Gönderen Konu: Focusta Asker Oluşturma  (Okunma sayısı 125 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Utinax

Focusta Asker Oluşturma
« : 09 Eylül 2019, 17:24:21 »
Arkadaşlar ben focusta create_unit kodunu kullanmayı deniyorum. Fakat ne yaparsam yapayım askerler spawn olmuyor. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum. Focus aşağıdaki gibidir:


Kod: [Seç]

focus = {
id = KuvayiMilliye
icon = GFX_focus_generic_little_entente
cost = 10,00
prerequisite = {
focus = Silah_Deposu
}
x = 1
y = 2
completion_reward = {
create_unit = {
division = "name = \"Piyade Tümeni\" division_template = \"Piyade Tümeni\" start_experience_factor = 0.5 start_equipment_factor = 0.5"
owner = TUR
prioritize_location = 11784
}
}
ai_will_do = {
factor = 10
}


}
 

Çevrimdışı Eq1NoX

Ynt: Focusta Asker Oluşturma
« Yanıtla #1 : 09 Eylül 2019, 20:53:36 »
Kod: [Seç]
completion_reward = {
random_owned_state = {
create_unit = {
division = "name = \"Piyade Tümeni\" division_template = \"Piyade Tümeni\" start_experience_factor = 0.5 start_equipment_factor = 0.5"
owner = TUR
}
}
}
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: bbjx

Çevrimdışı Utinax

Ynt: Focusta Asker Oluşturma
« Yanıtla #2 : 10 Eylül 2019, 17:40:52 »
Kod: [Seç]
completion_reward = {
   random_owned_state = {
      create_unit = {
         division = "name = \"Piyade Tümeni\" division_template = \"Piyade Tümeni\" start_experience_factor = 0.5 start_equipment_factor = 0.5"
         owner = TUR
      }
   }
}


Çok teşekkür ederim, çalıştı. Fakat birden fazla birliği tek bir kodla eklemenin bir yolu var mı? Mesela 1 birlik yerine 10 birlik spawn olsun istiyorum.
 

Çevrimdışı Eq1NoX

Ynt: Focusta Asker Oluşturma
« Yanıtla #3 : 10 Eylül 2019, 17:51:28 »
"load_oob" komutu kullanılabilir, bunun için ilk önce history/units klasörü içerisine bir txt dosyası oluşturmalısın. Ben TEST olarak ele alacağım. txt dosyasının içine;
Kod: [Seç]
division_template = {
    name = "Test"
    regiments = {
        infantry = { x = 0 y = 0 }
        infantry = { x = 0 y = 1 }
        infantry = { x = 0 y = 2 }
        infantry = { x = 0 y = 3 }
    }
    support = {
       # Destek ekipmanlarının yer aldığı yer
    }
}

units = {
division= {
division_name = {
is_name_ordered = yes
name_order = 1
}
location = PROVINCE_ID
division_template = "Test" # Birimin template'ini tanımlıyoruz
start_experience_factor = 0.1 # çıktığı anda ki xp değeri
start_equipment_factor = 0.5 # çıktığı anda ki ekipman değeri (eğer ki full ekipman olsun isteniyorsa burası silinmeli, aynı şekilde full xp içinde start_experience_factor bölümü silinmeli)

}
division= {
division_name = {
is_name_ordered = yes
name_order = 2
}
location = PROVINCE_ID
division_template = "Test" # Birimin template'ini tanımlıyoruz
start_experience_factor = 0.1 # çıktığı anda ki xp değeri
start_equipment_factor = 0.5 # çıktığı anda ki ekipman değeri (eğer ki full ekipman olsun isteniyorsa burası silinmeli, aynı şekilde full xp içinde start_experience_factor bölümü silinmeli)

}

}
böyle yaptıktan sonra kaydediyoruz ve eklemek istediğimiz focusun completion_reward kısmına load_oob = "TEST" history/units içine oluşturduğumuz txt dosyasının ismini yazıyoruz.
« Son Düzenleme: 10 Eylül 2019, 17:51:36 Gönderen: Eq1NoX »
 

Çevrimdışı Utinax

Ynt: Focusta Asker Oluşturma
« Yanıtla #4 : 10 Eylül 2019, 18:16:47 »
"load_oob" komutu kullanılabilir, bunun için ilk önce history/units klasörü içerisine bir txt dosyası oluşturmalısın. Ben TEST olarak ele alacağım. txt dosyasının içine;
Kod: [Seç]
division_template = {
    name = "Test"
    regiments = {
        infantry = { x = 0 y = 0 }
        infantry = { x = 0 y = 1 }
        infantry = { x = 0 y = 2 }
        infantry = { x = 0 y = 3 }
    }
    support = {
       # Destek ekipmanlarının yer aldığı yer
    }
}

units = {
   division= {
      division_name = {
            is_name_ordered = yes
            name_order = 1
      }
      location = PROVINCE_ID
      division_template = "Test" # Birimin template'ini tanımlıyoruz
      start_experience_factor = 0.1 # çıktığı anda ki xp değeri
      start_equipment_factor = 0.5 # çıktığı anda ki ekipman değeri (eğer ki full ekipman olsun isteniyorsa burası silinmeli, aynı şekilde full xp içinde start_experience_factor bölümü silinmeli)

   }
division= {
      division_name = {
            is_name_ordered = yes
            name_order = 2
      }
      location = PROVINCE_ID
      division_template = "Test" # Birimin template'ini tanımlıyoruz
      start_experience_factor = 0.1 # çıktığı anda ki xp değeri
      start_equipment_factor = 0.5 # çıktığı anda ki ekipman değeri (eğer ki full ekipman olsun isteniyorsa burası silinmeli, aynı şekilde full xp içinde start_experience_factor bölümü silinmeli)

   }

}
böyle yaptıktan sonra kaydediyoruz ve eklemek istediğimiz focusun completion_reward kısmına load_oob = "TEST" history/units içine oluşturduğumuz txt dosyasının ismini yazıyoruz.


Teşekkürler.
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: Eq1NoX

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.