Gönderen Konu: HOI4 - Waking of Tiger ve 1.5 Yamasından Bilgiler  (Okunma sayısı 11694 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
HOI4 - Waking of Tiger ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« : 25 Ağustos 2017, 09:08:05 »
HOI4'ün 15 Kasım 2017'de açıklanmış olan eklentisi ve 1.5 Yamasıyla ilgili bilgi ve geliştirici günlükleri bu konudan paylaşılacaktır.


Geliştirici Günlükleri

Geleceğimiz ve Mısırgevreği
Gelişme Sürecimiz
Ürün Yöneticisinin Rolü
Komuta Zinciri
Milli Birlik
Bölük İsimlendirme Şablonları
Hava Arayüzü Değişiklikleri
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2017, 17:57:22 Gönderen: kerem1249 »
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
HOI4 - Geliştirici Günlüğü - Geleceğimiz ve Mısırgevreği
« Yanıtla #1 : 25 Ağustos 2017, 09:49:45 »
Selam millet! Bu hafta sizlerle gelecek planlarımız üzerine zaman ayıracağım.

Şu anda
1.4.2 'Meşe(Oak)' Yaması kapıdan dışarı çıktı ve ekip üyelerimiz tatilden döndüler, artık geleceğe bakabilmek için hazırlar. Bu hafta tam-boyutlu DLC için çalışmalara başladık. Çoğu kişi ne zaman oyuna yeni mekanikler veya büyük değişiklikler geleceğini soruyordu, bunlar olacak. Genişleme ile birlikte her zamanki gibi ücretsiz güncelleme 1.5 'Mısırgevreği(Cornflake)' yaması gelecek.

Bunların tam olarak içerdikleri konusunda biraz bize katlanmak zorundasınız. Söylediğim gibi, başlamak ve gelen özellikleri test etmek için zamana ihtiyacımız var. Bu (planımız iyi giderse) önümüzdeki iki günlük süresince olacak demektir. Plana göre bu iki hafta boyunca şirket ve çalışanlar hakkında bilgi vermek ve yine geleceğe dair birşeyler yazabilmek için vaktimiz var.

Beş Yıllık Plan
Aslında beş yıllık değil :) Ne kadar süreceği kesin olmasa da gelecekte yapacaklarımızın planı bu. Yazanların bazılarını PDXCON konuşmamdan hatırlayacaksınız zaten.

Açık olmak gerekirse, bu kesin bir liste değil ve hepsini yapabileceğimizi vaat etmiyoruz. Yapacağımız şeylerin sıralaması da değil, öncelikler her zaman değişebilir. Bu listenin anlamı size düşüncelerimizle ilgili fikir vermektir.

  • Oyundaki isimlendirmeler geliştirilecek. Artık Piyade Tümeni 1 gibi bölük şablonu isimleri olmayacak.
    Donanma manevraları ve filo savaş kabiliyetleri üzerinde daha fazla oyuncu kontrolü sağlanacak.
    Mareşallerin Generallere komuta etmesini sağlayacak bir emir-komuta zinciri.
    Daha gerçekçi bir lojistik bakım sistemi.
    Gelişmiş deniz muharebesi arayüzleri (1.4 hava yeniliklerine benzer)
    Denizaltı savaşları için dengeleme, geri besleme ve iyileştirme.
    Tarihsel ve rastgele odak listeleriyle değil uzun vadede stratejik çıkarlara göre odak kullanan YZ.
    Her başlangıç ülkesi tarihi liderleri için özel bir portreye sahip olacak.
    Oyuncuların hızlı ve dinamik kararlar alabilmelerinin yolu, ulusal odaklar ve eventler arasında geliştirilmiş ilişkiler.
    Casuslar ve casusluk.
    Milli Birliğin daha fazla hususa etki etmesi (Şuan sadece barış konferanslarının daha çabuk olmasına etki ediyor)
    Daha fazla seçenek ve tarihsel yasalarla çekirdek ulusal odak ağaçlarına güncelleme (Almanya,Fransa,Britanya,ABD,İtalya,Japonya,SSCB)
    Wunderwaffen Projeleri
    Ekipman stoğunu eski malzemelerden arındırma seçeneği.
    Savaş sistemleri hakkında tamamen güncelleme.
    Alt-ideolojiler ve hükümet tipleri arasındaki farklar daha fazla.
    Daha fazla Ulusal Odak Ağacı. (En alâkalı Çin, Güney Amerika, İskandinavya, İspanya, Türkiye, İran, Yunanistan.)
    Çekirdek sistemi artık eyaletin insan gücüne erişmek için çok büyük bir engel olmayacak.
    Savunma savaşları daha eğlenceli hale geliyor.
    Daimi ordunun mevcudiyetini sınırlama mecburiyeti getirmek (özellikle savaş sonrası için).
    Altyapı geliştirerek daha fazla kaynak kazanma.
    Doktrinler bölük tasarımlarını ciddi şekilde etkileyecek ve tarihsel olmayan bir oyun kurulumunda önemli yer tutacak.
Unutmayın, bunlar size göre küçük veya büyük geliştirmeler olabilir ancak bizim elimizden gelen şimdilik bu. Haftaya bu konuyu biraz daha ele alacağız, o zamana dek iyi savaşlar!
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2017, 09:56:40 Gönderen: kerem1249 »
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 425
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Geliştirici Günlüğü - Geleceğimiz ve Mısırgevreği
« Yanıtla #2 : 25 Ağustos 2017, 09:54:31 »
Casuslar ve casusluk.
Casusculuk eklenirse çok güzel olur. Paylaşım için teşekkürler.

Çevrimiçi Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 766
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #3 : 25 Ağustos 2017, 11:42:04 »
Yapılması gerekenleri kesin dlc ile satacaklar.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 425
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #4 : 25 Ağustos 2017, 11:42:54 »
Yapılması gerekenleri kesin dlc ile satacaklar.
O Allah'ın emri zaten.

Çevrimiçi Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1612
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #5 : 25 Ağustos 2017, 11:45:29 »
Şu casus işi güzel olacak.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı SultanKutuz

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 79
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #6 : 25 Ağustos 2017, 12:00:53 »
2 şey istiyordum biri kesin oluyor diğeri olacak gibi hadi bakalım.

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 1096
  • "Legend is back"
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #7 : 25 Ağustos 2017, 12:16:08 »
Eğer bunlar olursa çok güzel olur.
"Haksızlığa sapıp bütün insanlar seni takip edeceğine, adaletle hareket edip tek başına kal daha iyi."
Gandhi

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1165
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #8 : 25 Ağustos 2017, 13:45:40 »
Yaklaşık 5 sene için kısa bir liste.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 1096
  • "Legend is back"
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #9 : 25 Ağustos 2017, 13:53:07 »
5 yıllıksa sal gitsin.5 yıla kim ölür kim kalır.
"Haksızlığa sapıp bütün insanlar seni takip edeceğine, adaletle hareket edip tek başına kal daha iyi."
Gandhi

Çevrimiçi ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1165
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #10 : 25 Ağustos 2017, 13:56:22 »
Öyle 1.4.2 sürümüne sahibim isteyen ÖM atsın.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimiçi Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1612
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #11 : 25 Ağustos 2017, 18:10:54 »
Gerçekten 5 yıllık bir geliştirme planımı ?
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı Alperen36

  • Azab
  • *
  • İleti: 6
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #12 : 27 Ağustos 2017, 05:21:56 »
Bu nasıl 5 yıllık plan yahu? Bundan olsa olsa 4. oyunun eksikleri veya bir güncellemelik plan olur.




Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #13 : 27 Ağustos 2017, 09:24:04 »
Bunların beş yılda olacağının garantisi yok süre belli değil. Sovyet ve Türk Beş Yıllık Planlarından alıntı.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 1096
  • "Legend is back"
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Bizim gelişme sürecimiz
« Yanıtla #14 : 30 Ağustos 2017, 22:30:32 »
@podcat, Proje Günleri perspektifinden bir Dev Günlüğü hazırlamamı istedi
Benim hızlı planım: Geçen yaz yayınlandıktan kısa bir süre sonra HOI4 için Proje Lideri olarak geldim.Benim bakış açım bu.Genişleme-gelişme bakış açısı ve ileriye dönük çalışmalarımızdan konuşuyorum.

Günümüzün Dev Günlüğünün amacı, size geliştirme sürecimiz hakkında biraz bilgi vermektir.
Neden bazı hataları düzeltip başkalarını terk ediyoruz ... Bir sonraki genişlemeye neyin girdiğine nasıl karar vereceğiz ... ve daha fazlası.

İsterseniz, kalabalık bir bar düşünün
Bütün müşterilerin siparişlerini bir anda çığırtan bir tek çalışan bir barmen düşünün.

https://www.youtube.com/v/ikC6t2e42xA&fs=1&wmode=transparent


Barmenin toplanan kalabalık gürültüye kıyasla kaç sözcük üretebileceğini düşünüyorsunuz?
Kaç tane içki talimatı alabileceğini düşünüyorsun?

"Yok" cevabını verdiysen, muhtemelen gerçeğe yakındır.

Eğer,o barda çalışıyor olsaydım, işim çalışan bir kuyruk sistemini organize etmek olurdu.
İşleri ilerletmek ve insanların istediklerini mümkün olduğunca çabuk almasını sağlamak.

Paradox'ta proje önceliği olduğu gibi; Oyuncularımın istediklerini elde etmelerinden emin olmak benim işimdir.
En kısa sürede oyunda mümkün olan en iyi değeri.

İşte, ekibim ve benim bunu nasıl gerçekleştirdiğimizin süper kısaltılmış bir hali.

Tasarım Süreci
İlk olarak, takım içinde;Tasarımcı oyuncular için konuşur.Ekibin ne yapması gerektiğine karar verenler bunlardır.
(Oyun yönetmeni @podcat ve oyun tasarımcısı @Pallidum, bizim durumumuzda.
Bar analojisine devam etmek; Onlar pazar için bir fikir sahibi olan ve içecek menüsünde nelerin olup bittiğine karar veren insanlar.)

Oyuncuları meşgul ve mutlu tutmak için yeni içerik ... Oyunda ele alınması gereken zayıf yönler ... Bu iyi şeylerin dengeli bir karışımı "tasarım belgesinde" toplanır.

Belgede, yeni bir genişleme ile birlikte gelen her yeni özellik veya düzeltme için bir vizyon açıklanmaktadır. Aslında, ekip için, bir şartname veya yapılacak iş için komisyon olarak hizmet eder.

Yeni özelliklere ve düzeltmelerin bir genişlemeye girdiğine nasıl karar verirsiniz?

Tasarımcılar, kararlarını tasarım belgesine nelerin girdiğine dayandırır; örneğin:
Özellikleri genişletme genel temasına uyuyor mu?
(Bu, hava veya deniz gibi tema ile çalışmayı tercih ettiğimiz hatalar için de geçerlidir).

Ücretli özellikleri ve ücretsiz özellikleri iyi bir şekilde birleştirebilir miyiz?

(Bunun birçoğu, şeylerin ne kadar zor uygulanacağına ve oyunun dengesi üzerindeki etkisine karar verilir.)
Oyuncu davranışıyla ilgili toplanan veriler.
Bu veriler analiz edilir ve yeni özellikleri veya düzeltmeleri sağlar.
Önerilen iyileştirmelerle dolu bir veritabanı var.
Öncelik sırasına göre, öncelik sıralanmalı ve çalışmayan buglardan bahsetmiyoruz.
Bir şey ortaya çıkması ihtimaline karşı başta bu forumu ve (daha az derecede) diğer HOI cemaatlerini yakından izliyoruz. Her iki hata da öneri forumunda ilham kaynağı oldu.

Hangi hataların düzeltileceğini nasıl seçeriz? (Bir bugun hata forumundan sabitlenmeye gidişi)
Bahsettiğim gibi; Buglar, iyileştirme fikirleri ve özellik önerileri içeren büyük bir veritabanımız var.
(Gerçekten büyük, ne kadar büyük, inanılmaz derecede, akıl almaz derecede büyük olduğuna inanmazsınız. Yani, kimyager yolunda çok yol olduğunu düşünebilirsiniz, ancak bu sadece veritabanımıza fıstıktır.)

Bununla birlikte, bu veritabanındaki bir çok kayıt aynı temel sistemle ilgilidir. Bu sistem üzerinde bir revizyon yapmak, bir sürü hatadan kurtulmak demektir. Bunlar öncelik verdiğimiz şeylerdir.

Bir bug sık sık, bizim hata forumumuzda rapor edilerek radarımıza gelmeye başlar.
(Gerçekten bu noktayı vurgulamak isterim, çünkü zaman zaman insanların reddit veya diğer yerlerde hata raporları gönderdiklerini görüyoruz. Paradox'tan birinin bu raporları taklit etme ihtimali ve bunları veritabanımıza taşıması ihtimali zayıf.)

Hata buradan veritabanımıza aktarılır. Ve analiz ederek incelemeye başlayacağız.
Sorunun ne sıklıkta olduğunu bilmemiz gerekir. Düzeltmek ne kadar ciddi ve ne kadar çabadır.
Daha sık veya ciddi olma şansını artıracaktır. Yakında.
Eğer aynı zamanda hızlı bir şekilde düzeltilirse ... iyi, bu sadece bir kazan-kazan.

Bir bug ciddi, sık sık veya hızlı bir şekilde düzeltilirse ve hala düzeltiliyorsa ... Bunu düzeltmemize neden olan en muhtemel açıklama; onu sadece zamanlamamıza uyduramadık.

Bunu anlamanıza yardımcı olabilir, eğer sen...

Gelişim sürecini tek bir iş günü olarak düşünün ...
Öğleden önce duyduğun ciddi şeyler, gün bitmeden düzeltilecek. Kesinlikle.
O zaman daha düşük bir önceliğe sahip başka bir şey üzerinde bir süre çalışabilirsiniz.
Bir sonraki büyük sorun ortaya çıkıncaya kadar.
Fakat o zamana kadar, başlayamazsın. Çünkü eve gitmeden önce bittiğini anlayamıyorsun. Ertesi güne kadar beklemek zorunda kalacaklar.
Bu nedenle, değerli zaman kaybetmemek için, uyacak başka bir şey sıkıştırırsınız.

Gelişme döngülerimiz böyle işliyor. Bazen, genişleme başlamadan önce bir şeye başlayıp, sabitleştiremeyiz ya da geliştiriyoruz.
(Bu, bazen daha düşük önceliğe sahip şeylerin, daha yüksek öncelikli öğeleri bırakıldığında ne zaman yapıldığını gösterir.)

Zor karar çağrıları
Diğer buglar veya öneriler tartışmaya açıktır.
Bir grup insanı sevinçten atacak bir şey yapmak - başka bir grubu ciddi şekilde kızdırabilir. Bunun üstünden kalmak zorundayız.

Büyük zaman çalıcılar
AI iyileştirme gibi bazı taleplerin koşuşturulamayan sürekli bir iş olduğunu belirtmek gerekir.

Bir alanın işe ihtiyacı olduğu gibi açıktır; Bazı şeyler yumurta çıkartmak gibidir. Bu kadar zaman alır. Sorun ne kadar büyük olursa olsun.

Dağılım ve Tahmini süreci
Devam etmek: tasarım dokümanı tamamlandıktan sonra ... Takım tasarımcıları alır ve kodlayıcılar, içerik tasarımcıları, sanat, UX tasarım, ses vb. Için hafif boyuttaki görevlere ayırır.

Herşey bir görev listesine bölünürse; birlikte oturur ve her görevi "tahmin ederiz". Hepsini bir araya getirdiğinizde, bize tam özelliğin gelişiminin ne kadar süreceği konusunda bize bir fikir verin.

Son başvuru tarihleri ​​ve yayınlanma tarihleri ​​nasıl belirlenir?
Paradox'un yılda kaç adet açılımı / DLC'yi bırakması gerektiği konusunda bir planımız var.

HOI4 yayınlanma tarihleri ​​aşağıdakilere dayanılarak belirlenir: 1. bu plan, 2. yayınlamanın istenilen satış değerine ne kadar çabuk ulaşabildiğimiz ve son olarak 3. pazarlama ekibimizin seçtiği belirli tarihlerle koordine edildiğimiz.
(Önümüzdeki haftanın Dev Günlüğü'nde bu konuyla ilgili daha fazla bilgi.)

Genişletme tasarımını son başvuru tarihine kadar devam ettirebilir miyiz?
Tüm özelliklerin tahmini yapıldıktan sonra; yapmak istediğimiz şeyin son teslim tarihinde mümkün olup olmadığını anlayabilirim. Elimizde olan insanlarla.

Evet ise: Yaşasın!

Değilse: İşte tasarımcının umutlarını ve hayallerini ezmek zorundayım.

Zamanında bitirmek için bir şeyleri kesmeliyiz.
Bu, tartıştığımız ve üzerinde anlaşmaya vardığımız bir şey. Sırtlarına hafifçe vururdum ve kopya kağıtlarını onlara verirdim.


Kesilen ne?
Düşüneceğim bir şeyi keserken, örneğin:
Özelliklerin istenebilirliği ve önceliği.
Hangi insanlar elimizde.
Her insan ne kadar çalışabilir ve ne kadar üzerinde çalışabilir.
Engellenmemesine ya da engellenmemesine rağmen başkası.
Diğer özelliklerle bağlantılı olan özellikler.
(Kesinlikle kesilecek kadar bağımsız bağımsız bir şey varsa.)
Bazen bu kompleks bulmacayı çözmek, yüksek öncelikli parçaları bir araya getirmeye çalışmak, jöleyi bir duvara yapmaya çalışmaktan daha zahmetlidir. Eşyalar kayar ve sürekli değişir. Kalkınma çalışmasının özü ve doğası budur.

Kapanırken
Kalkınma çalışmalarının doğasından bahsederken ... Yukarıdaki örnek çoğunlukla iletişimle ilgili problemleri gösterirken, farklı perspektiflere sahip insanlar bir şeyler tartışırken daima bir faktördür ... Sanırım bazı gelişme problemlerinin ne sıklıkta olduğu hakkında bir şeyler söylüyor; Bunun gibi kendi proje karikatürünüzü oluşturabileceğiniz bir site var.

Paradox ve HOI4'ün mücadele ettiği konular, tüm BT projelerinin heryerinde dişlerini aşındırdığı aynı problemlerdir. Korkunç derecede karmaşık bir çalışma. Bu nedenle, sorunlar ve riskler iyi bilindiğinden ve etrafında planlanıp planlanabilmesine rağmen, bir dereceyle ... kalırlar.

Sanırım, gümüş astar problemlerimiz aynı olsa da ... Paradox'ta biz onlarla çalışırken çok eğleniriz.

Gelecek hafta Marka Müdürümüz bir Dev Günlüğü yazacak. Batonu podcat'a geri teslim etmeden önce.

Bugün Çarşamba günü Dünya Savaşı'na katılmayı ve https://www.twitch.tv/paradoxinteractive adresinde 16: 00CEST'de düzenlemeyi unutmayın! Podcat'ı görmek için Almanya'yı muazzam kooperatifte çalıştırın ve diğer dev generallerle birlikte çalıştırın.
« Son Düzenleme: 30 Ağustos 2017, 22:34:15 Gönderen: mosta13 »
"Haksızlığa sapıp bütün insanlar seni takip edeceğine, adaletle hareket edip tek başına kal daha iyi."
Gandhi

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 1096
  • "Legend is back"
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #15 : 30 Ağustos 2017, 22:34:57 »
Çok uzun ve zorlu bir çeviriydi.Hatalarımı gösterirseniz düzeltirim.İlk çevirimdi.
"Haksızlığa sapıp bütün insanlar seni takip edeceğine, adaletle hareket edip tek başına kal daha iyi."
Gandhi

Çevrimiçi Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 766
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #16 : 30 Ağustos 2017, 22:47:27 »
Ne kadar gereksiz bir DD yazsak diye düşündüklerini anlıyorum.O kadar para alıp ağlamadıkları kalmış,sanki mağdurlar.

Yazılan:Ücretli özellikleri ve ücretsiz özellikleri iyi bir şekilde birleştirebilir miyiz?

Gerçekte: Nasıl Daha fazla ücretli özellik ekleyip para kazanabiliriz?
« Son Düzenleme: 30 Ağustos 2017, 22:49:44 Gönderen: Noman Man »
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #17 : 30 Ağustos 2017, 23:02:06 »
Hatalar elbette var bazı cümlelerde anlam bozuklukları olmuş. Ancak bu günlük (senin şansına herhalde mosta :D) çok uzun olmuş, böylesine uzun bir yazıda hatalar doğaldır. Kendini biraz daha geliştirirsen yeter.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 482
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #18 : 30 Ağustos 2017, 23:45:01 »
TAmamen hoi4 oyuncularını oyalamak için yapılmış bir günlük gibi duruyor. Oyunun adam olması için uzun süre bekleyeceğiz.
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı Elessar

  • CKII
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1089
  • Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #19 : 30 Ağustos 2017, 23:49:57 »
Oyun çıktığından beri çıkan her DD gibi !!!BOŞ!!! :wall:
Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Kronoloji, Aptallar tarihi.