Gönderen Konu: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler  (Okunma sayısı 9579 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1155
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #20 : 31 Ağustos 2017, 00:48:19 »


- Ben Vahit. Oğlumu bulana veya getirene 100.000 lira(eski para) veriyorum.
- Vallaha mı ? Buluruz ya vermesen de olur.

İyice artık t....k geçiyorlar.
« Son Düzenleme: 31 Ağustos 2017, 01:07:48 Gönderen: ALERHATE »
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #21 : 31 Ağustos 2017, 01:01:42 »
İnşaallah aynı tepkileri paradox plazada da gösteriyorlardır. Malum pp dışındaki topluluklara pek bakamıyorlarmış. Düzeleceğini ummak istiyorum.
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimiçi kerem1249

  • Konsilyer
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2132
  • Leo Galante
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #22 : 02 Eylül 2017, 21:19:35 »
Önümüzdeki DLC ile gelecek yenilikleri merakla bekliyorum. Az önce Nazi Almanyası ile SSCB'yi ezdim, ve tekrar dedim ki "Bolşeviklere Buff lazım!".
Bir daha bu kadar aptal olmayacağına söz ver bana, tamam mı? Hayatını yaşlı bir adam daha çok yaşasın diye riske atmamalıydın...

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #23 : 02 Eylül 2017, 21:32:13 »
Önümüzdeki DLC ile gelecek yenilikleri merakla bekliyorum. Az önce Nazi Almanyası ile SSCB'yi ezdim, ve tekrar dedim ki "Bolşeviklere Buff lazım!".
Hakketen Almanya ile Sovyetleri yenmek kolay.Ama tek sorun bu değil ki mesela Japonya da rahatça Çin'i ezebiliyor.

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Ürün Yöneticisinin Rolü
« Yanıtla #24 : 07 Eylül 2017, 18:40:22 »
Herkese merhaba,

Bu Dev Günlüğünü izleyenleriniz için, normal günlüklerden kısa bir mola verip, oyunu bir şekle getirmek için yaptığımız diğer şeyler hakkında konuşmak için uğraşıyoruz (endişelenmeyin, önümüzdeki hafta podcast üzerinde çalıştıklarımız üzerine daha dolu şeyler ile geri gelecek). Geçen hafta HoI IV'teki Proje Lideri KimchiViking, geliştirme sürecimizin neye benzediğini açıkladı. Paradox Interactive'de HoI IV Ürün Müdürü olarak çalıştıkça, bu hafta size yayıncının bakış açısıyla ilgili bir fikir vermeye çalışacağım.

Birçoğunuzun muhtemelen zaten bir yayıncının yaptıklarına dair bir bilginiz var, fakat sadece alt satırı düzleştirmek için yayıncı bir oyunun gelişimini finanse eder ayrıca dağıtımını ve pazarlamasını yapmakla yükümlüdür! Bir Ürün Yöneticisi rolü, ilgili takımların bunu yapmak için ihtiyaç duydukları kaynakları almalarını sağlarken mümkün olan en iyi oyunu size sunabilmemizi sağlamaktır.

HoI IV durumunda, Oyun Müdürü (podcat), Proje Lideri (KimchiViking) ve pazarlama ve satış departmanıyla ilgili tüm faaliyetleri koordine eden Ürün Pazarlama Müdürü anlamına gelen Ürün Ekibi ile birlikte çalışmaktayım. Önümüzdeki ay / yıl için yapmamız gereken şeyi tartışacağız. Oyun Direktörü, genişlemeler için fikirler üretmekle yükümlüdür ve PL bunları sunabildiğimizde çalışır ve PMM, söz konusu genişlemeyi nasıl pazarladığımızı yönetir. Ve ben bütçeden (kâr / zarar) sorumluyum.

Normalde, yıllık planlarla çalışırız (oyunda doğal olarak oyunun nereye girilmesini istediğinize dair daha uzun vadeli bir vizyonumuz olsa da). Bu, yılın bu zamanlarında, önümüzdeki 12-18 ayda ne yapmak istediğimiz konusunda daha somut bir plan yapmaya başlayacağımız anlamına geliyor.

Bu, baktığımız yinelemeli bir süreçtir:

- Oyuna eklemek istediğimiz içerikler (yani her bir genişlemenin ne olması gerektiği),

- Bunu yapmak için hangi geliştirme personelinin (programcıların, içerik tasarımcılarının, QA vb.) gerekli değil hangisinin gerekli olduğu,

- Genişleme (rakip bültenler, buhar ve çeşitli fuarlar Paradox Haftasonu gibi kampanyalar) farkında olan oyuncuları sizi en iyi zamanlama serbest bırakma ve pazarlama maliyetleri,

- ve nihayet yukarıdakilerin hepsi için iş vakası.
(Bir genişleme etrafında Ürün Ekipleri içinde nasıl çalıştığımızı daha detaylı bir açıklama için meslektaşımız Gruffa'nın, CK2 için PM günlüğünü öneriyorum, onlara da benzer şekilde çalışıyoruz: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/ck2-dev-diary-59-publishing-ck2.1036690/)

Tüm bunlar bittiğinde bütçenin gereksinimlerine bakıyorum ve bunu ilk tahminlerimle ve hedeflerimle karşılaştırırım. Umarım bu sefer veya başka bir şekilde planları tekrar gözden geçirmek ve değiştirmek zorundayım veya geliştiricilerin genişlemeye inanılmaz yeni özellikler eklemek için ek fonlara ihtiyaç duymaları veya 30 saniye süresince satın almak istedikleri gibi ek fon talep etmeleri gerekiyor. Super Bowl sırasında hava durumu. ☺

Dolayısıyla, sonsuz para ve zaman arz eden bir dünyada çoğu istekler için evet derim, ancak maalesef bazen sınırlamalar ve / veya bütçeler belirlemek benim için de geçerli olabilir; Ancak normalde oturur ve en iyi ilerlemenin nasıl olacağı konusunda birlikte görüşmeye çalışırız.


HoI IV için bir sonraki hamleyi planlamakla meşgul Ürün Ekibi

Planlarımızı değiştirmek zorunda kaldık, Hoi için çok somut bir ifade, Genişleme İçeriği'ni satın alanları etkileyen ilk açılımlardı. İlk planımız, ilk iki genişletmeyi 40 ABD Doları karşılığında 50 ABD Dolarına dahil etmekti. HoI IV'ün piyasaya sürülmesinden sonra, geri bildiriminizin ardından bu oyunun bazı yönlerinin dikkat edilmesi gerektiğini fark ettik. Bu genişletmeler için zaten planlarımız vardı, ancak Together for Victory ve Death or Dishonor  için birlikte planlamaya karar verdik,ücretsiz güncellemelere ve hata düzeltmeye daha fazla çaba harcamaya karar verdik.

Bu düzeltmeler sayesinde temel oyunu daha iyi bir deneyim haline getirdiğimizi düşünüyoruz ancak bu, Genişletme İçeriği sahiplerine vaat edilen içeriği alacaklarına dair bir karışıklık yarattı. Ve haklı olarak. Söyleyebileceğim, durumun farkındayız ve bir çözüm üzerinde çalışıyoruz. Hedefimiz, başlangıçta planlanandan daha uzun süre almasına rağmen, Genişleme İçeriği sahiplerine beklemeye değeceğini hissettirmektir. Bizi izlemeye devam edin!

KimchiViking geçen hafta, çıkış tarihlerimize / frekansımıza nasıl karar verdiğimizi belirttiğimizden bahsetti. Gerçekten iki şey var: Belli bir genişleme için içeriğin ne kadar süreceği ve ikincisi, belirli bir dönemde ne kadar para kazanmamız gerektiği. Kati olan tüm insanlarla bir genişleme yaratmak için 52 haftaya ihtiyacımız olsaydı bu maliyeti karşılamak oldukça zor olurdu. Bu, genişleme sürecinde harcadığımız zaman ile bunun için ne kadar ücret alabileceğimiz arasında bir denge kurmakla ilgilidir. Sürekliliği sağlamak için yıl boyunca oyunda çalışan özel bir ekiple çalışmak istiyoruz. Aynı zamanda CK2 ve EUIV gibi diğer başlıklarla yaptığımız gibi oyunun uzun vadede desteklenmesini istiyoruz. Bu, telafi etmek için ihtiyaç duyduğumuz belirli miktarda bir masrafa sahip olacağımız anlamına geliyor. Bu, bir yılda belirli bir sayıda açılım yaparak yapılacaktır. Daha küçük genişletmelerle normalde daha sık yayınlanma zamanlamasına sahip olduğumuzu ve daha geniş açılımlar için bu kadar daha azının olması gerektiğini ifade eder. Bu mantıkla Death or Dishonor ve Together for Victory çıktıktan Sonra çıkmalıydı. Bu özel durumda, bir genişleme yayımlamak yerine, bu yıl 1. Çeyrekte hata düzeltme ve diğer düzeltmeler için ekstra çaba sarf etmeye karar verdik. Ayrıca, ücretli içeriğe sahip olmak, sağladığımız ücretsiz şeyleri tüm yayınlarla birlikte çalışmamızı sağlar.

Ayrıca, bir genişleme yayımladığımızda mümkün olduğunca ulaştığımızdan emin olmak istiyoruz. Önümüzdeki 12-18 ay içinde piyasaya sürmeyi planladığımız genişlemelere karar verdikten sonra, onları oyuncular tarafından kullanılabilir hale getirmenin en iyi zamanına bakmalıyız. Ürün Ekibinde bir serbest bırakma penceresine (genellikle birkaç hafta) karar verdik ve ardından "pencere" ne yaklaştığımızda pazarlama ekibimiz uygun bir çıkış tarihi ile bize geri döndü. Bu tarih, diğer rakip bültenlere ve buhar, Yeşil Man Oyunculuk gibi platformlarda uygun kampanyalara sahip olduğumuz zamanlara dayanmaktadır.

Bir kez genişleme yaptık ve sizlerden gelen resepsiyondan ve satış numaralarından bakarak ileriye gidip gelmemizi ve neye ihtiyacımız olduğunu görürüz. Görüşlerinize değer veriyoruz ve mümkün olduğu yerlerde düzeltmeler yapmaya çalışıyoruz. Çoğunuzun oyuna düzenli olarak geri dönmeye devam ettiğini görmek bizi çok mutlu etti. Bu, bizim memnun ve yeterli olduğumuz anlamına gelmez! Umarım proje hattındaki podcat'imizin önümüzdeki hafta gelecek dev günlüklerinde ifşa etmeye başlayacağı şeylerden memnun kalırsınız.

Lütfen bize geri bildiriminizi vermeye devam edin! Elimden geldiğince fazla soruya cevap vermek için iş konusunda kalacağım.
« Son Düzenleme: 07 Eylül 2017, 18:49:07 Gönderen: mosta13 »

Çevrimiçi kerem1249

  • Konsilyer
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2132
  • Leo Galante
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #25 : 07 Eylül 2017, 18:45:43 »
Çeviri için teşekkürler, yine boş bir günlük yazmışlar :D
Bir daha bu kadar aptal olmayacağına söz ver bana, tamam mı? Hayatını yaşlı bir adam daha çok yaşasın diye riske atmamalıydın...

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #26 : 07 Eylül 2017, 18:50:08 »
Boş dediğin gibi.Günlük yazmak için günlük yazıyor adamlar.Özeti şu bug düzeltmeye çalışacağız ve dlc satın alanları memnun edeceğiz.

Çevrimdışı Noman Man

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 747
  • Etnik döküntülere geçit yok !
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #27 : 07 Eylül 2017, 18:52:10 »
Bazı cümlelerde düşüklük var ama eline sağlık genede zaten boş bir konu idi.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..

Çevrimdışı R3B01

  • Azab
  • *
  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #28 : 14 Eylül 2017, 00:48:08 »
Berbat olan optimizasyonu düzelteceğiz yazısını aradım günlüklerde ama denk gelemedim. Hikaye yazar gibi sallamışlar bir şeyler işte.

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1155
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #29 : 14 Eylül 2017, 15:36:31 »
Chain of Command sayesinde artık Ordular grubu olacak. 1 Field Marshall 6 general'e kadar ordular grubunu komuta edebilir. Türkiye'nin Field Marshall'ı yok ve olması gerek Fahrettin Altay olabilir.

Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı alemdar1227

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 422
  • Gelecek sene YKS'ye kadar ara veriyorum.
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #30 : 14 Eylül 2017, 15:45:15 »
HAfif de olsa hiyerarşi geliyor demek. GEliştirici günlüğünde mi söylediler?
- Zamanla artan sadece iki şey vardır : 1. Ölüm korkusu  2. Kaybettiklerimiz.
- Bazen delirmek en akıllıca seçimdir.

Ne mutlu Türküm diyene!
                              
Kendinize iyi bakın. 24 Haziran 2018'de buradayım.

Çevrimdışı Liquido

  • Moderatör
  • *
  • İleti: 63
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #31 : 14 Eylül 2017, 16:10:14 »
Bu akşam günlüğü Türkçeye çevireceğim gecikme için özür dilerim

Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1155
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #32 : 14 Eylül 2017, 16:17:57 »
HAfif de olsa hiyerarşi geliyor demek. GEliştirici günlüğünde mi söylediler?
Hayır ama konuyu açabilirsem ben önereceğim. 6 general ve 1 field marshall olmasını belirteceğim ve evet ordular üzerinde mareşaller onun üzerinde de theater olacakmış.
« Son Düzenleme: 14 Eylül 2017, 16:20:37 Gönderen: ALERHATE »
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos

Çevrimdışı mosta13

  • Erich von Manstein
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1083
  • TENGRİ BİZ MENEN
    • Profili Görüntüle
Komuta zinciri
« Yanıtla #33 : 14 Eylül 2017, 17:22:31 »
Herkese merhaba ve günlüğe tekrar hoş geldiniz. Bu ve gelecek günlükler, 1.5 "Cornflakes" güncellemesinin yanı sıra bununla birlikte ortaya çıkacak olan önceden haber verilmeyen genişlemeyi de kapsıyor olacak. Bunların ana odak noktalarından biri, "oyuncuların ordu, lider ve birlikler hakkında daha fazla ilgilenmesini sağlama" (DLC'lerimiz 1-3 ana odak veya misyona sahip olma eğiliminde) olarak özetlenebilir. Buna dokunan ilk özellik ve günümüzün günlüğünün konusu oyuna askeri bir kumanda zinciri eklemeleridir.

Hearts of iron 3'den sonra,Sovyet komuta zincirini organize etmek gibi bir şeyin oyuncuların yaklaşık bir saatini alması görüldüğünde, HOI4'te çalışmak için daha az çaba sarf eden bir şey istedik ve karar verdik. Temel olarak, komuta bölünmeleri konusunda herhangi bir kısıtlama olmaksızın saha görevlileri ile düz bir düzeye yerleştik ve bölünme sayımında bir sınırla ama farklı nitelikler kümesiyle generaller yerleştirdik. Zamanla, bu soyutlamayla WW2 askeri lezzetini biraz fazla kaybettiğimizi hissettik, bunu daha ilginç bir şekilde nasıl yapacağımızı düşünmeye başladık.



Şimdi 1.5 için yaptıklarımız şu ki, saha görevlileri şimdi Ordular tarafından yönlendirilen belirli sayıda Orduları (daha önce sahip olduğumuz) olan bir Ordu Grubuna liderlik ediyor. Daha önce olduğu gibi Yüksek Komutanlıklarda da yer var.Yüksek Komutanlıklar, oyuncu için sadece coğrafi bir organizasyon aracı öncesi gibidir ve onları, mümkün olduğunca esnek tutacak bir komutan veya benzeri bir şeye sahip değildir. Bu, bir Yüksek Komutanlıklar-> Ordu Grupları -> Ordular -> Tümenler yapısı olduğumuz anlamına geliyor.
Generaller, kaç tümene verimli bir şekilde komuta edebilecekleri konusunda hala yumuşak bir sınırla gelirlerken, saha görevlileri artık verimli bir şekilde komuta edebilecekleri bir takım ordulara sahip olacak.

Ayrıca, bu durumun gelişimde hâlâ çok erken olduğunu belirtmek istemek istiyorum, bu yüzden işlerin değişmesi muhtemel ve bazı şeyler henüz tam olarak çalışmıyor. Dolayısıyla, tamamlanmış bir özelliği göstermek yerine size bu işlemi devam ettirmekte olduğumuzu ve her zaman olduğu gibi gördüğünüz sayıların son derece değişime tabi olduğunu;) Ayrıca şu an için üst çubuğu çok ustaca gizledik;)


Birliklerinizi kontrol etmeye gelince, yeni sistem savaş planlamacısına bazı değişiklikler getiriyor. Ordu grubundaki her ordu için bir plan yapabilir ya da her ordunun sorumluluğu olarak ön cepheden bir kısmının bulunduğu tüm Ordu Grubuna yönelik merkezi bir plana sahip olabilirsiniz. Ayrıca bir karışım yapabilirsiniz; bu durumda bir Ordu planını tamamlayacak ve ardından Ordu Grubunun planını yürürlüğe koyacak. Yine de bu konuda yinelemekteyiz, ancak hepiniz pratikte nasıl çalıştığını bilmek istiyorsunuz diye düşünmüştüm.



Görüntülerde gerçekten karşılaşmayan bir şey, yeni ordu gruplarını kullanarak cepheler kurma sürecini düzene sokma yolları üzerinde çalıştık. Bu, en azından temel kutuları, daha fazla komuta seviyesi ve daha fazla sayıda ekstra tıklama olmaksızın daha fazla sayıda ordunun kurulması için sorunsuz hissettirmelidir.



Keskin gözlü okuyucu, generaller için beceri seviyesini kaldırdığımızı fark edecektir. Bu şimdi farklı türde ayrı becerilerle değiştirilir. Saldırı, Savunma, Planlama ve Lojistik. Saldırı ve Savunma, planlama hızını artırırken, Lojistik, arz tüketimini düşürürken ne beklediğinizi gerçekleştirir. Saha yetkilileri, düşük kapasiteli ordu genel istatistikleriyle birlikte geçer, bu nedenle en iyi verimlilik için her zaman bir komuta zincirinin olmasını istersiniz.

Komuta zinciri, ücretsiz güncellemenin bir parçası olacak, ancak daha sonraki günlüklerde açıklayacağımız bazı DLC özellikleriyle bağlantı kuruyoruz. Ayrıca, savaşın nasıl olduğu gibi sistemin kendisi hakkında daha fazla bilgi okumayı umuyoruz.

Gelecek hafta milli birliğe bir göz atacağız ...
« Son Düzenleme: 14 Eylül 2017, 17:23:46 Gönderen: mosta13 »

Çevrimiçi kerem1249

  • Konsilyer
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 2132
  • Leo Galante
    • Profili Görüntüle
    • Wizard101 Türkiye
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #34 : 14 Eylül 2017, 17:51:31 »
Günlük için Genel Moderatörümüze teşekkür ederiz. Yeni komuta zinciri sistemini beğenmedim, umarım daha fazla gelişir veya kalkar.
Bir daha bu kadar aptal olmayacağına söz ver bana, tamam mı? Hayatını yaşlı bir adam daha çok yaşasın diye riske atmamalıydın...

Çevrimdışı Furkan 65

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1235
  • ''Paradox'a geldim''
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #35 : 14 Eylül 2017, 18:41:33 »
Bencede güzel olmuş bu sistem.
İstanbulda sevilmeyen 3 şey;
1.Sabah Metrosu
2.Sabahları Boğaz Köprüsü
3.Akşam 6-7 metrobüsü

Çevrimdışı FatihTr

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 871
  • Hearts of Iron IV - Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #36 : 14 Eylül 2017, 19:26:31 »
Çeviri için teşekkürler. Yeni sistem güzel fakat biraz daha gelişmesi gerekli gibi. Buna da şükür.
Avrupada kurulacak bir birlik hiçbir zaman Amerika'nın rakibi olamayacaktır. Çünkü Avrupa halklarının birbirlerine olan tarihsel düşmanlıkları Avrupa Birliği'nin karar alma mekanizmalarını olumsuz yönde etkileyecektir.
-Adolf Hitler-


Çevrimdışı neifeless97

  • HOI4
  • Moderatör
  • *
  • İleti: 255
  • советский союз ☭
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #37 : 14 Eylül 2017, 19:49:03 »
HOI4 git gide güzelleşiyor. Geçen aklıma bir fikir geldi keşke oyunda custom ideologyde olsa mesela kemalizm diye bir ideoloji olacak sadece türkiyede güzel olabilirdi.

Çevrimiçi Elessar

  • CKII
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1054
  • Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #38 : 14 Eylül 2017, 20:10:48 »
Bu belli değil ideoljisi özelleştirilmeli bence.
Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:


Çevrimdışı ALERHATE

  • Lord of The Warriors
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1155
  • Ruh Halim
    • Profili Görüntüle
Ynt: HOI4 - Duyurulmamış DLC ve 1.5 Yamasından Bilgiler
« Yanıtla #39 : 14 Eylül 2017, 20:29:43 »
Kumanda zinciri daha mantıklı savaşlar yapmamızı sağlayabilir.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 1. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos