Bağlanılan Hatırlatmalar

  • HOI4 - Death or Dishonor çıktı!: 14 Haziran 2017

Gönderen Konu: HOI4 - Death or Dishonor  (Okunma sayısı 14773 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı napolyon94

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 279
  • Çoktan üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #60 : 22 Mayıs 2017, 05:24:37 »
Arkadaşlar Bu Dönüştürme Tam  Olarak ne acaba? Açık bir şekilde özetlerseniz sevinirim.
Eski beyaz eşyanı getir, yenisini şu kadar indirim ile al :) gibi bir olay diyelim :D

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1165
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #61 : 22 Mayıs 2017, 09:29:21 »
Aynen öyle zaten oyunda olması gereken şeyleri parça parça getirip satıyorlar.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
HOI4 - Yugoslavya & Havacılık Geliştirmeleri
« Yanıtla #62 : 25 Mayıs 2017, 11:52:06 »
Herkese selam ve Death or Dishonor DLC'si ile 1.4 Oak yamasının bir diğer geliştirici günlüğüne hoşgeldiniz.
Bugün ışıklar Yugoslavya için yakılacak!

Biz DoD güncellemesi ile oyunda oynanan ülkenin pozisyonunu oyuncunun keskin rötüşler ile belirleyebilmesini umuyoruz. Bu oynayış tarzı için en uygun ülkelerden biri de Yugoslavya.



Tarihte, Yugoslavya uzun süre Mihver veya Müttefikler taraflarından birine katılmak için gidip geldi. Sonunda Prens Paul hükümeti Mihver güçlerine katılma kararı aldı - savaş başladıktan kısa zaman sonra - ancak askeriye bu durumdan hoşlanmadı ve darbe yaptı. Hitler bu olayı işgal sebebi olarak gördü ve Yugoslavya iki haftada ele geçirildi - bazı bölgelerde özgürlükçüler olarak karşılandılar.

Ama biz odak ağacı aracılığıyla size tarihi değiştirme imkanı sunuyoruz.


Bu odak ağaçları sayesinde Yugoslavya hiçbir zaman Büyük Sırbistan birliği olarak anılmayacak, bu algı Milli Birliği -%30 azaltıyordu, politik yasaları geçirme maliyetini de arttırıyordu, tabii fabrika üretimleri de düşüyordu.

Odaklarla Müttefikler'e yanaşmak isterseniz bazı topraklarınızı elinizden çıkarmanız gerekecek, bazılarında ise öz-belirtim hakkını vermeniz gerekecek.

Yeni komutan portreleri de ekledik, içlerinden bazıları:


Ve 3 boyutlu modellemeler.


Ve tabii ki hava ve tank birimleri:



Stratejik İkmal Alanları Güncellemesi

@Archangel85 rumuzlu paradoxplaza üyesinin de katkılarıyla, stratejik ikmal alanlarını ve hava sahalarını düzenledik. İkincil olarak deniz alanlarını da düzenledik ama öncelikli çalışmamız hava alanlarıyla ilgiliydi.
İşte bazı resimleri burada bulun: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/1024567

Değişikliklerin tam listesi (İngilizce/English)
(aç/kapa)

Düzenlemelerimiz devam edecek, İberya ve Fransa üzerindeki sonuçtan memnun değiliz ama o bölgeler için belki daha sonra çalışma yapabiliriz.

Ülke Hava Filoları İsimlendirmesi
Ülkelerin hava filolarını özgün dillerinde isimlendireceğiz.
1. German Heavy Fighter Wing ismi, "Zerstörergeschwader 1" 'a nazaran çok sade kalıyordu, neyse ki artık böyle olmayacak.
Havebeard üyemiz ve içerik geliştiricilerimiz özgün isimlendirme çalışmasını yürütecek. Tüm büyük ülkeler için isimlendirmeyi yapacağız. Bunun yanı sıra TfV ve DoD DLC'lerinde üzerinde çalışılan ülkeler ile bazı küçük güçler (Brezilya, İran, Türkiye, Polonya, Finlandiya, Çin ve İsveç) için de isimlendirme olacak.
(aç/kapa)

Bu sistemin kara tümenlerine uygulanması gelecekteki bir Özellik DLC'si [Tescilli Marka] ile olacak.

Gelecek hafta @SteelVolt Çekoslovakya güncelleştirmeleri için konuşacak. O zamana kadar kendinize iyi bakın.
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2017, 11:53:36 Gönderen: kerem1249 »
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı Heinz Guderian

  • Achtung,Panzer! | CKII
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 1245
  • Crusader Kings 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #63 : 26 Mayıs 2017, 16:36:24 »
Eline sağlık.

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #64 : 31 Mayıs 2017, 00:34:15 »
Almanlar için tanklara düzeltme yapılmış sanırım.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı Elessar

  • CKII
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1088
  • Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #65 : 31 Mayıs 2017, 00:37:44 »
Bu resimler sana bir şey anlatıyorsa sana tavsiyem Psikolog olur.Bu ne ya? :dizzy2:
Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Kronoloji, Aptallar tarihi.

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
HOI4 - Çekoslovakya Geliştirmeleri & YZ Geliştirmesi #2
« Yanıtla #66 : 01 Haziran 2017, 15:04:05 »
Merhabalar, bu hafta Death or Dishonor DLC'siyle geliştirilen son ülke, Çekoslovakya hakkında konuşacağız. Çekoslovakya tartışması sona erdiğinde yazıyı SteelVort devralacak ve yapayzeka geliştirmelerini anlatacak.

Çekoslovakya
Savaşın en büyük pişmanı belki de Çekoslovakya idi. Müttefikler Çekoslovakya'yı Alman insafına terk etmeseydi belki de çok farklı bir savaş yaşanacaktı. Yada Çekoslovakya Hitler ile anlaşsaydı? Savaş meydanlarında Çek askerleri bu şekilde görmemiz mümkündü. Versay'ı savunmayı başaramamış Britanya ve Fransa'ya güvenmeyi bırakıp kendi ittifaklarını kurup yeni ortaklar arasalardı?



Almanya ile inatlaşacaksanız kendinizi savunabilecek pozisyona gelmeniz gerekmekte. Bunu nasıl yapacağım derseniz önce başınızdaki sıkıntılardan kurtulmalısınız.
Çekler ve Slovaklar başlı başına birer etnik gruplar ve birbirleriyle araları iyi değil. Almanya sınırı korkutucu derecede fazla, teslim mi olacaksınız yoksa savaşacak mısınız; buna çabuk karar vermeniz gerekiyor. Oyunun erken döneminde hangi odağı seçeceğinize iyi karar vermeniz lazım.


Sudetenland kaleleri düşmanı zorlayabilir, bu sırada Müttefiklerden medet umabilirsiniz. Fakat başkalarından yardım beklemek, ölümü kabullenmek gibi olacağından, kendi çabanızla kurtulmanız en doğrusu, bunu da modernize bir ordu ve gelişmiş hava birimleri mümkün kılar.

Tarihte Çekoslovakya Askeriyesi potansiyelinden çok daha gelişmişti, bu durum oyuna da Çekoslovakya Milli Ruhu etkisi olan "Skoda Works" ile yansıyacak. Milli Ruh fabrika üretim verimliliğini gerçeğin çok üzerine taşıyacak. Endüstride böylece Almanya ile mücadele edecek kudreti kendinizde bulabileceksiniz.



Diplomaside seçenekleriniz sınırlı, Almanlarla Uzlaşı veya Almanlarla Savaş. Bir seçim yaptığınızda seçmeniz gereken bir diğer ikilemler daha olacak. Almanlarla Savaş'ı seçtiyseniz batıdan yardım isteklerini sıklaştırmanız veya Romanya ve Yugoslavya'yla Alman Agresifliğini Durdurma maksatlı bir ittifak kurmanız önünüzdeki seçenekler.
Eğer ittifak kurarsanız Macaristan ile ilişkileriniz ciddi anlamda gerilecek.

Bir alternatif yöntem ise birleşik insanlık hareketinin bir parçası olup Sovyetler Birliği ile yoldaş olmak. Fakat bunu tercih ederseniz etrafınızdaki tüm ülkeler size karşıt olacaklar.

Elbette Almanya'ya teslim olup Sudetenland'ı verebilir ve Almanya'nın kuklası olabilirsiniz. Fakat Hitler her zaman barışçıl bir çözümü onaylamayabilir. Son olarak, faşist rejimi iktidara getirip Mihver'e katılmayı da deneyebilirsiniz. Almanya'ya kendiniz de onun uydu devleti olma (etkisi altına girme) talebi verebilirsiniz. Uydu Devleti olma talebi önümüzdeki hafta incelikleriyle anlatılacak.

Çekoslovakya birimlerine özel üstses, yeni üç-boyutlu modellemeler ve lider portreleri de bu eklentiyle geliyor.



Yapayzeka Geliştirmeleri #2
Merakla beklediğiniz an geldi, bendeniz SteelVolt karşınızdayım!

Öncelikle PDXCON'da yapmış olduğum konuşmamı dinleyen herkese teşekkürlerimi iletiyorum. Sorduğunuz sorular müthişti, cevaplamak için daha fazla vaktim olsun isterdim.

Bugün yapayzeka geliştirmemizin ikinci bölümü olan roller anlatılacak. Bu değişiklik oldukça büyük (ve meşakatli), yapayzekanın nasıl hareket edeceğini belirliyor. Modculardan özür diliyoruz çünkü eski dosyalar üzerinde uzunca düzenlemeler yaptık, modlar için bu düzenlemeleri modcuların da tekrarlaması gerekecek. İyi haberimizde var; artık ufak değişiklikler yapılarak YZ hareketleri etkilenecek.

Öncelikle YZ artık elindeki ordu tecrübe puanlarını saçma bölük dizilimleri oluşturmada kullanmıyor. Bunun yerine daha düzenli rollere ayrılmış şablonlara göre hareket edecek.

Bu değişiklik ana oyunu hedef alsa da modlayıcılar biraz zaman alacak bir çalışmayla daha iyisini yapabilirler.
Aynı zamanda oyunda iki yeni özellik eklendi. Bölük ikonunu görebilme ve takviye önceliğini seçme.


Bu özellik henüz halen geliştirilme aşamasında, yani önümüzdeki yamalarda daha da detaylı olarak karşınıza çıkacak. Modlayıcılar için eski kodları nasıl yenileyebilecekleri burada anlatıldı:
(aç/kapa)

Bu düzenlemelerin yanı sıra çok sayıda hata giderildi. Haftaya Mihver devletleri için olan yeni tebaa sisteminden (Uydu Devletler!) bahsedeceğiz.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1340
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #67 : 01 Haziran 2017, 15:09:07 »
 :fpalm: :fpalm:
« Son Düzenleme: 19 Temmuz 2017, 00:15:31 Gönderen: KHAN »

Çevrimdışı neifeless97

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 258
  • советский союз ☭
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #68 : 01 Haziran 2017, 17:42:21 »
« Son Düzenleme: 19 Temmuz 2017, 00:15:41 Gönderen: KHAN »

Çevrimdışı kblyskry

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 52
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #69 : 01 Haziran 2017, 18:07:53 »
Şu ana kadar dlc de tek hoşuma giden, Avusturya-Macaristanı kurabilecek olmamız. Ayrıca bunlar öyle aham şaham şeyler olarak gelmedi gözüme, DLC'nin çıkma süresi uzun değil mi sizce de ? Yoksa normal mi ?

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1340
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #70 : 01 Haziran 2017, 18:49:58 »
Süresi uzun ve içeriği boş.

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 764
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #71 : 01 Haziran 2017, 18:54:05 »
Yapılacak o kadar iş varken boş işlerle uğraşıyorlar.Umarım para uğruna oyunu B*K yapmazlar.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #72 : 01 Haziran 2017, 22:31:53 »
Odak ağacını bedava yapmalılardı. YZ geliştirmeleriyse tam bir felaket.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 2373
  • Galaksiler fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #73 : 02 Haziran 2017, 01:27:53 »
Odak ağacını bedava yapmalılardı. YZ geliştirmeleriyse tam bir felaket.

+134214129 . Katılıyorum .

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 603
  • geri döndüm len
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #74 : 02 Haziran 2017, 10:46:36 »
Ne zaman çıkarıyorsunuz kardeşim kayıpları saymaya üşenmeye başladım :/

Çevrimdışı sincoys

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 55
  • Yeni üye olmadım.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #75 : 03 Haziran 2017, 13:49:32 »
Oyunun adam gibi adam olacağına olan eminim giderek azalıyor.
Namı Değer Adolf Fitler

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1340
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #76 : 03 Haziran 2017, 14:19:30 »
14 Haziranda çıkıyor.

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #77 : 12 Haziran 2017, 14:22:27 »
Mihvere vassal sistemi ve yapay zekaya geliştirme geldiğini duyuran günlük geçtiğimiz hafta yayınlandı.
Ayrıca yeni müzikler geliyor.

DLC 14 Haziran'da satışta olacak.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!

Çevrimdışı sincoys

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 55
  • Yeni üye olmadım.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #78 : 12 Haziran 2017, 15:15:15 »
En son yapılan günlük ne zaman çevrilir arkadaşlar  ?
Namı Değer Adolf Fitler

Çevrimdışı kerem1249

  • Kudüs bizimdir!
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2180
  • Kısa bir süre yokum
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #79 : 12 Haziran 2017, 15:35:11 »
Yarın çevrilmiş olur.
Ne mutlu Türk'üm diyene!

Bekle Kudüs, eski sahiplerin geri gelecek!