İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - fksahin

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 21
1
Avusturya'ya karşı en az 50 ae kazanmış olman lazım.

2
Dün akşam yayınlandı. Hayırlı olsun:)

3
Alıntı yapılan: Paradoxplaza
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/eu4-development-diary-12th-of-december-2017.1060110/

Mutlu Salılar millet! Işte changelog zamanı!!

*1

Bu kadar erken changelog mu? Ağzı açık ayran budalası gibi bakmayın! Evet, Japonya Güncellemesini erken bir Noel hediyesi olarak hazırladığımızı daha önce söylemiştik, bu yüzden ücretsiz eklemenin sizin için hazır olması için çok çalıştık. Peki ne zaman yayınlanacak? Eh, oyunu merakla bekleyenleri sinirlendirmek istemem ama, anlayışınıza sığınarak şunu söyleyeceğim "Yakında ™".

Tekrar etmek gerekirse, ücretsiz 1.24 Japonya Güncelleştirmesi sizin için, düzinelerce hata düzeltmesi, iyileştirmeler ve değişiklikler içerecek. Noel dönemi sona erdiğinde festivaller gibi
standart, gülünç ve hümanist İsveç tatillerimiz de sona erecek. Bu nedenle, yeni yıl öncesinde tatil moduna girmeden belki bir tane daha geliştirme günlüğüne sahip olabilirsiniz. Sanırım bu zevki bir konuk yazara devredeceğim ve ileriye dönük olarak nelere sahip olduğumuza bakacağız.


*1

Changelog
(aç/kapa)

4
Osmanlı kesinlikle hala çok güçlü. Yeniçerilerle oynayan var mı bilmiyorum ama oyun başında karşılarında tutunabilecek birlik yok.

Ak Koyunlu ile Rum kurayım dedim kuramadım. Ben Anadolu'dan kemirdikçe Osmanlı Avrupa'da Avusturya'ya kadar gitti.

Çok agresif genişliyor. Tabiri caizse önüne gelene dalıyor AI Osmanlı. Oyuncu elindeki hali daha da fena.

%5 disiplin ve %10 infantry power silinmesi tabi ki nerf ama (özellikle oyun başı) yeniçeri basabiliyor olmanız bunu bence dengeliyor. Çünkü yeniçeri eventinin gelmesi için bazen 100 sene beklemek gerekiyordu (+50 ordu geleneği veren event gelmesi için).

5
EU4 - Mod Geliştirme Atölyesi / Ynt: Medieval Times
« : 10 Aralık 2017, 10:11:29 »
"Kayı Kültürü Eklendi" derken 24 Oğuz boyunu ayrı ayrı kültür olarak mı ekliyorsun?

6
EU4 - Modlar / TAŞINDI: Medieval Times
« : 10 Aralık 2017, 10:10:22 »

7
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 09 Aralık 2017, 15:18:26 »
Seçimlerde sürekli aynı lideri seç, cumhuriyet puanın 50'nin altına düştükten sonra önce diktatörlüğe geçeceksin, ondan sonra da event ile monarşiye.

8
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 07 Aralık 2017, 20:36:45 »
Allow
The country:

has an administrative technology of at least level 10.
is not a subject nation other than a tributary state.
is not at war.
is not a nomad nation.
owns its core provinces:
London (236).
Oxfordshire (237).
Hampshire (234).
Lothian (248).
Aberdeenshire (251).

-----

Potential Requirements
The country:

is not Flag of the Papal State the Papal State or the Flag of Holy Roman Empire Holy Roman Empire.
Flag of Great Britain Great Britain does not exist
has a primary culture in the British culture group.
is not a colonial nation.
has not yet enacted this decision.
If the country is AI-controlled then it:

is not a former colonial nation.
owns at least 3 cities.
is not a custom nation.

9
Tam tarih açıklanmadı. Ama erken Noel hediyesi şeklinde deklare ettiler. Yani 25 Aralık öncesi.

10
Noele daha iki haftadan fazla zaman var, başka yenilikler de olacaktır diye düşünüyorum.

Ve hotfix'te genelde sadece hata düzeltmeleri yaparlar, yeni özellik, ülke vs eklemezler:)

11
1 tanesini yabancı bir devlete verirken sorun yok da 2sini kendi devletine verince mi sorun oluyor ;D


Böyle derken yabancı develete neyin vergisini ödüyorsun onu anlamadım nsll*

Böyle düşünceler de umutsuzluğa sürüklüyor insanı..

12
O kozmetik paket olayı tam bir saçmalık zaten.
Sadece görsel bir eklentiyi nasıl ek ücretle satarlar ya?
Bir görseli yapıyorsan en iyi şekliyle piyasaya sür.,
Bunları bedava verdiğini göster.Hem tüketiciye değer verdiğini göstermiş olursun.

Bir araba alırken, aslında üç tane alıp ikisinin devlete verildiği bir ülkede insanların bu tarz şeylere tepki göstermesi umut verici evil*

13
Performans arttırma ve ordu hızı güzel değişiklikler olmuş.

Yeni şehirler ve ülkeler artınca bir çok kişi oyunu doğru düzgün oynayamıyordu.

14
Alıntı yapılan: Paradoxplaza
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/eu4-development-diary-5th-of-december-2017.1058829/

Herkese mutlu Salılar! Geçen hafta, Japonya ve Filipinler'de yeni iller, fikirler ve ülkeler de dahil olmak üzere 1.24 Japonya Güncellemesindeki eklemeleri paylaşmaktan memnuniyet duyduk. Bugün, daha az seksi değişiklikler hakkında konuşmak istiyorum. Performans, hata düzeltmeleri ve denge değişiklikleri.

Performans ile başlayalım. Bu bir Geliştirme Günlüğü'nde ele alması zor bir konu çünkü göstermek için bir ekran görüntüsü paylaşamam ve bu yeni performansın% 20'lik core oluşturma maliyeti ve +1 lider şokuyla geldiğini söyleyemiyoruz. Hayır, üzerinde çalışmak ya da konuşmak için en güzel şey değil ama 1.24 Japonya güncellemesinde oyunun performansını artırmak için büyük bir çaba ortaya koyduk ve bunun için mikesc ve Groogy'ye teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Oyunun günlük işleyişine ayrıntılı bir şekilde bakarsak eğer, gerçekte performansı etkileyen öğeleri daha iyi fark edebiliriz.

Önce:

*1

Gördüğümüz gibi, AI aktörleri paralel çalışıyor olsalar bile, countries_serial ile çok bir fark olmamakla birlikte, performans hacmini adeta içiyorlar. Bu şekilde, oyunda ilerledikçe performans da iyice kötüleşiyordu. Bu bir dereceye kadar beklenebilir: oyun ilerledikçe, AI için düşünülmesi gereken daha fazla ve daha büyük ordular oluyor, ancak memnun olmadığımız seviyelere ulaşıyordu.

Kendimizi adayarak yaptığımız bazı çalışmaların ardından performans günlüğümüz bu şekli aldı:

*2

Bazı ilgilendiğimiz kilit kısımlarda hala ani yükselişler var ama sonuç olarak performans belirgin şekilde hız kazandı.

1.24 Japonya Güncelleştirmesinde bu konuyla ilgili sizden geri dönüşleri bekliyoruz.

Bugünkü konumuzun büyük kısmı bu kadar ama erken bir Noel hediyesi olarak 1.24'e sahip olmanızı istiyoruz, bu yüzden hızlı ilerleyelim. 1.23, Cradle of Civilization ve bazı hata düzeltmeleri içeren hotfix'i yayınlamaktan çok memnunuz. Japonya, tüm güncellemelerde olduğu gibi, bir çok hata düzeltmelerine sahip olacak. Bu sorunları fark edip çözmemize, gönderdikleri raporlar ile, katkı sağlayan oyunculara teşekkürlerimizi iletiyoruz. Japonya, ticari şirket tüccarları gibi raporlanan ve bir çok diğer hatalara çözümler getirecek. Ordu Bakımı mı dediniz?

Sonunda, Japonya ile birlikte gelen bazı Denge Değişiklikleri olacak.

Birincisi, erken modern ordunun hareket hızını, oyundaki birimlerimizin genel hızı ile karşılaştırarak tartışıyorduk. Oyun içi ordularımız tarihsel tahminlere kıyasla garip bir şekilde hızlı hareket ediyordu ve bu nedenle birimlerin hareket hızını 1,0'dan 0,7'ye düşürdük, ancak bunu artırmanın yolları olacak. Birincisi, göçebelerin tarihsel gücü, geniş arazilere hızla hakim olma yeteneğiydi ve bu yüzden bu hükümetlere daha hızlı birim hareket hızı verildi. Buna ek olarak, Ordu Talimi tam dolu bir seviye ile ordu hareket hızını % 20'ye kadar yükseltecek, bu nedenle iyi hazırlanmış bir ordu eğitimsiz bir orduyla karşılaştırıldığında daha hızlı bir ilerlemeye sahip olacak.

Diğer değişiklikler, faiz oranlarının en az 1.0 olarak sınırlandırılmasını içerecek. Değişiklikler yoğun bir şekilde istiflendiğinde, ulusların sonsuz bir para havuzuna sahip olmaları yerine, borçlarının makul bir şekilde dengelenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaçla, faiz ve krediler sistemi fazla bir değişiklik içermezken, EU4 piyasaya sunulduğundan bu yana çok daha fazla şey eklendiğinden, birçok faiz azaltma kaynağının gücünü de düşürdük.

Son olarak, Ordu Profesyonelliği için bir çift değişiklik: takviye oranını ve arz sınırını artıran Supply Depot, 2 yerine 5 yıl süreyle geçerli olacak. The Reserves Morale Impact (Yedekler Moral Etkisi), artan günlük moral hasarı nedeniyle artık daha etkili ve azaltılmış Genel Masraflar ile yer değiştirdi.

Tabii ki, Japonya güncellemesi ile birlikte daha birçok düzeltme ve değişiklikler var ve bunları da zamanı geldiğinde konuşacağız. O zamana kadar, iyi günler diliyoruz ve unutmayın, www.twitch.tv/paradoxinteractive adresinde 15:00 (CET)'de başlayacak Dev Clash'a katılarak bunu daha iyi hale getirebilirsiniz!


*1
*2


15
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 04 Aralık 2017, 16:58:05 »
HRE dışındaki müttefikleriyle barış yapmayı dene?

Sadece İmparatoru olan HRE yıkmayla hiç karşılaşmadım o yüzden kesin birşey diyemem.

Veraset savaşını her ikisine ve İskandinavya'nın müttefiklerine karşı verirsin.

16
Europa Universalis IV / Ynt: EUIV - Kısa Sorular ve Cevaplar
« : 04 Aralık 2017, 15:43:03 »
HRE penceresini açıp "dismantle HRE"'ye tiklaman lazim.

İskandinavya ve Rusya'ya karşı veraset savaşına girersin. Savaş sonunda yeterli puanın olursa Rusya'yı kendine pu alabilirsin.

17
Sorunun Windows ile alakalı. Tüm güncelleme ve Windows programlarına sahip olduğuna emin ol.

18
Windows'un tüm güncellemelerini yaptığından emin ol. Visual c++ vs bunlar bile etki ediyor.

19
Aktif olduğunda ordun talim yaparken daha fazla profesyonellik puanı kazanıyorsun ama bunun yanında (şimdi hatırlamıyorum) eksi puan verdiği bir durum da var. Seçim sana kalmış. İstersen aktif edip daha fazla profesyonellik puanı kazanırsın ama bunun yanında gideri olur, istediğin zaman da iptal edebilirsin ama ordun profesyonellik kaybeder.

20
Mysticism olucaktı sayın kardeşim yanlışın var :)

Evet Mysticism, düzeltiyorum:)

Sayfa: [1] 2 3 4 5 ... 21