İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - kerem1249

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Cities & Skylines / DLC&Yama Cities Skylines - Parklife yayında!
« : Bugün, 12:48:54 »

Eğlence çok, gerginlik az. Parklife DLC'si Cities Skylines için yayında!

Artık şehriniz için yeni parklar, eğlence bahçeleri, hayvanat bahçeleri, yeşil alanlar ve eğlenmek için daha birçok yeni yol var. Yeni park alanıyla beraber beş yeni harita, ve seviyesi geliştirilmeye açık müthiş bir park var. Hayatın tadını çıkart.

https://www.youtube.com/v/xci7WDuLw8Q&fs=1&wmode=transparent
Ah, 360 derece tepeden mi bakmak istersiniz?
https://www.youtube.com/v/JUc_R7EpkBM&fs=1&wmode=transparent

Söylemeden geçmeyelim; bugün şehrinizde yeni bir radyo istasyonu açılıyor: Country Road Radio.

Cities Skylines her zamanki gibi, ücretsiz bir de PC güncellemesi alacak. Bu güncelleme çeşitli araçlar ve panel yenileştirmeleri içeriyor.

Cities Skylines: Parklife şimdi Steam'de!

2
Hearts Of Iron IV / Günlük HOI4 - Man the Guns ve PDXCON
« : Bugün, 11:48:16 »
Merhaba!

Pdxcon'da bildiğiniz gibi HOI4 - Man the Guns genişlemesi duyuruldu. Bu genişleme ABD ve Birleşik Krallık ülkelerine ve deniz muharebelerine odaklanacak. Şimdilik net bir geliştirmeden bahsetmek için çok erken, bunun için önümüzdeki günlükleri takip etmenizi istiyoruz.



3
Crusader Kings II / DUYURU CK2 - Holy Fury
« : 22 Mayıs 2018, 13:31:12 »
CK2'nin yeni çıkacak DLC'si PDXCON'da açıklandı: Holy Fury

Yeni DLC 2.9 yamasını takiben yayınlanacak. Bilgileri müsait olduğumuzda daha fazla duyuracağız.

4
Forum Duyuruları / Biyografi Düzenleme Özelliği
« : 20 Mayıs 2018, 17:05:31 »
Değerli üyelerimiz,

Forum profil seçeneklerine "Biyografi düzenleme" eklendi. Biyografilerinizi BBKod, Video ve Resim ekleme desteklerini de kullanarak oluşturabilirsiniz. Örnek biyografi için benim profilime göz atbilirsiniz.

Keyifli kullanımlar.

5
Paradox Interactive / DUYURU Age of Wonders: Planetfall - duyuruldu
« : 20 Mayıs 2018, 14:21:48 »


Sıra-tabanlı klasik bilim-kurgunun vücut bulmuş şekli olan Age of Wonders serisinin yeni oyunu Planetfall duyuruldu!

Triumph Stüdyoları tarafından daha önce de Age of Wonders ve Overlords serileri geliştirilmekteydi, bugün bu serinin yeni boyutu olan Age of Wonders - Planetfall ortaya çıktı. PC ve Konsol için muhtemelen 2019'un ilk çeyreğinde oyunu sizlerle buluşturacağız.

https://www.youtube.com/v/WTHxBqqNONA&fs=1&wmode=transparent

Age of Wonders - Planetfall'da oyuncu, galaksinin karanlığında halkını geleceğe taşıyacak bir imparatorluk kuracak. Dövüş, müzakerede bulun ve ütopyanı inşaa etmene yardımcı olacak teknolojik üstünlüğü elde et. Karanlık evrende bir solo (SP) oyun kur veya arkadaşlarınla birlikte çok-oyunculu (MP) olarak galaksinin tadını çıkar.

En son gelişmelerden haberdar olmak ve özel topluluk ödüllerini kazanmak istiyorsanız BÜLTENE KAYDOLUN.

6
Imperator: Rome / Imperator: Rome Sosyal Medya Kanalları
« : 20 Mayıs 2018, 11:53:16 »


Imperator: Rome resmi sosyal medya kanalları BURADA:

Facebook

Twitter

Linkedin henüz yok :P

7
Crusader Kings II / DLC&Yama CK2 - 2.8.2 The Spring Cleaning Yama Notları
« : 20 Mayıs 2018, 11:27:47 »
Herkese merhaba!
Güncelleme Steam'de geçtiğimiz hafta yayınlandı. Bazı geliştirmeleri Türkçe, çoğunu ise İngilizce olarak sizlere aktardık.

###################
# Ücretsiz Özellikler
###################
- "Eş Önerisi" eylemi Monks and Mystics DLC'si olmadan da kullanılabilir.
- Güller'in Savaşına katılanlara verilen 7 armaya artık tüm karakterler sahip olabilecek. Hristiyan ve Yahudi kabilelerin bir parçası olarak.

Monks and Mystics:
- The Ark of the Covenant Yahudi ve Hristiyanlar tarafından arkeolojik kazılar sırasında keşfedilebilir.

Tüm hata düzeltmelerini İngilizce olarak Paradox Plaza'da okuyabilirsiniz.

2.8.2.1 Hızlı-düzeltme Yaması yayınlandı!

8
Cities Skylines'ın en gözde genişlemelerinden Natural Disasters 15 Mayıs'ta ABD'deki konsol oyuncuları için (ve muhtemelen Avrupa'da da) yayınlandı. Aşağıdaki bağlantılardan satın alabilirsiniz.
XBOX One
PS 4

9
Europa Universalis IV / Günlük EU4 - Geliştirme Günlüğü - 15 Mayıs 2018
« : 15 Mayıs 2018, 23:12:46 »
Bu hafta vaktim oldukça kısıtlı olduğundan çeviri Google Translate'e ait olacak, bundan dolayı üzgünüm.
Merhaba! Bugünün Dev Günlüğü, Hindistan Yarımadasına girmenin yollarını ele alacak. Uzak topraklardan geliyorsanız, Hindistan'daki tüm yeni sulu vilayetleri dolaşmanıza yardımcı olacak iki mekaniği ekledik.

Birincisi, Timur'un Lame'in gerçek mirasçılarının iddia edebileceği yeni bir hükümeti, ya da onun iyi arkadaşlarının, bizim iyi Amir Timur'umuzu aradığı gibi. Mughal Diwan imparatorluğa, kendisinden önceki toprakların geniş arazilerini entegre edebilecek bir bürokrasi verecektir. Reform mekaniği, kültürlerin, ulusun bir devleti kendi yönetimine asimile ederek bir kültürü bütünleştirdiği bir yerlere dönüştürmesinin yerini alır. Bir kültürün asimilasyonu, ulusun o kültürün her bir vilayetini fethettiği ve bu kültürü ülkenin sürekli olarak kabul edilen bir kültürü haline getirdiği zaman gerçekleşir.
*1

Sadece teşvik edilmesinin yanı sıra, Mughals bütün bir kültür grubunu imparatorluğuna entegre etmeyi başarırsa, imparatorluğun yönetimine katkısı olan kültürlerden küçük bir boni elde edeceklerdir. Ancak bu bonus kalıcı değildir ve sadece tüm illerin kontrolünü tutabildiği sürece tutulur.

Tüm değerlerin devam eden çok çalışma olduğunu ve çok fazla değişime ve nerf çekiçleriyle vurulabileceğine dikkat edin!
*2

Eklediğimiz ikinci özellik Avrupalılar içindir ve Charter Trade Company olarak adlandırılmaktadır. Bu, Afrika, Güney Doğu Asya veya Hindistan gibi uzak mesafeli bölgelerde bir ticaret şirketi kurmanıza izin verecek yeni bir diplomatik araçtır. Etkileşimin, doğuya yapılacak keşif için bir temel maliyeti vardır. Bu maliyet, sömürge aralığınızda hesaplanırken, teknolojide ilerledikçe daha ucuz olur, ya da ulusunuzu daha maceracı bir türe yönlendiren değiştiricileriniz varsa. Bu işlem sadece Ticaret Şirketi Tüzüğü bölgelerinde kullanılabilir ve bundan elde ettiğiniz herhangi bir il otomatik olarak bir Ticaret Şirketi iline yapılır.
*3

Bu küçük bir özellik, ancak AI'nın bunu beklediği gibi kullanmasını sağlamak için çok odaklandık. Bunu yaptığımızdan beri biliyoruz ki, bu çok büyük bir evcil hayvan çılgınlığıydı, çünkü dünyanın dört bir yanındaki birliklerini göndermeye değmiyordu.

Bu yüzden uzak doğudaki “başlamayı” mümkün kılmak için dirsek yağımızı koydu ve Avrupa'nın sömürgecileri bunun nasıl yapılacağını anlayacaktır. Ben bunu oynarken, İspanya'nın Goa ve Malabar Kıyısı'ndaki Madagaskar, Gujarat, Coromandel ve Portekiz'deki illeri satın alması benim için nasıl sonuçlandı. Ayrıca İspanyolca Gujarat'ın yanında Türk Batı Hindistan Şirketi ile bonus.
*4

Gündemde bir sonraki şey PDXCON! EU4 standına bakmalı ve yaklaşan özelliklerin ne kadar havalı olduğu konusunda sizi mutlu edeceğim:güzel:
Orada görüşürüz!


*1


*2


*3


*4

10
Selamlar!

PDXCON çok yakında gerçekleşecek ve sizleri orada görmekten mutluluk duyacağız. PDXCON sona erdiğinde yeni geliştirici günlüklerinde Genişlemenin ayrıntılarına bol bol değineceğiz ve adını açıklayacağız. Şimdilik, yalnızca genişlemeye eşlik edecek olan ücretsiz yamanın ana özelliğini açıklıyor olacağız.

Gün, zırhını kuşanıp atını eyerlemenin günüdür. Mesih'in aşkına Kutsal Topraklardan kafirleri kovmak için akına katılanların günahları bağışlanacaktır!

Haçlılar oyunun fazlasıyla simgesi durumunda, buna rağmen onlar için oyunun çıkmış olduğu 6 seneden bu yana kayda değer hiçbir değişiklik yapılmadı. Yıllar boyunca oyuna çok sayıda fantastik ve ilginç sistem eklenmiştir ve en kalbî özelliği istediğimiz kadar derin ve ilginç hissedemedik. Katolik inancı artık eski Büyük Kutsal Savaş sistemini kullanmayacaktır - bunun yerine, özellikle hem tutulmayı arttırmaya hem de haçlı seferlerini kapsayan oyunların geliştirilmesine yönelik yeni ve geliştirilmiş bir sistem kullanacaktır. Bu sistem muazzamdır ve tüm bilgileri bu tek GG'ye sığdırmak zor olabilir, ama biz en iyi atışımızı yapacağız!

Özellikle, haçlı seferi kazanma niyetinde olmadığınız sürece, 'Haçlı' özelliğinin dışında, katılacak bir oyuncu olarak sizin için gerçek bir neden bulunmadığı sorununu düzeltmeyi amaçladık. Bunu başarmak için Katolik haçlı seferlerini iki aşamada çalışmak üzere ayarladık; İlk önce bir hazırlık evresi, ardından gerçek savaş var. Bunu doğru bir şekilde iletmek için yeni bir arayüze ihtiyacımız vardı. Haçlı Seferine Katıl: Papa yeni bir Haçlı Seferi vakti geldiğinde, destek için Katolik dünyasına bir çağrı gönderecek. Yaptığı zaman, Haçlı Seferi'ne, resminizin altındaki Haçlı Afiş'i tıklayarak ulaşabilirsiniz.

*1

Haçlı Seferi'nde çok sayıda yararlı bilgiye erişebileceksiniz ve haçlı seferine yardım etmek veya rotasını değiştirmek için harekete geçebileceksiniz. Papa'nın önerdiği alıcıyı (eğer varsa) sol üst köşede ve sağ üst köşedeki hedef karakteri ve başlığı görebileceksiniz. Savaşın başlayacağı tarihe kadar gerisayım için bir zamanlayıcı olacak. Bu süre zarfında aşağıdakiler yapılabilir:
Katolik hükümdarlar askeri tebaalarını haçlı seferi için rehin alabilirler. Yaptıkları zaman Rehinli Katılımcılar listesinde görünürler. Taahhüt eden her haç için, Savaş Sandığına prestij, dindarlık ve eserler eklenir. Haçlı seferi tarafından hedef alınan din “karşı koyan” olabilir ve bu iki tarafın portrelerinin altında 'Toplam Güç' olarak gösterilen göreceli gücüdür. Vaat edilen yöneticiler, başladığında otomatik olarak savaşa çağrılacaklar.
Tüm Katolik yöneticiler, Papa'yla din ve fikir karşılığında Savaş Sandığına para bağışlama seçeneği alırlar. Daha sonra bu para Savaş Sandığına eklenir.
Askeri destek sözü veren Haçlılar, haçlı seferine bir yararlanıcı ekleyebilir. Bu karakter bir hanedan üyesi olmalı ve haçlı seferine katılmanıza bağlı olarak, Haçlı Seferi'nde haçlı seferinin başarılı olması için bir unvan verilebilir.
Oyuncular hedef karakteri ve / veya başlığı değiştirmek için dindarlık ödeyebilirler. Bu maliyet oldukça düşük bir seviyede başlar, ancak mükerrer kullanımı önlemek için her defasında iki katına çıkar. Bu demektir ki, bir haçlı seferinde, sınırın üzerinde korkunç bir kafir alemi hedeflemeyi tercih ederseniz, yeterince dindarsanız bunu yapabilirsiniz!
Oyuncular en katılımlı haçlı olmaları için ne istediklerini 'Duruş' sergileyerek seçebilirler.

Bir Katolik hükümdarı, haçlı seferine hiçbir vaatte bulunmazsa, savaş sandığına para da bağışlamazsa, Papa ona karşı derin hayalkırıklığı yaşar. Cetveller katmanına ve nüfuzuna bağlı olarak, bu basit bir iman eksilmesinden tam bir aforozluğa kadar değişebilir. Yükümlülüğünüzü iptal etmek de benzer bir ceza taşır.

Savaş Sandığı ile ilgili olarak - hazırlık aşaması bittiğinde, Savaş Sandığı'ndaki paranın% 20'si, savaş halindeyken harç ve filolarını sağlamak için, sözde Haçlılar arasında bölünecektir. Geri kalanlar, Haçlı Seferi'nin sonuna kadar, katılımcıların ödülleri olarak kullanılır ve Haçlı Krallığı'nın kurulmasına kadar sürer. Haçlı Krallığı, savaş gemilerinin% 10'unu karşı tarafa karşı gelecek şekilde çarpışmak için alacak. Geri kalanlar (itibar, dindarlık ve eserler de dahil olmak üzere) haçlı seferine katılmış olan Haçlılara, kazanmayı beklemeseniz bile, olabildiğince çok oyuncu olarak sizi motive etmek için verilir. En çok katkıda bulunanların tüm Savaş Muharebe Ödüllerini almamasını sağlamak için, herhangi bir katılımcı en fazla %20'sini alabilir. Katolik dünyası, daha ziyade bağışları ile cömert davranmaya eğilimliyken, bu çoğu zaman bir çok servete dönüşüyor! Yine de, haçlı seferi feshedilirse, Savaş Sandığının içeriğinin çoğunluğu kaybolur ve Hristiyan Dünyası bu nedenle daha zayıf bir duruma düşer...

Hazırlık Aşaması bittiğinde, savaş başlar ve Haçlı Seferi arayüzü değişir:

*2
Sayıların hala Geliştirilme Aşamasında olduğunu unutmayın.

Geri sayım sayacı savaş puanı ile değiştirilir ve Haçlı Seferi adı güncellenir, aksi takdirde işlev aynı kalır (hedefin değiştirilebilmesi dışında, bu noktada bunun için çok geç).

Haçlı başarılı olursa, ne olacağı en üst düzeydeki katılımcının tutumuna bağlıdır. Üç tane var; 'Bencil', 'Çıkarcı' ve 'Papalık Taleplerine Sadık'. Yapay Zeka daima Papalık Taleplerine Sadık ile gitmeyi seçecektir.
*'Bencil' duruşu en çok katkıda bulunanların toprakları kendileri için almalarını sağlayacak. Bunu yapmak, onları Savaş Harcı ödeneğinden tamamen mahrum bırakıyor ve Papa tarafından da lakayt olarak görülüyor.
'Çıkarcı' tavrı, faydalanıcınızın toprakların Kralı / Kraliçesi olmasını sağlayacaktır. Yine de Papa tarafından onaylanmamakla birlikte, o kadar da esprili görünmüyor ve hala Savaş Sandığı(parçaları) için hak kazanıyorsunuz. Papa, başlık için alıcı seçmemişse, bu varsayılan davranıştır ve hiçbir ceza almaz.
'Papalık Taleplerine Uygun' duruşu, Papa'nın toprakları idare etmek istediği kişiyi Kral ya da Kraliçe haline getirdiğini desteklemek anlamına gelir. Fikrinin olmaması durumunda, en çok katkıda bulunanların yararlanıcısına gider.

Sıklıkla Fransa'yı ya da KRİ'yi, örneğin tüm dürüstlükte çok sıkıcı ve daha sık olarak bir miras karmaşasıyla sonuçlanmayan Kudüs'ü gördünüz. Bir oyuncu 'Bencil' tutumunu seçerek eski sistemi kullanmayı tercih ederken, yeni varsayılan davranış tamamen farklıdır. Papa, varolan bir Kralı ya da Davacı'yı (normal, eski, davranışın kullanılacağı) eski haline getirmeyi istemediği sürece, bir Haçlı Krallığı kurulacaktır:

*3


Bir Haçlı Krallığı, tüm katılımcıların faydalanıcılarından oluşan çok kültürlü bir krallıktır. En çok katkıda bulunan katılımcılar, yararlanıcılarının hedef krallıkta daha yüksek unvanlara sahip olmasını sağlayacaktır. Oyuncunun miras kullanarak oyun oynamasını önlemek için, Krallık her zaman dışsal mirasa izin vermeyecek şekilde kurulur - ve AI, miras alan veya biriyle miras kalan birine evlenmemek için dayanmayan lehtarları seçer.

Yararlanıcınız bir Haçlı Krallığında toprak alırsa, tüm Hanedanlığınız ölümüne kadar dindarlık için aylık bir nimet alacak. Gelecek bir Dev Günlüğünde, Katolik alandaki Piety'nin önemi ile ilgili daha fazla ayrıntıya gireceğiz, ancak daha önce hiç olmadığı kadar dindar olarak görülmesinin daha önemli olacağından emin olabilirsiniz. .

Haçlı Devleti'nin yeni hükümdarı, böylesi zorlu bir alanı doğru bir şekilde idare edebilmek için, başka bir güzelliğin yanı sıra, aynı din fikrini büyük ölçüde kabul eden 'Haçlı Kral / Kraliçe' olarak adlandırılan bir özelliğe sahip olur.

Ve final için, faydalanıcınız Krallığı veya Kraliçesi seçildiğinde - yeni kurulan Haçlı Krallığı'nın kontrolünü ele geçirerek eski karakterinizi geride bırakır (elektör olarak yalnızca kendi hanedanınızdan birini getirebilirsiniz). Bunun gibi bir şey yapmanın, hem asil kaçakları idare edip, hem de intikamcı düşman düşmanlara karşı savunduğunuz en iyi CK2 deneyimini sağlayacağına inanıyoruz!

Haçlı seferinde ayrıntılara girebileceğimiz gelecekteki geliştirici günlükleri için bizi takip etmeye devam edin.

*1


*2


*3

11
1947 Sonrası / Kişi Muharrem İnce
« : 13 Mayıs 2018, 13:09:42 »
Adı ve soyadı: Muharrem İnce
Partisi: Cumhuriyet Halk Partisi
Babası: Şerif İnce
Slogan: Tepeden tırnağa cesaret, herşey Türkiye'yi sevmekten ibaret!
Uyruk: Türk
Doğum: 04/05/1964 Yalova, Türkiye
Ölüm: -
Görevler: TBMM CHP Grup Başkanvekili, TBMM 22-23-24-25-26. Dönem CHP Yalova Milletvekili, CHP Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Adayı


Muharrem İnce hakkında tartışmalarınızı bu başlıktan yapabilirsiniz. Tartışma ve saygı kurallarına dikkat ediniz. İkili tartışmalarda polemiğe girmemeye özen gösteriniz.

12
Forum Duyuruları / 13 Mayıs 2018 - Forum Güncellemeleri
« : 13 Mayıs 2018, 01:58:03 »
Bugünden itibaren forumda;

Facebook ve Instagram'da gönderilmiş gönderileri yalnızca bağlantısını yapıştırarak doğrudan paylaşabilirsiniz. Paylaşımlarda Forum Kurallarına dikkat etmeyi unutmayın.

Oto-bildirim sistemimiz kurulmuştur. İleti gönderdiğiniz bir konuya yeni bir cevap geldiğinde, ve buna benzer etkileşimde olduğunuz her türlü forum özelliğiyle ilgili tarayıcınızın sağ-üst köşesinde bildirim alacaksınız. Bildirimi yalnızca forumda gezinirken alacaksınız.

Özellikleri seveceğinizi umarız,
Paradox Interactive Türkiye Topluluk Yönetimi

13
Forum Duyuruları / Paradoxfan Destek Sistemi Kullanımı
« : 12 Mayıs 2018, 17:29:16 »
Sevgili üyelerimiz,

Kısa süre önce Paradoxfan Destek Sistemi kullanıma sunulmuştur. Bu konumuzda sizlere nasıl kullanılacağı hakkında ince ayrıntılar açıklayacağız.

SORU 1: Birimler nedir?
Bilet gönderirken birimi doğru seçmek çok önemlidir. Birimler biletinizin kategorisini sınıflandırmaya yarar. Her birim bilet göndermeden önce kendine özel soruları yanıtlamanızı ister.
SORU 2: Temsilî Bilet nedir?
Bir başkası (nı temsilen) adına bilet göndermek isterseniz bu türde bir bilet gönderin.
SORU 3: Gizlilik Türü nedir?
Birimlere göre, gizli veya gizli değil olarak işaretli bilet göndermelisiniz. Bazı birimlerde gizli bilet göndermek yasaktır.
SORU 4: Birim Kuralları
Her birimin kendine has kuralları vardır, bunlara uymayacaksanız bilet göndermeyiniz. Kurallara aykırı biletler kalıcı olarak silinir.

Ekip Başvurusu Değerlendirme Kurulu Kuralları:
Gizli Değil ibareli bilet göndermek yasaktır.
Ekip Üyesi Alımları yokken bilet göndermek yasaktır.

İtiraz Dairesi Kuralları:
Gizli ibareli bilet göndermek yasaktır (ekip üyesi şikayeti veya yasal konular dışında)
İmla kuralları ve saygı kurallarına uymamak yasaktır.


Bu kurallar ve açıklamalara uymanızı isteriz.
İyi Forumlar.

14
Cities & Skylines / Cities Skylines - İlginç Görüntüler
« : 10 Mayıs 2018, 11:23:27 »
Cities Skylines oyununda karşılaştığınız ilginç görüntüleri bu konudan paylaşabilirsiniz.

15
Cities & Skylines / Cities Skylines - Ekran Görüntüleriniz
« : 10 Mayıs 2018, 11:21:30 »
Cities Skylines oyununda yönettiğiniz şehirlerin ekran görüntülerini buradan paylaşabilirsiniz.

16
Forum Duyuruları / [2018 Mayıs] Ekip Üyesi Alımları
« : 09 Mayıs 2018, 15:58:25 »
Değerli üyelerimiz,

Paradoxfan'ın çeşitli bölümlerinde moderatör pozisyonunda görev alacak ekip üyeleri arıyoruz. Geliştirici günlüğü tercümelerine destek verebilecek editör arkadaşlar da arıyoruz.

Aşağıdaki bölümlerde moderatör ihtiyacı vardır:

HOI4 - Modlar
HOI4 - Kaiserreich
HOI4 - Millenium Dawn: Modern Day
Europa Universalis IV ve altbölümleri
CK2 - Rehberler
Europa Universalis III ve altbölümleri
BATTLETECH ve altbölümleri
Cities: Skylines ve altbölümleri
Bilişim Teknolojileri
1453-1836
1919-1947
1947 Sonrası
Bilim & Sanat
Diğer Oyunlar ve altbölümleri

2 Editör görevlendireceğiz.

2 Global Moderatör görevlendireceğiz. GM atamaları kurulun biletler üzerindeki sorguları sonucu vereceği ortak kararla yapılacaktır. GM alımlarında 'halen bölüm moderatörü olarak görevde bulunanlar'a öncelik tanınacaktır.

Başvurularınızı "Ekip Başvurusu Değerlendirme Kurulu" birimimize bilet göndererek yapabilirsiniz. Bilet göndermek için forum üstmenüsündeki Destek butonuna tıklayın.
Son başvuru 31 Mayıs, elinizi çabuk tutun.

Paradox Interactive Türkiye Topluluk Yönetimi

17
Cities & Skylines / Cities Skylines - Sistem Gereksinimleri
« : 09 Mayıs 2018, 11:39:26 »
Cities: Skylines PC Özellikleri
En az:

İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
İşlemci: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Bellek: 4 GB RAM
Grafik: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB
DirectX: Versiyon 11
Ağ: Genişbant internet bağlantısı
HDD: 4 GB kullanılabilir alan
Önerilen:
İşletim Sistemi: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
İşlemci: Intel Core i5-3470, 3.20GHz / AMD FX-6300, 3.5Ghz
Bellek: 6 GB RAM
Grafik: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB / AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Versiyon 11
Ağ: Genişbant internet bağlantısı
HDD: 4 GB kullanılabilir alan

18
Europa Universalis IV / Günlük EU4 - Geliştirme Günlüğü - 08 Mayıs 2018
« : 08 Mayıs 2018, 14:17:26 »

Selamlar, hoşgeldiniz!

Bu 1.26 yamasında Europa Universalis IV harita düzenlemeleriyle ilgili üçüncü ve son geliştirme günlüğü olacak. Bu sefer dikkatimizi kuzey ve doğuya çevireceğiz. Hindistan'dan biraz uzaklaşıp, 1444'te Burma'da durumun nasıl olduğunu görmek ve daha sonra Bengal ve Tibet'e daha yakından bakmak için geri dönerek başlayacağız.
Önceki günlüklerde Güney Hindistan ve Kuzey Hindistan'da yapılan değişiklikleri ele aldık.

Hindistan'da bu yama döneminde neler yapılacağı tekrardan söz edilecek bir başka konu.

Burma
*1

Bugün dikkatimizi doğuya İravadi vadisine ve Burma bölgesine taşıyoruz. Neredeyse 500 yıl boyunca, Pagan Krallığı tarafından Burma'nın denetimi sağlanmıştı, ancak on üçüncü yüzyılın sonunda, Yuan hanedanı, tekrarlanan istilalar sonucunda Pagan iktidarını tahrip etmişti. 1444'te Pagan'ın mirası, Theravada Budizminin yerleşik bir varlığı biçiminde yaşamakta, ancak bölge, büyük ölçüde, bir zamanlar Pagan'ın vassalı olan çeşitli Shan Eyaleti devletlerine bölünmüştür.
Son 80 yılda Burma Krallığı, eski krallığın devletçilik geleneğini kullanarak bir şehir devleti inşa eden, eskisine göre oldukça zayıflamış olan Pagan Manastırını ele geçirmeye çalıştı.
Ava, kısa bir süre önce Shan'ın verasetini üstlenmek istedi, ancak bunu yaparken konfederal ordularla işbirliğinde olduğundan bölgede çeşitli bağımsız ülkeler yer alacak.
Her ne kadar Ava birliği sağlamak istese de, 16. yüzyıla kadar Taungu küçük krallığının tüm bölgeyi bir kez daha birleştireceği ve dikkatini Güney Doğu Asya ve Hindistan'a yönelteceği söylenemezdi.

Burma bölgesi 1.26 yamasında EU4 takım üyesi @neondt tarafından şekillendirildi! Ava'nın krallığı bölgeyi şekillendirmeyi hedefleyecek, bundan dolayı birçok yeni eyalet ve general bölge ülkelerine eklendi.

Burma'nın ayrık doğasını daha da vurgulamak için, artık iç kısımda Chengdu'dan gelen ve Bengal'e giden ticaret akışı Burma'da birleşiyor ve Burma kültür grubu Tibet kültürleri grubundan ayrıldı.

Hükümet için, henüz duyurulmamış DLC'den itibaren, Güneydoğu Asya'daki Burmalı ülkeler için mevcut olan bir “Mandala” hükümet reformu da olacaktır.

1444'te Yeni Eklenen Ülkeler:

Kale: Çin dağlarından başlayan ve Arakan dağlarına uzanan bu küçük krallık Ava'nın haraç kestiği bir ülke.
Mong Mao: Ming Çin'ine yakın olan ufak bir Shan Eyaleti krallığı.
Mong Nai: Ava'ya haraç ödeyen ve Ming Çin'ine yakın bir Shan Eyaleti krallığı.
Mong Pai: Ava ve Lang Na ile sınırları bulunan ve Ava'ya haraç ödeyen bir Shan Eyaleti krallığı.
Prome: Ava ve Pegu Krallıklarına komşu olan ufak bir Burma Krallığı. Ava'nın haraçgüzarı olarak başlar.
Hsipaw: Ava'nın yukarı doğusunda bir Shan Eyaleti krallığı. Ava'nın haraçgüzarı olarak başlar.

Bengal & Yukarı Burma
*2

Bengal, 1444'te Kuzey Hindistan'ın çoğu gibi, Delhi sultanatından kopmuş bir devletler bütünüdür. Diğer saltanatların çoğunun aksine, Bengal çoğu zaman hem özerk hem de isyankâr olan bir bölgedir. İlyas Şah Hanedanlığı, şehrin Timur'a düşmesinden 50 yıl önce, Delhi ile olan bağlarını kopardı ve Ganj ağzı çevresinde güçlü bir devlet krallığı oluşturduğundan beri hüküm sürdü.

Kuzeyde, Assam'ın Ahom krallığı, son 200 yıl boyunca Brahmaputra vadisine hakim oldu. Ahom hanedanının kökleri Mong Mao'ya aittir ve yerel yönetimlerin yerini, yerel nüfusun hızlı bir “Ahomizasyonu” yürütülürken, güneydoğu Asya'da tarım ve idare yöntemlerini de geliştirdi. Uzaktaki kuzey tepelerde, Sudiya'nın eski krallığı hâlâ sürüyor ama Assamlılara ya da gerçekten Burma'ya karşı direnme kabiliyeti artık sınırlı.

1.26 yamasında Ganj ve Brahmaputra boyunca Bengal ve çevresi daha fazla il ve daha yüksek bir ayrıntı düzeyi ile genişletilmiştir. Kuzey Bengal için bir Kochi kültürü eklendi ve mevcut Kochi kültürü birincil olmuştur. Lhasa ve daha birçok yeni ticari akış Burma'ya eklendi.

Burma coğrafyasının stratejik doğasını genişletme fırsatını da değerlendirdik. Yukarı Burma vadilerinde gezinme tehlikelerini daha iyi göstermek için, iller ve atık alanlar şeklinde daha fazla derinlik uygulandı. Ming'in Burma'yı ve sonra da Hindistan'ı istila edeceği durumu önceki yamalarda karşılaşılan bu tuhaf durum ortadan kaldırıldı. Hindistan'daki ihtilaf ağını genişletmek isteyen girişimci bir Çin devletini kapsayacak çok daha fazla toprak olacağı anlamına geliyor ve Burma'da.

Manipur, Arakanlı dağları boyunca bir kapı olarak konumunu koruyor ve tarihsel olarak Shan devletleri ve Hint tepe ülkelerinin şaşırtıcı derecede güçlü ve güçlü bir düşmanı olarak oynadıkları rolü oynayabilir.

1444'te Yeni Yürütülebilir Ülke:
Mong Kawng - Üst Burma vadilerini kontrol eden Shan Eyaleti devleti, kuzeydeki Tibet bölgesi ve batıda Assam'ın kuzeydoğusundaki Sadiya krallığı ile komşudur.

Tibet
*3

1444 Tibet'inin gücü güneydeki Phagmodrupa Hanedanı ve Yarlung Vadisi ötesindeki Rinpungpa Hanedanında toplanıyordu (Oyunumuzda U-Tsang).

1444'te Yeni Eklenen Ülkeler:

Phagmodrupa - Orta ölçekli bir Tibet Krallığı. Güney Ü-Tsang'da bulunur.

1.26 yamasında yeni (karar alarak) kurulabilir ülkeler:


Delhi - Hindistan'da Sultanlık kavramının merkezi Delhi. Kuzey Hindistan'daki Delhi Sultanlığı Emperyal başkenti kontrol altında tutan devlet tarafından canlandırılabilecek.
Nepal - Nepal Krallığı, bölgenin merkezi bölümlerini elinde tutan ülkece kurulabilecek. Bölgenin büyük çoğunluğunda hak iddiasına sahip olunabilecek ve Nepal fikirleri ülkede uygulanacak.
Nagpur - Nagpur Hanedanı Marathi hanedanıyla ünlüdür.
Pencap - Ufak bir Pencap vilayeti, tüm Pencap vilayetlerini alırsa Pencap fikirlerine sahip olabileceği Pencap Krallığı'nı kurabilecek.
Deccan - Hindistan genelinde egemenliği tesis edebilen ülkeler den olan Babür İmparatorluğu'nun öncülü olan Deccan Sultanlığı'nı kurabilirsiniz.
Marathalar - Bir Hindû devleti olan Maratha Devleti tüm Marathi kültürüne sahip vilayetleri kontrol eden ülke tarafından kurulabilecektir.
Rajputana - Birçok prensliğin ele geçirilmesiyle Rajputana Krallığı kurulabilecektir.

Son olarak, Baharat ve Hindistan'ı kurmak son derece zorlaştırıldı. 1.26 yayınlandığında 'Masters of India' başarını almak hayli zor olacak.


*1


*2


*3

19
Selamlar!

Bugünkü geliştirici günlüğü kısa olacak ve yeni yamamız The Spring Cleaning (Bahar Temizliği) önümüzdeki hafta çıkacak. Burada diğer iyileştirmeler ve hata düzeltmelerden bahsedeceğiz.

Hata düzeltmek bir yana, biz Ana Menüyü tamamen modernleştirdik. Artık butonlar çok daha iyi ve göze hoş geliyor.

*1

Son oynadığınız oyuna Load Game (Oyun Yükle) menüsündeki Continue (Devam et) butonundan devam edebileceksiniz.

*2

Değişiklik Notları da burada.
*3


*1


*2


*3
(aç/kapa)

20

Bunu açıklamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Cities: Skylines - Natural Disasters (Doğal Afetler) 15 Mayıs'ta konsol (Playstation) oyuncuları için çıkıyor! Doğal Afetlere karşı şehrini savunmaya her an hazır ol!
https://www.youtube.com/v/sd0-G5jYwoA&fs=1&wmode=transparent

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 8