İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Furkan 65

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6
1
HOI4 - Modlar / MOD Colonization
« : Bugün, 15:30:19 »
Colonization

(aç/kapa)

2
Imperator: Rome / Günlük I:R 8.geliştirici günlüğü
« : 16 Temmuz 2018, 13:01:30 »
Hello everyone and welcome to the 8th development diary for Imperator. Today we’ll talk about trade system in the game.

The trade in Imperator is about getting access to goods for your cities to make them better, and meanwhile earn money on trade happening. A Trade-Route is import of one trade-goods from another province, either foreign or your own, where it is in surplus, to one of your provinces.

You can always import any trade goods you have a surplus of from your other provinces, but from foreign nations you need to have negotiated trade access first, and if you fight a war against each other, the import will be cancelled.

A province can only export if that province provides a surplus, ie, if it in total produces more than 1 of that trade-goods. A city produces 1 trade-goods, and for each additional 30 population it produces an additional +1 trade goods. There is no limit to how how many exports a province has, other than the amount of surplus goods it has.

You can always import a trade-goods if you already have a surplus of it, and that gives you a smaller additional bonus.

Surplus in the capital province gives a special bonus on the country level and Surplus is clearly indicated in the UI.

Only the capital city in each province gets the benefit of the stacked goods. The other provinces gets counted as they have access to 1 of the trade-goods. Only the province stacking bonus can be applied multiple times, so you can import 20 grain if you so desire to keep up a huge population.

Please remember that creating a new import route costs you civic power!

As default you can import one trade goods to your capital province.

There are multiple ways to get more allowed import routes to your provinces. Larger nations get more import routes to their capitals, there are ideas that allow more import, and there are inventions that can either increase all provinces trade routes or the capitals. There is also economic policies for trade, where you can forgo your income from trade for having more trade routes, or the opposite.

Income from Trade uses something we call Commerce in this game. Each commerce level building in a city provides +20% commerce to that city, and citizens will also provide a level of commerce. Trade Income is based upon total amount of trade-routes in & out in province multiplied by commerce.

The List of tradegoods include the following..

Grain, Salt, Iron, Horses, Wine, Wood, Amber, Stone, Fish, Spices, Elephants, Base Metals, Precious Metals, Steppe Horses, Livestock, Earthenware, Dyes, Furs, Olives, Leather, Woad, Marble, Honey, Incense, Hemp, Vegetables, Gemstones, Camels, Glass, Silk, Dates, Cloth, Papyrus, Wild Game


Next week we’ll talk about Diplomacy, or more specifically about opinions,

3
HOI4 - Modlar / MOD Italian Social Republic
« : 15 Temmuz 2018, 13:38:21 »
Italian Social Republic

(aç/kapa)

4
HOI4 - Modlar / MOD Original Yan Xishan Portrait
« : 13 Temmuz 2018, 23:11:22 »
Original Yan Xishan Portrait
(aç/kapa)

5
HOI4 - Modlar / MOD Move your capital
« : 11 Temmuz 2018, 15:51:13 »
Move your capital

(aç/kapa)

7
475 Öncesi / Kişi Tutankhamun
« : 08 Temmuz 2018, 11:32:49 »

Adı: Tutankhamun
Babası: IV. Amenhotep (veya daha sonraki adıyla Akhenaton)
Hanedan: 18. Hanedan
Uyruk: Mısır
Din: Antik Mısır dini/Politeizm
Doğum: MÖ 1341
Ölüm: MÖ 1323
Mezarı: Krallar Vadisi(El-Uksur)
Görevler: Mısır Firavunu


Tutankhamun hakkında tartışmanızı bu başlıktan yapabilirsiniz.

8
HOI4 - Mod Geliştirme Atölyesi / [WIP]The Great Leaders
« : 04 Temmuz 2018, 22:50:27 »

Üzerinde uzun bir süredir üzerinde çalıştığım modun tanıtımını bu gün sizlere yapmaya karar verdim.
Mod ne üzerine?
Mod alternatif bir Dünya düzeni üzerine kurulmuştur.
Mod ne değiştiriyor?
Mod Sovyetler Birliği, Fransa, Almanya, Çin devletlerini düzenler.
Peki hikayeleri nedir?
Qing Hanedanlığı; Qing Hanedanlığı dönemi 1911 yılında sona ermişti fakat, İmparator Pu-Yi öncelikle Yasak Şehirden başlayarak hakimiyetindeki bu bölgeyi modernleştirdi ve daha sonra Avrupalı bir çok ülkenin dikkatini çekti, iyi dostluklar kurdu daha sonra ise Çin'de süren iç savaşı sonlandırmak için Paris şehrinde bir konferans teklifinde bulundu. Uzun bir süredir kanla mücadele eden taraflar ve savaş ağaları bu teklifi kabul etti. Fransa ve İngiltere gözetimindeki konferansta İngiliz baskıları ile ülke ortadan ikiye bölündü ve uzun bir dönem başkentlik yapmış, iki taraf içinde manevi değeri olan Pekin şehri Kuzey ve Güney olmak üzere ayrıldı.
Sovyet Sosyalist Cumhuriyetler Birliği; Stalin 24 Ocak 1937'de Lenin'in mozelesini ziyarete gitmişti fakat arabası arıza yaptı buna çözüm bulamayan askerler Stalin'i park halinde bulunan başka bir araca bindirirler fakat arabaya yerleştirilen bombanın patlaması sonucu Stalin hayatını kaybeder. Parti içerisinde Kruşçev ve Brezhnev destekçileri olarak ayrılır bir güç mücadelesi doğacak gibidir, peki gerçekten sadece bunlar mı doğuyordur?
Fransa(veya moddaki adıyla Fransa Faşist Cumhuriyeti; Napolyon ile şahlanan Fransa 1.Dünya Savaşı tehlikesi içindeyken ülkeye 1917'de Napolyon'un ikinci kuşaktan torunu da olan Alexander Georgievich sürgün edilir. Yıllarca Rus ordusuna hizmet vermiştir ve şimdi de Bolşeviklerden intikam almak istemektedir ve bunu sadece dedesinin yolundan giderek yapacağını bilmektedir. Fransa'da halktan bir çok destekçi toplar ve 3 sene boyunca örgütlenir. 1920 Haziranında ise bir kalkışma ile ülkeyi iç savaşa sürükler ki bu iç savaş 1925 yılının sonlarında bazı militanların Paris'te başbakanı ve kabineyi esir alıp Conclusion de Paris'i zorla imzalatması ile iktidarı ele geçirir ve 1926 yılında taç giyerek Fransa tahtına oturur.
Almanya(Weimar Cumhuriyeti); Almanya 1.Dünya Savaşından yenik çıkmıştır. Ülke versay anlaşmasına tabi tutulmuş ve ekonomik bunalıma sebep olmuştur. Uzun süren bu bunalım sonunda 1925'te Almanya'nın borçlarını ödeyemeyeceğini açıklayana kadar devam etmiştir. İngiltere ve Fransa ise bu olaya karşı koymak için seçimleri ve fabrikaları kontrol altına almıştır ve Müttefikler hizbine dahil edilmiştir.

İlerleme Durumu
1.Focuslar; 2 Çin devleti, Fransa, Almanya, SSCB focusları baştan yazılacaktır. İngiltere, Japonya, ABD focusları ise düzenlenecektir.(Qing Tamamlandı, Çin Cumhuriyeti Tamamlandı.)
2.Eventler; Sayısını tahmin edemeyeceğimiz eventler eklenecektir.(Özellikle SSCB)-(Birkaçı yapıldı.)
3.Bayraklar; Bayraklar için @TürkHan 'a teşekkürler...
4. Meşrutiyet Sistemi; Moraşist ülkelere getirilen yeni bir sistemdir. @Eq1NoX 'a teşekkürler...
5.Süprizlerle dolu bir hikaye(hepsini size anlatmadım  :) )
6.Desteği ve fikirlerinden dolayı @vakanüvis 'e teşekkürler...
7.Map ve Yüzeysel çalışma(tamamlandı.)

Bir Kaç görsel
(aç/kapa)

İndirme Linki;
(aç/kapa)
Geliştirici Günlükleri;
(aç/kapa)

10
1919-1947 / Kişi Puyi
« : 27 Haziran 2018, 17:59:18 »
Adı: Aisin-Gioro Puyi
Babası: Zaifeng, Prens Chun
Hanedan: Qing Hanedanı
Uyruk: Qing
Doğum: 7 Şubat 1906-Pekin-Qing Hanedanlığı
Ölüm: 17 Ekim 1967-Pekin, Çin Halk Cumhuriyeti
Mezarı: Babaoshan Devrim Mezarlığı, Pekin, Çin Halk Cumhuriyeti
Görevler: Qing hanedanının son imparatoru ve Mançukuo'nun ilk ve son imparatoru.

İmparator Puyi hakkında tartışmanızı bu başlıktan yapabilirsiniz.

11
Tarih / Muharebe [Belgesel Serisi]Savaş Sanatı
« : 27 Haziran 2018, 13:19:38 »
1.Bölüm : Büyük İskender-Gaugamela Muharebesi
http://www.youtube.com/v/HXA-CWaKsvs&fs=1&wmode=transparent
2.Bölüm : Napolyon Bonapart-Waterloo Muharebesi
http://www.youtube.com/v/vnwv0YYOPjA&fs=1&wmode=transparent
3.Bölüm : Hitler-Ardenler Taarruzu
http://www.youtube.com/v/4v-cMjo2-tY&fs=1&wmode=transparent


12
HOI4 - Modlar / MOD István Horthy for the Republic of Hungary
« : 25 Haziran 2018, 13:43:37 »
István Horthy for the Republic of Hungary

(aç/kapa)

13
HOI4 - Modlar / MOD Ölümsüz Atatürk
« : 23 Haziran 2018, 18:31:22 »
Ölümsüz Atatürk
(aç/kapa)

14
HOI4 - Modlar / MOD Modified Colors
« : 22 Haziran 2018, 13:02:43 »
Modified Colors

(aç/kapa)
(aç/kapa)

15
HOI4 - Modlar / MOD No Division Limit
« : 21 Haziran 2018, 18:29:19 »
No Division Limit

(aç/kapa)

16
HOI4 - Modlar / MOD What if BORDER GOREEE won WW1?
« : 20 Haziran 2018, 14:06:06 »
What if BORDER GOREEE won WW1?

(aç/kapa)

17
HOI4 - Modlar / MOD Country Annexing Tool
« : 19 Haziran 2018, 13:37:20 »
Country Annexing Tool

(aç/kapa)

18
HOI4 - Rehberler / HOİ4-Rehber İstekeri
« : 10 Haziran 2018, 18:13:11 »
Rehber isteklerini bu konuda belirtebilirsiniz.

19
HOI4 - Modlar / MOD New States for German Expansion (Final Version)
« : 10 Haziran 2018, 18:01:57 »
New States for German Expansion (Final Version)

(aç/kapa)
(aç/kapa)

20
HOI4 - Modlar / MOD Espionage(Casusluk)
« : 07 Haziran 2018, 14:29:07 »
Espionage

(aç/kapa)
(aç/kapa)

Sayfa: [1] 2 3 4 5 6