İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - kerem1249

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 90
1
HOI4 - Rehberler / Ynt: Soru cevap rehberi
« : Bugün, 10:17:04 »
Tank üretecegim şablon yok diyor o ne demek
Division Template'i (Bölük Şablonu) yoktur. Asker atama sekmesini açıp içinde hafif tank barındıran yeni bir şablon ekle. Bunun için Army Experience (Ordu Tecrübesi) gerekecek, bunu da birim antrenmanları yoluyla ve askeri kuramcı yoluyla elde edebilirsin.

Oyunda acemiysen halihazırda bir tank şablonu olan Almanya,Britanya,İtalya gibi ülkelerde deneyim kazanmanı öneririm.

Dipnot: 2011'den bu yana aktif bir üyemizin hala burayı takip ediyor olması sevindirici. Teşekkür ederiz!

2
Europa Universalis IV / Ynt: Multiplayer
« : Dün, 18:55:00 »
Bu gibi konuları bir dahaki sefere EU4 - Multiplayer bölümüne açmaya özen gösterelim. Konu taşındı.

Güncelleme; 19:18: Yanlış anlamışım biraz hastayım da. Özür dilerim uyarı için.

3
Yeni versiyon BETA olarak duyuruldu.
Çok sayıda YZ hata düzeltmesi olacak. Ayrıca YZ Türkiye faşist hükümete geçmeden (eskiden Almanya'nın Türkiye Dostluğu odağıyla oluyordu) Mihver'e katıl(a)mayacak.
Birçok ülkeye de yeni portreler geliyor ve birim-altyapı düzenlemeleri yapılıyor olacak.

Tam yama notlarını yama tamamen yayınlandığında açıklayacağız. İsteyenler BETA notlarını ParadoxPlaza'da İngilizce okuyabilir.

4
Güzel bir çalışmaya benziyor emeğine sağlık. Eve geçince deneyeceğim.

5
Konu Mod Geliştirme Atölyesine alınmıştır.

6
Sorular ne zaman sorulacak? Yarışma ne zaman bitecek?

7
Hearts Of Iron IV / Ynt: Asker tümen düzeni
« : Dün, 10:10:34 »
Fransa'yı savunmak çok zor, Alman-Belçika sınırını csavunursan İtalyanlar girer. Fransa olarak tümen diziliminin pek bir önemi yok, özellikle topçu kullanmak (hücum devleti olmadığından) gereksiz.

8
110 küsür askerle WC :) Şaşırtıcı.

9
Her tek şehri eyalet haline getirmek mi? Bu benim yapmak istediğim bir şeydi :D

Oyunu hoi3 gibi her şehri eyalet yapmalıyız aslında ama ayrı bir mod olmalı.
Bu ayrı bir mod olacak, evet. Fabrikalar falan gelişmiş şehirlerde olacak/kurulabilecek, her dağın başında kurulamayacak. Altyapı kurma süresini de yarı yarıya azaltırım, her eyaletin bağımsız altyapısı olacağından. Şuan İzmir, Tekirdağ, Edirne, Kırklareli, Çanakkale, İstanbul, Yalova ve İzmit yapıldı. Birde Hatay.

10
Hearts Of Iron IV / Ynt: Tümen ve Garnizon oluşturma
« : 16 Ağustos 2017, 11:24:09 »
İsyanlar için 5xINF ve MP kullanabilirsin bu yeterli olur.
Topçuları da 3 slot üretirsen (duruma göre 4) eksiğin olmayacaktır.

11
Üşengeçim kabul ediyorum zamanım da yok ayrıca 1.4.2'yi bekliyorum :) Ondan çıkaramıyorum modu.
Ayrıca modu takip eden kitle için şuan bir anket açtım oy verirseniz yardımcı olmuş olursunuz.

12
Konuşulanları her ne kadar anlamasam da ilgi çekmiş bir başlık olduğu kesin :) Konu sabitlendi.

13
HOI4 - Modlar / Ynt: Çalışmayan Modlar Hakkında
« : 16 Ağustos 2017, 10:02:54 »
1.Hocam versiyon problemi veriyor
2.klasöre çıkart derken .mod zip file hatası veriyor bu hatayı çözebilsem version sıkıntısınıda çözerim
.mod dosyasını değil sadece Kaiserreich oyun dosyalarını "Belgelerim>Paradox Interactive>Hearts of Iron IV>mod" klasörüne atıp oyun istemcisinde "Mod Araçları>Yeni Mod Oluştur: İsim KaiserReich, Dizin: (Mod klasörünün adı) Etiket: Alternatif Tarih" böyle yapıp istemciyi kapatıp açarsan mod çalışır.

14
Zaman Ayarı Olmalı Diyorum Ayrıca En Ünlü Modlarından Extendilime 1-9999 kadar oynabiliyorsun oyunu
Extended Timeline modunun Steam Atölyesi sayfasından yapımcısı ile iletişime geçip bu fikirleri iletebilirsin, İngilizce olarak. Paradox Interactive oyunu 1444-1821 arasında desteklediği için dikkate almaz.

16
Herkese selamlar ve bir diğer geliştirii günlüğüne hoşgeldiniz!
1.23 yamasında Ceyhun nehri ve Fırat nehri arasındaki büyük Fars diyarına da odaklanacağız. Sonlara doğru yeni ticari ürünleri de ele alacağız.

Şah Ruh Liderliğinde Timur İmparatorluğu
Semerkant otağından kalkan Emir Timur, Anadolu ve Hindistan arasında dev bir imparatorluk kurdu. Timur 1405'te öldü, ancak Europa Universalis'te ona dair kalıntılar yine de mevcut. Timur Delhi'ye saldırdı ve bölgedeki kabilelere bağımsızlıklarını kazandırdı ayrıca Osmanlı İmparatorluğu ve Altın Orda ülkelerine de saldırdı, bu topraklarda da birçok yeni siyasi düzen ortaya çıktı.

Timur'un ölümünden sonra bir taht kavgası ulusu iç savaşa götürdü ve oğlu Şah Ruh savaştan muzaffer çıktı. Devleti yeniden inşaa etti ve altyapılar kurdurdu. Hepsinden önemlisi, Şah Ruh ülkesini demir yumrukla yönetti ve babasının imparatorluğunu bir arada tutmayı başardı.

Oyunumuzda Şah Ruh çok yaşlı, ve zayıf. İmparatorluğun egemenliğini büyük ölçüde eşi Gevher Şad'a teslim etti, uzaktaki vilayetleri de oğulları ve torunlarına taksim etti.

Torunlardan biri, Acêm valisi Baysonqor oğlu Muhammed şimdiden kendini üstün gördü ve başkaldırı niteliğinde eylemlere geçti. Tarihte Şahruh iki yıl sonra bu torununa gününü göstermek için seferdeyken hayatını kaybetti. Şah Ruh'un ölümünü takiben imparatorlukta bitmek bilmeyecek bir iç savaş başladı.



Oyunu gerçekçi yansıtmak adına Şah Ruh ölmeden önce valilere verdiği topraklar ona bağlı tebaalar olarak başlayacak. Oyun başlayınca Şah Ruh hayatta iken bu devletler denetim altında tutulabilir, ancak barış zamanı şahın ölümüyle sona erecek.

Timur İmparatorluğu (olması gerektiği gibi) İmparatorluk düzeyinde başlayacak, ve Şah Ruh ile Uluğ Bey olması gerektiği gibi daha iyi yeteneklerde olacak.

Yeni Kararlar:

Timur'a Bağlılık İddiası: Timurid soyundan gelen hükümdarlar Timur İmparatorluğu'nu yeniden kurabilir, bunu yaparlarsa yeni fikir(idea)lere sahip olurlar ve Timur'un fethettiği topraklarda kalıcı iddia kazanırlar.
Timurid Prensine Tahtı Ver: Oyun başında herhangi bir tebaanızın yöneticisini derebeyi olarak çağırabilirsiniz.

BATI İRAN - ACÊM IRAK-I


Yeni Oynanılabilir Ülkeler:

Acêm - Bağımsız Timur Valiliği.
Mazandaran - Bağımsız (Tabaristan'ı yerine).
Biapas - Bağımsız Şeyhlik.
Gilan - Bağımsız Şeyhlik.

FARS VE GÜNEY IRAK


Yeni Oynanılabilir Ülkeler:

Mushaşa - Bağımsız Emirlik.
Fars - Timur Vasalı.
Luristan - Acêm Vasalı.

HORASAN


Yeni Oynanılabilir Ülkeler:

Sistan - Timur Vasalı.
Afganistan - Timur Vasalı.
Horasan - Timur Vasalı.

YENİ TİCARİ MALLAR


Değerli Taş- Yerel fayda: Yerel Vergi Değişkeni +%15, Stratejik fayda: Yıllık enflasyon azalımı +5 , Özel fayda: Golconda bölgesinde.


Kağıt - Yerel fayda: Eyalet Bakımı -%10, Stratejik fayda: Yönetim Teknolojileri Bedeli -%5, Özel fayda: İleri evre oyunda rastgele bir vilayette ortaya çıkar.


Cam - Yerel fayda: Yerel üretim etkinliği +%10, Stratejik fayda: Diplomatik Teknoloji Bedeli -%5, Özel fayda: 'Morano Glass' adıyla Venedik'te.


Tütsü - Yerel fayda: Ticari güç etkisi +%10, Stratejik fayda: Gerçek İnanç Hoşgörüsü +0.5, Özel fayda: Yok.


Besi Hayvanı - Yerel fayda: Lojistik (Supply) Desteği Sınırı +%50, Stratejik fayda: Süvari bedeli -%10, Özel fayda: Yok - Oyunda daha önce Tahıl ve Yün barındıran çoğu bölge artık Besi Hayvanı'na sahip olacak.

Bugünlük bu kadar! @DDRJace ertesi hafta yeni günlüğü yazacak.

17
Kaiserreich / Ynt: [Mod] Kaiserreich
« : 15 Ağustos 2017, 22:10:37 »
arkadaşlar german empire ile nasıl seçime gidebilirim authoritian lar %33 de ve seçime çıkarsam kazanıcaklar ama bir türlü çıkaramıyorum
Modda seçimler sadece olaylar (event-s) ile oluyor. Bazı ülkelerde odakla da oluyor fakat Alman İmparatorluğu bunlardan biri değil.

18
Hearts Of Iron IV / Ynt: Motorize birlik üretmemek
« : 15 Ağustos 2017, 16:52:01 »
SS Division şablonu güzel bir motorize birimi. Ama tabii ki tankta hasarda iyi. Bir Almanya oyuncusu Petrol sıkıntısı çeker, bu sorunu aşabilirsen basarsan bilhassa Sovyet birimlerine karşı daha etkili olursun.

19
Hearts Of Iron IV / Ynt: Yeni ek paket ne getirir?
« : 15 Ağustos 2017, 13:53:40 »
Sovyet Cumhuriyeti ve Halk Cumhuriyeti otonom seviyeleri geleceğini düşünüyorum.
Sovyet Cumhuriyeti en düşük otonom,
Halk Cumhuriyeti ondan yüksek otonom olacaktır.

20
Halifelik mekaniği gelişirse daha iyi olur. Yarın yayınlanacak günlüğü bekliyorum.

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 90