Gönderen Konu: Victoria 2 - Heart of Darkness Eklentisi  (Okunma sayısı 43428 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
« Son Düzenleme: 26 Ağustos 2016, 00:06:40 Gönderen: Wayfear »

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #1 : 21 Şubat 2013, 14:39:47 »
Heart of Darkness Geliştirici Günlüğü 1 - Gazeteler!


Merhaba, Victoria 2'nin en yeni eklenti paketinin ilk geliştirici günlüğüne hoşgeldiniz! Bugün belkide en dikkat çekici özellik olan Gazete sistemine göz atacağız.

Dünyadaki bazı ülkeler ve bölgeler için farklı Haber Başlıkları olacak. Hatta baskın ülkelerin kendi Gazete İsimleri bile olacak. İşte iki örnek: (60'dan fazla var)

Fransız:

Rus:

Gazete'nin çalışma sistemi şöyle: Olan biten şeyleri ve bilgileri toplayarak her altı ayda bir (Bu değer değiştirilebilir) yayımlamaya çalışıyor. Yukarıdaki örneklerde hikaye örneklerinin bir çoğunu görebilirsiniz; birbirine savaş açan ülkeler, muharebelerin sonuçları, yeni icatlar, oyun eventleri vs. Örneğin, "BK gücümüzden korkuyor", oyun içinde görülen bir şey değil ama sizi yapay zekanın üzerinizdeki düşünceleri hakkında fikir sahibi yapıyor.
YZ ülkesinin sizle arkadaş olması gibi bir hikaye de var. Bu bir ittifak bile olabilir. Son olarak, yeterince fazla hikaye olmayınca boş yerlere gelen doldurucu haberler var.

Tekrarlamayı önlemek bazı haberlerin bir kaç versiyonu var. Bu iktidar partisi veya ülkenizin yasaları tarafından belirlenir. Örneğin, Komünist bir gazete, başka bir ülkede komünist isyanlarının başarılı olduğunu pozitif ve iyi bir dille anlatırken, muhafazakar bir ülke aşağılayarak ve negatif bir şekilde anlatabilir. Başka bir örnek olarak, Sansürlenmiş Basın yasasını kullanan bir ülke gerçek kayıpları vermeyebilir.

Haberler hakkında bilgi sahibi olduğunuza göre, size küçük bir sürprizim var:
National Stockpile (Ulusal Stok) Slider'ını hatırladınız mı? Evet, şimdi Ordu, Donanma ve İnşaat harcaması olarak üçe ayrıldı.







Şimdilik hepsi bu kadar, ama haftaya deniz harbi hakkında konuşacağız.

PP Konusu
« Son Düzenleme: 28 Şubat 2013, 16:00:30 Gönderen: yasinugur »

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #2 : 21 Şubat 2013, 14:44:49 »
güzel
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #3 : 21 Şubat 2013, 14:49:26 »
O slider ın ayrılması çok iyi olmuş...

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #4 : 24 Şubat 2013, 13:28:43 »
Gazete olayını heyecan ile bekliyorum.Ama donanmaya önem kötü olmuş.Hiç beceremem donanma savaşlarını,çıkartma işlerini felan. :wall:

Çevrimdışı paradox sever

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 171
  • Republic of Türkiye.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #5 : 24 Şubat 2013, 14:05:48 »
Artık Afrika nın tek sahibini Osmanlı yapıcam .

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #6 : 12 Mart 2013, 11:15:20 »
2. Günlük: Kriz Sistemi

Bu sistem ile, Victoria dönemindeki büyük güçlerin kendi çıkarları için savaşa girmeden diplomasiyi kullanarak kendilerinden güçsüz ülkeleri kontrol etmelerini yansıtmaya çalıştık. Bu ülkeler daha da güçlenip endüstrileştikçe bu tür diplomatik manevralar yüksek oranda arttı, ta ki 1914'e kadar. Işığı sönmüş bir imparatorluk ve küçük bir ülke arasındaki görece küçük bir vukuat yüzünden Avrupa kendisini 1. Dünya Savaşı'nda buldu ve bunun da sebebi kilit müttefiklerin kurulması ve devletlerin birbirlerine verdikleri garantilerdi. Peki, bu oyuna nasıl yansıtılacak?

Krizler genelde flashpoint'lerden gelecek. Flashpoint bölgeler, bir ülkenin kontrol ettiği ama başka bir ülkenin -var olsa da olmasa da- core olan bölgelerini yansıtır. Krizin diğer sebebi koloni yarışı, ama bu başka bir günlüğün konusu. Her flashpoint'in çeşitli hareketler ve durumlarla yükselip azalabilecek 0-100 arası bir tansiyon seviyesi var. Var olan küçük ülkeler sınır oldukları ama sahip olmadıkları core bölgeleri için nf ile tansiyonu arttırabilirler. Milliyetçi hareketler de benzer etkiye sahip, ama bunun için kültürün kabul edilmemesi (non-accepted) gerekir.


Flashpoint harita modu. Mavi alanlar potansiyel flashpoint, kırmızılaşan bölgeler ise tansiyonun arttığı yerler.

Tansiyon seviyesi yeterince yükseldiği zaman flashpoint potansiyel krize dönüşür. Bu noktada kriz saldırganı (bir şey kazanacak olan) ve kriz savunucusu (bir şey kaybedecek olan) büyük güçlerden birinin desteğini arayacak, eğer kendileri BG (büyük güç-great power) değilse. Eğer iki tarafta herhangi bir BG'nin dikkatini çekemezse kriz ortadan kalkar ve bölgedeki tansiyon düşer. Eğer iki tarafta arkalarını sağlama alırsa kriz başlar ve bu olduğu vakit, aynı kıtadaki tüm BG'lerden reddedilmesi halinde eksi prestij bonusu yiyeceği şekilde tarafını seçmesi istenir. Başka bölgelerdeki BG'ler istedikleri takdirde kendilerini krizin içine sokabilirler ama krizi görmezden gelmeleri halinde de prestij cezasını yemezler. Oyunun başlarında krizleri görmezden gelme halinde alınacak eksi prestij bonusu düşüktür, ancak oyunda ülkeler zamanla geliştikçe hem prestij düşüşü hem de krize dahil olunduğu takdirde elde edilecekler artacaktır. Krize dahil olan ülkeler kriz çözülene kadar savaş açamaz veya savaş açılamaz olacaktır, ayrıca büyük güçler BG ünvanlarını kriz bitene veya sonuçlandırıcı bir savaş olana kadar kaybetmezler.

İki taraftan birini ilk destekleyen BG saldıran veya savunan lideri olur, krize müdahil olan ancak iki taraftan birini seçmemiş BG'ler ise kararsız oluyor. Bu BG'ler iki taraftan birine destek çıkabilir ya da karşı kutuplardan birinin lideri olan BG kararsız kalmış BG'lere savaş hedeflerini (war goal) rüşvet olarak önerebilir, ancak bu hedeflerin infamy'sini rüşvet veren lider BG üstüne almış olacaktır. Kararsız BG'ler taraf seçmek zorunda değildir ancak kriz savaşa dönüştüğü zaman prestij kaybı yaşayacaklardır.

Krizlerin sürekli yükselen, aynı zamanda eventlarla veya bazı eylemlerle birdenbire yükselebilecek olan bir kızışma değeri vardır. Bu değer 100 olduğunda savaş patlak verir, kriz savaşa dönüşür. Krizde tarafını seçen BG sayısı arttıkça bu değer daha hızlı yükselecektir. İki lider de savaş olmaksızın barış anlaşması gibi düşünülebilecek çözüm önerilerini karşı lidere sunarak krizin savaşa dönüşmesini önleyebilir. Hedeflerini elde etmeden geri vites yapmak prestijinize büyük zarar verebilir ancak sizin tarafınızın yeterince destek almayarak savaşı kaybetmesine göre tercih edilebilir. Diğer liderin böyle bir durumu kabul etmemesi krizi daha da kızıştıracaktır.


Kriz savaşa dönüştüğünde, krizin hedefi savaşın ana hedefi ve eğer varsa rüşvetlerle gelen savaş hedefleri olur. Kriz savaşlarında müttefiklerinizi çağıramazsınız, Büyük Savaş dönemine kadar sadece krize müdahil devletler kriz savaşlarına girebilir.

YZ ile de uğraştık ve müttefiklik, diplomatik teklif, kimse savaş açılacağı, savaş hedeflerinin mantığını, kazanıyorlarsa savaş hedefi ekleme gibi durumlarda daha mantıklı seçimler yapmayı öğrettik. Ayrıca YZ'nin neden önerilerinizi reddettiği veya kabul ettiğini görmeniz için de uğraştık:


EU4 günlükleriyle EU serisine başlamıştım, bu günlük yüzünden de Victoria 2 için harekete geçeceğim. :P

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #7 : 12 Mart 2013, 15:51:23 »
çok çok teşekürler 3.günlük ne zaman çevirilir.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #8 : 12 Mart 2013, 15:53:12 »
Başlarım bir ara. Eğer 3. günlüğe başlamış olan varsa söylesin de hiç başlamayayım, ya da atsın bana çevirdiği kısmı, ben bitiririm.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #9 : 13 Mart 2013, 13:13:00 »
3. Günlük: Deniz Sistemi

Oyunun bu alanında bayağı bir değişiklik yaptık. Artık her küçük kıyı şehrinde dreadnought üretemeyeceksiniz, her gemi tipi için belirli seviyede üsse sahip olmalısınız; yani modern bir donanma oluşturmak için deniz altyapınızı geliştirmeniz çok önemli. Aynı zamanda, artık her kıyı bölgenizde üs yapamayacaksınız, her eyalet için bir tane sınırı geldi. (ayrık devletlerin birleşmesi eventında en yüksek seviye üs korunacak) Bu sınır sayesinde gelişmiş gemilerin sayısında da sınırlama olacak. Ve artık denizaşırı bölgelerde büyük gemileri üretemeyeceksiniz, sadece başkentinize bağlı bölgelerde üretebilirsiniz.


Deniz üssü harita modu, yeşil çizgili bölgeler üsse sahip, renklendirmeler seviyeyi belirliyor.

Deniz erzak konseptinde de değişiklikler yaptık. Gemilerinizi besleme kapasitesini yansıtan, deniz üsleri tarafından oluşturulan bir değer haline geldi. Her geminin erzak gideri var ve eğer besleyebileceğinizden fazla geminiz varsa gemilerinizin çatışma verimliliği düşecek.

Ayrıca deniz savaşları sistemini tamamen baştan yaptık. Birkaç yeni mekanikten bahsetmeliyim:

Kaçınma(evasion)= Küçük gemilerin kendisine yapılan atışlardan kaçmasını sağlayabilecek kaçınma değeri var.
Silah menzili(gun range)= Uzun menzilli gemilerin düşmanının uzağındayken atışa başlamasını sağlayacak ateş menzili eklendi.
Torpido saldırısı(torpedo attacks)= Büyük gemilere büyük zarar verebilecek olan torpidolar, icat edildikleri vakit kruvazörlere (cruiser) torpido saldırısı yeteneğini verecek.
Koordinasyon cezası(coordination penalty)= HoI oyuncularının 'stacking penalty' (bir bölgeye çok fazla birlik yığınca alınır) ile alışkın olduğu, ancak toplam gemi sayısının değil de karşı taraftan sayıca ne kadar fazla olduğunuz temel alınır. Bu negatif etki, geminizin hedefini bulma veya kaybetme şanslarını etkileyecek.
Battleships= Iroclad ve Dreadnoght arasında, yeni bir gemi tipi.

Ayrılıkçı güçlerin savaşın bu örnekteki gemiler örnekler vermek için çok uygun:

İki düşman filosu karşılaştığı anda savaş başlar. Bu noktada (seeking target safhası) gemiler birbirinin farkında, hedef aramaktadırlar, ancak menzil dışında olduklarından atışlar başlamamıştır. Gemiler ilk önce kendi sınıflarındaki gemilerle karşılaşmaya çalışırlar, ancak yine de ufak gemilerin en büyük geminizi torpidolama şansı vardır.


Hedef bulunduğu zaman yakınlaşma durumuna geçilir. (approach safhası)


Kendisini hedef alan bütün gemileri görmek için o geminin üstüne tıklayabilirsiniz. Burada USS Constitution, kendisini takmayan HMS Sans Pereil'i hedef alıyor. Ancak kendisi için hiç de iyi olmayacak bir şekilde, 5 İngiliz gemisi tarafından hedef alınıyor.


Menzile girildiği vakit çatışma başlar, ve bu kısım (firing safhası) önceden olduğu gibi işliyor. Çatışma gemilerden birinin yok olması, kaçması veya hedefini kaybetmesi ile sona erer.


Bir gemi geri çekilirken (retreat safhası) düşman gemilerinden yeterince uzaklaşana kadar (disengaged) ateş yiyebilir.


Bütün yüzebilen gemiler geri çekilip disengaged safhasına geldiği vakit, söz konusu filo en yakın dost üsse doğru kaçar. Filonuzun çoğunluğu düşmanın ateş menziline girdiği zaman geri çekilme emri veremezsiniz.


Bir sonraki günlük savaşların genel durumundaki değişikliği açıklayacakmış. Ben oyunu bilmediğim için oyun içinde çevrilmemesi gereken kavramları şaşırabilirim, böyle bir yanlışlık gören olursa uyarsın, değiştiririm.

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #10 : 13 Mart 2013, 13:43:30 »
vic 2 de en beceriksiz olduğum konuydu donanmaydı.iyice zorlaştırmışlar.  :fpalm: bu arada çok tesekkürler.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #11 : 13 Mart 2013, 14:38:47 »
OOOOOO
İşler kızışacak  asg* asg*

Çevrimdışı Alper412

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 528
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #12 : 14 Mart 2013, 18:23:19 »
Şu kriz olayı gazete filan güzel ama denizaşırı yerlerde büyük gemi kuramama kötü geldi bide donanmayla o kadar uğraşılmaz.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #13 : 17 Mart 2013, 09:18:48 »
4. Günlük: Savaşlar ve Askeriye

Bazı savaş hedefleri ve geniş ülkelerin %90'ını işgal etmek zorunda kalmadan toprak kazanmak için 'değişen savaş skoru' (Ticking War Score = TWS) diye yeni bir şey eklendi. Savaş hedefi olan bölgeyi uzun bir süre elde tutularak veya bazı WG'ler için savaşların çoğunu kazanarak elde edilir. Toprak kazanma WG'leri için; kazanılmak istenen eyaletin veya annex durumunda ülkenin %75'i işgal edildiğinde WS'niz yukarı doğru 'tickler' yani yükselir. Ama 2 sene sonra hedefinize ulaşamadıysanız o bölgenin sahibinin WS'si artar, bu durumda başka bir savaş hedefi yoksa iki taraftan birinin WS'si 100 olana kadar 'tickleyecek' ve savaş sona erecektir.

Saldıran taraf yeni bir hedef eklediğinde, önceden birikmiş olan TWS orjinal hedefin WS'sine dönüşür ve her hedef sadece kendi WS'sinde tickler, böylece 100 WS olduktan sonra başka WG'ler ekleyerek barış yapamazsınız. Misal, A eyaleti için savaş hedefiniz var, WS değeri 25, A'yı işgal ediyorsunuz ve sonunda WS tickleyerek 100'e yükseliyor. Barış yapmak yerine bir de B eyaleti için hedef ekliyorsunuz, bunun değeri de 30. Bu durumda WS'niz birdenbire 25'e düşecektir ki bu WS A'yı işgal etmenizden geliyor. Şimdi B'yi de işgal ederseniz TWS'niz 55'in üzerine çıkacaktır.
 
Savunan taraf yeni bir hedef eklediği vakit, sadece savunma savaşı yapmadığı için TWS'si sıfırlanacaktır ve kendilerinin hedeflenen bölgelerini ellerinde tuttukları için birikecek olan WS hedeflenen bölgenin WS'sini geçemeyecektir.
 
Anlayacağınız, tek bir WG ile savaştığınız zaman TWS size fayda sağlayacak ancak istekleriniz çoğaldıkça zorluk çıkaracaktır. Bu yüzden tam anlamıyla bir 'total war' istemiyorsanız fazla açgözlü olmayın diye uyarıyorlar. ;)
 
Humiliate (rezil rüsva etme) ve Assert Hegemony (üstünlüğünü kabul ettirme) WG'leri için şöyle ki; minumum 5 savaştan (şimdilik 5) sonra, bu savaşlardan en çok WS'yi kazanmış olan tarafa her gün biraz TWS ekleniyor. Ayrıca savaşların sonunda elde edilen WS sınırı da kalktı, yani bu CB'lerde sadece işgal etme dönemi bitti.

Artık savaşta olduğunuz bir ülkeye karşı savaş hedefi üretemeyeceksiniz. (justify) Ama artık geçerli CB'nizin olduğu hedefleri savaşlara eklemek Jingoism'e mal olmayacak.

Seçilen milletin bütün eyaletlerini salan 'Liberate Nation' ve seçilen eyaletteki bütün fort-naval base'leri kaldıran 'Dismantle Fortifications' adlı iki de yeni CB eklendi.



Askeri birimlerde yapılan değişiklikler:

1- Irregulars, bire bir karşılaşmada düzgün birimlerle karşılaştırılamayacak olsalar da biraz daha güçlendirilmiş.
2- Cavalry, keşifde kullanılmak veya unciv ülkeler tarafından kullanılmak için ucuz ve düşük özellikleriyle süvari sınıfının 'irrefular' karşılığı olacaklar.
3- Dragoonlar artık ortalama keşif, manevra ve çatışma istatistikleriyle temel süvari birimi olacak.
4- Hussarlar düşük çatışma ancak süper manevra ve keşif istatistikleriyle çok iyi öncü (scout) ve çevirici (flanker) birimlerdir.
5- Mühendisler artık ana kuşatma birimi ve ayrıca ikinci sıradan (rank) destek değeri sağlarlar.
6- Topçular artık sadece ikinci sırada yararlı olan bir yardımcı birimlerdir.
7- Guardlar saldırıda güçlü ancak savunmada güçsüz elit birimler olacak, böylece tamamen guard olan ordular pratik olmaktan çıkacak.
8- Uçaklar keşif ve yardımı ikinci sırada sunan özel birimlerdir.
9- Tanklar mühendislerle beraber oyun sonundaki fortları düşürecek olan birimdir. Saldırıda güçlü savunmada güçsüzdürler.

Keşif/Kuşatma:

Yeni istatistik> 'Fort Attack' ın yerine 'Siege' geldi.
Keşif ve Kuşatma'nın işleyişi> En yüksek kuşatma / keşif oranı kullanılacak. Ama bu değerden tam verim almak için ordunuzun %10'unun keşif/kuşatma birimlerinden oluşması gerekiyor.
Keşif ve Kuşatma Verimliliği> İdeal sayıya göre ordudaki keşif birimlerinin kuşatma birimlerine oranı. Keşif düşmanın siper (dig-in) bonusunu düşürür ve işgali hızlandırır. Kuşatma ise düşman bölgesindeki fort (işgalin hızını düşürüp savaştaki birliklere zarar verir) seviyesini düşürür.

İşgal ve Yıpranma:

İşgalin hızı belli bir noktaya kadar ordunun büyüklüğü ile alakalıdır. Tek bir birimle kuşatma yavaş olacaktır ancak iyi derecede keşif ve kuşatma istatistiği olan bir ordu ile kuşatma yapmak çok hızlı olacak.

Erzak limiti, düşman ve dost bölgelerdeki aşırı fark azaltılarak düşman bölgelerinde büyük ordular bulundurulabilir hale getirildi. Ancak büyüklüğüne bakılmaksızın, işgal yapan her ordu, hastalığı, asker kaçaklığını ve gördüğü direnişi yansıtacak olan belli miktarda yıpranma (attrition) bonusu yiyecektir.

Seferberlik:

Bütün birliklerinizin bir kerede ve sıfır organizasyonla ortaya çıkmasının yerine artık bu birlikler azar azar ancak tam organize olmuş halde belirecekler. Seferberlik hızını ise birliklerin çıktığı yerdeki altyapı (yani demiryolu seviyesi) belirleyecek, yani gelişmiş demiryolu ağı olan ülkeler geri kalmış ülkelere oranla çok daha hızlı seferber olacaklar.




Destek olmak için çok küçük olan birimleri terhis etmek için ayrı bir buton eklendi:



TFH'den getirdiğimiz eğlenceli bir yenilik daha var: Savaş Planları! Bu planlar sadece eğlence için veya multiplayer oyunlarında müttefiklerinizle paylaşarak daha iyi koordine olmak için çizilebilir.

« Son Düzenleme: 18 Mart 2013, 16:58:45 Gönderen: guderian »

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #14 : 17 Mart 2013, 09:33:51 »
zorlaştırılmış ama daha da gerçekci hale getirilmiş.Daha mantıklı olmuş.

Çevrimdışı paradox sever

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 171
  • Republic of Türkiye.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #15 : 17 Mart 2013, 09:42:14 »
Artık savaşta olduğunuz bir ülkeye karşı savaş hedefi üretemeyeceksiniz. (justify) Ama artık geçerli CB'nizin olduğu hedefleri savaşlara eklemek Jingoism'e mal olmayacak.

Artık savaştayken justify yapmadan direk infamy karışılığında mı savaş hedefi ekleyeceğiz ?

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #16 : 17 Mart 2013, 10:00:04 »
O kısım şöyle geçiyor:

In other WG news, you can no longer Justify Goals against nations you are at war with, but on the other hand, Goals you have a valid CB for no longer cost Jingoism to add to wars.

Oyuna tam anlamıyla aşina olmadığım için eksik çevirmiş olabilirim. Ama anladığım kadarıyla dediğin gibi direk infamy karşılığında ekleniyor olacak. Yani 'justify' yapıp infamy'siz CB ekleme devri bitmiş. Yalnız CB eklerken Jingoism mi kazanıyoruz/kaybediyoruz artık ne oluyorsa o da olmayacak.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #17 : 18 Mart 2013, 15:53:53 »
4. günlüğün devamı eklendi. 5. günlük kolonizasyon hakkında olacakmış. İlk mesaj da düzenlense fena olmaz. :P

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #18 : 18 Mart 2013, 15:56:45 »
Haha Yunanistan'ı işgal planı iyi olmuş bir anda hoşuma gitti görünce. :D

Çevrimdışı paradox sever

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 171
  • Republic of Türkiye.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #19 : 18 Mart 2013, 16:35:40 »
Infamy kalkmış mı ?

Çevrimdışı Kurt Knispel

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1732
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #21 : 18 Mart 2013, 16:45:00 »
Infamy kalkmış mı ?

Neden böyle düşündünüz? Günlükte bahsedilmemiş, ya da ben kaçırdım. :P

Haha Yunanistan'ı işgal planı iyi olmuş bir anda hoşuma gitti görünce. :D

Böyle karmaşık planları nasıl çizmişlerse, hayret. :P

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #22 : 18 Mart 2013, 17:03:22 »
TWS'yi sindirememiş bünyeler için ek bilgi:

Resimde gördüğünüz gibi Kanada'dan bazı bölgeleri topraklarıma katma hedefim olmasına ve senelerce bu toprakları işgal altında tutmama rağmen BK'nın ateşkese yanaşmaması -bir nevi savaşı kaybettiğini kabullenmemesi- gibi uyuzluklar ortadan kalkacak. Bu savaş sonunda WS 12 olan anlaşmayla sadece bir eyalet alabilmiştim ama artık bunun önüne geçilecek. TWS ile böyle durumlarda WS'si 100 olan anlaşma yapılabilecek.


Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #23 : 20 Mart 2013, 09:55:24 »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
DD5
« Yanıtla #24 : 21 Mart 2013, 14:41:10 »
Heart of Darkness Geliştirici Günlüğü 5-HoD'da Koloniler
Yeni bir HoD GG'sine hoşgeldiniz. Bu haftaki konumuz kolonicilik. Bu eklenti paketinde en çok önem verdiğimiz konulardan biri olan bu sistemi pek çok yönüyle değiştirdik.

İlk değişiklik, koloni kurmayı sağlayan teknolojilerin, yani "Nasyonalizm ve Emperyalizm(Nationalism & Imperialism)" ve "Makineli tüfekler(Machine Guns)"'in bu etkiyi sağlamamaları. Bunu yerine, asgari yaşam değerini düşüren 2 yeni buluş eklendi. Ama bu buluşlar aynı gruptaki bir önceki teknolojinin buluşları. Tabi ki bu koloniciliğin çok erken başlamasına neden olacağından dolayı, bu buluşların icat edilebilmesi için oyundaki herhangi bir ulusun Nasyonalizm ve Emperyalizm veya Makineli Tüfekleri araştırmış olması gerek. Bu sayede bu teknolojiler araştırıldığında teknolojide az çok ilerlemiş bütün devletler hemen hemen aynı anda bu buluşları bularak kolonileşme sürecini başlatabilecek. Yani tek bir devletin açıldıkları anda bu teknolojileri araştırıp, koloniciliğin tekeli olmasının önüne geçildi.



Bir sonraki değişiklik ise kolonilerin artık Ulusal Odaklar(National Focus, NF) yerine oyuna yeni eklenen "Kolonizasyon Puanları" kullanması. Bu puanlar donanmanızın ve limanlarınızın bir birleşimiyle üretiliyor. Ayrıca erken dönemlerdeki bir donanma teknolojisinden de biraz kazanıyorsunuz. Bunun anlamı da büyük bir koloni imparatorluğu kurmak ve desteklemek için iyi bir denizcilik altyapısına sahip olmanız gerektiği. Ayrıca diğer devletleri de donanma ve limanlarını yıkarak zor durumda bırakabilirsiniz.
Ayrıca artık kolonilerin 2 seviyesi bulunmakta; Himaye(Protectorate) ve normal koloniler. Koloniler hemen hemen her zaman himaye olarak başlarlar ve onları normal kolonilere dönüştürmek için Kolonizasyon Puanlarınızı harcamanız gerek. Kolonilerin himaylerden farkı onları elinizde tutmak için daha çok KP kullanmanız gerekmesi. Ama aynı zamanda size daha çok vergi geliri ve asker de sağlıyorlar. Son olarak, eğer sonradan kolonilerinizi eyaletlere dönüştürmek istiyorsanız, normal koloni seviyesinde olmalarına ihtiyaç duyuyorsunuz.
Peki, bütün bu olay nasıl işliyor? Hiç sormayacaksınız sanmıştım! Sistem şu:
Gereken buluşları yaptığınız zaman ve yeterince yakınlarda bir limanınız varsa biraz KP harcayarak boş bir eyalete bir keşif ekibi yollayabiliyorsunuz. Bu biraz zaman alıyor ve bayağı bir KP harcamanız gerekiyor ama başka kimse keşif ekibi yollamazsa o eyaleti himayeniz olarak ülkenize katabiliyorsunuz. Bu durumda (koloniyi desteklemek için gerekenler dışındaki) KP'leriniz size geri dönüyor. Ama, eğer başka bir ülke de o bölgeyle ilgilenmeye başlarsa bir "Koloni Etkileme Yarışı"'na giriyorsunuz:



Bu yarışlarda dört taneye kadar değişik devlet KP harcayarak koloniyi etkilemeye çalışıyor. Bunu da bir grup bina seviyesiyle temsil ediyoruz. Bir keşif gezisiyle başlayan yolculuğunuz koloniciler, bir ileri karakol, ardından küçük bir yerleşim yeri ve son olarak da bir nöbet karakoluna dönüşerek devam ediyor. Eğer bu noktada yarış hala daha devam ediyorsa nöbet karakolunu istediğiniz sıklıkta destek kuvvet yollayarak güçlendirebiliyorsunuz. Eğer yarışın devam ederken o bölgenin çektiğiniz zorluklara değmeyeceğini düşünürseniz yarıştan çekilebilir ve harcadığınız KP'leri başka yerlerde kullanmak üzere geri alabilirsiniz. Ama doğal olarak o bölgeyi de kaybedersiniz. Yarış, bir devlet öbürlerinden 3 seviye ileri geçtiğinde ikinci aşamaya geçer ve (eğer varsa) son iki devlet yarıştan atılır.
İkinci aşama da birincisi gibidir, ama bu aşamanın en önemli farkı o eyaletin bir flashpointe dönüşmesi ve yarış uzadıkça tansiyonun da artmasıdır. İki taraf da öbüründen 2 seviye ileri geçerek yarışı kazanabilir veya her an geri çekilebilir. Ama eğer yarış yeterince uzarsa flashpoint koloni üzerine bir krize dönüşür ve diğer krizler gibi bir savaşa sebep olabilir.
Peki, şimdi bir(veya daha çok?) kolonimiz olduğuna göre onlarla neler yapabileceğimize bakalım. Önceden söylediğim gibi, himayeleri kolonilere dönüştürebilir ve onlardan daha çok vergi ve asker elde edebilirsiniz. Ama bu işlem KP harcamanızı gerektirir. Bu KPleri de sayıları gittikçe azalan boş eyaletleri kolonileştirmek için kullanmanız gerekeceğinden bazı kolonileri himaye olarak bırakmak daha iyi olabilir. Peki, bu KPleri geri kazanmak için ne yapmalıyız? Yapabileceğiniz ilk şey, eğer o bölgede yeterince kabul edilen kültürlerden bürokratınız varsa koloniyi bir eyalete dönüştürmek. Ama bu da KP harcamanızı gerektiriyor. Neyse ki daha sonra bu eyaletlere fazladan KP yatırmanıza gerek kalmıyor. Harcamanız gereken KP miktarıysa başkentinizle kara bağlantısı olan bölgelerden uzaklaştıkça aşırı miktarda artıyor. Bu sayede Rusya'nın Siberya'yı eyalet yapması veya Fransa'nın Cezayir'i eyalete dönüştürmesi kolay olmasına rağmen İngiltere aynısnı Hindistan veya Kanada'ya yaparsa gereksiz yere KP harcamış oluyor.
İngiltere örneğindeki uzaklara kadar yayılan kolonileri olan devetler içinse çözüm Koloni İdareleri.(Dominionlar) Bu İdareler kolonileri yöneten bir nevi "Kukla devlet" görevi görüyor. Bunun kötü yanı, bu ülkelerden vergi veya hammadde alamamanız. Ama SoI'nizde oldukları sürece bu problem olmuyor.(Bu idareleri etkilemenin görece kolay olduğu düşünüldüğünde bu da çok zor değil.) Vergi alamamanıza rağmen savaş durumunda askerlerini kontrol edebiliyorsunuz ve ellerindeki koloniler için KP ödemek zorunda da kalmıyorsunuz. Kanada gibi zaten çeşitli corelar olan bölgelerde coreları olan devletler koloni idaresi olabiliyor. Bunun mümkün olmadığı bölgeler içinse yaklaşık 50 tane dinamik devlet yarattık. Bu devletler adlarını toprakları içindeki eyaletlerden alıyorlar. Mesela aşağıdaki resimde Batı Fas Konfederasyonu'nu görebilirsiniz.



Genel olarak konuşursak ilk yapmanız gereken şey öbür devletlerle yarışa girmeden ele geçirebildiğiniz kadar koloni elde etmek. KP miktarınız azalmaya başladığındaysa elinizdekiyle yetinmekle kolonileri eyalet ve/veya idarelere çevirerek KP kazanmak arasında seçim yapmanız gerekecek. Sınırlarınızı düzenli tutmak uğruna önemli bir koloni için savaşmaya değer mi, yoksa ele geçirebildiğiniz kadar koloniyi ele geçirmeye mi çalışacaksınız? Belki de bütün koloniler ele geçirildiğinde bir savaş işleri düzeltebilir? Bütün bu seçenekleri ilginç bulacağınızı umuyoruz!

Gelecek hafta: Sanayideki yenilikler.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #25 : 21 Mart 2013, 17:46:36 »
Vallahi üşenmesem bende çevireceğim de vakit bulamıyorum.

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #26 : 21 Mart 2013, 17:56:49 »
Vallahi üşenmesem bende çevireceğim de vakit bulamıyorum.
Üşenmeni anlayabiliyorum, benim de çevirmem bayağı uzun sürdü zaten. Az daha "İngilizcem bitti la!" diyip interneti kapatıyordum.  ;D

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #27 : 21 Mart 2013, 18:07:13 »
Hakikaten ama çeviri işi başka arkadaş, sen Türkçe gibi okuyup anlayabiliyorsun ama başkasının anlaması için yazınca ufaktan dumur olunuyor. :P

Bu arada koloni meselesini çok tecrübe edemediğim için bilemeyeceğim ama sanayi alanındaki yenilikleri çok merak ediyorum.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #28 : 21 Mart 2013, 18:13:14 »
Ya koloni işini, donanmayı adamlar kafaya takmışlar ya. Sanayiyi de çık merak ediyorum. Gene zorlaştırmasınlar. Bence şu ana kadar okuduğum rehberler arasında en güzeli kriz olayı
« Son Düzenleme: 21 Mart 2013, 18:16:11 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #29 : 21 Mart 2013, 18:20:48 »
Gerçekten harika bir eklenti paketi olacağa benziyor. Sanayiyi falan da görünce artık iyice coşarız ;D

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1536
  • Tomás de Zumalacárregui
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #30 : 21 Mart 2013, 18:25:02 »
Koloni sistemi çok güzel olmuş oyunun bir çok yerinde diğer ülkelerle çekişeceğiz gibi. Bu paket sayesinde Victoria: Revolutions'a sırt çevirip, Victoria II'ye geçiş yapabilirim.
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #31 : 21 Mart 2013, 18:25:38 »
İlk başta sönük bir DLC olucak gibi duruyordu ama oynayışı ve arayüzü kökten değiştiriyorlar Victoria III'ten farkı kalmadı.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #32 : 21 Mart 2013, 18:33:20 »
İlk başta sönük bir DLC olucak gibi duruyordu ama oynayışı ve arayüzü kökten değiştiriyorlar Victoria III'ten farkı kalmadı.
Vic3'ünde çıkarırlar seneye. Çünkü oyun motoru eskiyo artık ve oyuncuları tatmin etmiyo.
Not: Dünyaya sadece ülkemizden balmayın

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #33 : 21 Mart 2013, 18:36:08 »
Seneye olmaz ama 2015'de olabilir. Sonuçta üzerinden 5 yıl geçmiş olacak. Ayrıca Victoria 2'nin motoru gördüğüm en iyi motorlardan biri bence. Hatta yer yer Clausewitz'in yeni sürümlerinden(EU4-CK2) bile daha iyi.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #34 : 21 Mart 2013, 18:39:12 »
Seneye olmaz ama 2015'de olabilir. Sonuçta üzerinden 5 yıl geçmiş olacak. Ayrıca Victoria 2'nin motoru gördüğüm en iyi motorlardan biri bence. Hatta yer yer Clausewitz'in yeni sürümlerinden(EU4-CK2) bile daha iyi.
Eskidi demedim. Eskiyo dedim. Ama haklısın en iyi motorlardan biri. Vic3'te ne yapacaklar acaba

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #35 : 21 Mart 2013, 18:44:45 »
Eskidi demedim. Eskiyo dedim. Ama haklısın en iyi motorlardan biri. Vic3'te ne yapacaklar acaba
Victoria serisi Paradox'un en iyi ve en detaylı serisi bence. Bu yüzden 2 oyunda kalmış adamlar. Yeni oyun çıkartınca ekleyecek özellik bulamıyorlar  ;D

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #36 : 21 Mart 2013, 18:45:50 »
Koloni sistemi çok güzel olmuş oyunun bir çok yerinde diğer ülkelerle çekişeceğiz gibi. Bu paket sayesinde Victoria: Revolutions'a sırt çevirip, Victoria II'ye geçiş yapabilirim.

Koloni sisteminde de puan var, sphere puanının takip edilmesi tek başına zor zaten, bir de bu sistem puanlı oldu, bilemedim şimdi. :)

PP'de takip ettiğim kadarıyla Vic1'i Vic2'iye tercih eden bir sürü insan var. Vic1 çok güzel olsa gerek.

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #37 : 21 Mart 2013, 19:33:42 »
Sanayiye önemli değişiklikler gerekiyor cidden. Örneğin kömür satın alıp fabrika işletmek aşırı kolay. Bunu zorlaştırmalılar. İkinci olarak fabrika öncesi atölyeler. Atölyeler eklenirse sanayileşme imkanı olmayan ülkeler atölye ile işe başlayabilir. Yeterince gelişmemiş ülkeler özellikle belli bir seviyede üretim artışı elde eder ve zengin bir sınıf oluşur. Bu sayede de sanayileşmeye başladıklarında zengin sınıf atölyelerin yerine fabrikalar açabilir. Bu sadece bir örnekti.

Bankalar da eklenmeli bence. Evet, banka eklenmeli oyuna. Zenginler sanayi yanında bankacılık da yapmalı. Bankalar ile ilgili haklar, reformlar vs. olmalı.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #38 : 29 Mart 2013, 17:41:42 »
6. Günlük: Endüstri

Kısa bir günlük, ana hatlarıyla:

1=> Kullandığı ham maddelerin çıkarıldığı bir eyalette kurulan fabrikalar 'throughput' bonusu alacaklar. Eğer bütün gerekli ham maddeler eyalette çıkarılıyorsa bu bonus %25'e kadar çıkabilir. Basit fabrikalarda bu bonus eşit bir şekilde dağıtılırken gelişmiş fabrikalarda üretilen ham maddelerin aldığı bonus daha fazla olacak.



2=> Çok fazla işçisi olup da kar etmeyen fabrikalar birdenbire kapanıp aşırı işsizliğe yol açmayacak, bu fabrikalar karlarına göre zamanla kesinti yapacaklar ve zamanla işçiler başka bir iş bulacaklar.

3=> Kapitalistlerin fabrika tercihleri geliştirilmiş, artık yakın zamanda kapanmış fabrikaları hatırlayarak bu fabrikaları açmaktan kaçınacaklar. Ayrıca oyun sonu fabrikaları için bazı slotları rezerv edecekler.

4=> Etkileri değişmemiş olsa da görüntüyü güzelleştirmek için demir yolları normal harita modunda da gösterilecek. Endüstri seviyesi ve nüfusu büyüdükçe şehirlerin ve fabrikaların büyümesi de haritada görülecek. Resimler arasında 20 sene fark var.





5=> Medenileşmeye ayar çekmişler: İlk dört askeri reformdan herhangi birini yaparak Research Point'leri savaşla kazanabilirsiniz. Bu kazanılan RP'nin miktarı aldığınız bölge ve geçirdiğiniz askeri reformlara göre değişecek. Medenileşmemiş devletlerin saklayabileceği RP miktarı 25.000, bu durumda RP biriktirip bütün reformları aynı anda geçiremeyeceksiniz.

6=> 'satellite' veya 'dominion' olan ülkelere yapılan etki %100 arttırıldı, böylece SoI'da tutmalar kolaylaşacak.



Bu paket 16 Nisan'da çıkacak, haftaya da beta AAR konulacakmış.
« Son Düzenleme: 29 Mart 2013, 17:41:57 Gönderen: guderian »

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #39 : 29 Mart 2013, 20:21:03 »
Sanayi konusu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Ama buna rağmen harika olacağa benziyor. Bekleyip göreceğiz. Şunun şurasında 16 Nisan'a ne kaldı ki zaten?

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #40 : 29 Mart 2013, 20:29:24 »
Pre-Order açılmadı  cks* cks*

Çevrimdışı goltz pasha

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 428
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #41 : 31 Mart 2013, 17:56:21 »
Yani?
« Son Düzenleme: 31 Mart 2013, 18:58:39 Gönderen: goltz pasha »

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #43 : 31 Mart 2013, 18:56:11 »
Pre order ile bi duyuru yokken daha ortada niye açılmadı diye rage yapıyorsunuz amaç ne ? Yani gidip adamlar ayın sonu açıcaz diyipte 348968345823479237 ay erteledi mi ?

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #44 : 01 Nisan 2013, 13:47:38 »
Pre order ile bi duyuru yokken daha ortada niye açılmadı diye rage yapıyorsunuz amaç ne ? Yani gidip adamlar ayın sonu açıcaz diyipte 348968345823479237 ay erteledi mi ?
Ya şunun şurasında 2 ay kalmış oyunun çıkmasına. İnsan preorder'ı açar ki millet dalsın. 16 nisan'a kadar nasıl bekliycez biz?!

Çevrimdışı paradox sever

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 171
  • Republic of Türkiye.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #45 : 01 Nisan 2013, 14:06:07 »
16 Nisan muhabbeti nerden çıktı öyle bi duyuru yok ki ?

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #46 : 01 Nisan 2013, 18:31:31 »
16 Nisan muhabbeti nerden çıktı öyle bi duyuru yok ki ?

şu an tüm hayallerimi yıktın. psikolojik olarak çöktüm.

Çevrimdışı Börklüce

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2265
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #47 : 01 Nisan 2013, 19:32:47 »
16 Nisan'da çıkacağı son günlükte söylenen bir şey.

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #48 : 01 Nisan 2013, 19:58:31 »
16 Nisan'da çıkacağı son günlükte söylenen bir şey.

yeniden rahatladım...

Çevrimdışı unonimus

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2576
  • Kinoshita Hideyoshi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #49 : 02 Nisan 2013, 08:11:30 »
Pre-Order açılmadı  cks* cks*
Gamersgate'de açıldı, 20$ ;D .

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #50 : 02 Nisan 2013, 13:47:59 »
Gamersgate'de açıldı, 20$ ;D .
tam sürüm çıkınca daha mı pahalı olur.

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #51 : 02 Nisan 2013, 14:26:55 »
Tam sürümü bu zaten :fpalm:

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #52 : 02 Nisan 2013, 14:34:11 »
oyun çıkınca fiyat değişir mi diye sordum.Sonuç olarak tam sürüm.Tam sürüm çıkınca fiyat degisir mi dedim facepalm çekmeye ne kadar meraklısın.Fırsat kolluyosunuz biri yanlış kelime desede facepalm koysak diye.

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #53 : 02 Nisan 2013, 14:48:08 »
Fiyat niye değişsin zaten PRE ORDERDEKI TAM SÜRÜM

Çevrimdışı Ali Atay

  • (metehan007)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 880
  • Forza L&M
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #54 : 02 Nisan 2013, 14:59:56 »
Fiyat niye değişsin zaten PRE ORDERDEKI TAM SÜRÜM

belki ön sipariş verenler önceden aldigi  için bir indirim vardir diye düşündüm.

Çevrimdışı Snykdel

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2306
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #55 : 02 Nisan 2013, 15:01:43 »
belki ön sipariş verenler önceden aldigi  için bir indirim vardir diye düşündüm.

Ön siparişte fiyatın ne kadar azalıp, arttığını zaten oyunun bilgilerinde gösterirler.

GG'den gördüğüm üzere ön sipariş verenlere sadece ViC Complete yani Victoria: Empire Under the Sun ile Victoria: Revolutions'ı veriyorlar.


Çevrimdışı Awake

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 995
  • Smyrna
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #56 : 05 Nisan 2013, 19:42:46 »
1. Geliştirici Günlüğü için yapımcıların bilgi verdiği bir video çıktı.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hyVi1J_UrtE
« Son Düzenleme: 05 Nisan 2013, 19:43:09 Gönderen: Awakening »

Çevrimdışı Aykut

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #57 : 06 Nisan 2013, 11:32:17 »
Gazeteler her ülkenin kendi dilinde mi?Yoksa sadece İngilizce falan mı var?

Çevrimdışı Kazak

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • bad translations only
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #58 : 06 Nisan 2013, 11:41:13 »
İlk mesajı güncelledim.

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #59 : 06 Nisan 2013, 13:14:56 »
Victoria III. gibi bi şey olmuş bu mükemmel.WS deli ediyordu savaşlar işkenceye dçnüşüyordu bir toprak almak için devletin tamamını işgal etmekten bıkmıştım nihayet hatalarını anlamışlar.ne multi atılır bu paketle be  :P
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #60 : 06 Nisan 2013, 13:38:04 »
Victoria III. gibi bi şey olmuş bu mükemmel.WS deli ediyordu savaşlar işkenceye dçnüşüyordu bir toprak almak için devletin tamamını işgal etmekten bıkmıştım nihayet hatalarını anlamışlar.ne multi atılır bu paketle be  :P
Aynen. Boşuna "Pre-order isterük!" diye bağırmadık ;D

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #61 : 06 Nisan 2013, 14:04:27 »
çıktıgı hafta multiyi kurarız artık  :D
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1939
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #62 : 06 Nisan 2013, 14:06:10 »
çıktıgı hafta multiyi kurarız artık  :D
Hatta çıkmadan kuralım! ;D

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #63 : 06 Nisan 2013, 15:09:34 »
 evil*
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #64 : 08 Nisan 2013, 14:59:56 »
Pre-Order Steam'e gelse iyi olur.

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #65 : 08 Nisan 2013, 15:02:36 »
Bu ne abi, konudaki mesajların yarısı senin pre order mesajların.

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #66 : 08 Nisan 2013, 15:04:01 »
2. Pre-Order mesajım.  rlywrd*

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #67 : 08 Nisan 2013, 15:04:22 »
Bu ne abi, konudaki mesajların yarısı senin pre order mesajların.

Pre order açılaydı iyiydi.

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #68 : 08 Nisan 2013, 15:06:02 »
Pre-order candır canandır. Pre orderleri yaşama ve yaşatma vakfı açmayı düşünüyorum.
« Son Düzenleme: 08 Nisan 2013, 15:06:37 Gönderen: Foederati »

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #69 : 08 Nisan 2013, 15:07:12 »
Pre-order candır canandır. Pre orderleri yaşama ve yaşatma vakfı açmayı düşünüyorum.

Sen açsan açsan ton balığı konservesini açarsın.

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #70 : 08 Nisan 2013, 15:09:11 »
Onu bile beceremez.  :P

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #71 : 08 Nisan 2013, 15:13:38 »
Sen açsan açsan ton balığı konservesini açarsın.

Belki vakfı ton balığı konservesinde açacağım ;)

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #72 : 08 Nisan 2013, 15:15:15 »
Belki vakfı ton balığı konservesinde açacağım ;)

Bir lira da ben vereyim bari karton kutuda aç vakıf toplantısı yaparsınız...

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #73 : 08 Nisan 2013, 15:16:56 »
Tamam panpa.


Çevrimdışı goltz pasha

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 428
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #75 : 13 Nisan 2013, 17:11:26 »
Oyunun başlama tarihi geriye alınacak.

Çevrimdışı yigit22

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 150
  • Vic2 ve Hoİ3 Meraklısı
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #76 : 15 Nisan 2013, 18:35:57 »
beni de yaz

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #77 : 16 Nisan 2013, 14:29:56 »
Bana yolla asıl bende Paradox'un çoğu oyunu orijinal.

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #78 : 16 Nisan 2013, 14:31:09 »
CK2,Vic2,HOI3,Vic1,EU:Rome hepsi orjinal.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #79 : 17 Nisan 2013, 08:41:15 »
Torrent, Steam'dan iyidir  tbrk*
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 14:35:51 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı erkanhan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 677
  • “Europa Universalis IV”
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #80 : 17 Nisan 2013, 08:51:01 »
Arkadaşlar torrent i bekleyemeyeceğim ben.
Şimdi AHD+HoD alacağım Steam'dan fakat düz Victoria 2 (Orjinal) gerekiyor mu  ???

Çalışması için Victoria II oyununun Steam sürümüne sahip olmanız gerekmektedir.

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #81 : 17 Nisan 2013, 12:40:25 »
Çıkar çıkmaz satın aldım, koloni işi çok farklı
resim at kafayı yedik burda :wall:
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #82 : 17 Nisan 2013, 12:59:43 »
Bela okumak yanlıştır  tbrk*
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 14:35:26 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #83 : 17 Nisan 2013, 13:29:39 »
Özellikle çok dolu olduğunda sıkıntı yaratıyor.
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 14:26:30 Gönderen: Batu1119 »

Çevrimdışı Aykut

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #84 : 17 Nisan 2013, 13:42:23 »
Vay be ne ara çıktı ki?

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #85 : 17 Nisan 2013, 13:45:07 »
 :fpalm: :fpalm:
Dün foruma girdin mi  ???

Çevrimdışı Aykut

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 421
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #86 : 17 Nisan 2013, 13:47:50 »
Evet ama görmemişim demek ki  asg*

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #87 : 17 Nisan 2013, 14:29:03 »
ARKADAŞLAR ACİL !!!
Halledildi  tbrk*
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 14:35:00 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #88 : 17 Nisan 2013, 14:30:38 »
Yok HOD içinde zaten. Benimde Vic 2 orjinal.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #89 : 17 Nisan 2013, 15:55:55 »
Yükledim beyler oyun açılmıyor. İlk önce basıyorum oyunun ikonuna sonra Net Framwork'ü yüklüyo sonrada şu hatayı veriyo Net Framwork'te


Daha sonra oyunu açtım. Menüsü geldi. Starta bastım (HoD'u seçmiştim) 10dk bekledim oyun açılmadı hiçbir hata vermedi. Sonra tekrar ikona bastım bu seferde Victoria 2 çalışıyor şu anda dedi. Görev Yönetici'siden de kapattım oyunu ancak nafile.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #90 : 17 Nisan 2013, 16:11:26 »
İLGİLENECEK YOK MU  >:(
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 16:12:35 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #91 : 17 Nisan 2013, 16:16:36 »
Önceki versiyonu framework versiyonunu silebilirsin.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #92 : 17 Nisan 2013, 16:37:39 »
Arkadaşlar;
Şimdi bende Vic2+AHD+HoD var fakat ben sadece HoD'u açabiliyorum. Diğerleri pert. Nasıl açarım diğerlerini  ???

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #93 : 17 Nisan 2013, 16:40:28 »
Beyler ben galiba torrenti buldum:
İllegal paylaşımdan dolayı kaldırılmıştır
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 16:46:24 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı Snykdel

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2306
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #94 : 17 Nisan 2013, 16:44:21 »
Arkadaşlar;
Şimdi bende Vic2+AHD+HoD var fakat ben sadece HoD'u açabiliyorum. Diğerleri pert. Nasıl açarım diğerlerini  ???

HoD hepsini kapsamıyor mu zaten? sphle*

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #95 : 17 Nisan 2013, 16:44:45 »
Yeni ek paket geldi, eskisini açamazsın.
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 16:47:16 Gönderen: mindless zombie »

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #96 : 17 Nisan 2013, 16:45:54 »
AAA kaldırıyorum.
Ben o zaman AHD yi gereksiz yere mi aldım. İstesem oynayamaz mıyım AHD'yi  ???

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

  • Paşa
  • *
  • İleti: 7033
  • Einhärjar
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #97 : 17 Nisan 2013, 16:49:25 »
Hell no.

Çevrimdışı velden39

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 437
  • Victoria 2 Hearts of Darkness Multisi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #98 : 17 Nisan 2013, 16:49:50 »
Evet beyler torrent çıkmış
İsteyen varsa (yasak değilse) Steam ID
uygar254
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 16:55:40 Gönderen: velden39 »

Çevrimdışı Furkovic

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 193
  • Nefret sevgiden daha samimi bir duygudur.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #99 : 17 Nisan 2013, 16:59:57 »
resim at kafayı yedik burda :wall:

Steamde altı yedi resim yayınladım Furkovic yaz ekle bak.

İntel Core i7-4790 3.6 ghz // Sapphire AMD R9290 4 gb // Msi Z97 GAMİNG 3 // Corsair V.8gb 1600 mhz //Xigmatek talon 750watt//http://i.hizliresim.com/JEnJWB.jpg

Çevrimdışı Awake

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 995
  • Smyrna
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #100 : 17 Nisan 2013, 17:03:24 »
Yalanmış :(
« Son Düzenleme: 17 Nisan 2013, 17:05:41 Gönderen: Awakening »

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #101 : 17 Nisan 2013, 17:11:38 »
indiriyorum şu anda
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Paşa
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #102 : 17 Nisan 2013, 19:53:04 »
Beyler bir kurulum yönergesi var mı? Normal Vic2 üstüne mi, yoksa tek başına kurduğumuz AHD üzerine mi yüklemeliyiz?

Çevrimdışı erkanhan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 677
  • “Europa Universalis IV”
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #103 : 17 Nisan 2013, 19:57:15 »
Beyler bir kurulum yönergesi var mı? Normal Vic2 üstüne mi, yoksa tek başına kurduğumuz AHD üzerine mi yüklemeliyiz?

Direk kur ayrı bir oyun AHD Gibi

Çevrimdışı erkanhan

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 677
  • “Europa Universalis IV”
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #104 : 19 Nisan 2013, 16:12:43 »
Türkçe yama yapacak gönüllü arkadaşlar bekliyoruz :D

Çevrimdışı Umut

  • (AlbertDS)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 923
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #105 : 20 Nisan 2013, 15:24:36 »
Almaya değermi beyler?

Çevrimdışı II.Bayezıd

  • Azab
  • *
  • İleti: 38
  • Evlat herkes aptaldır- ben hariç.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #106 : 20 Nisan 2013, 15:38:07 »
 Bence değer korsanı bile insanı diyarlardan diyarlara sürüklüyor.

Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #107 : 20 Nisan 2013, 18:15:51 »
Bu ek paketi oynamak için Vic2 ve AHD şart mı ? ( Steamden orjinal alacağımda )

Çevrimdışı Scofield

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 297
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #108 : 21 Nisan 2013, 06:05:33 »
evet
Arkadaş 2. sınıfta bugda kalmış.

Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #109 : 21 Nisan 2013, 06:57:42 »
AHD niye şart oluyor onu anlamış değilim o kadar parayı bu 3 üne vereceğime Starcraft 2 alırım çok daha hesaplı olur.

Çevrimdışı DMUKKS

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 158
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #110 : 21 Nisan 2013, 08:01:11 »
Hiçbir şey şart değil.Sadece Hod'u yüklesen yeter ben öyle yaptım oynuyorum.Ahd gibi aynı.O da ayrı bir oyundu.Victoria 2 gerektirmiyordu .Bu da gerektirmiyor.

Çevrimdışı Gaius Octavius

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 810
  • Paralel Moderatör
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #111 : 21 Nisan 2013, 08:02:27 »
Arkadaş galiba illegal yollardan oynuyor. İllegallerde birleştirilmiş oluyorlar.

Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #112 : 21 Nisan 2013, 08:12:32 »
( Steamden orjinal alacağımda )

Ben mi kendimi anlatamıyorum insanlar mı beni anlamıyor nedir.

Çevrimdışı unonimus

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2576
  • Kinoshita Hideyoshi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #113 : 21 Nisan 2013, 08:13:37 »
AHD niye şart oluyor onu anlamış değilim o kadar parayı bu 3 üne vereceğime Starcraft 2 alırım çok daha hesaplı olur.
Steam'de Victoria 2 ve AHD sırayla 23 Nisan'a kadar 4.99$ ve 2.49$ .
« Son Düzenleme: 21 Nisan 2013, 08:16:05 Gönderen: unonimus »

Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #114 : 21 Nisan 2013, 08:18:58 »
Steam'de Victoria 2 ve AHD sırayla 23 Nisan'a kadar 4.99$ ve 2.49$ .

Aldım 2 sinide haber verdiğin için teşekkürler indirimde olduğunu bilmiyordum. Sıra geldi Heart of Darkness'e.

Çevrimdışı unonimus

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2576
  • Kinoshita Hideyoshi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #115 : 21 Nisan 2013, 08:22:13 »
İndirim yapmasalardı oyun 50 dolar olurdu  :wiseguy: .
Yanılmıyorsam Gamersgate'ten oyunun ek paketsiz halini veya vanilla+AHD almış olanlar mecburen oradan devam etmek zorunda kalacak, ben Steam'den değil de oradan alayım bütün içeriği diyenler için oyun orada toplamda 50 dolar tutuyor ;D .
Gerçi ben Paradox'un oyunlarında Steam'i pek tercih etmek istemezim ama neyse.
« Son Düzenleme: 21 Nisan 2013, 08:23:06 Gönderen: unonimus »

Çevrimdışı Yalpagan

  • (Forbidden Love)
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1128
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #116 : 25 Mayıs 2013, 04:51:36 »
Rica etsem özelden link atabilecek bir insan evladı var mı ?
« Son Düzenleme: 25 Mayıs 2013, 04:51:53 Gönderen: Forbidden Love »

Çevrimdışı Kurt Knispel

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1732
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #117 : 22 Haziran 2013, 20:18:00 »
Evet beyler torrent çıkmış
İsteyen varsa (yasak değilse) Steam ID
uygar254

At bakayım bana özelden  :smoking:
« Son Düzenleme: 22 Haziran 2013, 22:54:27 Gönderen: halhas »

Çevrimdışı aslanve

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 122
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #118 : 09 Kasım 2013, 13:27:24 »
Arkadaşlar ben heart of darkness da osmanlıyı alıyorum fakat hiçbir şekilde özeller birşey yapmıyor ne fabrika neden tren bir hata felan mı var ?

Çevrimdışı Swift

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 945
  • Hadi Güle Güle
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #119 : 21 Aralık 2013, 10:04:15 »
Arkadaşlar ben heart of darkness da osmanlıyı alıyorum fakat hiçbir şekilde özeller birşey yapmıyor ne fabrika neden tren bir hata felan mı var ?
Hayır iktidardkai partinin ekonomik politikası yüzündendir o. Veya gerçekten ülkedeki kapilalist insanlardan çok fazla vergi alıyorsundur. (zengin vergisi)
düke düke dol dozet yu ve düke düke dal dozetyu ve düke düke dal dozeyet yu deki düşke düke dal duzet yuvediüke dükedal dozet yuvedakdallyöz

-Kendinize iyi bakın.

Çevrimdışı karnal216

  • Azab
  • *
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
bi sorum var
« Yanıtla #120 : 24 Aralık 2013, 17:40:20 »
ben ordu kurdum 170 bin lişilik ordunun yanında kuru kafa görünüyo orduyu hareket ettirdiğimde asker sayısı azalıyo orduyu böldüğüm zaman kuru kafa gidiyo ama diğer devletlerin ordularınıda görüyorum 250 bin kişilik orduyla geliyo ona hiç bişey olmuyo nedenini bilen varmı

Çevrimdışı unonimus

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2576
  • Kinoshita Hideyoshi
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #121 : 24 Aralık 2013, 17:42:24 »
Aslında oluyor ama YZ iyi olmadığı için savaşta hayvan gibi orduları bir arada tutmaya kalkışıyor.

Çevrimdışı NiftySniper67

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 468
  • SirMamileus
    • Profili Görüntüle
Ynt: bi sorum var
« Yanıtla #122 : 24 Aralık 2013, 17:47:18 »
ben ordu kurdum 170 bin lişilik ordunun yanında kuru kafa görünüyo orduyu hareket ettirdiğimde asker sayısı azalıyo orduyu böldüğüm zaman kuru kafa gidiyo ama diğer devletlerin ordularınıda görüyorum 250 bin kişilik orduyla geliyo ona hiç bişey olmuyo nedenini bilen varmı
Yazukk :(
Banada oluyo aynısı :P

Çevrimdışı karnal216

  • Azab
  • *
  • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #123 : 24 Aralık 2013, 17:55:35 »
Nasıl çözücez bunu olan azıcık praramzı orduya yatıroyoz

Çevrimdışı no_afk

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 831
  • İşi bilecen,işe gitmiycen
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #124 : 24 Aralık 2013, 18:34:04 »
Onu çözmek için alt yapı ve şehrin verimliliği önemli atıyorum Sahra veya Himalayalar da supply limit çok az iken nil deltasında sulak yerlerde yüksek oluyor şehrin büyüklüğü ve nüfusu da önemli bir etken tabi.Ama senin müdahale edebileceğin tek yer alt yapı oluyor.Bu yüzden ülkenin son model demir ağlarıyla donatılması mühim bir hal alıyor.
Dagli amici mi guardi Dio, che dai nemici mi guardo io.
italyan atasözü (meali=Beni dostlarımdan Tanrı'm korusun, düşmanlarımdan ben kendimi korurum.)

Çevrimdışı Rainbow

  • Azab
  • *
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #125 : 09 Temmuz 2014, 13:22:25 »
Şu an yüklüyorum. Umarım bir sorun olmadan oynayabilirim  :)
« Son Düzenleme: 09 Temmuz 2014, 13:54:14 Gönderen: Rainbow »

Çevrimdışı Click!

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 455
  • Neredeyse Sadece Vicky 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #126 : 09 Temmuz 2014, 17:13:12 »
Şu an yüklüyorum. Umarım bir sorun olmadan oynayabilirim  :)
Sorunun olursa önce eski başlıklara bak, bulamazsan başlık aç biz yardımcı olmaya çalışırız elimizden geldiğince. hoşgeldin. :)
« Son Düzenleme: 09 Temmuz 2014, 17:18:17 Gönderen: Click! »

Çevrimdışı ardabeg

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 322
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: Heart of Darkness Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #127 : 21 Temmuz 2014, 01:15:15 »
Yardımcı olabilecek var mı ya ? Nerden edineceğim Steam den alsam kredi kartım yok bütün patchleriyle nerden bulacam kutulu olarak falan acaba satılıyor mu ? Ankarada falan.
« Son Düzenleme: 21 Temmuz 2014, 01:15:59 Gönderen: ardabeg »