Gönderen Konu: Oyunu kaldıran PC ler  (Okunma sayısı 1331 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1606
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Oyunu kaldıran PC ler
« : 21 Ağustos 2017, 12:10:50 »
Arkadaşlar yeni bir PC alacağım bu oyunu kaldıran PCleri yazarsanız sevinirim.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #1 : 21 Ağustos 2017, 12:15:16 »
Yeni alacağın bir PC kaldıracaktır. :) Örnek olarak, 4GB RAM, 2GB GPU, 2.80 üstü de CPU (intel i2) kaldırır.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimiçi BatuHqn

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 546
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #2 : 21 Ağustos 2017, 12:23:21 »
Dostum donanım forum ya da haber olması lazım 1450lik pc toplamıştı gta5'i en yüksek ayalara çok yakın oynamıştı bak bi istersen.
Bu ararda ben Intel G41 express chipset var oynuyorum işlemcim Intel Pentium dual core e6500 2.93 GHZ
adamlar antalyaya deplasmanda 3 çaktıklar dün ligi fenerin önünde bitirirler bence :D

Çevrimdışı CaisuEu4

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 53
  • Osmanlı Gitti Adalet Bitti
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #3 : 02 Eylül 2017, 18:57:37 »
Benim Ekran Kartı 2008 Ekran kartı i5 işlemci bazı seçenekleri kapatım düşük yaptım kaliteli bide kasmadan oynaıyor 6 gb ram war bide modern mod son teknnonojideyim savaştata hiç kasmıyor

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 764
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #4 : 02 Eylül 2017, 18:59:30 »
Monster abra A5 V11 çok güzel kaldırıyor.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimiçi Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1606
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #5 : 03 Eylül 2017, 21:44:13 »
Artık seneye kaldı.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı tok50

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 262
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #6 : 04 Eylül 2017, 21:36:31 »
1050 4 gb ekran kartı, 8 gb ram, i7 7700hq donma sorunu yaşar mıyım? Laptop asus.
Sınavdan sonra en aktifiniz ben olacam ulen :(

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #7 : 04 Eylül 2017, 21:43:44 »
1050 4 gb ekran kartı, 8 gb ram, i7 7700hq donma sorunu yaşar mıyım? Laptop asus.
Bu oyun işlemci ve RAM'e aşırı yük bindirmekte, bu sebeple ufakta olsa kasmalar 1941'den sonra olacaktır. Ancak genel olarak keyif bozucu bir kasma sorunu olmayacaktır.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 481
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #8 : 04 Eylül 2017, 21:46:06 »
Laptop'u kaça aldın ? Baya sağlam bir bilgisayarın var.
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı tok50

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 262
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #9 : 04 Eylül 2017, 22:09:01 »
Laptop'u kaça aldın ? Baya sağlam bir bilgisayarın var.
3570 şefim. Teşekkürler. Sizce ram almalı mıyım ekstra?
Sınavdan sonra en aktifiniz ben olacam ulen :(

Çevrimdışı mami2003

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 425
  • Ejder Yalçın
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #10 : 04 Eylül 2017, 22:51:43 »
8 gb ram var bence gerek yok

Çevrimdışı napolyon94

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 279
  • Çoktan üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #11 : 05 Eylül 2017, 14:43:12 »
CPU olarak sonu "U" ile biten pc ler hayal kırıklığı yaratır, hoi4 ü oynatmaz. Mümkün mertebe sonu "M" ile biten işlemcilerden alınmalıdır. Masaüstünde yeni bir makine alınıyorsa zaten bu oyunu hayli hayli oynatır.

Oyun sadece tek çekirdek kullanıyor, bu yüzden istediği kadar i7 diye satılan U işlemciler çok çekirdekli diye gözünüzü boyasın, günün sonunda sizi üzecektir.

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 481
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #12 : 05 Eylül 2017, 14:48:56 »
Bende intel i7 3537u var grafikleri düşüğe alsam bile ister istemez 1941'den sonra kasmaya başlıyor. ekran kartı da gt 740m
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı kky6

  • Azab
  • *
  • İleti: 9
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #13 : 11 Eylül 2017, 09:38:00 »
Dostum donanım forum ya da haber olması lazım 1450lik pc toplamıştı gta5'i en yüksek ayalara çok yakın oynamıştı bak bi istersen.
Bu ararda ben Intel G41 express chipset var oynuyorum işlemcim Intel Pentium dual core e6500 2.93 GHZ
Dostum bende G41 chipset le oynamaya çalışıyorum sen hangi ayarlarda nasıl oynuyorsun ?

Çevrimiçi BatuHqn

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 546
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #14 : 11 Eylül 2017, 10:15:56 »
Dostum bende G41 chipset le oynamaya çalışıyorum sen hangi ayarlarda nasıl oynuyorsun ?
En düşük ayarlar ama oc yaptım işlemci hızımı 3.35ghz yaptım biraz daha rahatladım her oyunda 41-42ye kadar rahat geliyorum ama 41-42den sonra yavaşlasa yine iyi her saniye kasıyor en azından fps yükselsin diye ekran kartı alacağım
adamlar antalyaya deplasmanda 3 çaktıklar dün ligi fenerin önünde bitirirler bence :D

Çevrimdışı kky6

  • Azab
  • *
  • İleti: 9
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #15 : 11 Eylül 2017, 11:04:26 »
Bende oyunu açıyor fakat oyunda çizilme falan var. Mesela Fransa mavi ya mavi rengin yarısını gösteriyor yarısından sonra çizgiler var ve ülkeleri yeşil gösteriyor. Sende öyle bir sıkıntı var mı ? Bu arada işlemcim gayet yeterli ( yani seninkinden üstün sen oc lasan bile beni farkettirmiyor o yüzden grafiğe odaklandım )

Çevrimiçi BatuHqn

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 546
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #16 : 11 Eylül 2017, 12:40:38 »
Bende oyunu açıyor fakat oyunda çizilme falan var. Mesela Fransa mavi ya mavi rengin yarısını gösteriyor yarısından sonra çizgiler var ve ülkeleri yeşil gösteriyor. Sende öyle bir sıkıntı var mı ? Bu arada işlemcim gayet yeterli ( yani seninkinden üstün sen oc lasan bile beni farkettirmiyor o yüzden grafiğe odaklandım )
Evet ekran kartı yetersiz diye böyle bir şey var. Ben ekran kartını filan her şeyi güncellemiştim fakat aynı sorun var
adamlar antalyaya deplasmanda 3 çaktıklar dün ligi fenerin önünde bitirirler bence :D

Çevrimdışı kky6

  • Azab
  • *
  • İleti: 9
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #17 : 11 Eylül 2017, 13:45:43 »
Peki nasıl oynuyorsun. Hepsini düşüğe çektim bu sefer neyin ne olduğu pek anlaşılmıyor İtalya ile Etiyopyaya kaybettim şimdide polonyaya sovyetlerle kaybediyom  :wall:

Çevrimiçi BatuHqn

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 546
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #18 : 11 Eylül 2017, 17:38:46 »
Peki nasıl oynuyorsun. Hepsini düşüğe çektim bu sefer neyin ne olduğu pek anlaşılmıyor İtalya ile Etiyopyaya kaybettim şimdide polonyaya sovyetlerle kaybediyom  :wall:
Alıştım sjsjsjjs
adamlar antalyaya deplasmanda 3 çaktıklar dün ligi fenerin önünde bitirirler bence :D

Çevrimdışı kky6

  • Azab
  • *
  • İleti: 9
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oyunu kaldıran PC ler
« Yanıtla #19 : 11 Eylül 2017, 18:13:42 »
Peki 3d boyutlu şeyleri açıcam ben ya yoksa anlaşılmıyor :(