Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Herkes Hak Etti: 12 Temmuz 2012 - 18 Temmuz 2012
  • Y: 19 Temmuz 2013

Gönderen Konu: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi  (Okunma sayısı 16241 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Heinz Guderian

  • Achtung,Panzer! | CKII
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 1244
  • Crusader Kings 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi
« Yanıtla #100 : 21 Ağustos 2012, 18:00:52 »
Şu an hayati bir durumdasın.İnşallah kazanırsın.Güzel bölüm.

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi
« Yanıtla #101 : 21 Ağustos 2012, 18:07:00 »
Toplam ordu mevcudu 194,000'e çıktı. Ekonomiyi zorluyor mu?
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Annibal

  • Crazy Horse Archer
  • Paşa
  • *
  • İleti: 5829
  • Baba kaçar.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi
« Yanıtla #102 : 21 Ağustos 2012, 18:21:13 »
Oyun savaş odaklı olduğu için ekonomiyle uğraşmıyoruz dolayısıyla bir etkisi yok.
"Bir yerde küçük insanların gölgeleri büyüyorsa, orada güneş batıyor demektir"

Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1144
    • Profili Görüntüle
Ynt: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi
« Yanıtla #103 : 22 Ağustos 2012, 02:20:26 »
Güzel bir bölüm.
Piccolomini stratejik büyük hata yapmış taa Bresslau'yu kuşatmış ve Avusturya sayıca en büyük birliklerinden birini kaybetmiş . Oyunun manevra olarak en zorlayıcı ve riskli bölgesi.

Oyun devlet yönetiminden çok cephe yönetimi üzerine. Bu ayırım savaş oyunlarından örnek verirsek HOI3 ve War in the East arasında çok belirgin. Bir oyunda üretim ve diplomasi var diğerinde ise tamamen cephe komutanı gözünden makro,mini operasyonel boyutta strateji geliştirmek öncelikli. Genel olarak savaş oyunlarında upkeep mantığı yok(Oyuncu aşırı üretim yapmasın diye suni geliştirilmiş bir özellik) ve eğer üretim olsada çok sınırlıdır,savaşın sonucunu değiştirmez.  Benzer olarak ROP'ta ekonomi sadece güçten düşen birlikleri tazelemek ve nadiren yeni bir bölük satın almak için. Mersela Garde du Corps çok pahalı ama etkili bir süvari birliği. Fakat savaşın sonucunu değiştirmekten uzak.

Oyunda önemli olan öncelik ikmal. Kalabalık bir ordu az ikmal üretilen veyahut dağıtılan bir şehirde bulunursa ikmal sıkıntısı çekebilir.
« Son Düzenleme: 22 Ağustos 2012, 02:26:12 Gönderen: Baris »

Çevrimdışı Probang

  • Paşa
  • *
  • İleti: 8924
  • Red Ale
    • Profili Görüntüle
Ynt: Herkes Hak Ettiğini Alır - Rise of Prussia Hikayesi
« Yanıtla #104 : 22 Ağustos 2012, 12:59:49 »
Oyun güzele benziyor.
Steam

Ağlamayı bile sevmişiz seninle