Gönderen Konu: Victoria 2 - A House Divided Eklentisi  (Okunma sayısı 29358 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Victoria 2 - A House Divided Eklentisi
« : 01 Ekim 2011, 12:07:12 »
AHD Developer Diaries 1 - A House Divided

Hello and welcome to the first developer diary for A House Divided, the first expansion for Victoria 2. From the title you're probably thinking two things:
1) So the focus is on the American Civil War?
2) Must everything about the ACW be called A House Divided?

Well the answers to those are “No” and “Yes” respectively.

AHD does not have any particular focus on the ACW, although it does include a new scenario which I will talk about in a moment, the main aim is to make the game better all round. We plan to improve politics, the economy, uncivilised nation's path to reform and modernisation, warfare, the UI, game speed, and more!

As for the name, Lincoln really liked his “House divided” speech and stuck with it despite everyone he showed it to telling him it was going too far. He liked it so much that after the war he decreed all computer games based it are required to use his speech as the title*.

Now, back to the scenario: The ACW scenario currently starts on July 1st 1861, the CSA is fully formed, armies on both sides are on the move, and the first real battles of the Civil War are about to take place.


Sharp eyed formites might notice some bonus details in these screenshots too


*= This may not be true.

We should be back next week with a DD about the economic improvements we're working on now.
« Son Düzenleme: 26 Ağustos 2016, 00:06:51 Gönderen: Wayfear »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı TheDoctor

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3422
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #1 : 01 Ekim 2011, 12:24:04 »
Hiç bir şey anlamadım ama güzelmiş.

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #2 : 01 Ekim 2011, 12:25:52 »
Sanırım oyuna senaryo eklenmiş... :smoking:

Çevrimdışı TheDoctor

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3422
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #3 : 01 Ekim 2011, 12:26:45 »
Konu neden İngilizce?

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #4 : 01 Ekim 2011, 12:28:03 »
Çevirecek zamanı olan varsa çevirebilir.
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı TheDoctor

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 3422
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #5 : 01 Ekim 2011, 12:34:05 »
Çevirecek zamanı olan varsa çevirebilir.

Bu şeyi sen yaptın sandım bende.  ;D

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2003
  • Muk
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #6 : 01 Ekim 2011, 12:41:51 »
Değişik bir tarz. tbrk*
beggin beggin uhuuuuuu

Çevrimdışı Annibal

  • Crazy Horse Archer
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 5829
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #7 : 01 Ekim 2011, 12:56:15 »
Resimlerde bonus detaylar var demiş, ne var tam olarak ben ekstradan birşey göremedim.

Çevrimdışı Şarklı Yağız

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 887
  • Isoroku Yamamoto
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #8 : 01 Ekim 2011, 12:57:03 »
1.4 yaması olarakmı gelecek yoksa ek paket olarakmı ???
Aşırı düzen arayışları ütopiktir ve sonucu her zaman  totaliterliktir, diktatörlüktür. Adına Komünizm, Faşizm, Kapitalizm, Anarşizm, Dincilik ne derseniz deyin bu değişmez. Sadece diktatörlüğe giden yol farklı olacaktır.

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #9 : 01 Ekim 2011, 13:20:36 »
Ek paket gibi hissediyorum... :smoking:

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #10 : 01 Ekim 2011, 13:37:45 »
Detay dediği galiba yeni terrain mapmodes gelmiş.

Çevrimdışı Emperor

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1573
  • The Mad Baron
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #11 : 01 Ekim 2011, 13:41:13 »
Evet dün PP'de görmüştüm bunu. Beklediğim bir senaryoydu, sonunda ekliyorlar. Ayrıca evet, yenilik olarak benim de gördüğüm yeni harita modları eklemişler. Ama benim özellikle beklediğim ekonomiyi biraz daha geliştirmeleri, hatta baya bir geliştirseler daha iyi olur. :D
Heyder Baba, göyler bütün dumandı,
Günlerimiz birbirinden yamandı,
Birbirizden ayrılmayın, amandı,
Yakşılığı elimizden alıblar,
Yakşı bizi yaman güne salıblar!

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #12 : 01 Ekim 2011, 13:49:58 »
Parti başkanı da olabilsek güzel olabilirdi. Rüşvet, peşkeş vb olsa.

Çevrimdışı Aranduil

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 172
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #13 : 01 Ekim 2011, 14:59:37 »
Dün gece silmiştim Victoria 2'yi :mean:

Çevrimdışı Jagdpanzer

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1597
  • الله اكبر Allahu Ekber!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #14 : 01 Ekim 2011, 16:07:21 »
Parti başkanı da olabilsek güzel olabilirdi. Rüşvet, peşkeş vb olsa.
  ;D
İmana gelin!!!



Dönitz genel ev kursun :smoking:









STURM DER FLAMME: YENİ BÖLÜM GELDİ (30.6.2013): http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=29872.msg424436#msg424436
İKİNCİ DÜNYA SAVAŞI YAZI DİZİSİNE DE YENİ BÖLÜM GELDİ (30.6.2013): http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=25043.msg583257#msg583257







Gemideki kadınların %10'u hamile kalmış. asg*






YA kim ateyiz ya  :wall:









STURM DER FLAMME DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
http://www.paradoxfan.com/forum/index.php?topic=29872.msg508380#msg508380

Sikkim çok küçük.






Niye ki Sikkimle oynamak çok eğlencelidir, herkese öneririm.







Darbe yapinca darbe oluyor...






















Çevrimdışı fatih pasha

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 604
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #15 : 01 Ekim 2011, 17:09:09 »
Resimlerde bonus detaylar var demiş, ne var tam olarak ben ekstradan birşey göremedim.

Normalde olmaması gereken tek detay New Mexico ve Arizona'nın savaşın başında CSA'ya dahil olarak gösterilmesi. Başka da bir şey göremedim.
"Dostlarım! İlerlersem beni takip edin! Geriye dönersem beni öldürün! Ölürsem intikamımı alın!" - Henri de la Rochejaquelein
Norðhymbriscra Ealdgesege
U-38'in Harp Ceridesi

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #16 : 01 Ekim 2011, 17:14:05 »
Savaş hedefi belirlerken eyalet yerine şehir talep edebilsek daha iyi olurdu. Belçika Almanya sınırını ise neden 1920 sonrasına göre yapmışlar anlamadım. Bu, 1836 ve 1861 gibi başlangıç tarihleri olan bir oyun için küçük de olsa bir sınır hatası. Söz konusu hata; Eupen şehri, 1920'ye kadar Almanya'nın iken oyunda Belçika'ya ait.
« Son Düzenleme: 01 Ekim 2011, 17:15:19 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı MrLabx

  • (KızılOrdu)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 687
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #17 : 01 Ekim 2011, 17:43:53 »
Bencede parti başkanları ve Kral Padişah falan ekleseler güzel olur
İşte bu yüzden TTNet seçmeyin
http://www.speedtest.net/result/3071704013.png

Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #18 : 01 Ekim 2011, 17:51:40 »
Kesinlikle. Mutlakiyetle yönetilen ülkelerde bile parti var, ama hiçbir ülkede hükümdar yok. PI neden bir oyunda çıkardığı özelliği diğer oyununa koyma özürlülüğünde ısrar ediyor, hala anlamış değilim.

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2003
  • Muk
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #19 : 01 Ekim 2011, 19:40:14 »
Savaş hedefi belirlerken eyalet yerine şehir talep edebilsek daha iyi olurdu. Belçika Almanya sınırını ise neden 1920 sonrasına göre yapmışlar anlamadım. Bu, 1836 ve 1861 gibi başlangıç tarihleri olan bir oyun için küçük de olsa bir sınır hatası. Söz konusu hata; Eupen şehri, 1920'ye kadar Almanya'nın iken oyunda Belçika'ya ait.
Evet bu benimde aklımda var.Keşke il il olsa.
beggin beggin uhuuuuuu

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #20 : 01 Ekim 2011, 19:58:12 »
Evet keşke şehir isteyebilsek.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2003
  • Muk
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #21 : 01 Ekim 2011, 20:15:00 »
Osmanlı'nın bir darbe daha geldi. :suprised:
beggin beggin uhuuuuuu

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 13066
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #22 : 01 Ekim 2011, 20:30:13 »
Eflak ve Boğdan 1836'da yarı bağımsızdı. 1861'de Osmanlı daha güçlü olur herhalde, çünkü Suriye, Filistin geri alınıyor.
Ayrıca 1861'de Lübnan yarı bağımsız ve Beyrut Fransa işgali altında sanırım.
« Son Düzenleme: 01 Ekim 2011, 20:30:54 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri

Çevrimdışı Barış

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2988
  • Salvador Allende
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #23 : 08 Ekim 2011, 13:58:08 »
AHD DD2 – Railroads and Tradegoods

Welcome to this weeks development diary for A House Divided. First up we have added a new screen with more detailed information about goods:




This is accessible from both the trade and production screens so will help both with deciding how to trade and what factories to construct or close. The much longer history graph should also be helpful for evaluating long term profitability and it lets you see how much of the total world production you are responsible for which clever players should be able to use to their advantage.

We have also been working on some economic changes this week. Capitalists are getting a big boost (up to 3x in laissez faire) compared to governments when it comes to building factories and railroads cheaply. Overall though constructions are going to get a lot more expensive. It should no longer be a no-brainer to put railroads in each province. Currently costs are up 10x across the board, but we will see if they stay there after balance testing.

Speaking of railroads, they are now affected by terrain. Different terrain types require a certain tech level for you to be able to construct the railroad there, so for example to build in the Alps you might be required to have level 4 researched. This minimum level also works as a penalty so a level 4 railroad in mountains will only effectively work like a level 1 basic railroad. These things combined should hopefully make for some more interesting choices on where to build your railway net.

Next week we will be talking about one of the new major features for how to declare wars. Its going to be pretty neat.
yaşasın örgütlü mücadelemiz

Çevrimdışı asau

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD Developer Diaries 1 - A House Divided
« Yanıtla #24 : 08 Ekim 2011, 16:29:47 »
AHD DD2 – Railroads and Tradegoods

Welcome to this weeks development diary for A House Divided. First up we have added a new screen with more detailed information about goods:




This is accessible from both the trade and production screens so will help both with deciding how to trade and what factories to construct or close. The much longer history graph should also be helpful for evaluating long term profitability and it lets you see how much of the total world production you are responsible for which clever players should be able to use to their advantage.

We have also been working on some economic changes this week. Capitalists are getting a big boost (up to 3x in laissez faire) compared to governments when it comes to building factories and railroads cheaply. Overall though constructions are going to get a lot more expensive. It should no longer be a no-brainer to put railroads in each province. Currently costs are up 10x across the board, but we will see if they stay there after balance testing.

Speaking of railroads, they are now affected by terrain. Different terrain types require a certain tech level for you to be able to construct the railroad there, so for example to build in the Alps you might be required to have level 4 researched. This minimum level also works as a penalty so a level 4 railroad in mountains will only effectively work like a level 1 basic railroad. These things combined should hopefully make for some more interesting choices on where to build your railway net.

Next week we will be talking about one of the new major features for how to declare wars. Its going to be pretty neat.

AHD DD2 haftalık özet:
(Bu konudaki ana içerik demiryolları ve mal hareketleri hakkındadır.)

A House Divided için bu haftanın geliştirme günlüklerine hoş geldiniz

Üretim bölümüne mal hareketleri hakkında daha ayrıntılı bilgiler içeren yeni bir ekran eklendi.


Ekonomi sisteminde bazı değişiklikler yapıldı: Kapitalistler hükümetlere nazaran daha ucuz fabrika kurabilecekler ve demiryolu inşa edebilecekler.
Yapıların maliyeti daha fazla olacak.

Artık her ilde demiryolu inşa edebilmek için no-brainer gerekecek. Geçerli maliyetler X10 artacak. Ancak bu seçenek oyuna eklenip eklenmeyeceği henüz belli değil; uygun bir denge sağlandıktan sonra duruma göre bir karar verilecek.

Artık her yere aynı şartlarla demiryolu inşa edilemeyecek. Demiryolları kurulacakları yerlerin arazisinden etkilenecek. Demiryolu inşaatları arazi şartlarına göre farklı farklı teknoloji seviyeleri gerektirecek. Örneğin Alplere demiryolu inşa etmek için seviye 4 olması gerekecek. Bundan anlaşılacağı üzere düz arazilerde teknoloji seviyesi 1 olacak, dağlık arazilerde 4 olması gerekecek.

Gelecek haftaki günlükte savaş ilan etme sistemi hakkında ana değişiklikler ele alınacak!


Çevrimdışı Barış

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2988
  • Salvador Allende
    • Profili Görüntüle
AHD DD3 – War Justifications
« Yanıtla #25 : 15 Ekim 2011, 00:44:37 »
Welcome to this weeks dev diary for A House Divided! This time we are going to talk about the new system for declaring war.

Instead of the old system where you either have a casus belli or have to spend infamy to declare war you can now manufacture new casus bellis yourself. This is something that takes time and you can only do one at a time. The time it takes to produce a CB is dependent on a number of factors: relations, national status (uncivilized nations have an easier time to declare war on other lesser countries for example), your governments military policy, cultural tech level and the actual type of casus belli you want all matter. You can no longer declare war without a valid CB, but you will still be able to add more war goals once a war has broken out. If you lack CBs for this you will however accumulate infamy in the same way as before.






While we are working on justifying a war only you and your allies can see what you are up to unless it is somehow detected. There is a daily chance for this in which case it will be know to the world (in a new tab in the diplomacy screen), giving your target time to prepare. During creation several events can happen that modify the speed of completion, both to make it go faster, or to really slow down your efforts. Things like your press reforms matter a lot here, so as a peace-loving democracy with free press don't expect to be able to keep your plans for conquest hidden.





There are still going to be a few random events like border friction, but they will be much less common now with the new system.

While we are on the topic we have also added some new wargoal types, you will for example now be able to declare war on your master as a puppet and fight for freedom. A chance to shake off the shackles of outside control and a quite nasty prestige hit on your old master (prestige effects will now scale instead of being a fixed effect so prestige modifying wargoals should still be quite potent late game from now on).

See you again next week when we will be talking about some new political tools you can use as a player.
« Son Düzenleme: 15 Ekim 2011, 00:44:50 Gönderen: Barış »
yaşasın örgütlü mücadelemiz

Çevrimdışı sydbarrett

  • Azab
  • *
  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #26 : 15 Ekim 2011, 00:53:13 »
beyler paket çıktımı yada ne zaman çıkar tahminen

Çevrimdışı Barış

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2988
  • Salvador Allende
    • Profili Görüntüle
AHD DD4 – Party Loyalty and National Focus
« Yanıtla #27 : 21 Ekim 2011, 23:38:55 »
Hi and welcome to this weeks development diary. This time we are going to talk about some of the new mechanics you can use to steer the political landscape in your country.

To do this we are introducing a new gameplay concept called Party Loyalty. It simulates both the "our family has always voted conservative!" phenomenon as well as how funded and organized certain parties are in your states. It effects how people vote during an election and is also in turn affected by the election, so if the conservatives won in your state they will build up some party loyalty because of their local success no matter the outcome on national level. As a player you can affect the party loyalty in a state using a set of new national focuses as well. Election events have also been changed to show more clearly what parties think and how much the decision will affect things.









Speaking of national focuses we have been improving the interface for them and they now show in the outliner for a quick overview and things like colonization have progress bars shown on the map so it's easier to see how things are going at a glance. You are also able to set national focuses directly from production and population screens where states are listed.





Next week we are going to talk about our nifty new message system. See you then!
yaşasın örgütlü mücadelemiz

Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #28 : 21 Ekim 2011, 23:41:40 »
Parti sistemi çok güzel olmuş Ulusal Hedef'e eklenmesi özellikle

Çevrimdışı cok cirkin

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 434
  • Selanik 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #29 : 25 Ekim 2011, 11:46:10 »
Parti olayı çok iyi olmuş bence  ^-^

Çevrimdışı Bgieer

  • (Selanikli)
  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2003
  • Muk
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #30 : 25 Ekim 2011, 15:22:21 »
Parti olayı çok iyi olmuş bence  ^-^
Oyunda aranızda yer almama rağmen sistem iyi.
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2011, 15:22:44 Gönderen: mert_can »
beggin beggin uhuuuuuu

Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #31 : 25 Ekim 2011, 17:58:14 »
Yanlış konuya mesaj attın sanırım. :)

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #32 : 25 Ekim 2011, 18:08:00 »
Parti olayı çok iyi olmuş.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD5 – Message system
« Yanıtla #33 : 28 Ekim 2011, 13:58:46 »


Hi and welcome to another development diary. Today’s topic is messages and how to manage the flood of information given to the player.

In Victoria II you can set different levels on messages: pop-ups, notification icons or only shown in the log. Most of your messages will be shown as notification icons. This works ok to keep down the information level, but you still need to manually filter through a lot of messages you aren’t really that interested in to be able to read the ones you are. This is even more of an issue when playing multiplayer and not being able to pause the game, and missing important happenings can be devastating.

I believe we have found a really neat solution to this problem. Countries can now be flagged as "interesting" to you by right clicking any flag and setting a toggle while playing. There is also a window where you can easily select and manage these. Each message type now has separate settings for when it concerns a country of interest or not, so for things like gaining a casus belli you can have it show as a notifier when it involves countries you are interested in and only in the message log otherwise. You can also have them both as notification icons if you so want as the important ones have a golden frame.
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı MrLabx

  • (KızılOrdu)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 687
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #34 : 29 Ekim 2011, 09:55:49 »
Haritada askerlerin gösterimini sevdim
İşte bu yüzden TTNet seçmeyin
http://www.speedtest.net/result/3071704013.png

Çevrimdışı Barış

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2988
  • Salvador Allende
    • Profili Görüntüle
AHD DD6 – China
« Yanıtla #35 : 05 Kasım 2011, 00:29:16 »



It's Friday, and that means it's time for another AHD dev diary! Today's DD is about China. As most of you know, getting China into your Sphere of Influence could be a massive boon to your economy since all those Chinese pops buy your produced goods first. Perhaps not quite a “Win” button, but it was a big advantage.

Our solution to this was to split China into several parts. Some of the parts are still pretty populous and so are still good SoI targets, but they are not quite as huge as the old China was, and of course multiple GPs can now Sphere separate parts.

So what have we done? Well, we've added something called a “Substate”, a Substate is basically an unbreakable puppet. While a Substate can be conquered, while it exists it cannot be broken away from their masters. It's possible to form CBs on Substates, but to use them you must declare war on China and fight the combined armies of China and their Substates. In other regards, they act as puppets do. Those of you you have played a Daimyo in Divine Wind should find the concept somewhat familiar, although in this case the Emperor is the largest and most powerful state rather than a figurehead.

China can re-unite itself though, an event will be fired when they Civilise, annexing all Substates on good terms with China. Substates that refuse will also Civilise, but will suffer a large relations hit with China, and since they have cores on all the Substates dissenters may be in for interesting times. If a Substate manages to Civilise first China and the other Substates will also become Civilised, but the country will not unite.

For anyone not interested in China, perhaps this might tickle your fancy? Troops now once again speed up Colonisation! Cunning coding has been done to convince the AI that sending out troops to colonial areas may indeed benefit them, so it should no longer be a free ride for the player. However, no one likes having competition in their colonial ventures, so when two or more nations are trying to Colonise the same state they will also find it easier to generate CBs on each other, and adding troops into the mix only increases this bonus.


yaşasın örgütlü mücadelemiz

Çevrimdışı halhas

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • "Abarti-Kutluk-EndaxL"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #36 : 05 Kasım 2011, 00:43:12 »
Beyler bana 1.4 yama vericek varmı forumda bulunan Türkçe yama çalışırmı birde  hlpme*

Çevrimdışı katilemre

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1143
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #37 : 05 Kasım 2011, 01:20:08 »
Kolonizeleştirmede askerin etkisi geri gelmiş

Çevrimdışı halhas

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • "Abarti-Kutluk-EndaxL"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #38 : 05 Kasım 2011, 01:43:43 »
Pek Birşey anlamadım huh2*

Çevrimdışı Nyderrath

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #39 : 07 Kasım 2011, 14:39:59 »
Bu ek paketse biran önce çıksın. Süper.
You feel the shaking of the ground,
a billion candles burn around.
Is it your birthday?


Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #41 : 08 Kasım 2011, 22:48:00 »
Aynı kalacak.

Çevrimdışı Jay-Jay Okocha

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2754
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #42 : 08 Kasım 2011, 22:48:49 »
Bitiş tarihi iyide keşke başlangıç tarihini biraz erkene alsalar.
Çevrenizden 3-5 kız bulun da getirin şu foruma

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #43 : 08 Kasım 2011, 22:56:01 »
100 yıldı, 75 oldu. Az değil mi?

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD7 – This is my rifle, this is my gun!
« Yanıtla #44 : 12 Kasım 2011, 11:52:22 »
Welcome to this weeks development diary for A House Divided. This time we are going to talk about quite a number of things, but the common theme is military improvements.

Rally Points
As some of you might have noticed there are some interesting looking new icons in the province view and whoever guessed on a rally point system was correct. You can now mark any province you have access to (not just your own but say the front on allied territory) as a rally point. Newly constructed units will head to their closest rally point and merge with the army there automatically (up to supply limit size). The merging is togglable if you prefer to organize yourself but defaults to on. You can keep on top of your rally points in the outliner and there is also an updated recruitment map mode which will highlight rally points and indicate where units under construction will head once done.


Leader Prestige
Leaders can now gain prestige though successful battles (and lose it if things go pear shaped). A prestigious and experienced leader will get more out of his troops resulting in a morale and organization bonuses. Prestige will also help us stop the current exploit of being able to move your best leader before every new battle. Removing a leader with high prestige from command without reassigning to a new army at his current location will incur a penalty on your countries prestige, meaning its not something you want to be doing very often. For modders out there, starting prestige is scriptable so famous generals can start with an advantage and armies can now also be scripted with their historically correct leaders.


New Sprites
We are adding some new sprite types to the game so armies will look different depending on their composition. Tanks aren’t quite ready to be shown yet, but here is a picture of a mounted cavalryman being worked on:


Late Game Improvements
In the late 1800s things can start to slow down when working with large number of units so we have had a look at improving both the usability of things and performance.
Units in the construction screen are grouped by continent and type with summary headers (see screenshot below). These lets you queue up all those units for construction with a single click. The list of current constructions also has a button for canceling all active in case of some economic collapse or early end of a war.
When reorganizing units there is a quick shortcut button that will balance out your units for you in an even split.
All unit lists have been rewritten to give a massive boost in performance (includes reorganization windows) and will no longer be a chore to use with many units.


I hope this wet your appetite for A House Divided. Next week we will talk about investing in foreign countries and changes to the market system for spheres.
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı Barış

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2988
  • Salvador Allende
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #45 : 12 Kasım 2011, 13:37:46 »
Çok iyi değişiklikler var, rally point sistemi çok iyi olmuş.Lider prestijide iyi bir özellik.

Ayrıca Politika kısmında partinin altında yeni bir simge var o nedir?
yaşasın örgütlü mücadelemiz

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD8 – Foreign Investment
« Yanıtla #46 : 18 Kasım 2011, 18:01:09 »
The topic for today is Foreign Investment. In the Victorian era, as well as today, diplomatic and economic influence often go hand in hand and we wanted to capture this, as well as giving some empire building role-playing for the end game. So how does it work then?

We have added a new tab under production where you can get an overview of investments and can build factories in other countries (that have governments that allow it). The diplomatic overview for a country now also show who the investors are. Railroads and factories can also be built from the province interface on foreign provinces. Capitalists are also allowed to do investments if they have spare cash. A country's economic policy controls if you are allowed to do foreign investments, as well as if you allow them to be performed. You also need to be a Great Power to be able to do this.



So why would you want to give away your money? Having investments in another country gives you two benefits. First of all it works to slow down other countries influence gain and keep your sphere safer from tampering (this works the other way as well, you can start off with some investment to get an edge versus someone else in the race to put someone in your sphere). Secondly it decides how much of their market you get control over. The way it used to work in Victoria II was that everything on your market would be under the control of your sphere master. Now this only true for uncivilized countries (with some modifications, see future diary on unciv changes). Civilized nations let you control 75% of their market and second rank powers only 50%. The rest of the market control is dependent on investments, so if say you funded half of a second rank countries industry you can grab 75% of it, without investments you would only get 50%. The country's own industries count for this as well, so building up some industry and infrastructure will help you stay independent easier and keep you from being exploited.



To support this we have also added some more cool things. You will now be able to sever ties with a country and kick them out of your sphere (this will cost some infamy and prestige however) and non-great powers all get a new decision "Nationalize" where they basically grab all invested industry in their nation for themselves. Since this might be frowned upon it will also give a CB for the investors to puppet you, so make sure you can hold your own before doing this (or expect your previous partners to be very busy for a while).

Next week we will be talking about popular movements and changes to the the rebel system. There might also be some cool pictures of tanks.

As a little bonus, here is an interview about A House Divided with Johan:
http://josefvstalin.com/media/victor...-interview.81/
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #47 : 18 Kasım 2011, 18:10:37 »
Vayyy bu özellik çok güzel olmuş.

Çevrimdışı hakancan 45

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1037
  • veled-i zina
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #48 : 18 Kasım 2011, 18:23:40 »
Ne oluyor bu özellik?

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #49 : 18 Kasım 2011, 18:31:31 »
Hangi ülkenin hangi eyaletinde ne fabrikası var görebiliyorsun. Yani şöyle diyeyim bir ülkeye saldıracaksın ve toprak alacaksın sen o ülkeden toprak alırken değerli şeyler üreten ve kar eden fabrikaları olan bir eyalet mi almak istersin yoksa hiç fabrikası olmayan bi eyalet mi ?
Bu soruna cevap bulmanı sağlayacak bu özellik.

Çevrimdışı hakancan 45

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1037
  • veled-i zina
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #50 : 18 Kasım 2011, 18:33:36 »
Hımm sadece bu özellik yani anladım. 
Saol.:yes:

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #51 : 18 Kasım 2011, 18:55:40 »
Sizi bilmem ama bence çok güzel olacak.
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı sekban-ı cedit

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #52 : 18 Kasım 2011, 19:07:13 »
1 dakka. Kapitalist olursak başka ülkerede mi yatırım yapabiliyoruz ? Yazıyı okumadım ama..

Çevrimdışı hakancan 45

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1037
  • veled-i zina
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #53 : 18 Kasım 2011, 19:18:27 »
Yoo öyle birşey söylenmedi.

Çevrimdışı sekban-ı cedit

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #54 : 18 Kasım 2011, 19:21:52 »
Resimlerde our invenstment yazısını görünce çağrışım yaptı.


Çevrimdışı sekban-ı cedit

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 68
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #56 : 18 Kasım 2011, 19:38:09 »
Ama diğer ülkelere yatırım için büyük güç olmak gerek galiba.

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #57 : 18 Kasım 2011, 19:42:44 »
Zaten küçük güçsen kendine yatırım yap. :)

Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #58 : 18 Kasım 2011, 20:24:51 »
Evet, süper güçler diğer ülkelere yatırım yapabiliyor. Bunun onlara getirisi de bir miktar ekstre influence olur muhtemelen.

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #59 : 18 Kasım 2011, 20:26:22 »
Etki altına aldığımız devletlere yardım yaparız dağıtırız ortalığı.

Çevrimdışı MrLabx

  • (KızılOrdu)
  • Sipahi
  • *
  • İleti: 687
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #60 : 18 Kasım 2011, 20:54:56 »
Mükemmel bir özellik oyuna süper bir oynanabilirlik kattı.
İşte bu yüzden TTNet seçmeyin
http://www.speedtest.net/result/3071704013.png

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD9 – Popular Movements
« Yanıtla #61 : 26 Kasım 2011, 11:41:45 »
Another week, another development diary! Movements like abolitionism were an important part of the 19th century that deserve to be better represented in the game and many players still feel that the way pops join rebel factions feels a bit random. This addition hopes to solve both issues.

A pop will join a reform movement if it has one issue that has stronger support than others. Pops with general dissatisfaction are more likely to go nationalist or pan-nationalist instead of working inside the system to get a reform enacted. Once they have joined a movement they will effectively have 100% desire for that reform and not care about others until they leave the movement or it gets its goals fulfilled, although they can also lose interest and leave on their own. As mentioned earlier nationalist movements can also form when no other issue is more important, so you will be seeing groups advocating for the independence of Ireland for example.



Each movement has a value describing how radical they are. Once a movement becomes 100% radical it will transform into a rebel movement. The only way to stop them from doing so is to either give in to their demands for reform or suppress them. To suppress a movement you spend suppression points which are gained through bureaucrats, reforms and inventions (like state controlled press and secret police). There are also things that will make it harder like free press and allowing public meetings. When a movement is suppressed all supporters leave it, but its basic radicalization rating is increased because your people will remember how it was put down, so next time it gathers enough followers it might not be so easy to suppress. This means that no matter how good you are at suppressing, eventually you will have to either fight a rebellion or enact reforms.

Upper house support of reforms is now influenced by the strength of movements looking for reform changes. If you enact a reform a movement is striving for, it is finished and pops will happily leave it, however once you do this it will anger proponents of other reforms, so it will be important to consider the order in which you enact them.

Tanksgiving!
I'm going to be presenting one or two of the new tank sprites every week from now on. First up is the
http://en.wikipedia.org/wiki/A7V_tank



Next week is going to be a collection of different smaller things, but focus will be on sphere mechanics improvement and historical flavor.
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #62 : 26 Kasım 2011, 13:34:15 »
çıkış tarihini bilen var mı ???

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #63 : 26 Kasım 2011, 17:02:52 »
2 ay sonra çıkacak. Tanksgiving'e güldüm. :)

Çevrimdışı Nyderrath

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #64 : 26 Kasım 2011, 17:29:52 »
Muazzam.
Tank resmi var yani artık tankta mı kullanacağız ?
Birde oyun hangi tarihler arasında geçecek ?
You feel the shaking of the ground,
a billion candles burn around.
Is it your birthday?

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #65 : 26 Kasım 2011, 17:54:47 »
Eskiden de tank vardı ama resmi yoktu. 1861-1936 arası geçecek.

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD DD10 – The Great Game, Communism and Decisions
« Yanıtla #66 : 02 Aralık 2011, 21:39:55 »
Welcome to this week's development diary for A House Divided. Much like a pirate's blunderbuss it's going to be filled with a mix of all sorts of stuff.

Dealing with your sphere can sometimes be a micromanagement task, so we set out to improve this. As you found out in diary 8 you can help support your sphere claim by investing in their infrastructure or factories, but this is more of a long term help. To help with the more immediate influence battle we have now changed how influence is used once you fill up influence to max (without spending it on an action). What happens now is that any "overflowing" influence gets deducted from your strongest competitor removing the need to be quick about hitting ban embassy etc and will help automatically protect yourself when someone is moving in on your sphere.

To quote Lenin: "The peaceful development of any revolution is, generally speaking, extremely rare and difficult ... ", so why not give it a helping hand? We are adding a new wargoal available to proletarian dictatorships to help spread the communist ideology. If you use this goal on a country their government type and ruling party will switch to yours and if you are a great power they will be put in your sphere. Most other political relations with other states get toned down or removed due to the new rulers. If you also want to make them your puppet you will have to add an extra goal for this. Spreading your ideology also has some special rules: If another country (or their allies etc) intervene they will be given a special CB they can use in case of losing to help bring back the government from the claws of communism. However they are not forced to try this.

The many flavorful decisions are one of Victoria II's strong points and we wanted to make this even cooler. To have more room for reforms and popular movements we have split them off to their own tab which let us put in a picture for each one (I think we have something like 145 unique pictures).



We have also been doing some changes on terrain. Certain borders (like Himalayas) can be set as impassable making things like an invasion from India into china a much more complex affair. Terrain also affects combat width, so hills and mountains will have much reduced width of combat and make selecting where you do battles (if you have the option) a bit more tactical. Another change that people was asking for in an earlier diary was for railways to increase the movement speed of your troops, which it now does.



Last for today is flavor names for wars. We have extended the number of custom names for wars and they can be matched to participating countries. So if England attacks USA with certain types of wargoals the new system kicks in and you can get a "2nd American War of Independence" or English conquests in south Africa gets you Boer Wars. We a have a few of these, like The Opium War, Boxer Rebellion or The Pastry War. Another cool thing is that the point of view affects the name of the war so for outsiders the American Civil War will be called that, but for participants (or closely aligned countries) it will be shown as "War of Northern Aggression" for CSA and "War of the Rebellion" for USA.

Tank of the Week
This weeks tank is the Italian Fiat 2000, a 40t monster, often called the heaviest tank of WWI, although it never actually saw combat during the war and only 2 prototypes were ever built. Top speed of 4km/h and armed with 9 machineguns and a short howitzer gun mounted in the top turret.



Next week we'll be talking about making uncivilized countries more interesting to play!

as12atay

  • Ziyaretçi

Çevrimdışı Nyderrath

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #68 : 02 Aralık 2011, 22:02:34 »
Sesli öldüm ;D
You feel the shaking of the ground,
a billion candles burn around.
Is it your birthday?


Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #70 : 02 Aralık 2011, 22:07:39 »
İçinde tutamamıştır.


Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #72 : 02 Aralık 2011, 22:18:17 »
Bence tank çok güzel.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Nyderrath

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2431
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #73 : 02 Aralık 2011, 22:18:55 »
Ya ben gülmedim ki ?

Sesli öldüm yani baya güzeldi o ifadede sesli güldüm - sesli öldüm den geldiği için o ifadeyi koydum.
You feel the shaking of the ground,
a billion candles burn around.
Is it your birthday?

Çevrimdışı hakancan 45

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1037
  • veled-i zina
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #74 : 03 Aralık 2011, 00:30:58 »
Birşey anlamadım. :D

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #75 : 03 Aralık 2011, 00:37:15 »
Bir şey soracağım, ben orijinal aldım ve maalesef Old Vic grafik paketi sorunu var. Bunun için çözüm olacak mı?

Çevrimdışı sydbarrett

  • Azab
  • *
  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #76 : 05 Aralık 2011, 23:32:22 »
beyler paket çıktımı yada çıkış tarihi belli mi?

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #77 : 06 Aralık 2011, 12:48:13 »
beyler paket çıktımı yada çıkış tarihi belli mi?
ocağın 24'ünde  çıkıcak

Çevrimdışı cok cirkin

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 434
  • Selanik 1924
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #78 : 07 Aralık 2011, 01:42:32 »
Sabırsızlıkla bekliyoruz.  ^-^

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
Ynt: AHD DD11 – Rise of the Noble Savage
« Yanıtla #79 : 09 Aralık 2011, 19:21:26 »
Welcome to this week's development diary for A House Divided. This time the diary is dedicated to uncivilized nations. In the original Victoria II uncivs were a bit overlooked and had a few problems. The political and social reforms don't really fit in well in Zulu society and trying to have a westernization process that is possible for said Zulus without making things way too easy for China wasn't really possible. So we decided to redo the entire system for uncivs.

First up uncivilized nations get two new types of reforms: Military and Economic, replacing the old reforms. To fully embrace westernization you need to pass a certain amount of these (either the entire military track, or the entire Economic, but mixing it up also works). Different reforms have very different effects. Some, like Army Schools, gives a boost to starting experience of all troops where as International Debt lets you take loans from other nations and Improved Transportation System give you free railroads constructed in your capital state. Enacting unciv reforms cost research points (modified a bit by upper-house composition), and it is no longer possible for uncivs to research technology through the regular trees. As you progress towards westernization another nice flavour thing is that your country's label changes. You can go from primitive, uncivilized, partially westernized to fully civilized.



Reaching 100% westernization progress unlocks the action to westernize. When you do you will become a civilized nation and given technology. What technology you get depends on how you have decided to enact reforms (mainly military or mainly economic?) as well as if you are in a sphere of influence. If you are in a sphere you will be given technology based on your sphere master. If you are not in a sphere it is instead based on the lowest common technologies among the great powers. Being in a sphere also affects your westernization progress as your masters tech school will make different reform tracks easier. So for example if you are in Prussia's sphere military reforms will cost less to enact but you will get a bit costlier economic reforms. To give you as an uncivilized nation some little choice in the matter of sphering, good relations now give a small boost to influence so your friendly neighborhood great power are more likely to influence and win any competition of influence.

Uncivilized nations also get a new type of rebel faction that long for the good old days of pointy sticks and who are not impressed at all by your new railroads. If these rebels rise to power they will reverse reforms and whenever you enact a new reform you will anger the conservatives/reactionary risking that more people join this faction.

Tanks!
To have a chance to present all the new tanks you are getting double the tanky goodness this week. We have the French 22 ton Saint-Chamond tank prototyped in 1916 and the later 6 ton MS-1 tank produced in 1928-1931.



Çevrimdışı Loki

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4607
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #80 : 11 Aralık 2011, 03:50:09 »
Güzel özellikler gelmiş haydi hayırlısı

Çevrimdışı alperen 33_98

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 418
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #81 : 11 Aralık 2011, 08:06:19 »
az sayıda reform lması sadece zuluya has bişey galiba, diğerlerinde bu kadar az refrom olmaz
Allah Kuran çarpsın bak vallahi billahi Masonum. MİT ajanıyım ve MOSSAD'a bilgi sızdırıyorum.

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #82 : 11 Aralık 2011, 08:09:08 »
Oyuna batılaşma ( Westernize ) seçeneği eklenmiş. Bu ekranda görülen reformlar yapılınca ülkenizi batılaştırabiliyorsunuz.

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #83 : 11 Aralık 2011, 08:34:42 »
Yeni farkettim diplomatik puanlar ondalıklı artık. National Focus sayısı veya etkisi artırılsa iyi olacak aslında. Geniş topraklara 3 NF yetmiyor bazen.

Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #84 : 11 Aralık 2011, 10:42:44 »
MS-1 Sovyet tankı değil miydi ? :D

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #85 : 11 Aralık 2011, 10:55:52 »
Evet

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD12 – Investing in Projects and Interface Improvements
« Yanıtla #86 : 16 Aralık 2011, 17:46:38 »
Welcome to this week's development diary for A House Divided. We have now presented all the major new features of AHD and are focusing on fixes and small cool ideas to make playing more interesting and streamlined, so expect this and coming diaries to be a mix of topics.

Production
First up is letting countries invest in capitalist projects, something that can really help when trying to get the industry up and running for the first time:



We have also streamlined the factory interface letting you open/close/subsidize etc. all factories at once (or the type selected with the goods filters). Factories are also buildable directly from the province interface making positioning much easier.

National Focuses
We have done a few changes to national focuses. The number you get is now based on accepted cultures instead of just primary culture to help balance some nations, and you are able to set and change NF from most interfaces where states are presented, like the population and production screens. You are also able to replace any national focus when setting another, so no more need to disable those first. If you just want to cancel one there is now a quick way by just right-clicking in the province view too.



Recoloring
Time for the most important diary entry: Prussia is now proper Prussian Blue color. We also fixed a couple of other colors around the world to be more distinct.




Tanks!
Today’s tank is the British Mark V. With a very iconic look and weighing in at 29 tons. It saw late action in WW1 and 400 were built and used by several countries.



Next week is Christmas so there will only be a short diary for you since I will be busy eating porridge and pickled fish, but it will contain some small Christmas presents. :)
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.


as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #88 : 17 Aralık 2011, 03:25:11 »
Ney yapılmış burada anlayamadım ben.

Çevrimdışı PERSIAN

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2745
  • New Turkian
    • Profili Görüntüle
    • Persian'ın kişisel arşivi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #89 : 17 Aralık 2011, 03:53:21 »
Kapitalistlere projeleri için finansal destek sağlayabilirsin. NF kullanımı da kolaylaşmış.

Çevrimdışı telemnar

  • Azab
  • *
  • İleti: 5
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #90 : 17 Aralık 2011, 10:59:01 »
ya şey bunları indirebileceğimiz bi adres var mı ?
yoksa henüz çıkmadı mı nedir ? bilgisizim,hatamız varsa affola  :uneasy:

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #91 : 17 Aralık 2011, 11:02:03 »
Henüz çıkmadı.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #92 : 17 Aralık 2011, 12:09:16 »
Vauvv, kapitalist faaliyetlerine devlet desteği de verebiliyoruz sanırım.

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #93 : 17 Aralık 2011, 14:34:30 »
Süper.

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
AHD DD13 - Christmas Special!
« Yanıtla #94 : 25 Aralık 2011, 14:24:00 »
Welcome to this week's development mini diary for A House Divided. It's a mini diary because it's a Christmas special (which are traditionally associated with small things, like Ewoks). We are currently busy with bug fixing and balancing before going off a few days on Christmas holidays, but I thought it would be nice to have an update for you all.

Gifts!
Yonaz spent some time to convert the House Divided menu background into an awesome wallpaper:



It shows American war ships shelling London, and I think captures the spirit of Victoria II quite well. Here is a zip file containing several sizes so you can pick one that matches your screen resolution best:
ahd_wallpapers.zip


Tanks!
This week's tank is the Austro-Hungarian "Burstyn". It never got further than the design stage and never constructed. We really liked the design, and in particular the "arms" that would let it cross trenches, and so we decided to include it. here is great forum post about many of the interesting ideas incorporated in the tank: http://landships.activeboard.com/t37...ned-tank-ever/.


Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #95 : 25 Aralık 2011, 14:39:00 »
Avusturya-Macaristan tankı ters dönmüş herhalde. :P :P

Çevrimdışı Bersun

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 8798
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #96 : 25 Aralık 2011, 15:42:38 »
Tankın yükseltileri kolay çıkabilmesi için yapılmış Orta Çağ'dan kalma bir mekanizma. :D

Çevrimdışı Şarklı Yağız

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 887
  • Isoroku Yamamoto
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #97 : 28 Aralık 2011, 01:56:07 »
Ah bir çıksa da oynasak ya birkaç gün boyunca Victoria 2'nin başından ayrılmam çıktığında.
Aşırı düzen arayışları ütopiktir ve sonucu her zaman  totaliterliktir, diktatörlüktür. Adına Komünizm, Faşizm, Kapitalizm, Anarşizm, Dincilik ne derseniz deyin bu değişmez. Sadece diktatörlüğe giden yol farklı olacaktır.

Çevrimdışı halhas

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • "Abarti-Kutluk-EndaxL"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #98 : 28 Aralık 2011, 03:58:30 »
Tank olayı Güzel Olacak Bekliyoruz  :wink3:

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #99 : 28 Aralık 2011, 20:03:03 »
Niye tanklara odaklanmışlar?
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #100 : 30 Aralık 2011, 21:04:29 »
Evet ama her günlüğün sonuna bir tank resmi ekliyorlar bunlar ne işe yarıyor?
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #101 : 30 Aralık 2011, 21:06:44 »
Ya ne resmi ekleyecekler,doğa resmi mi eklemelerini isterdin?

Çevrimdışı Furkan Ali Tunca

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2262
  • Furkan Ali Tunca
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #102 : 30 Aralık 2011, 21:08:05 »
Bunları oyun içinde görebilecek miyiz?Yine başlamayın işe.
Bu dünyada 2 şeyden nefret ediyorum.
1-Irkçılık
2-Yahudiler :P

Çevrimdışı c.

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 471
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #103 : 30 Aralık 2011, 21:11:39 »
Oyun içinde göremeyecek olsan sence niye koysunlar o resmi?

Çevrimdışı 971925

  • Azab
  • *
  • İleti: 26
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #104 : 08 Ocak 2012, 09:00:11 »
En çok başka ülkelere yatırım yapma olayını beğendim. Çünkü o dönemde örneğin Osmanlı Devleti'ne Amerikalılar, Fransızlar, İngilizler; fabrika, yol vs. şeyler yapmaktalardı bu özellik oyuna gerçekçilik getirmiş.

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
AHD DD14 – Mapmodes
« Yanıtla #105 : 14 Ocak 2012, 17:54:33 »
AHD DD14 – Mapmodes


Time for the first (written) and last AHD DD of 2012! This time it's about the new mapmodes we have added. This is exciting stuff, so without further ado we'll check out the first one:

RGO output.
This one is fairly simple, you select a province and it highlights all the other provinces with the same RGO good. Wondering where to send your armies to “acquire” new sources of specific goods? This is the mapmode for you!



Population density.
This shows how populated provinces are within each nation. Note that all nations are only comparing internal population, so a green state in China or India might still have a lot of pops.



Nationality.
Here we can see the culture of pops in provinces. They are striped to show if a sizable minority is present (over 30% of the total).



Spheres of influence.
This one has two functions. If you select a country it will show the SoI of that country, the master being Green, SoI pets are yellow and Blue are influenced but not in the SoI. Blue or yellow nations are striped red if another nation is influencing them. But if you don't select any nation it shows everyone's SoIs by colouring them with the Sphere-master's colour.



Supply limit.
Oddly enough, this mapmode shows supply limits. It also has two functions. With no army selected it shows general supply limits for your troops in the world, green being the best and red the worst. If you select an army it shows supply limits relative to that army, green are provinces were it would be fine, yellow are marginal, and red are ones where it would take attrition.



Party loyalty.
Can you guess? Yes! This mapmode shows each provinces party loyalty. Look at all that Liberal yellow in Germany while the UK is mostly Conservative with a few Socialist areas.



Ranking.
Coloured by National ranking this mapmode shows GPs in green, secondary powers in blue, civilised nations in yellow and uncivilised in red.



Migration.
No, not the Communist world revolution, all this red just means that people are migrating out of Europe, although for some reason Krakow is popular with Chinese immigrants. Another nice feature is that if you select a province with high migration levels you will get arrows showing you where people are moving to/from.



Civilisation level.
Green nations are civilised, while totally uncivilised nations are black and shade through yellow to green as they advance towards westernisation. Here you can see Japan has started the progress, while Burma and Brunei have made smaller steps.



Relations.
Last, but not least, we have the Relations mapmode. By default it colours countries by how they feel about you, but if you click on someone else it changes to show their relations. Here you can see Germany seems to be on nice terms with the UK and Central Europe, while France and Russia seem hostile, how strange.



Tank time!
First we have the Saint-Chamond. Originally intended to be similar to the Schneider CA, but was modified to have a longer hull in order to mount a larger gun.
Our last tank is the M1917, an American copy of the French FT-17. It may have been said in an earlier DD, but the FT-17 was the first tank with a top mounted rotating turret, the design which almost all future tanks would use.

Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #106 : 14 Ocak 2012, 18:03:19 »
Bir sorum olacak Türkan:

Steamdan orijinal olarak Victoria Complete aldım ve maalesef Victoria 2 için Old Vic grafik paketi de vardı.

Ek paket ile buna bir çözüm gelecek mi?

Çevrimdışı Türkan

  • Roué
  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 4338
  • Go ask Alice.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #107 : 14 Ocak 2012, 18:09:04 »
Bir sorum olacak Türkan:

Steamdan orijinal olarak Victoria Complete aldım ve maalesef Victoria 2 için Old Vic grafik paketi de vardı.

Ek paket ile buna bir çözüm gelecek mi?

Bu konuda ne yazık ki bir bilgim yok.
Aptallığa ve cahilliğe tahammülüm yok.

Çevrimdışı kyrafionn

  • Godhlauss
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1674
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #108 : 14 Ocak 2012, 18:12:25 »
Bir sorum olacak Türkan:

Steamdan orijinal olarak Victoria Complete aldım ve maalesef Victoria 2 için Old Vic grafik paketi de vardı.

Ek paket ile buna bir çözüm gelecek mi?
Bu Steam ile alakalı bir şey. Mutlaka DLC'leri kapatma yolu vardır, bir bak yahu. :)
-İnançsızlık-

Çevrimdışı Nizam-ı Türk

  • Ağır Süvari
  • *
  • İleti: 5441
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #109 : 14 Ocak 2012, 18:27:32 »
Baktım ama bulamadım.

Çevrimdışı blitzkrieg

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2408
  • Nuka Cola!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #110 : 22 Ocak 2012, 08:03:50 »
2 gün kaldı...
1 Drifter              
  Culture: Turkish           Militancy: 1 (-0.02)
  Religion: Sunni             Consciousness: 10.01(+0.001)
  Ideology: Reactionary   Issues: Laissez Faire / Free Trade / Pluralism

Çevrimdışı Jackal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 353
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #111 : 24 Ocak 2012, 15:35:19 »
oyunun çıkış tarihi bugün ama hala çıkmadı bir bilgisi olan var mı?

Çevrimdışı fatih pasha

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 604
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #112 : 24 Ocak 2012, 15:41:16 »
oyunun çıkış tarihi bugün ama hala çıkmadı bir bilgisi olan var mı?

Ertelendi. 2 Şubat'ta çıkacak.
"Dostlarım! İlerlersem beni takip edin! Geriye dönersem beni öldürün! Ölürsem intikamımı alın!" - Henri de la Rochejaquelein
Norðhymbriscra Ealdgesege
U-38'in Harp Ceridesi

Çevrimdışı Şarklı Yağız

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 887
  • Isoroku Yamamoto
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #113 : 02 Şubat 2012, 15:28:56 »
Victoria 2 A House Divided çıkmıştır vatana millete hayırlı uğurlu olsun. :sweetheart: :smash: :toff:
Aşırı düzen arayışları ütopiktir ve sonucu her zaman  totaliterliktir, diktatörlüktür. Adına Komünizm, Faşizm, Kapitalizm, Anarşizm, Dincilik ne derseniz deyin bu değişmez. Sadece diktatörlüğe giden yol farklı olacaktır.

Çevrimdışı halhas

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • "Abarti-Kutluk-EndaxL"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #114 : 02 Şubat 2012, 16:56:50 »
Bu modu nereden alabilirim ?

as12atay

  • Ziyaretçi
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #115 : 02 Şubat 2012, 16:58:29 »
Bu mod değil bu arada.

Çevrimdışı Emperor

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1573
  • The Mad Baron
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #116 : 02 Şubat 2012, 19:36:26 »
Victoria II'yu steam üzerinden alanların bu ek paketi de steam üzerinden alması gerekiyor. Ayrıca ek paket hala steam üzerinden satışa sunulmadı, resmi forumlarda benim gibi birçok kişi oyunun steam üzerinde sunulmasını bekliyor. Johan'ın dediğine göre bu akşam saatlerinde sunulması lazım ama bilemiyorum...
Heyder Baba, göyler bütün dumandı,
Günlerimiz birbirinden yamandı,
Birbirizden ayrılmayın, amandı,
Yakşılığı elimizden alıblar,
Yakşı bizi yaman güne salıblar!

Çevrimdışı Industry Monster

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1707
  • Victoria 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #117 : 04 Şubat 2012, 04:50:11 »
güzel
« Son Düzenleme: 04 Şubat 2012, 04:51:16 Gönderen: Industry Monster »
Malesef Sadece Sikkime General olabiliyorsunuz.

Çevrimdışı alperen 33_98

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 418
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #118 : 31 Mart 2012, 07:56:27 »
tr yamasını yaptılar mı oyunun?
Allah Kuran çarpsın bak vallahi billahi Masonum. MİT ajanıyım ve MOSSAD'a bilgi sızdırıyorum.

Çevrimdışı halhas

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • "Abarti-Kutluk-EndaxL"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #119 : 03 Nisan 2012, 09:40:42 »
tr yamasını yaptılar mı oyunun?

Düzenlendi TR yaması oluyor.

Çevrimdışı goltz pasha

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 428
    • Profili Görüntüle
Ynt: Victoria 2: A House Divided - Geliştirici Günlükleri
« Yanıtla #120 : 08 Nisan 2013, 14:09:26 »
Türkçe yamam linkini atabilecek olan var mı ? Eğer illegal değilse.

Çevrimdışı Bektaş

  • Azab
  • *
  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Askeri-Sınai Kompleks
« Yanıtla #121 : 25 Aralık 2013, 20:39:14 »
Arkadaşlar,
Yeniçeri Partisi'ni alarak kapitalistler ve orta sınıf dahil tüm kesimlerin vergilerini en son haddine kadar çıkarttım. Ülkede "0" kapitalist bıraktım. az miktarda da zanaatkar var. tarifeleri de %85 haddine çıkardım aksi takdirde dış ticaret yaparken yoksullaşıyorum ve durmadan borç almak durumuna düşüyorum. Ama böyle yaparak kısa sürede devlet eliyle sanayileşip içerde kurduğum fabrikaları sübvanse edebiliyorum. akademik reformu da yerine getirdim. böyle bir politika güdünce dışardan çok borç alınamıyor (sanıyorum tarifelerle alakalı) ama bütçe de yılda 5-6 fabrika kurmaya ve arada da kale ve demiryolu geliştirmeye müsait.
böyle bir taktiği nasıl karşılıyorsunuz? yorumlarınız v eönerileriniz lütfen. ş,mdiden teşekkürler.