçilebilir. Ülkede iki taraf vardır. Orangistler ve Statistler.
Orangistler kazanırsa o başkan ömür boyu hüküm sürerken Statistler kazanırsa 4 yıl sonra yeniden seçim olur.


Free City

%10 Ticaret artışı
%10 Development arttırma maliyeti

HRE içindeki küçük devletler bu statüye sahiptir. İmparator onları her daim korur ve onlar da imparatora para öderler


GÖÇEBELER


Steppe Nomads

+%10/+%20/+%30Manpower artışı   
+%10/+%20/+%30Ordu limiti
  %50 Looting hızı

Göçebe devletlerin yönetim biçimidir. Reform yapmadan bu yönetim biçimi değiştirilemez.
Reinforce yapılırken para ödenmez. State bonusu yoktur



TEOKRASİLER


Papacy

Doğru dine tolerans 1
1 Prestij
-0.05Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Papa Devleti'ne özeldir. Hükümdarlar general olamaz. derecesi Kingdom olmalıdır


Theocracy

Doğru dine tolerans 2
Heretic'lere Tolerans 1
0/-0/-0.025  Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Hükümdarlar general olamaz. Dip-rel ideaları tamamlanarak monarşik yapıda bir devlet teokrasiye geçebilir.


Monastic Order

Doğru dine tolerans 1
%20 Fort bakımı
+5 state

Bulunduğu derece Duchy olmalıdır



YERLİ KONSEYİ


Native Council


%50 Ordu bakımı
1 Diplomatik ilişki

Amerika'daki yerlilerin yönetim biçimidir. State bonusu yoktur. Derecesi Duchy olmalıdır


Siberian Clan Council

%15 Tech cost
%33 Stability yükseltme maliyeti

State bonusu yoktur. Sibirya'daki yerlilerde bulunur. Derecesi Duchy olmalıdır



KOLONİ DEVLETLERİ



Colonial Government

%2 Moral yenilenme hızı
-0.05Aylık otonomi düşüşü
+5 state

Yeni Dünya'daki koloni devletlerinin yönetim şeklidir. Derecesi Duchy olmalıdır



KABİLELER



Democracy

-%10/-%15/-%20 Stability yükseltme maliyeti
1 Unrest
-2/-1/0 Diplomatik ilişki

State bonusu yoktur. RT vardır. Hükümeti reform edince oligarşik cumhuriyete dönüşürler.


Despotism 

-%5/-%10/-%15 Core yapma maliyeti
1 Unrest
-2/-1/0 Diplomatik ilişki

State bonusu yoktur. Hükümeti reform edince despotik monarşiye dönüşürler.


Federation

+%10/+%15/+%20 Manpower artışı
+%10Ordu limiti
-2/-1/0 Diplomatik ilişki

State bonusu yoktur. Hükümeti reform edince feodal monarşiye dönüşürler


Monarchy

%10/%20/%30 Vassallardan gelen para
%10 Stability yükseltme maliyeti
-2/-1/0 Diplomatik ilişki

State bonusu yoktur. Hükümeti reform edince feodal monarşiye dönüşürler


4
EU4 - Rehberler / EUIV - Rehber İstek Konusu
« : 04 Eylül 2016, 23:29:10 »
Buraya istediğiniz rehberlerin yapılmasını bildirebilirsiniz.

5
Europa Universalis IV / Europa Universalis 4 Save Sorunu
« : 12 Ocak 2015, 20:41:12 »
arkadaşlar ben ıron man mod oynarken 4-5 sene sonra oyun kayıt yaparken takılıyor. oyunum orjinal ve hiçbir dlc yok sebebi sizce nedir?

6
Victoria II / Vic2 Çalışmıyor
« : 03 Ekim 2014, 14:05:11 »
steamden vic2 aldım ama oyna dediğimde açılmıyor. sebebi nedir

7
Victoria II / Victoria 2 Ultimate Mod
« : 28 Ağustos 2014, 20:15:06 »
evet hangi yıl hangi ülke öneririsiniz?
oyun amaçsız olunca sıkıcı oluyor  :P

1604-
1714-
1764-
1800-
1836-
1861
1939-
1946-
2000-
2023-


8
Diğer Oyunlar / CS GO
« : 06 Ağustos 2014, 17:57:42 »
Forumda cs go oynayan yok mu hiç?

9
Victoria II / Hata
« : 05 Ağustos 2014, 12:32:44 »
Vic2 ye ultimate mod yükledim ama herhangi bir devlet seçtiğimde oyundan atıyor. nasıl düzelir?

10
Victoria II / Kuzey Alman Konfederasyonu Kurulmuyor
« : 03 Haziran 2014, 16:19:19 »


tüm devletleri etkime almama rağmen kurulmuyor?
sizce nedeni nedir?


11
Elinde sağlam bi yaması olan var mı?

12
Victoria II / En Kolay Oynanabilen Devlet
« : 23 Mart 2014, 18:43:46 »
Sizce en kolay oynanabilen devlet hangisi?
Görüşlerinizi alarak yeni bir campaing'e başlayacağım da.

Sayfa: [1]