İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Wayfear

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 125
1
Bizans , ABD , Fransa , Brezilya olmadığı için 14.00 daki oyun iptal edildi . Akşam oynanacak saatler 20.00 - 22.00 aralığından 22.00 - 24.00 aralığına alınmıştır .

2
Batu'yu bekle batu'da gelir.

Kardeşim bizim nickimiz yok mu neden ifşalıyorsun bizi ?  :D

3
Gelebirim, inşallah.Oruçlu, oruçlu nasıl oynayacaksam. &)

Ülke liderleri oruç tutarken savaşırsa temalı 2 saat olacak .

4
1 olabilir .

6
İnternet sorunum çözüldü Pazar öğlen 14.00 da oynayabiliriz . Ama pekte güvenmiyorum yani . :snooby:

Bu oyun çabuk biterse Ramazan multisi kurup oynarız . :wiseguy:

7
Multi haftaya  cumaya ertelenmiştir.

Sebebi ben dahil 3 oyuncunun gelemeyecek olması.

8
Usa için erteleme yapılmazken Fransa için yapılması taraflı yaklaşım olur.

9
Multi konuda belirtilen günlerde olacak . 2 kez üst üste gelmeyen oyuncudan toprak alınabilir.

10
BURDAN FRANSAYA MEYDAN OKUYORUM :d

(aç/kapa)



11




Bizans savaşarı dışında pek savaş olmadı . İngiltere İspanyaya savaş açmak için hazırlanıyor . Fransada Kuzey Almanyaya saldırmaya hazırlanıyor.

12
Bizans bizans über alles .

13
(aç/kapa)

760 k vs 560 k  :army:

15
Zaten Fransa humi yedi. Onun GP çağırması ona koymaz. Ayrıca 5 yıl içinde Bavyera veyahut Avusturyanın GP olma ihtimali var. Bu gidişle Alman İmparatorluğu 1875 lerde kurulacak. Sizcede çok geç olmuyormu?

Bayvera savaşla kapitüle edilebilir sana kalmış artık .

16



Versay Antlaşması
(Treaty of Versailles)


Devletler : Rusya İmparatorluğu , Prusya Krallığı, Fransa

Maddeler :
Saldırmazlık Paktı 5 yıl sürecek
Fransa Tüm savaş hedeflerini kabul edecek ( Alsas hedefi hariç )
Fransa Kuzey Alman Devletinin kurulmasını engellemiycek ve Hiçbir Alman devletine etkide bulunmayacak
Olası Alsas Loren savaşında Kuzey Almanya ve Fransa birebir savaşacak .
Fransa kolonilerinde Rusyaya tavizler verecek
Belçika Fransa ve Almanlar arasında taksim edilecek

Garantörler : Rusya İmparatorluğu , Prusya Krallığı, Fransa, Japonya, ABD


17
SSler ve kısa anlatım .

(aç/kapa)

18
Güzel oyundu . Yarın 14.00 da bekliyorum herkesi . Ayrıntıları yazıcam sslerle birlikte.

19
Avusturya ile almayı düşünüyor .  evil*

20
Victoria II - Multiplayer / Ynt: [2017-Mayıs] Rus Çarlığı
« : 20 Mayıs 2017, 17:13:26 »


Rus - Hollanda Harbi (1837)
Russo Dutch War


Savaşın sebepleri : Rusya'nın Endonezya da Üs Arayışı

Savaşın gelişmesi : Rus Ordusunun Amsterdama çıkarma yapmasıyla başlayan savaş Hollanda-Belçika harbi dolayısıyla pek uzun sürmedi . Birkaç Muharebe ile Kuzey Hollandayı ele geçiren Rusyanın Barış teklifiyle savaş son buldu.

Kayıplar : Hollanda-Lüksemburg 10 Tugay , Rusya 3 tugay.

Sonuç : Kesin Rus zaferi , Java bölgesinin Rusyaya katılması.



Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 125