Gönderen Konu: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu (v1.2.1)  (Okunma sayısı 6063 defa)

Hynkel ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1209
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #40 : 24 Ekim 2017, 16:47:13 »
Haritayı ayarlamak?Bir şehri 1 saniyede başka bir ülkeye verebiliyorsun.Yeni ülkeyi 3 dakikada kurabiliyorsun? Nesi zor.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimiçi AdolfUstpMert

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 262
  • Forumun Bağımlısıyım.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #41 : 24 Ekim 2017, 19:10:03 »
Mod yapma işine karar verdim hafta sonu rehbere bakarak yapmaya çalışacağım.
(TEKRAR SÖYLÜYORUM OYUNUN ORJİNAL OLMASI ŞARTMI OYUNDA TÜM DLC VE SÜRÜMLER GÜNCEL)
AKKOYUNLULAR DİRİLİYOR! SELÇUKLU KURULUYOR
HİKAYE


Eu4 hikayesi bittikten sonra bu sefer daha tecrübeli bir şekilde hoi4 hikayesi geliyor.

Bir gün gelecek Paradoxfana üye olmadığım için bana küfredeceksiniz :D
Onun adı paradox değil PARAdox :D


Bütün Türkler bir gün ansızın delirecektir! O zaman Tanrı Türk’ü değil, sizi korusun!

Bir gün gelecek, öldürmediğim her yahudi için bana küfredeceksiniz.
Milletler hayasızlıklarla değil, fedakarlıklarla kurtarılır.Niyeti savaş başlatmak olmayan tüm ittifaklar saçma ve gereksizdir.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1209
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #42 : 24 Ekim 2017, 19:11:27 »
şart değil orjinallik.
Mesela ben ;D
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı BatuHqn

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 377
  • Dirilerek Başınıza Geçsede Sezar...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #43 : 24 Ekim 2017, 19:18:01 »
Mod yapma işine karar verdim hafta sonu rehbere bakarak yapmaya çalışacağım.
(TEKRAR SÖYLÜYORUM OYUNUN ORJİNAL OLMASI ŞARTMI OYUNDA TÜM DLC VE SÜRÜMLER GÜNCEL)
Kolay Gelsin
adamlar antalyaya deplasmanda 3 çaktıklar dün ligi fenerin önünde bitirirler bence :D

Çevrimiçi AdolfUstpMert

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 262
  • Forumun Bağımlısıyım.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #44 : 24 Ekim 2017, 19:25:16 »
Arkadaşlar mod yapma girişimine yavaştan başlıyorum ben sabırsız bir insan olduğum için haftasonuna dayanamam  ;D
öncelikle mod milliyetçi türkiye üzerine olacak ve portre alparslan türkeş portresi olacak.
Bu arada furkan rehberi senmi yaptın yaptıysan helal olsun. senin sayende başlıyorum mod yapmaya  tbrk*
AKKOYUNLULAR DİRİLİYOR! SELÇUKLU KURULUYOR
HİKAYE


Eu4 hikayesi bittikten sonra bu sefer daha tecrübeli bir şekilde hoi4 hikayesi geliyor.

Bir gün gelecek Paradoxfana üye olmadığım için bana küfredeceksiniz :D
Onun adı paradox değil PARAdox :D


Bütün Türkler bir gün ansızın delirecektir! O zaman Tanrı Türk’ü değil, sizi korusun!

Bir gün gelecek, öldürmediğim her yahudi için bana küfredeceksiniz.
Milletler hayasızlıklarla değil, fedakarlıklarla kurtarılır.Niyeti savaş başlatmak olmayan tüm ittifaklar saçma ve gereksizdir.

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1209
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #45 : 24 Ekim 2017, 19:47:25 »
Kolay gelsin takıldığın yerleri rehber altına yaz ben bakarım.
Bu arada rehberi ben yaptım.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı battle4royal

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 130
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #46 : 24 Ekim 2017, 20:10:58 »
Haritayı ayarlamak?Bir şehri 1 saniyede başka bir ülkeye verebiliyorsun.Yeni ülkeyi 3 dakikada kurabiliyorsun? Nesi zor.

Haritadan kastım daha ziyade haritayı değiştirmek. Arazileri karayı denizi.
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2017, 20:13:40 Gönderen: battle4royal »

Çevrimdışı Ali Pasha 07

  • Azab
  • *
  • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #47 : 24 Ekim 2017, 23:14:56 »
Dostum öncelikler eline sağlık modunu beğendim emek var ama modunu türkçe asker sesleri ve ww2 uniforms adlı bu 2 mod ile birleştirirsen çok daha iyi olur

Çevrimdışı ketolar

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1334
  • Erbörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #48 : 24 Ekim 2017, 23:46:25 »
Yahudi bilim adamları ile Bilim Seferberliği focusları yer değişmeli ve Yahudi bilim adamları focusu 100 gün falan sürmeli Bilim seferberliği ise 80 sürsün yoksa araştırma slotunu almak aşırı kolay olur.

Çevrimdışı battle4royal

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 130
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #49 : 25 Ekim 2017, 01:33:15 »
Yahudi bilim adamları ile Bilim Seferberliği focusları yer değişmeli ve Yahudi bilim adamları focusu 100 gün falan sürmeli Bilim seferberliği ise 80 sürsün yoksa araştırma slotunu almak aşırı kolay olur.

Tarihi odakla oynarsan 1. slotu açmak için 1 yıl 2. slotu açmak içinse min 3 yıl gerekiyor. He illa çok erken kullanımı önleyelim diyorsak min fabrika sınırı eklerim problem ortadan kalkar. Odaklar standart 10 hafta onu değiştirmem.

Modu mümkün mertebe orijinal korumaya çalışıyorum. Başka modlardan model almak çok içime sinmiyor. Yoksa ileriki zamanlarda müziklere falan TSK Armoni Mızıkası eklemek, Araç modellemerli gibi fikirlerim var.

Çevrimiçi Agnostik

  • Vive la Révolution
  • Global Moderatör
  • *
  • İleti: 545
  • "Tanrı öldü! Tanrı öldü! Onu biz öldürdük!"
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #50 : 25 Ekim 2017, 01:35:31 »
İzmir Marşı'da ekle de kulağımız bayram etsin :D
Gel ki geceler çatlasın, gel ki şafaklar tutuşsun...

Hearts of İran

Çevrimiçi Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 746
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #51 : 25 Ekim 2017, 08:48:33 »
Youtube'da Kasghar Khanate adında bir kanal var oradan yararlanabilirsin.
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2017, 08:49:56 Gönderen: Noman Man »
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı battle4royal

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 130
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #52 : 27 Ekim 2017, 11:23:05 »
Günccellemeleri günlük olarak yayınlamaya karar verdim.

v1.1 eklenmişir. Link en geç pazar günü paylaşılacaktır.

v1.2 için müzik paketi ve ingilizce dil paketi eklenecektir.

Çevrimdışı battle4royal

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 130
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #53 : 29 Ekim 2017, 16:28:54 »
v1.1 LİNKLERİ EKLENMİŞTİR

Tüm Paradox ailesinin Cumhuriyet Bayramı'nı kutlarım.

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #54 : 29 Ekim 2017, 17:31:21 »
Sırf modu denemek için sildiğim hoi4'ü baştan kuruyorum. Oynayayım yorumlarımı yazarım.
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #55 : 29 Ekim 2017, 19:17:58 »
@battle4royal kardeşim modunu indirdim. Türkiyeyle 1939'a kadar oynadım. Gayet güzel bir mod. Ama daha geliştirilmeye ihtiyacı var. Eventlerin ve danışmanların sayısını arttırabilirsin. Bir de material designer commande falan seçiyorsun ya political power ile onların da sayısını arttırabilirsin. Eğer değiştirilebiliyorsa teknoloyi ağaçlarına da eklemeler yapabilirsin. Odak ağacı da güzel olmuş o da çeşitlendirilebilir.
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı Liquido

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 63
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #56 : 29 Ekim 2017, 19:26:34 »
Modu Steam atölyesine yüklemek isteyen varsa daha çok görülür mod


Çevrimdışı battle4royal

  • Yeni Çeri
  • *
  • İleti: 130
  • "Hattı müdafaa yoktur sathı müdafaa vardır."
    • Profili Görüntüle
    • Tarihi Türkiye Modu
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #58 : 29 Ekim 2017, 20:13:45 »
@battle4royal kardeşim modunu indirdim. Türkiyeyle 1939'a kadar oynadım. Gayet güzel bir mod. Ama daha geliştirilmeye ihtiyacı var. Eventlerin ve danışmanların sayısını arttırabilirsin. Bir de material designer commande falan seçiyorsun ya political power ile onların da sayısını arttırabilirsin. Eğer değiştirilebiliyorsa teknoloyi ağaçlarına da eklemeler yapabilirsin. Odak ağacı da güzel olmuş o da çeşitlendirilebilir.

İyi yorumlar için teşekkür ederim. Tabii ki modun gelişime ihtiyacı var zaten henüz v1.1 versiyonu yükledim. Standartta danışmanlar çok azdı ona rağmen ekstra 3 danışman ekledim. Daha da ekleyebilirim tabii ancak zaten standart traitlerin sayısı az zaten. Eventları zamanla artırırım ancak. O dönemin siyasi sosyal ekonomik olaylarına dair daha çok çalışma gerekir. Bir de orijinal görseller. Materyal tasarımcısı eklemek tarihi açıdan zor. Zira henüz o dönemlerde çok az tasarımcımız vardı. Şu şakir zümre için denizaltı saldırılarına avantaj sağlayacak bir şey ekleyeceğim. Teknoloji ağacına hiç çalışmadım. Belki ileriki dönemlerde çalışırım. Odak ağacını geliştireceğim o var aklımda. Kara ordusu için odakları biraz artıracağım. Topçuluk ve tanksavar üzerine bir kaç focus ekleyebilirim.

Steam konusuna gelirsek de v1.2 güncellemesinde ingilizce çeviri ve playlist ekleyeceğim. Kısa bi örnek verirsek Yunanla savaşırken İzmir Marşı duyacaksınız :) Steamde yayınlamak için çeviriyi bitirmem gerekir.

Çevrimdışı Liquido

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 63
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hearts of Iron IV - Tarihi Türkiye Modu
« Yanıtla #59 : 29 Ekim 2017, 20:17:57 »
İyi yorumlar için teşekkür ederim. Tabii ki modun gelişime ihtiyacı var zaten henüz v1.1 versiyonu yükledim. Standartta danışmanlar çok azdı ona rağmen ekstra 3 danışman ekledim. Daha da ekleyebilirim tabii ancak zaten standart traitlerin sayısı az zaten. Eventları zamanla artırırım ancak. O dönemin siyasi sosyal ekonomik olaylarına dair daha çok çalışma gerekir. Bir de orijinal görseller. Materyal tasarımcısı eklemek tarihi açıdan zor. Zira henüz o dönemlerde çok az tasarımcımız vardı. Şu şakir zümre için denizaltı saldırılarına avantaj sağlayacak bir şey ekleyeceğim. Teknoloji ağacına hiç çalışmadım. Belki ileriki dönemlerde çalışırım. Odak ağacını geliştireceğim o var aklımda. Kara ordusu için odakları biraz artıracağım. Topçuluk ve tanksavar üzerine bir kaç focus ekleyebilirim.

Steam konusuna gelirsek de v1.2 güncellemesinde ingilizce çeviri ve playlist ekleyeceğim. Kısa bi örnek verirsek Yunanla savaşırken İzmir Marşı duyacaksınız :) Steamde yayınlamak için çeviriyi bitirmem gerekir.
Tamam.Bekliyorum yardım gerekirse mesaj atarsın