Gönderen Konu: Günlük Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü  (Okunma sayısı 207 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı NNA3

Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« : 09 Ağustos 2018, 00:49:24 »
Herkeze Imperator Rome için yeni bir geliştirme günlüğünden merhaba.Bügün ünite yeteneği olarak adlandırdığımız özelliklere bakacağız ve ilginç ve eğlenceli modlama mekanikleride bizi bekliyor olucak.

Ünite yeteneklerini 3 katagoriye ayıra biliriz.

Yeniden Örgütleme

⦁   Yeni birlik oluştur - Yeni birlik oluşturmanızı veya var olan birliği gemi/asker koymanızı veya almanızı sağlar.

⦁   Birleştirme - Aynı türdeki birlikleri birleştirip boş kalanları yok eder.

⦁   Kuşatmadan Ayırma - Belli bir yeri kuşatmak için yeterince birlik bırakıp geri kalanını ayırma veya şehri ele geçirme.

⦁   Yarıya Böl - Birlikleri yarıya böler.(ÇN : :'( bunu açıklamaya gerekmi var Allah aşkına.)

⦁   Askere Alım - Askere alım penceresini açer ve o birliğe asker/gemi eklemenizi sağlar.Oluşan birlikler otomatikmen o birliğe gidecek ve birleşecektir.(Buna az DLC gelicek gibi gözüküyor.)

⦁   Terhis Etmek - Artık o birliğie ihtiyacınız kalmadığı zaman kaldırmanız için eklenen buton.

⦁   Lütfen bilinki askerler komutanlarına sadıktır eğerki komutanları uzaktaysa yeniden organize olmuyacaklardır.

Aç/Kapa (ÇN : En doğrusu bu diye düşünüyorum.)

⦁   Amaç seç - Birlik için amaç seçilebilir.(ÇN: Tahminimce şu şu bölgedeki toprakları kuşatma altına al vs.) siz birşey demeden yapacaktır.Daha fazla bilgi sonraki günlüklerde.

⦁   Bağlanma - Diğer birlikleri bu birliklere bağlayıp tek bir komuta ile yönetebilirsiniz.

⦁   Süvari Çatışması - Savunma karşılığında saldırı gücü artar.Hafif atlı ve develere özeldir.

⦁   Phalanx - Ordular yavaşlar ancak ağır piyadeler daha fazla savunma gücüne sahip olur.

⦁   Padma Vyuha - Ağır piyade savunması ve okçu saldırı gücü için yavaş haraket etme.

⦁   Birliği Yeniden Organize Etme - 2 kat bakım ücretini arttır ve haraket hızını yavaşlatır ancak ordu daha hızlı takviye ve moral geri kazanımı elde eder.Bunu kullanmaz iseniz önceki oyunlara kıyasla daha yavaş takviye ve moral geri kazanımı göreceksiniz.

⦁   Zoraki Yürütme - Daha fazla yıpranma ve moral geri kazanmı olmaz ancak daha hızlı haraket eder.(ÇN: Total War'a dönüşmüş bildiğin oyun.)
Bazıları farklı askeri gelenekler ile açılırken bazıları hep açık olup bazıları ise belli bir asker güç ücreti karşılığında kullanılır.

Eylemler

⦁   Bağlamak/Ayırmak - Bir şehirde bulunan birimi başka bir birime bağlamak veya ayırmak.

⦁   Sınır Kalesi İnşa Et - Sahip olmadığınız sınır şehre koloni inşa eder , kültürünüze bağlı 1 adet özgür nüfüs ve kale oluşturur ücreti ise askeri güçtür.

⦁   Başka Bir Kutsal Bölgeyi Aşağılama - Dini güç karşılığında başka bir ülkenin dini gücünü azaltır.

⦁   Zoraki Askerlik - Askeri güç karşılığında birliğiniz için insangücü kazanın.

⦁   Askeri Koloniler - Askeri güç karşılığında bulunduğunuz şehirde kendi kültürünüz veya dininizden özgür bir nüfüs yaratın.

⦁   Şehir Yağmalama - Askeri güç karşılığında düşman şehirini insan gücü ve altın için yağmalayın.

⦁   Yol İnşa Et (Tayyip mode on.) - Askeri güç karşılığında ordunuzun gittiği şehire doğru ilerleyen bir yol yapın.
Bazılar askeri gelenek ile açılırken bazıları hep açıktır.




Modlama Desteği

(Burası zor çevrildi arkadaşlar.Hatta giriş cümlesini direk anlamadım o yüzden çevirmedim ve eklemedim.)

Etkilerde güzel dinamik değerlerimiz var , yağmalama mekaniği gibi.Kolayca bütün etkilere ulaşabilir ve değiştirebilirsiniz.

unit_owner = {
            add_treasury = {
                value = root.unit_location.total_population
                multiply = root.unit_location.civilization_value
                divide = 100
            }
            add_manpower = {
                value = root.unit_location.total_population
                multiply = root.unit_location.civilization_value
                divide = 250
            }
        }

Düğümde yapabilirsiniz.Aynı bizim zoraki askerlikte yaptığımız gibi.

 while = {
            count = {
                value = root.unit_owner.max_manpower
                multiply = 0.25
                round_up = yes
            }
            add_subunit = light_infantry
        }

Önceki oyunlarda modlama yapmış olanlar mutlu olabilirsiniz çünkü daha fazla şey ekliyoruz.

Sonraki hafta teknoloji sistemine bakınacağız.
« Son Düzenleme: 09 Ağustos 2018, 01:58:03 Gönderen: NNA3 »
"You reap what you sow, Artyom. Force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than just act without any thought or doubt."

-Khan (Metro serisi)
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249, Dutchy

Çevrimdışı Dutchy

Ynt: Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« Yanıtla #1 : 09 Ağustos 2018, 01:06:28 »
Güzel olmuş eline sağlık.  tbrk*
 

Çevrimdışı Noman Man

Ynt: Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« Yanıtla #2 : 09 Ağustos 2018, 01:49:46 »
Oyun şekil alıyor gibi TWT'den çok şey çalmışlar gibi duruyor çalmaları iyi olmuş aslında.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..
 

Çevrimdışı RoadWarriror

Ynt: Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« Yanıtla #3 : 09 Ağustos 2018, 13:27:59 »
Umarım Paradox oyunlarında bir devrim olur, bu oyun.
 

Çevrimdışı kerem1249

Ynt: Imperator Rome - 11. Geliştirme Günlüğü
« Yanıtla #4 : 12 Ağustos 2018, 11:13:29 »
Sınır kalesi inşa etme olayını beğendim. Muhtemelen çoğunlukla kullanırım. Bu oyun çok sürükleyici bir Pdx oyunu olacağa benziyor ve VIC3'ü aratmayacak gibi :)
Geldikleri gibi giderler...

Başkomutan Mareşal Cumhurbaşkanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk

1881~