Gönderen Konu: Paradox'ta Oyun Yapımcısı Olsaydınız Nasıl Oyun Yapmak İsterdiniz ?  (Okunma sayısı 591 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Furkan 65

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2292
  • Okulunun altından yatır çıkan çocuk
    • Profili Görüntüle
Stellaris tutmadı ama hala ısrarcılar.

Çevrimdışı BatuHqn

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1161
  • Osgiliath Gondorlularındır...
    • Profili Görüntüle
Ben hala Vic 3ün çıkacağına inanıyorum ve ben Paradox olsam ve artık oyun çıkarmayacak olsam son bir oyunda bütün özellikleri toplardım.
-Neymiş Mesele ?
-Neymiş Dayı ?
-Mesele ölmek değil, asıl mesele dost bildiğin, en güvendiğin adamın eliyle ölmekmiş mesele....

Çevrimiçi Furkan 65

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2292
  • Okulunun altından yatır çıkan çocuk
    • Profili Görüntüle
Vic3 elbet çıkar fakat hoi4 gibi basitleştirmezler umarım.

Çevrimdışı Baris

  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 1245
    • Profili Görüntüle
HOI özelinde sadece haritada oynanan benzer strateji oyunlarında yüzlerce tümeni her tur konumlandırmak ve gerekirse tugaylara bölmek ciddi bir micromanagement. Firmaların bu ölçekte(tümen, tabur vs..) stratejik yapıyı ayrıca özel taktiksel savaşla çeşitlendirmeyip oyuncuların kontrolüne sunmaması beceremediğinden değil daha çok hedeflenen oyuncu kitleyi zorlamak istemediklerinden. O yüzden GG War in The West&East veyahut John Tiller oyunlarını sadece belli bir kitle oynar ki taktiksel savaş ekranı(Total War gibi) olmamasına rağmen. Zaten çok fazla haritada detay vardır. Company of Heroes'un birim ölçeği farklı manga düzeyinde.

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1347
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Runemaster oyununu baştan yapardım.

Çevrimiçi Furkan 65

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2292
  • Okulunun altından yatır çıkan çocuk
    • Profili Görüntüle
O oyunu anlamıyorum.