Gönderen Konu: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi  (Okunma sayısı 295 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı berkaykrc

  • Azab
  • *
  • İleti: 2
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« : 29 Ocak 2018, 13:57:50 »
beyler beni oyundan soğutuyo bunu çözmenin bi yolu var mı acaba ?

Çevrimdışı Furkan 65

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2275
  • İslamcı, Hacı, Hoca
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #1 : 29 Ocak 2018, 14:11:58 »
Buna etki eden Dünya tansiyonu.Tansiyon düşükken savaş açabilirsin o zaman garanti etmezler.
:singer: :Yenge çocukları pistten alalım.

Çevrimdışı BatuHqn

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1157
  • Osgiliath Gondorlularındır...
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #2 : 29 Ocak 2018, 14:13:45 »
Eğer dünya tansiyonunu sen yükseltiren demokratikler tansiyon düşsün diye garantörlük koyarlar etrafındaki ülkelere. Bunu istemiyorsan "TAG Ülkenin Tagı" yazarak o ülkeye geçip garantörlüğü kaldırabilirsin.
-Neymiş Mesele ?
-Neymiş Dayı ?
-Mesele ölmek değil, asıl mesele dost bildiğin, en güvendiğin adamın eliyle ölmekmiş mesele....

Çevrimdışı berkaykrc

  • Azab
  • *
  • İleti: 2
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #3 : 29 Ocak 2018, 15:22:15 »
Açarmısın tag ülkenim tagı yeniyim daha bunun onune gecebilecek bi mod uptade bisiy yokmu
« Son Düzenleme: 29 Ocak 2018, 15:23:05 Gönderen: berkaykrc »

Çevrimdışı BatuHqn

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1157
  • Osgiliath Gondorlularındır...
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #4 : 29 Ocak 2018, 15:39:29 »
Bak bu TAG komutu hiledir.
Örneği "TAG TUR" yazarsan Türkiye'nin kontrolünü ele geçirirsin.
"TAG FRA" yazarsan Fransa ile oynamaya başlarsın.
Ayrıca bişiy değil bir şey.
-Neymiş Mesele ?
-Neymiş Dayı ?
-Mesele ölmek değil, asıl mesele dost bildiğin, en güvendiğin adamın eliyle ölmekmiş mesele....

Çevrimdışı neifeless97

  • HOI4
  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 280
  • Mahmud Vakıf Paşa
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #5 : 29 Ocak 2018, 15:51:14 »
Açarmısın tag ülkenim tagı yeniyim daha bunun onune gecebilecek bi mod uptade bisiy yokmu

Yazım kurallarına dikkat edelim lütfen.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2275
  • İslamcı, Hacı, Hoca
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #6 : 29 Ocak 2018, 16:06:49 »
Önemli olan şeyi unutmuşsunuz. Diğer ülke'ye geçerken zamanı durdurmak gerek çünkü işleyen zamanda devletin kontrolü Aİ'ye geçer ve kendi kafasına göre düzenleme yapar, senin tüm düzenin alt-üst olur.
:singer: :Yenge çocukları pistten alalım.

Çevrimdışı AdolfUstpMert

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 913
  • Befreunde dich mit der Tastatur.
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #7 : 29 Ocak 2018, 19:47:32 »
Öbür türlüde oyundan soğursun.
İlk yıllarda doğru dürüst oynarsan, hemen bulgaristana hak iddia edip ardından yunanistanı alırsan hiç bir devlet garanti vermez. Fakat çok acele etmen gerek ilerleyen yıllarda ispanya iç savaşı, çin olayları, anti sovyet falan derken tansiyon tavan yapıyor. Bu olaylar olmadan önce yaparsan bu işi çok zevkli bir oyun çıkartırsın.
Ama zor durumda kalırsan "tag - ülkenin tagı" nı yazıp zamanı durdurup o ülkeye geçersen garantiyi kaldırabilirsin.
Forumda yeri olmayan birisinin burda olması doğru değil.

Çevrimdışı RHOTHOMIR-NSDAP

  • Azab
  • *
  • İleti: 2
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #8 : Dün, 08:17:34 »
Dünya tansiyonu %25'i geçtiği zaman İngltere veya Fransa ülkeleri garantiler. Bu 2 ülke düştüğü zaman Şili garantiler ;)
Yeryüzünün öğretmeni olabilmek için Gökyüzünün öğrencisi olmak lazım.


                            Alija İzzetbegoviç

Çevrimdışı Liquido

  • Moderatör
  • *
  • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #9 : Dün, 14:40:35 »
Mod kullanarak garanti atmasını %80'e kadar çıkarabilirsin

Çevrimdışı battle4royal

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 272
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: İngilizlerin her ülkeyi garanti etmesi
« Yanıtla #10 : Dün, 17:37:34 »
Bu İngiltere ve Fransa'nın yapay zekasından kaynaklı bi durum.