Gönderen Konu: Rise of Prussia  (Okunma sayısı 12390 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Rise of Prussia
« : 17 Aralık 2009, 20:11:30 »
[SIZE=8]Rise of Prussia[/SIZE]


The game enjoys ALL the features and improvement of previous AGEOD games, plus a wealth of new features.

(For those unfamiliar with games based on the AGE engine, we'll provide some basic information soon)

New Rules:
  • New Command System (based on the American Civil War/Napoleon’s Campaigns hierarchy system, but simplified), allowing for historical army command, organization and structure.
  • Brand new system of Construction of Units, allowing players to choose and purchase their forces as they wish (or can) during the annual and grand campaigns.
  • New system of historical events, allowing multiple choices events and answers, hereby enhancing flexibility and re-playability.
New functionality:
  • Added a whole set of statistical information, to improve players' feedback and interaction with the game.
  • Improved AI
Data:
  • Map: all of Germany and vicinity covered, with over 1000 different regions, giving a lot of room for maneuvers.
  • Over four hundred new leaders (with individual portraits) and 300 units.
  • Period look and music.
7 Scenarios
  • - 1 short Battle Scenario 1756 to learn the game.
  • - 5 Annual Campaigns Scenarios, for each year between 1756 and
  •  1763
  • - 1 Grand Campaign Scenarios 1756-1763
New Events (according to scenarios) and wide set of options for you to customize your strategy.
Widely extended manual and player’s aides.

And last but not least:, rest assured that this game, like the previous ones, comes with AGEOD’s recognized dedication to historicity, realism, and great strategy games!




Oyundan Resimler

Ruslar Doğu Prusya'da


İsviçreli Paralı Askerler


Event'lar


İnşa Modu


« Son Düzenleme: 16 Şubat 2010, 19:47:47 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Hoihastası

  • Minister
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1074
  • cennaro'ya selam olsun. :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #1 : 17 Aralık 2009, 20:12:33 »
pek ilgimi çekmedi
« Son Düzenleme: 17 Aralık 2009, 20:12:46 Gönderen: HOIHASTASI »
"Ey Türk evladı! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil Türk kanında mevcuttur."

Çevrimdışı Annibal

  • Crazy Horse Archer
  • Paşa
  • *
  • İleti: 5829
  • Baba kaçar.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #2 : 17 Aralık 2009, 20:13:10 »
yeni oyun herhalde
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"

Çevrimdışı spyboy

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1545
  • In Soviet Russia, pants jizz in you!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #3 : 17 Aralık 2009, 20:15:47 »
Garip...
1.(ma)ru de (da)me na (o)ssan: good-for-nothing old man                       6.(ma)ttaku (da)ijobu ja nai (o)kyaku: customer who's really not all right
2.(ma)jide (da)ssai (o)yaji: the really uncool old man                              7.(ma)tomo ni (da)karetakunai (o)toko: men no one wants to date
3.(ma)ssa ni (da)rusou na (o)yaji: really uncool-looking old                      8.(ma)ji de (da)kaetai (o)toko: man one seriously wants to date
4.(ma)ttaku (da)rakushite (o)ssan: really depraved old man                     9.(ma)ttaku (da)masenai (o)toboke: fool who unconvincingly feigns ignorance
5.(ma)zui (da)shi to (o)age: horrid bean curd                                        10.(ma)ssugu ikite no (da)inashi na jinsei na (o)jisan: old man who lives as he wants, but accomplishes nothing

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #4 : 17 Aralık 2009, 20:16:16 »
Evet yeni, habire oyun çıkartıyorlar ;D
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Rebels: Total War

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 217
  • HEIL!
    • Profili Görüntüle
    • Seherbazlar burda,sen nerdesin?
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #5 : 28 Ocak 2010, 10:54:25 »
Bak bunuda bişeye benzetemedim yav...

Çevrimdışı Snow

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 831
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #6 : 28 Ocak 2010, 13:03:06 »
Paradox'a birşeyler oldu, dakkada 1 oyun çıkartıyorlar.

Çevrimdışı Kratoss

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #7 : 28 Ocak 2010, 13:08:44 »
Event sistemi hoşuma gitti ama diğer özellikler pek ilgimi çekmedi

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #8 : 28 Ocak 2010, 13:10:36 »
dikiş tutturmak istiyor paradox tuturamazsa daha bir sürü paradox oyunu göreceğiz paradox bir de fps yapsa ne olurdu  ;D
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Kratoss

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #9 : 28 Ocak 2010, 13:12:23 »
Aslında hearts of iron serisi knight of honor gibi olsa daha popüler olurdu gibime eliyor

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #10 : 28 Ocak 2010, 13:16:27 »
knight of honor 2 çıksa diğer paradox oyunları unutulur gider bence paradox bu oyunla uğraşsın
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

esad94

  • Ziyaretçi
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #11 : 28 Ocak 2010, 16:12:15 »
Manyak bir oyuna benzior indirdim simdi yuklicem :P:P

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia - Army Outliner
« Yanıtla #12 : 11 Şubat 2010, 22:00:02 »
Kaynak: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?p=10767436#post10767436

In our previous games (and if you never played American Civil War, Wars in America or Napoleon’s Campaigns, I warmly recommend you try them, or at least the demo, ROP will be even easier to jump into ), one of the remark we had from players was that it was a tad difficult to identify rapidly how the forces of your nation were organized.
You had to take some time browsing the map, open the ledger and check your force listing… This is part of the pleasure of games revolving around managing the military of a nation, but still, it could benefits from some improvements we believed.

So… we shamelessly ripped the Paradox outliner idea! Hu-oh, no, not that… I mean we ourselves came up with a great idea… to show the army generals on the side of the screen, so you could find very easily who they are and where they are. Added bonus, you have two displays possibilities. In the expanded format (when you see the portrait of the man), you have little diamonds, one for each corps. These diamonds allow you to jump to each corps the army commander has. If you don’t want to see the faces of your leaders at all time (some aren’t much pretty after all), then just click on the little stars, and the general will be displayed as a small and non intrusive bar (which can still be clicked).

Feedback so far is excellent on this feature; you really get into a new scenario much faster with it. Just click on each army commander, and you start to gain understanding of your situation in a mere minute. Then spend a few more detailing what are the corps under their command, and you should have a pretty accurate picture of what’s going on.
But Rise of Prussia interface improvements don’t stop at that, there is another biggy to discuss, not this time though, but very soon!

« Son Düzenleme: 11 Şubat 2010, 22:00:24 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Hoihastası

  • Minister
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1074
  • cennaro'ya selam olsun. :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #13 : 11 Şubat 2010, 22:25:00 »
oyunu hafiften cossack II'ye benzettim.
"Ey Türk evladı! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil Türk kanında mevcuttur."

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia - Recruiting units
« Yanıtla #14 : 16 Şubat 2010, 19:45:57 »
Kaynak: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?p=10785848#post10785848

In Rise of Prussia, it is entirely possible to draft and recruit quite a hefty number of new units. This makes the game akin in this respect to AGEOD’s biggest success yet, American Civil War, which enable you to manage the Union or the Confederate nation during 4 years. But here, there is a twist: you don’t recruit units in the same way as in our previous title: the system is in fact very different.

In American Civil War, you would order units at the American State level (the Governor’s being very independent in nature from the central government), and units arrived in the cities and villages of the said State, without you knowing where exactly beforehand.

Here in Rise of Prussia, things are much more organized. You first activate the Construction Mode, which allow you to see what are the units available to your nations (remember, each side is a coalition, for example Austria fought alongside with France, Russia, Saxony – which changed side --, Sweden, etc.). Then, with the help of filters, you choose the exact type of unit you want: Austrian Line Infantry, Russian Grenadiers, French Cuirassiers? Finally, you drop the unit in a valid region. Valid regions are shown in green on the map, and the eligibility take into account quite a number of factors. First, to whom belongs the region. You simply can’t recruit Russians in Austrian land (or Cossacks in Moscow).

Then, the population of the region enforces a limit, as a given region can’t draft an unlimited number of troops per year. Spice that with special conditions (some units can only be recruited in some parts of a country, some units like guns can only be built in big cities, partisans need woods/mountainous regions, etc.) and you get something pretty realistic.
Overall, the system is simple while being vastly different from what we did in ACW.

But some core features remain, which are in the center of our design philosophy, let me share them with you, if you discover AGEOD with Rise of Prussia:

-Each unit type has a ‘force pool’, i.e. a maximum number of units which can be drafted of this type. You simply can’t flood the map with Russian Grenadiers. You’ll have to buy units (with some freedom though) in realistic ratio: Line regiments will always be more numerous than Grenadiers ones e.g.

-Units when drafted appear immediately on map, but totally unfit for battle, to the point that if the enemy manage to attack a recruiting center, the poor conscripts would be slaughtered. This is a feature which is dear to our hearts: Units just don’t appears magically when ready, they appears as cadres then get filled with conscripts troops over the course of time.

Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Kül Tigin

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 980
  • Pyrrhic Victory
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #15 : 16 Şubat 2010, 20:06:01 »
ilginç. çıksın denemek lazım.

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia - Scenarios
« Yanıtla #16 : 18 Şubat 2010, 21:42:52 »
Like all our previous games, Rise of Prussia comes with a large choice of different scenarios and campaigns. Our design team chose to work the game in the spirit of the field commanders in that age, i.e. think about campaigns in terms of annual operations. Objectives then were selected and actions taken in view of what they felt feasible during the fair season (late spring, summer and fall), with those targets meant to be reached before Winter Quarters were entered. The Bad season (December to April) was concentrated on rebuilding and recruiting forces and caring about the other affairs of the State. This is also represented in our game by the way new replacements and units are brought in.


Of course we allow players to fight the whole war; from any one of the starting campaigns, as reaching 31st December does not mean it is over. You can proceed and play the following year, and all the years after, till the end of the war by 1763.  We chose to end the conflict on the historical date as, in the Age of Reason; concepts such as ‘Unconditional surrender’ or ‘War till the last man’ were alien to most rulers. In addition, the modern era economies were unable to sustain long protracted wars and no monarch would risk his realm future (or would even be allowed to do so) likewise. An honorable peace, even of defeat, was perfectly acceptable.  Nevertheless, the Seven Years War, because of its scope and the nations and lands involved, can be considered as the first ‘World War’ in history.

As a player, you shall be able to follow your progression towards victory by checking the ledger, during the game. It will display how well (or bad) you are faring versus your foes, and tell you how many of the objectives and strategic cities are still needed to win.

But before jumping into the annual campaigns, have a look also at the three tutorials: they explain how to play the game, if you do not know already our AGE engine. Just follow the instructions. And when you feel ready, try the ‘Battle Scenario’ entitled Saxony 1756. It’s a very short campaign with simple clear cut objectives, enough for you to learn how to handle Rise of Prussia (and for a ‘real’ challenge once you tried Prussia, play the Saxons and try to save them from annihilation)


Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Kül Tigin

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 980
  • Pyrrhic Victory
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #17 : 18 Şubat 2010, 21:47:35 »
resmlerden anladığım kadarıyla ilginç ve gerçekçi bir oynanış sistemi var

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #18 : 18 Şubat 2010, 21:50:02 »
Zaman aralığı dar, harita küçük bir yerden ibaret. Bu durumda aşırı detaylı bir oyun olduğu anlaşılıyor.

2. resimde Osmanlı Prusya ittifakında görünüyor &)
« Son Düzenleme: 18 Şubat 2010, 21:50:47 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı KHAN

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1262
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #19 : 18 Şubat 2010, 21:50:52 »
Bu da simülasyondur ;D
« Son Düzenleme: 18 Şubat 2010, 21:51:03 Gönderen: KHAN »

Çevrimdışı spyboy

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1545
  • In Soviet Russia, pants jizz in you!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #20 : 19 Şubat 2010, 00:05:50 »
Çıkınca oynamak isterim :)
1.(ma)ru de (da)me na (o)ssan: good-for-nothing old man                       6.(ma)ttaku (da)ijobu ja nai (o)kyaku: customer who's really not all right
2.(ma)jide (da)ssai (o)yaji: the really uncool old man                              7.(ma)tomo ni (da)karetakunai (o)toko: men no one wants to date
3.(ma)ssa ni (da)rusou na (o)yaji: really uncool-looking old                      8.(ma)ji de (da)kaetai (o)toko: man one seriously wants to date
4.(ma)ttaku (da)rakushite (o)ssan: really depraved old man                     9.(ma)ttaku (da)masenai (o)toboke: fool who unconvincingly feigns ignorance
5.(ma)zui (da)shi to (o)age: horrid bean curd                                        10.(ma)ssugu ikite no (da)inashi na jinsei na (o)jisan: old man who lives as he wants, but accomplishes nothing

Çevrimiçi Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7032
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #21 : 21 Şubat 2010, 11:39:16 »
I want it  :o :o karmaşık ama favori ülkemi yapmışlar oyunda daha ne istiyim ki  :P :P :P :P

Çevrimdışı Hoihastası

  • Minister
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1074
  • cennaro'ya selam olsun. :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #22 : 21 Şubat 2010, 13:21:56 »
bu paradox'ta hafif alman hayranlığı var. :P
"Ey Türk evladı! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil Türk kanında mevcuttur."

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #23 : 21 Şubat 2010, 21:34:57 »
bence almanyayı bu kadar ezdikleri için şimdi yüceltiyorlar  ;D
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Kratoss

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #24 : 10 Mart 2010, 20:25:13 »
Oyun çıktı ilgilenenlere duyurulur

Çevrimdışı KHAN

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1262
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #25 : 17 Mart 2010, 16:22:06 »
Oyunu indirip inceledim;

Sistem gereksinimi açısından pek sıkıntı çekileceğini sanmıyorum çünkü çok sade grafiklere sahip

Harita güzel coğrafi şartlara dayalı bir harita oluşturulmuş

Müzikleride baya iyi ünlü bestekarların orkestra ile icra edilmiş müziklerini dinliyoruz,Victoria'daki gibi

Oyun "Turn Based"yani tıpkı Total War oyunlarındaki gibi

Arayüz ve oynanış açısından çok kolay olduğunu söyleyemeyeceğim,Lakin Paradox oyunlarını oynayanlar buna alışkındır, zamanla çözülebilecek bir oyun

Oyunda Prusya ve Avusturyayı seçebiliyoruz

Çevrimdışı Kratoss

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 864
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #26 : 19 Mart 2010, 22:33:07 »
Forumlarda rusyayıda seçebiliyoruz diyorlardı doğru mu

Çevrimdışı Ertürkhan

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2557
  • Yesil
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #27 : 23 Mayıs 2010, 00:49:18 »
güzel oyuna benziyor.
Taht Oyunları Hanedanları;

Stark Hanedanı: Kış geliyor.                                       Lannister Hanedanı : Beni kükrerken duy.
Kamuoyu Hanedanı: Medya kadar temiz.               Tyrell Hanedanı: Güçlenerek büyür.
Baratheon Hanedanı: Gazap bizimdir.                          Arryn Hanedanı: Onur kadar yüksek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir ilim talebesi ilim tahsil etmekteyken ölüm ve ecel gelse, vefât etse şehiddir.

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #28 : 23 Mayıs 2010, 00:50:11 »
tam avrupa haritası olsa daha güzel olurdu...
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Ertürkhan

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2557
  • Yesil
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #29 : 23 Mayıs 2010, 00:52:47 »
içerik olarak bu açığını kapatıyor diye düşünüyorum?
Taht Oyunları Hanedanları;

Stark Hanedanı: Kış geliyor.                                       Lannister Hanedanı : Beni kükrerken duy.
Kamuoyu Hanedanı: Medya kadar temiz.               Tyrell Hanedanı: Güçlenerek büyür.
Baratheon Hanedanı: Gazap bizimdir.                          Arryn Hanedanı: Onur kadar yüksek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir ilim talebesi ilim tahsil etmekteyken ölüm ve ecel gelse, vefât etse şehiddir.

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #30 : 23 Mayıs 2010, 00:58:03 »
olabilir yinede tüm avrupa olsa daha iyi olurdu...
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Ertürkhan

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2557
  • Yesil
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #31 : 23 Mayıs 2010, 01:00:10 »
Küçük harita küçük hedefler.ve kısa oyun.  ??? Bu sorunda var .
Taht Oyunları Hanedanları;

Stark Hanedanı: Kış geliyor.                                       Lannister Hanedanı : Beni kükrerken duy.
Kamuoyu Hanedanı: Medya kadar temiz.               Tyrell Hanedanı: Güçlenerek büyür.
Baratheon Hanedanı: Gazap bizimdir.                          Arryn Hanedanı: Onur kadar yüksek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir ilim talebesi ilim tahsil etmekteyken ölüm ve ecel gelse, vefât etse şehiddir.

Çevrimdışı Kodazot

  • Usta Yazar
  • Paşa
  • *
  • İleti: 9486
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #32 : 23 Mayıs 2010, 01:00:34 »
bende bunu kastetmiştim...
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge

Çevrimdışı Ertürkhan

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2557
  • Yesil
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #33 : 23 Mayıs 2010, 01:01:04 »
modla düzeltilir.  tbrk*
Taht Oyunları Hanedanları;

Stark Hanedanı: Kış geliyor.                                       Lannister Hanedanı : Beni kükrerken duy.
Kamuoyu Hanedanı: Medya kadar temiz.               Tyrell Hanedanı: Güçlenerek büyür.
Baratheon Hanedanı: Gazap bizimdir.                          Arryn Hanedanı: Onur kadar yüksek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir ilim talebesi ilim tahsil etmekteyken ölüm ve ecel gelse, vefât etse şehiddir.

Çevrimdışı fatih pasha

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #34 : 10 Haziran 2010, 16:03:35 »
Öncelikle, bu oyun Paradox oyunu değil. Sadece Paradox tarafından yayınlanıyor. Oyunun yapımcısı AGEOD'dur. Oyun motoru ve diğer herşey AGEOD'a aittir. Grand Strategy müptelaları yakından tanır kendilerini.

AGEOD'un oyunlarına yabancı değilseniz, fazla kasmayan bir oyun. Ama diğer oyunlarıyla kıyaslayınca bir American Civil War veya bir Campaigns of Napoleon veya World War One kadar büyük ölçekli değil. Sebebi de 7 Yıl Savaşları'nı simule etmesi.

Yine de bu oyuna geçmeden önce en azından AGEOD'un daha ilgi çekici temalara sahip eski oyunlarından birini oynayın derim.

http://www.ageod.com/
"Dostlarım! İlerlersem beni takip edin! Geriye dönersem beni öldürün! Ölürsem intikamımı alın!" - Henri de la Rochejaquelein
Norðhymbriscra Ealdgesege
U-38'in Harp Ceridesi

Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #35 : 12 Haziran 2010, 22:25:11 »
Gerçekten mükemmel bir oyun ve bu firma bu tür oyunları uzun zamandır yapıyor, ve aynı europa universalis serisi gibi çok ince ve çok güzel oyun mantığı var çok gerçekçi,tavsiyem mutlaka oynayın çok zevkli ve sağlam bir oyun,firma oyunu devamlı geliştiriyor, yapay zeka çok iyi harita süper tam multiplay için. Bence bu güne kadar çıkmış bu mantıktaki oyunların(wargame) en iyisi(civilization ayrı tabi) ama civilization serisinde ikmal generaller gibi eksik noktalarını tamamlıyor,

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #36 : 04 Ağustos 2010, 08:33:07 »
Herhangi bir resim upload sitesine yüklendikten sonra elde edilen resim linkini;

Kod: [Seç]
[img]Resim linki buraya[/img]
arasına ekleyerek yapabilirsiniz.

Ayrıca tavsiye edilen upload sitelerine buradan ulaşabilirsiniz: http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=1528.0
« Son Düzenleme: 04 Ağustos 2010, 08:34:07 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Spartan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1952
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #37 : 05 Ağustos 2010, 00:32:00 »
Oyunu bugün indirdim şöyle bir baktım karışık geldi doğal olarak da bir de politik haria yok mu yahu sınırlarımı çözemedim :D
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/

Çevrimdışı Spartan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1952
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #38 : 06 Ağustos 2010, 04:14:12 »
Biri şu oyuna rehber hazırlarsa çok makbule geçecek, ilk defa bir oyunda kendimi bu kadar aciz hissettim :D Teşekkürler Barış sorarım. Beta yamasını indirmeyecektim ama öyle diyorsan indiriyim.
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/

Çevrimiçi Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7032
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #39 : 06 Ağustos 2010, 07:20:39 »
Selamlar,

Politik harita yok  paradox oyunlarında olduğu gibi.


Hangi popüşer Paradox oyununda politik harita yokta hepsinde yok diyorsun ?

Çevrimdışı Probang

  • Paşa
  • *
  • İleti: 8924
  • Red Ale
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #40 : 06 Ağustos 2010, 14:29:10 »
Hmm oyun güzele benziyor.
Steam

Ağlamayı bile sevmişiz seninle

Çevrimdışı fatih pasha

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #41 : 06 Ağustos 2010, 14:29:24 »
Orijinal oyuna yükleyebilirsiniz de, AGEOD'un oyunlarının korsanına yama yüklenemiyor. Çok popüler oyunlar olmadığından da korsan ekipleri bu oyunların yamalarına crack yapmıyorlar. Yani internetten indiren arkadaşların güncel yamalarla oynaması biraz zor.

WW1'ın Gold versiyonu çıktı gerçi. Yamaya gerek kalmadı ama diğer oyunlarına hala yama çıkarıyorlar.
"Dostlarım! İlerlersem beni takip edin! Geriye dönersem beni öldürün! Ölürsem intikamımı alın!" - Henri de la Rochejaquelein
Norðhymbriscra Ealdgesege
U-38'in Harp Ceridesi

Çevrimdışı PANZER GENERAL

  • Paşa
  • *
  • İleti: 6971
  • MR.KEY
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #42 : 06 Ağustos 2010, 14:43:31 »
WW1 hangisiydi?

Çevrimdışı PANZER GENERAL

  • Paşa
  • *
  • İleti: 6971
  • MR.KEY
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #43 : 06 Ağustos 2010, 15:12:26 »
Oo link atsana.

Çevrimdışı PANZER GENERAL

  • Paşa
  • *
  • İleti: 6971
  • MR.KEY
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #44 : 06 Ağustos 2010, 15:42:08 »
Tamam inceliyorum şimdi sağol. tbrk*

Çevrimdışı Ahilex

  • Kısıtlı Üye
  • *
  • İleti: 1707
  • Brawlers, Bawlers & Bastards
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #45 : 24 Kasım 2010, 11:47:04 »
Oyun biraz karışık ama güzel bir oyun. Fazla oynayamadım, o yüzden bir bilgi veremem. Victoria oynayanlar bunda biraz zaman geçirebilirler
don't be another brick in the wall

Çevrimdışı tr43

  • Azab
  • *
  • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #46 : 26 Nisan 2011, 01:35:43 »
ya oyunun müzikleri süper hayden bach telemann var askeri marşlar var zamanın marşları oyun çok zor gibi görünüyo
« Son Düzenleme: 26 Nisan 2011, 01:37:44 Gönderen: tr43 »
...

Çevrimiçi Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7032
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #47 : 26 Nisan 2011, 15:17:03 »
Türkçeye dikkat eder misin ?

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #48 : 12 Aralık 2011, 20:40:51 »
Arkadaşlar Rise of Prussia'yı oynamayı uzun uğraşlar sonunda öğrendim. Nerdeyse tamamen savaşlar üzerine kurulu bir oyun. Yaklaşık 15 saat süren oyunumda Prusya ile Avusturya ve müttefiklerini dize getirdim  :army: Birde Revolution Under Siege diye bir oyun daha var. Bunun Rise of Prussia dan artıları eksileri neler. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Ona göre indirip denemek istiyorum... :beatnik2: 





Çevrimdışı Spartan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1952
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #49 : 12 Aralık 2011, 21:42:52 »
"Active leader" kavramının tam olarak ne olduğunu biliyor musun?
« Son Düzenleme: 12 Aralık 2011, 21:45:27 Gönderen: Spartan »
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #50 : 12 Aralık 2011, 22:09:19 »
"Active leader" kavramının tam olarak ne olduğunu biliyor musun?

Hayır tam olarak bilmiyorum. Oyunda Kullanalılabilen üst rütbeli subaylar filan mı?

Çevrimdışı Spartan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1952
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #51 : 12 Aralık 2011, 22:58:52 »
Manual'de yazan bu ama tam olarak mantığını kavrayamadım:

Alıntı
7.1 Activation
At the beginning of each turn, every Leader undergoes an ‘Activation Check’. (These checks are made even if the
Leader is currently not commanding any units.) Activation checks are made using a Leader’s Strategic Rating. The
higher a Leader’s Strategic Rating, the greater chance the Leader will pass the Activation Check. Leaders who pass
their Activation Check are considered ‘Active’ for the upcoming game turn. Likewise, Leaders that fail their check
are considered ‘Inactive’. Forces without Leaders are always considered Active but suffer movement and combat
penalties accordingly.
7.1.1 Activation Check Modifiers The Activation check is modified by the following conditions:
 +1 Strategic Rating: A Leader who was active during the previous game turn increases his Strategic
Rating by one (1) for purposes of the Activation check.
 Variable: A Leader of a Corps that is located within the Command Radius of its Army HQ has his
Strategic Rating modified by the Army Commander’s Strategic Rating. Note that a poor Army Commander
can actually reduce the Strategic Ratings of his subordinate Corps Commanders.
7.1.2 Active Leaders Leaders who are considered Active are indicated on the game map by having a white-colored
envelope next to their TDM. Forces commanded by Active Leaders may move and engage in combat normally
during the up-coming game turn.
7.1.3 Inactive Leaders Leaders who are considered Inactive are indicated on the game map by having a browncolored
envelope next to their TDM. Units and Forces commanded by Inactive Leaders may still move and engage
in combat during the up-coming game turn, but they do so with penalties applied.
7.1.4 Restrictions Placed on Inactive Leaders Inactive Leaders may only assume a Defensive or Passive Posture
(not applicable for Naval Leaders). In addition, the following restrictions are placed on Inactive Leaders:
 Inactive units or Forces suffer a 35% reduction in their movement ability (i.e. speed),
 Inactive units or Forces suffer up to a 35% reduction in their combat efficiency if they engage in combat
in hostile territory.

Sen bilmeyip de kazandığına göre o kadar da önemli bir şey değil herhalde. Şu oyunu çözersem multi oynayalım istersen, ama Prusya benim :P
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #52 : 12 Aralık 2011, 23:05:44 »
Olur, öğrenmek için AI zorluk seviyesini düşürmüştüm. Çokta zor olmadı yenmek. Orduları düzenli kurmak çok önemli ancak en önemli şey ikmale dikkat etmek ve kış şartlarından ordunu korumak. AI çoğu zaman ordularını karda kışta hareket ettirip heba ediyor. Bende zayıflayan orduları yeniyorum. Birde en çok zorlandığım bazı büyük şehir kuşatmaları aylarca hatta 5-6 ay sürüyor. Tabi savaşın en hararetli anında, en güçlü ordunun kuşatma için bu kadar uzun süre bekletmek akıllıca değil. Neyse öğreneceğim çok şey var daha....


« Son Düzenleme: 12 Aralık 2011, 23:06:33 Gönderen: lemelem »

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #53 : 12 Aralık 2011, 23:31:23 »


Buda benim oyunum. 126. turn. Stockholm hariç her yeri aldım...
« Son Düzenleme: 13 Aralık 2011, 16:37:23 Gönderen: lemelem »

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #54 : 18 Aralık 2011, 15:53:35 »
Oyun güzele benziyor.Taktik-Strateji galiba.Savaşlar üzerine kurulu diyorsun.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #55 : 18 Aralık 2011, 16:01:49 »
Evet ilk hikayemi bir kaç saat içerisinde yazıcam. Orda daha ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsin.




Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #56 : 18 Aralık 2011, 16:03:24 »
Birde hikaye konundaki soruma cevap verseydin...
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Annibal

  • Crazy Horse Archer
  • Paşa
  • *
  • İleti: 5829
  • Baba kaçar.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #57 : 10 Temmuz 2012, 13:08:33 »


Sonunda Viyana'yı alarak oyunu bitirdim. Tek kelimeyle şahane bir strateji oyunu. Satranç gibi adeta. AGEOD fanlarının Paradox'u neden küçümsediğini şimdi daha iyi anladım. Yapay zekası da takdire şayan ayrıca.
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"

Çevrimdışı Heinz Guderian

  • Achtung,Panzer! | CKII
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 1244
  • Crusader Kings 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #58 : 10 Temmuz 2012, 13:18:15 »
Oyun Barış'ın hikaye yazığı oyuna çok benziyor.

Çevrimdışı Spartan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1952
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #59 : 10 Temmuz 2012, 13:19:13 »
@Annibal
Tebrikler, beğenmene sevindim. Tarih nedir?
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/

Çevrimdışı Annibal

  • Crazy Horse Archer
  • Paşa
  • *
  • İleti: 5829
  • Baba kaçar.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #60 : 10 Temmuz 2012, 13:20:52 »
1759, Ocak.
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"

Çevrimdışı JadeStone

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #61 : 16 Kasım 2012, 17:11:58 »
Öncelikle, bu oyun Paradox oyunu değil. Sadece Paradox tarafından yayınlanıyor. Oyunun yapımcısı AGEOD'dur. Oyun motoru ve diğer herşey AGEOD'a aittir. Grand Strategy müptelaları yakından tanır kendilerini.

AGEOD'un oyunlarına yabancı değilseniz, fazla kasmayan bir oyun. Ama diğer oyunlarıyla kıyaslayınca bir American Civil War veya bir Campaigns of Napoleon veya World War One kadar büyük ölçekli değil. Sebebi de 7 Yıl Savaşları'nı simule etmesi.

Yine de bu oyuna geçmeden önce en azından AGEOD'un daha ilgi çekici temalara sahip eski oyunlarından birini oynayın derim.

http://www.ageod.com/

selam, buradaki mesajınla ilgili bir soru sormak istiyorum; bu AGEOD'un oyunlarından ilk olarak önereceğin hangisi acaba? en güzeli sence hangisi?

Çevrimdışı lemelem

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1009
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #62 : 17 Kasım 2012, 07:26:35 »
Rise of Prussia dan başlayabilirsin. Öğrenmek açısından iyi olur. Ben bu aralar  ben Alea Jacta Est oynuyorum. Baya zevkli.    
Revolution Under Siege'de çok zevkliydi. Bu oyunlarda sadece savaş yapılabiliyor ve asker üretilebiliyor. Ayrıca bu oyunlar dar bir tarih aralığında ve dar bir haritada oynanıyor. AGEOD'un en kral oyunu ''Pride Of Nations'' dır. Tüm dünya haritası var. Hem asker basabiliyorsun hem bina yapabiliyorsun. Derin bir ticaret, diplomasi, ekonomi var. Ancak bu oyunda benim bilgisayarımda (İ5-4g ram) turn süresi 4-5dk'yı buluyor.

Çevrimdışı JadeStone

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #63 : 18 Kasım 2012, 00:13:19 »
Bahsettiğin oyuna baktım forumun ilgili bölümünde fakat benim bilgisayarımda oynanabilecek bir oyun değil. Bilgisayarım çok iyi olmadığı için, fatih pasha'nın özellikle "Yine de bu oyuna geçmeden önce en azından AGEOD'un daha ilgi çekici temalara sahip eski oyunlarından birini oynayın derim." cümlesi dikkatimi çekti. Daha eski oyunlar daha az kasacağı için bana daha uygun.  ;D

Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #64 : 18 Kasım 2012, 04:55:42 »
Rise of Prussia başlangıç seviyesi için iyi bir seçim. Paradox oyunları türü stratejilerden savaş oyunu tarzı operasyonel strateji oyunları sevmek/geçiş yapmak açısından da ideal basamak. İkinci dünya savaşı türü birlik  yoğunluğu tersine nispeten ordu hiyerarşileri daha ilkel fakat büyük haritalarda 18 yy muharebe kurallarını   ve ikmal sorunlarını(Malum 18 yy Avrupasında tren yolları yok,ikmal katırlarla taşınıyor)  öğrenmek açısından herhangi bir tarih kitabından alınan bilgiden daha eğlendirici.

Genel olarak AGeod'un en detaylı ve en çok satan oyunu  Amerikan iç savaşını anlatan oyunu. Oyundaki askeri hiyerarşi ve arazi detayı başka oyunlarında yok. Pride of nations 'daki genel haritaların aksine konu aldığı bölgenin en ince detayına kadar nehir,ırmak ve arazi şekilleri çizilmiş. Ayrıca askeri hiyerarşi tabur ve alaydan başlıyor. 
Ayrı bir bilgi olarak AGeod'un eski oyunlarına gerek Pride of nations veyahut Alea Jacta Est'teki gelişmeler yama olarak ekleniyor. Yani tam olarak eski/yeni oyun kavramı yok. Oyun motoru her daim eski oyunlarda da güncel.Misal, Amerikan iç savaşını anlatan oyunları 6 senedir yama görüyor.  Bu oyunları seçerken eskiliğinden/yeniliğinden ziyade anlattığı dönem ilgi çekiyorsa alınmalı. Fatih Pasha'nın dediği gibi Pride of nations harici diğer oyunları daha eğlenceli ve dinamik.


Genel olarak çok sorulduğu için söyleyelim. Bu tür oyunları internette bulmak mümkün değil. Oynayan kitle malum Call of Duty kitlesinden farklı. Arada oyunları 10 tl'ye kadar düşüyor.  Hearts of İron 3'teki savaş yönetimini  yapay zekaya bırakmayı sevmeyen ve her detayla kendi uğraşmak isteyen oyunculara bu oyunları tavsiye ederim. En büyük artısı tur bazlı olması ve türüne göre birlik sayısının sıkmadan rahatça kontrol edilebilecek seviyede olması.

Pride of nations hariç  Ageod oyunlarının rahat çalışması lazım. Yüksek sistem gereksinimleri yok.

« Son Düzenleme: 18 Kasım 2012, 05:18:49 Gönderen: Baris »

Çevrimdışı JadeStone

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 95
    • Profili Görüntüle
Ynt: Rise of Prussia
« Yanıtla #65 : 20 Kasım 2012, 15:38:34 »
oldukça detaylı bir cevap idi, çok teşekkür ederim.