İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - koki

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Europa Universalis IV / Fate Of Neumark Eventi
« : Dün, 21:12:25 »
Beyler "Fate Of Neumark" Eventi'nin daha hızlı gelmesi için yapabileceğim bir şey var mı ? çok kıl bir event ,oyun başladıktan sonra 20 yıl içerisinde herhangi bir zamanda gelebilir yazıyor...

2
HOI4 - Hikaye ve AAR / Ynt: S.S.C.B. - Troçki'nin Yolu
« : 19 Ocak 2018, 06:37:05 »
 tbrk* tbrk*

4
enstitüyü kendi topraklarında çıkarmak için var mı bir iki ipucu ?

5
Crusader Kings II / Ynt: CKII - İtiraflarınız
« : 15 Ocak 2018, 15:09:59 »
oyunu geçen sene indirimdeyken 2-3 ekpaketiyle beraber aldım ama oynadığım süre 1 saat  ;D ;D hiçbirşey anlamadım şu oyundan. paradox'un en zor oyunu bence

6
HOI4 - Hikaye ve AAR / Ynt: S.S.C.B. - Troçki'nin Yolu
« : 15 Ocak 2018, 15:08:36 »
güzel olmuş ve bende merak ediyorum mod var mı ?

7
ingiltere ile ilk fransa savaşından sonra nasıl bir strateji izlenmeli hem iskoçyayı hemde irlandayı zaman içinde alabiliyoruz ama bunun için hem çok fazla adm puanı harcatıyor hemde state yapmazsak verim alamıyoruz aklımdaki şey irlanda adasından 1 vassal alıp bütün toprakları ona vermek idari teknoloji 10 olunca onu ihlak eder britanyayı kurarız britanya kurulana kadar ufaktan kolonileşmiş oluruz kurulduktan sonrada bütün amacımız kolonileşmek olur anayurt bölgesi etrafında etliye sütlüye karışmayız koloniden parayı kırıncada bütün ticari noktalara saldırırız sizin fikirleriniz nedir?en çok kafama takılan soru irlanda ve iskoçya toprakları vassal üzerine mi alınmalı yoksa kendi üzerimize mi kendi üzerimize alırsak admin puanı harcamalımıyız ve state yapmalımıyız?

heh aynen biri şu soruyu cevaplasın :) :)

8
muhabbete bak hahahaaha  ;D ;D ;D

9
HOI4 - Hikaye ve AAR / Ynt: S.S.C.B. - Troçki'nin Yolu
« : 12 Ocak 2018, 23:06:16 »
betimlemeler güzeldi devam  tbrk* tbrk*

10
Özel mesaj yoluyla 2. Hearts of Iron IV Hikâye Yarışmasında beni desteklediğini söyleyen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ediyorum , birinci olamasam bile azda olsa yazma kabiliyetimin olduğunu gösterdiniz.İşte bu beni birinci olmaktan daha çok mutlu etti.  :) :)


11
Almanya için hangi develt daha uygundur sizce ? Brandenburg mu yoksa Töton mu ?

valla bende uzun zaman sonra eu ıv oynayayım diyorum. Güncellemeler filan gelmiş (en son geçen yaz oynadım)

Almanya'yı kurmak istiyorum ama brandenburg mu olayım yoksa başka bir ülkemi karar veremedim. Birde brandenburg olursam nasıl strateji izleyeyim. son güncellemelerden sonra hiç oynamadım da var mı bir değişiklik ?... prusyayı kurmak için varmı ufak tefek bir iki trick...

12
açıkçası sonucu merak ediyorum güzel hikayeler var cidden. :)

13
İyi Akşamlar

14
Bölüm :25 (FİNAL)
Yeni Dünya Düzeni

(aç/kapa)

Notlar :

(aç/kapa)

Son Söz:
(aç/kapa)

15
Tarih / Ynt: Tarihi Resim, Fotoğraf, Video ve Çizimler
« : 07 Ocak 2018, 23:07:41 »
Yugoslavya Kralı I. Aleksandar



Hayatını kısaca vikiden okumalısınız. Ustaşaların kuruluşu , Ustaşaların nazilerle olan bağı ve bunun sonucunda Sırpların neden yugoslavya iç savaşında boşnakları katlettiğini belki anlayabilirsiniz böylece. Yani en azından ben buradan bir sonuca vardım.

16
yav olmadı forumdan birine verin görevi de o açsın...

17
O kral değil,"Kayzer" olacak dikkat edelim. :)

hocam 3 gündür gülmüyordum şu mesajınla güldürdün ya beni :)) işte paradoxfan ruhu bu

18
Bölüm:24

Son Büyük Taarruz

(aç/kapa)

19
Oyun tüm DLC'ler etkin başlayacak teknik olarak sende save çalışmaz veya eksik/hatalı çalışır diye biliyorum.

 tbrk* tbrk*

20
katılmak isterim ama dlc lerin bazıları yok bende. yine de katılabilir miyim ?

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 10