Gönderen Konu: [MOD]Sovyet Fırtınası(v0.2 çıktı)  (Okunma sayısı 1085 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
[MOD]Sovyet Fırtınası(v0.2 çıktı)
« : 24 Ağustos 2017, 18:30:33 »
Mini modlar serimin 3.modu
Hikaye
(aç/kapa)
V0.2 Özellikleri
(aç/kapa)
Moddan Resimler
(aç/kapa)
(aç/kapa)
İndirme Linki
Özel Teşekkür:mami2003'e yardımlarından dolayı teşekkürler
« Son Düzenleme: 26 Ağustos 2017, 15:40:20 Gönderen: Furkan 65 »
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #1 : 24 Ağustos 2017, 18:32:34 »
Güzel bir mod daha denemenizi tavsiye ederim. Almanya ile oynayacak olanlar dikkat !

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1082
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #2 : 24 Ağustos 2017, 18:37:27 »
Führerin işi 10 kat daha zor desenize.

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #3 : 24 Ağustos 2017, 18:38:46 »
Führerin işi 10 kat daha zor desenize.
Aynen öyle  ;D

Çevrimdışı BatuHqn

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 254
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #4 : 24 Ağustos 2017, 19:54:00 »
Oyun içinden bir iki resim hoş olurdu
Ne Mutlu Türküm Diyene

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #5 : 24 Ağustos 2017, 19:59:17 »
Yarın ekleyeyim.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı Mustafa_28

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 91
  • Türkiye ulusal odak mod 1.0 Yayınlandı
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #6 : 24 Ağustos 2017, 20:36:49 »
Kanka Stalin oraları yerken ABD stalini yerdi yanliz

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1082
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #7 : 24 Ağustos 2017, 20:43:16 »
Kanka Stalin oraları yerken ABD stalini yerdi yanliz
ABD o yıllarda hiç bişey yapamazdı.O kadar abartmayın ABD'yi.ABD çıkarcı ve fırsatçı bir ülke son anda anca nazileri işgal ediyor daha erken yıllarda hazır değildi savaşa ayrıca roket teknolojisi bile nazilerden.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #8 : 24 Ağustos 2017, 20:51:25 »
Zaten Stalin 2 ülkeyi ilhak ediyor diğer ülkelerde isyan çıkıyor ve bağımsız oluyorlar.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #9 : 24 Ağustos 2017, 21:18:56 »
Helal olsun gördüğüm en gerçekçi AAR'lardan biri ve en gerçekçi Türk yapımı AAR. Direkt indireceğim.


Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #11 : 24 Ağustos 2017, 21:49:36 »
Yok sadece forumda paylaştık.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #12 : 25 Ağustos 2017, 11:30:33 »
Resimlerde Sincan Doğu Türkistan olmuş onun hikayesi nedir ?

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #13 : 25 Ağustos 2017, 11:31:33 »
Bir hikayesi yok benim oyun dosyaları ile oynarken yanlışlıkla yaptığım bir hata. evil*
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #14 : 25 Ağustos 2017, 11:36:43 »
Yapılabilir belki, bir önerim var. Çin kıyı kesimlerinde (zengin bölgelerde yani) Çin Demokratik Cumhuriyeti diye bir demokratik ülke olabilir mi? İyice easy game olmamış olur oyun böylece Komünistler için. Demokratik Çin Japonya ve ABD tarafından garantilensin. Ona saldıracaklar iki kere düşünür. Politik olarak İsviçre gibi, onunla savaşılmazsa savaşlara girmesin. Ve Beijing'de Japon hakimiyeti olsun.
Not: Tüm Çin'e Demokratik Cumhuriyet, Demokratik Cumhuriyet'e de Çin coresu eklemeyi unutma değişiklik yaparsan.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #15 : 25 Ağustos 2017, 11:40:29 »
Aslında Japonyayı mihvere bağlamak gibi bir fikrim var.Böylece savaşa farklı bir boyut kazandırmaya çalışacağım.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı kenanhan

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 498
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #16 : 25 Ağustos 2017, 13:12:59 »
Bende deneyeyim ama Steam'e ekleseniz iyi olur.
Ayrıca SSCB dışında farklı bir yenilik var mı ?

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 853
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #17 : 25 Ağustos 2017, 13:15:27 »
Şu an için değişiklik yok ama yakında ekleyebilirim.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü


Çevrimdışı Liquido

  • Moderatör
  • *
  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD]Sovyet Fırtınası
« Yanıtla #19 : 25 Ağustos 2017, 16:40:19 »
Yardım Gerekiyorsa edebilirim