Gönderen Konu: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)  (Okunma sayısı 200 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı battle4royal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 272
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« : 30 Ocak 2018, 00:13:06 »
Şimdi şöyle bir fikir var aklımda ama yapılabilir mi bilmiyorum. Paradox %99 böyle bir fikri kabul etmez ama belki buna kafa yorar ekip kurup makul şekliyle geliştirebiliriz.

-Yapılar kısmı gibi esir kampı inşa etme oluşacak. Ve esir kampı inşa etmek zorunlu olacak. Her kamp 10bin kişi barındıracak. Her  şehirde yalnız 1 tane kamp olabilecek.
-Savaşlarda mağlup tarafın kayıplar kısmının %10'u esir kamplarına gidecek. Kamp kapasitesi yeterliyse esir kısım attration yiyecek. Aylık kamplarda %0,1 ölüm vs olabilecek. Toplu kıyımlar infazlar olmayacak. Fikri sadizme çevirmeye gerek yok :)
-Kamp yetersizse Her gün esir sayısının %1i kadar firar olacak ve bu kayıplar tekrar manpower olarak ülkesine dönecek. Ta ki dengelenene dek.
-Bir ülke içinde esirlerinin(müttefiklerinin de esirleri) bulunduğu bir kampı düşmandan ele geçirirse kamptaki herkes ele geçiren ülkenin manpower havuzuna dahil olacak.
-Esir kampı yalnızca kapitülasyonu kabul etmiş ülkelerin topraklarında ve kendi core topraklarında inşa edilebilecek. Kapitülasyonu kabul etmemiş ülkede kurulamayacak.
-Esirler çalıştırılabilecek. Kampın bulunduğu bölgede ekipman üretim kapasitesi artacak. Ancak çalışma olursa firar riski ve ölümler artacak. Hatta bazen tüm kampın firar ettiği durumlar olabilecek ya da Kamptaki esirler silahlanıp direnişe başlayabilecek. Cephe gerinizde devasa bir esir ordusu olabilecek. Ve bu ordu eğer müttefik bir devlete ulaşırsa doğrudan manpower olarak ülkesine dönebilecek.

Proje çok derinlemesine ve oldukça zor görünüyor ama buna kafa yormak için modlamadan fazlası gerekiyor. Fikir beğenilirse yapamasak bile belki Paradoxa bile detaylı bir açıklama ile yollayabiliriz.

https://steamcommunity.com/app/394360/discussions/0/1291817837636221089/ Çok benzer şeyler yazılmış ama konuyu kilitlemişler.
« Son Düzenleme: 30 Ocak 2018, 01:04:59 Gönderen: battle4royal »

Çevrimdışı Caffeine26

  • Azab
  • *
  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #1 : 30 Ocak 2018, 00:18:47 »
aslında güzel bir fikir ama yapacaklarını sanmıyorum

Çevrimdışı kerem1249

  • Paradoxfan
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2313
  • Kuvvet birdir ve o ulusundur.
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #2 : 30 Ocak 2018, 00:32:18 »
Paradox'un yapacağını düşünmüyorum bizim yapabilmemiz için de uzunca kod yazmamız gerekecek.
Ordumuz Türk topraklarının ve Türkiye idealini gerçekleştirmek için yapmakta olduğumuz sistemli çalışmaların yenilmesi imkansız güvencesidir.

Mareşal Cumhurbaşkanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk

1881~

Çevrimdışı battle4royal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 272
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #3 : 30 Ocak 2018, 00:44:20 »
Yani yazdıklarımı okuduktan sonra bunu modcular olarak yapabilmemiz imkansıza yakın görünüyor. :D Kod yazmak bir yana pek çok görsel iş de girecek listeye

Çevrimdışı HaylHitler

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 442
  • Suriye Arap Cumhuriyeti - Beşar Esad
    • Profili Görüntüle
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #4 : 30 Ocak 2018, 01:39:26 »
Rise of Evil modunda Gulag veya Yahudi kampı yapabiliyorsun. Birkaç modda daha var bu mekanik, yeni bir fikir değil. Tarihi Türkiye moduna yüzeysel olarak ekleyebilirsin.

Çevrimdışı battle4royal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 272
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #5 : 30 Ocak 2018, 01:43:56 »
Biraz araştırdım. Steam HOI4 konusuna özellikle çok katı kurallar koymuş bu konuya. Oysaki EU4'te keyfi olarak gidip kolonileştir ya da kolonileştirme 7000 yerliyi bi tıkla kesebiliyorsun. Katliam bi tek Yahudilere olunca hassaslaştırıyor demek ki Paradox'u.

Çevrimdışı pistoltr

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 601
    • Profili Görüntüle
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #6 : 30 Ocak 2018, 02:12:02 »
%1 çok fazla. O kadar çok kaçma oranı ancak filmlerde oluyor :) Eğer bu mod yapılırsa daha realistik bir sayıya getirilir diye düşünüyorum.

Çevrimdışı Stalin Pasa

  • Azab
  • *
  • İleti: 40
  • CCCP
    • Profili Görüntüle
Ynt: Esir Kampı Mekaniği(Geliştirme Fikri)
« Yanıtla #7 : 30 Ocak 2018, 02:29:45 »
Paradoxplaza'da bu konuyla ilgili başlık açmak yada tartışmak yasak

Forum kurallarındaki yazı:

NOTE: There will not be any gulags or deathcamps (including POW camps) to build in Hearts of Iron4, nor will there be the ability to simulate the Holocaust or systematic purges, so I ask you not to discuss these topics as they are not related to this game. Thank You. Threads bringing up will be closed without discussion.

Toplama kampları, etnik temizlik, terör bombardımanı, kimyasal silahlar, nazi sembolleri oyuna hiç bir zaman eklenmeyecek mekanikler.