Bağlanılan Hatırlatmalar

  • HOI4 - Death or Dishonor çıktı!: 14 Haziran 2017

Gönderen Konu: HOI4 - Death or Dishonor  (Okunma sayısı 12361 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Herkese merhabalar ve bugünün günlüğüne hoşgeldiniz. Kötü bir şekilde soğukkanlılıkla evimdeyim, ama gücümü toplamam ve Death or Dishonor ve Oak geliştirmeleri hakkında bu yazıyı yazmam gerekiyordu. Günlüğümüzün temel konusu Ekipman Dönüştürme ve Stug Life'ı seçme.

Daha güçlü tabancalara geçiş için eski şusiyi bir müddet daha kullanmanız endüstrinizin yararına olacak. İkinci Dünya Savaşı'nda oldukça yaygın kullanılan - belki de en fazla üretilen -  muharebe tipi zırhlı araç olan StuG III, aslında daha güçlü bir oyuncağa yer açmak için ortaya atılan bir PzIII taretten ibaretti. HOI4'te her zaman cezbedici varyantlar oluşturmanızı mümkün kıldık, ancak daha önce mevcut araçları dönüştürmeye olanak yoktu. Death or Dishonor ek paketini satın alan herkes artık bu fonksiyondan yararlanabilecek! Bu, konuşlandırmak istemeyeceğiniz kadar eski araçlarınızdan kullanışlı bir biçimde kurtulacağınız anlamına geliyor.


En iyi üretim hattına bakarsanız, dönüşüm emrinin seçili olduğunu ve hattın az miktarda askeri fabrika kullandığını göreceksiniz. Dönüşüm istenmeyen şekilde nasıl üretim olduğunu da bir kontrol edelim.


Dönüşüm emrini eski model ekipmana sahipseniz ve bu işlem için kullanılabilecek kaynağınız varsa verebilirsiniz. Dönüşüm ile yeni model ekipman üretmek çok hızlı ve kullanışlı bir metottur.


Unutmayın, hangi sırayla ve neye dönüştürüleceği de listeleniyor. Yalnız, bu günlük için sadece StuG III'ü dönüştürdük.

Ayrıca dönüşümleri daha kullanışlı hale getirmek için teknoloji ağacında da bazı düzenlemeler yaptık. Bunlardan ikisi toplu sanayii ağacında, ayrıca dağınık sanayii ağacında da bir adet var.


Modlayıcılar için yeni özellikleri kodlamak çocuk oyuncağı, işte örnek bir kodlama spoiler'de!
(aç/kapa)
Ayrıca, savaşa genel bakış arayüzünü daha güzel ve bilgilendirici hale getirmek için güncelliyoruz.
Artık toplam kayıpları, saha iş gücünü, endüstriyi görmek ve ayrıca her kolona göre sıralamak mümkün.

Şimdi kapitülasyonları daha net göreceğiz. Özgür Fransa ülkenin %90'ını kurtardığında işgalci devlet ortadan kalkacak.

Haftaya, birkaç yeni özellik daha konuşacağız. O zamana kadar görüşmek üzere...

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 718
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #41 : 13 Mayıs 2017, 00:16:32 »
Güzel gözüküyor keşke bu günlükleri panoya koysanız.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1318
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #42 : 13 Mayıs 2017, 00:25:50 »
Boşuna hoi4 gelişecek diye hayal kurup ümitlenmeyin sakın. Tamamen rezillik. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #43 : 13 Mayıs 2017, 11:27:25 »
Grafik tasarımı konusunda yetersiz kaldık ondan ekleyemedim. Olsun, böyle de erişilebiliyor :)

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #44 : 14 Mayıs 2017, 12:27:56 »
PDXCON'da yeni hava savaşı mekaniklerinin bir ön görseli tanıtıldı. Grafiksel olarak çok yenilik geldi, ancak oynayışa pek havalı değişiklikler gelmediği ortada.

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 2337
  • Galaksiler fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #45 : 14 Mayıs 2017, 12:36:36 »
Tüm ülkelere odak ağacı gelecekmiş zamanla . Fakat öncelik

PRC , Çin ve Türkiye'de olacak .

Donanma kullanımı da değişecekmiş özellikle denizaltılar .

Ben Hava Kuvvetlerindeki değişikliği beğendim sanırım .
Haritada da birkaç değişiklik varmış .
Ve çoğu kişinin beklediği İstihbarat gelecek ileride.
« Son Düzenleme: 14 Mayıs 2017, 12:39:25 Gönderen: Wayfear »

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 718
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #46 : 14 Mayıs 2017, 12:43:36 »
Umarım Wayfear'ın dediği yenilikler gelir.HOI3'de bulunan bir çok özellik hala oyunda mevcut değil.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1138
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #47 : 15 Mayıs 2017, 09:30:15 »
Tüm ülkelere odak ağacı gelecekmiş zamanla . Fakat öncelik

PRC , Çin ve Türkiye'de olacak .

Donanma kullanımı da değişecekmiş özellikle denizaltılar .

Ben Hava Kuvvetlerindeki değişikliği beğendim sanırım .
Haritada da birkaç değişiklik varmış .
Ve çoğu kişinin beklediği İstihbarat gelecek ileride.
Bunlar paradoxplaza'da mı yazıyor.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı CostofDestiny

  • Azab
  • *
  • İleti: 25
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #48 : 17 Mayıs 2017, 09:04:09 »
Oyunda ki tüm ülkelere odak ağacı getirmeleri tek başlarına 10 yıl sürermiş bu yüzden bir kritere göre getireceklermiş o da oynanmasına göre. Türkiye ise odak ağacı olmayan ülkeler arasında en çok oynanan 3. ülke China ve PCR'den sonra yani yakın bir zamanda Türkiye için de odak ağacı görebiliriz.

Çevrimdışı Wayfear

  • VIC2
  • Bölüm Moderatörü
  • *
  • İleti: 2337
  • Galaksiler fethedilmeyi bekleyen hazinelerdir.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #49 : 17 Mayıs 2017, 17:17:33 »
Bunlar paradoxplaza'da mı yazıyor.

PDXcon'da konuşuldu .

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
HOI4 - Havacılık Geliştirmeleri
« Yanıtla #50 : 17 Mayıs 2017, 19:38:17 »
Herkese selam, Death or Dishonor'un bu haftaki geliştirici günlüğünü yazma vaktimiz geldi. Bugün, gelecek güncellemede olacak hava savaşı yeniliklerini ele alacağız. PDXCON'da sizlere ufak ipuçları verdik, (hayranlarımızla buluşmayı seviyoruz :)) ancak elbette bir geliştirici günlüğü kadar detaylı olamazdı.

Eski sistemdeki sorunlar
Oyunun ne durumda olduğuna hava savaşı ve havacılığı inceleyerek baktık ve bu sisteme yenilik getirmeye karar verdik. İki ana maddeye el attık: Şeffaflık ve Denetleme
Şeffaf ve kontrolü kolaylaştırıcı butonlara sahip yeni grafikler ekledik.

Neyse, kelimeleri uzatmadan sizi görsellere alıyorum.


Denetlemeye yönelik de değişiklik yaptığımızı söylemiştik. Havaalanında uçak filolarının nereye gittiği, ne görevde olduğu artık daha rahat görünüyor. Bir de yeni özellik var, artık filolar isimlendirilebilir, kara birlikleri ve deniz birliklerinde olduğu gibi!


Havayolları için de artık grafiklerimiz var. Bu grafikleri seveceğinizi umuyoruz, çünkü bir havaalanına aktarmaların nereden olduğunu anlamanın en iyi yolu grafikleri izlemek olacak.


Görselde farketmiş olabilirsiniz, artık hava filolarınında moral etkisi var ve yolculuklarda minimuma iniyor, aynı kara birliklerindeki gibi.
Havacılık Görevine atamada da görsel yenilik yaptık, artık büyük sarı bir ok filonun mevcut konumuyla atandığı konum arasına işaret çekiyor


Havacılık grafiklerine devam ediyoruz, artık yakın hava desteği olan birimlerde belli olacak. Düşmanınızda varsa kırmızı, sizde varsa yeşil renkte uçak ikonu haritanın cephe bölümünde gösterilecek.


Hava Çatışması  Penceresi
Deniz birimlerinde olduğu gibi artık hava birimlerinde de çatışma bildirimi penceresi olacak. İşte böyle.


RADAR
Radar olan eyaletin çevresinde yeşil lazer ışıkları beliriyor. Sensör tipi bu ışıklar hoşunuza gidecektir.


Haritadaki uçak ikonlarını da baştan tasarladık. İşte resmi:


Haftaya Yugoslavya geliştirmelerine bakacağız, o zamana kadar güle güle.

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 718
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #51 : 17 Mayıs 2017, 21:00:53 »
Oyuna havalimanı olan alanlardan ikmal sağlama özelliği getirilse fena olmaz veya havadan ikmal bırakma gibi operasyonlar.Tabi bu olaylar hava üstünlüğü sizde ise geçerli olacak.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 603
  • geri döndüm len
    • Profili Görüntüle
Bu yeni DLC'nin olayı ne?
« Yanıtla #52 : 18 Mayıs 2017, 15:37:23 »
Tamam anladık, Axis Minor da, oyuna ne ekleyecek?

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 718
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu yeni DLC'nin olayı ne?
« Yanıtla #53 : 18 Mayıs 2017, 19:29:12 »
Geliştirici günlüklerini okuyabilirsin.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #54 : 18 Mayıs 2017, 19:46:59 »
Tamam anladık, Axis Minor da, oyuna ne ekleyecek?
Yeni DLC şu ülkelere odak ağacı ekleyecek:
Yugoslavya, Çekoslovakya, Macaristan, Romanya

Çevrimdışı ErenPaşa

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 603
  • geri döndüm len
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #55 : 18 Mayıs 2017, 21:27:01 »
Yeni DLC şu ülkelere odak ağacı ekleyecek:
Yugoslavya, Çekoslovakya, Macaristan, Romanya
Axis Minor olduğunu anlamıştım ama ben mekanik olarak sordum yani.

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #56 : 18 Mayıs 2017, 21:45:00 »
Mekanik olarak da Ekipman Dönüşümü olacak - eski ekipmanlarla güncel ekipmanlar hızlıca üretilebilecek. Detayını aşağıdan okuyabilirsin.
http://paradoxfan.com/forum/index.php?topic=51704.msg896918#msg896918

Çevrimdışı BatuFTW

  • Azab
  • *
  • İleti: 6
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #57 : 19 Mayıs 2017, 16:11:59 »
Arkadaşlar Bu Dönüştürme Tam  Olarak ne acaba? Açık bir şekilde özetlerseniz sevinirim.

Çevrimiçi kerem1249

  • Strong Turkey, Strong Army
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2045
  • 23 Ekime kadar yoğunum...
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #58 : 19 Mayıs 2017, 16:21:41 »
Arkadaşlar Bu Dönüştürme Tam  Olarak ne acaba? Açık bir şekilde özetlerseniz sevinirim.
Teknolojik olarak geride olan ekipmanlar harcanarak yeni model ekipmanın çok hızlı bir şekilde üretimi.
Şöyle örnekleyebiliriz:
A kişisi bir araba üreticisi. Elinde 600 adet 2014 model, 340 adet de 2016 model araba var. Şuan 2017 yılı ve yeni model araç üretim prototipleri geliştirildi. (600+340=)940 adet eski otomobil uzun bir süreliğine 2017 model arabaların üretimini hızlandırmak için harcanacak. Böylelikle normalde bir ayda 60 tane 2017 model araba üretilebiliyorsa bu sayı 300 olacak.
*Rakamlar ve benzetme örnek açısındandır,  oyunla ilgisi yoktur.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1138
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Death or Dishonor ve 1.4 Oak Yaması
« Yanıtla #59 : 19 Mayıs 2017, 16:42:24 »
En çok merak ettiğim şu odak ağaçları önce onları yayınlasalar keşke.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos