Gönderen Konu: Dil Eklentisi HOI4 - Türkçe Yama Çalışması V2.9 Yayınlandı!  (Okunma sayısı 291936 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı atoma

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 24
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
beyler bende mod dosyası yok kendim oluşturup içine attım fakat oyun görmedi, mod dosyasının tam ismini yazarmısınız
 

Çevrimdışı titatofb

  • Soylu
  • *
  • İleti: 38
  • Tilki ile Aslan
    • Profili Görüntüle
beyler bende mod dosyası yok kendim oluşturup içine attım fakat oyun görmedi, mod dosyasının tam ismini yazarmısınız
mod yazdım ben birde oyununda hotfix patch olması lazım
 

Çevrimdışı atoma

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 24
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
bende mod yazdım çalışmadı, çalışmayınca gerekli dosyaları yedekleyip direk ana klasörlerin üzerin yazdırdırm öyle kullanıyorum,
 

Çevrimdışı FatihTr

Son sürümde hiçbir sıkıntı yoktur. Oyunun son sürümü yani 1.0.1 hotfix gereklidir.

Eline sağlık.Çaba yerine 'geliştirme' kullanılabilir.

Çaba daha uygun çünkü effort yazıyor. Mesela Endistüriyel Çaba var bu ne yapıyor fabrika sayısını arttırmayı hedefliyor. Geliştirme olsaydı. Fabrika çıktısı gibi şeyler verirdi.
« Son Düzenleme: 16 Haziran 2016, 07:37:17 Gönderen: FatihTr »
 

Çevrimdışı FatihTr

V0.2 Çıktı!
 

Çevrimdışı Stratejici

  • Senyör
  • *
  • İleti: 313
  • Tarihçi
    • Profili Görüntüle
Kardeşim yükledim de burada Türkçe ama oyuna girince geri ingilizce niye?
(aç/kapa)
Düzenleme: Sorun çözüldü.
« Son Düzenleme: 16 Haziran 2016, 12:21:38 Gönderen: Stratejici »
Büyük  Birader ve  Napoleon adına...
 

Çevrimdışı Komando484870

  • Köylü
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
    • Profili Görüntüle
FatihTr Teşekkürler.  :popcorn:
 

Çevrimdışı FatihTr

 

Çevrimdışı Heinz Guderian

  • Achtung,Panzer! | CKII
  • Bölüm Moderatörü
  • Dük
  • *
  • İleti: 1890
  • Beğenildi: 17 kere
  • Crusader Kings 2 Bölüm Moderatörü
    • Profili Görüntüle
Son sürümde hiçbir sıkıntı yoktur. Oyunun son sürümü yani 1.0.1 hotfix gereklidir.

Çaba daha uygun çünkü effort yazıyor. Mesela Endistüriyel Çaba var bu ne yapıyor fabrika sayısını arttırmayı hedefliyor. Geliştirme olsaydı. Fabrika çıktısı gibi şeyler verirdi.
Tolga Kaan,Balimir'le Türkçe karakter için iletişime geçmiş çevirisi için.Sen de bir konuş bence,modu güzelleştirir.
 

Çevrimdışı ShateieL

  • Köylü
  • *
  • İleti: 4
  • Angel of Silence
    • Profili Görüntüle
Steam atölyesine yüklemeyi düşünmüyor musunuz? Kurulum herkes açısından çok daha kolay olur
 

Çevrimdışı tok50

  • Senyör
  • *
  • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
mod klasörü oluşturup içine attım da ne yanlış yaptım acaba gözükmüyor launcherda
 

Çevrimdışı FatihTr

Steam atölyesine yüklemeyi düşünmüyor musunuz? Kurulum herkes açısından çok daha kolay olur

Daha çok basit halde yamayı ilerlettikten sonra hem de oyunu orijinal olarak edindikten sonra koyacağım.

Balamir'le iletişime geçeceğim.

Kurulum yönergelerine göre yaparsanız hiç bir sıkıntı olmayacaktır.
« Son Düzenleme: 16 Haziran 2016, 17:58:11 Gönderen: FatihTr »
 

Çevrimdışı C4shFL0w

  • Köylü
  • *
  • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Emeğine sağlık kardeşim :)
 

Çevrimdışı FatihTr

Eyvallah kardeşim.
 

Çevrimdışı kerem1249

  • Sevgi ve aşkla...
  • Yönetici
  • Kral
  • *
  • İleti: 3271
  • Beğenildi: 157 kere
  • Hoş gelsin gelecek, güle güle geçecek
    • Profili Görüntüle
    • Kerem1249 Blogu
Hayırlı olsun dostum v0.1 i yüklemedim eksikler vardır diye, v.02 yükledim şimdi hızlıca güzel bir eser ortaya koymuşsun. En kısa sürede v1'i bekliyorum. tbrk*
Biz Türkler tarih boyunca bağımsızlık ve özgürlük timsali olmuş bir milletiz.
Mustafa Kemal Atatürk

1881~
O'nu sonsuzluğa uğurlayışımızın 80. yıldönümünde tükenmez bir özlemle anıyoruz.
 

Çevrimdışı FatihTr

Hayırlı olsun dostum v0.1 i yüklemedim eksikler vardır diye, v.02 yükledim şimdi hızlıca güzel bir eser ortaya koymuşsun. En kısa sürede v1'i bekliyorum. tbrk*

Eyvallah. Bugün yeni sürümü yayınlayacağım. Sağolsun yardım eden arkadaşlar işlerini iyi yapıyorlar. Çeviri hızlıca ilerliyor.
 

Çevrimdışı kerem1249

  • Sevgi ve aşkla...
  • Yönetici
  • Kral
  • *
  • İleti: 3271
  • Beğenildi: 157 kere
  • Hoş gelsin gelecek, güle güle geçecek
    • Profili Görüntüle
    • Kerem1249 Blogu
Bu günlerde köye gidip geliyorum ondan dolayı v03 ü yüklemeye zamanım olmayacak v04 ü yuklerim artık.
Biz Türkler tarih boyunca bağımsızlık ve özgürlük timsali olmuş bir milletiz.
Mustafa Kemal Atatürk

1881~
O'nu sonsuzluğa uğurlayışımızın 80. yıldönümünde tükenmez bir özlemle anıyoruz.
 

Çevrimdışı Üzo

  • Soylu
  • *
  • İleti: 33
  • Yeni bir üyeyim.
    • Profili Görüntüle
Eywallah kardeşim Allah razı olsun mübarek Ramazan da iyi duamızı aldın   ;)
 

Çevrimdışı FatihTr

V0.2.5 Çıktı.

-Türkçe Karakter Desteği geldi.(Balamir'e Teşekkürler)
-Artık mod olarak değil ayrı bir dil olarak ekledik isteyen İngilizce'de oynayabilir.(Yine Balamir'e Teşekkürler)
 

Çevrimdışı serkanay

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 9
    • Profili Görüntüle
Süper haber tbrk*  Akşama deneyeceğim.
Şu an en hızlı ekip sizsiniz.
Elinize ve emeğinize sağlık.
 

 

Forumdan uzaklaştırmalara itiraz, yasal talepler veya uygunsuz içerik bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 3 gün içerisinde yanıt verilecektir.