Gönderen Konu: Günlük HOI4 Geliştirici Günlüğü - Deniz Arazisi  (Okunma sayısı 570 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı RoadWarriror

  • Community Manager
  • Senyör
  • *
  • İleti: 465
  • Beğenildi: 75 kere
  • Bütün insanlar dünyadaki denizler gibi kardeşlerdi
HOI4 Geliştirici Günlüğü - Deniz Arazisi
« : 13 Ekim 2018, 17:31:02 »
« Son Düzenleme: 14 Ekim 2018, 15:52:20 Gönderen: RoadWarriror »
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249

Çevrimdışı kerem1249

Terrain harita modu eklentisini beğendim, aynı EU4'teki gibi :) Paylaşım için teşekkürler.
Biz Türkler tarih boyunca bağımsızlık ve özgürlük timsali olmuş bir milletiz.
Mustafa Kemal Atatürk

1881~
O'nu sonsuzluğa uğurlayışımızın 80. yıldönümünde tükenmez bir özlemle anıyoruz.
 

Çevrimdışı RoadWarriror

  • Community Manager
  • Senyör
  • *
  • İleti: 465
  • Beğenildi: 75 kere
  • Bütün insanlar dünyadaki denizler gibi kardeşlerdi
Terrain harita modu eklentisini beğendim, aynı EU4'teki gibi :) Paylaşım için teşekkürler.
Umarım bir hata olmamıştır, kendi başıma çevirince zor oluyor.
 

Çevrimdışı Noman Man

Güzel duruyor çeviri için sağ ol.
Hardcore denemesi mi grup denemesi mi yoksa zenci gücü mü bu fikir nedir açıkla bize :)
Paradoxfan gelişiyor..
 

Çevrimdışı battle4royal


Çevirilerdeki hataları yazayım düzeltin:

HOI4'teki deniz mekaniği daha önceleri genellikle “okyanus” ya da “düşmanın kara uçakları menzilindeki okyanus” olmuştur ve aksi takdirde pek de bir önem taşımamaktadır.

Bu etkiler gemilerin nasıl en verimli işlev göreceğini, deniz mayınlarının nasıl çalışacağını ve bu gibi şeyleri etkiler.(mine maden değil mayındır. Translate'e atıp ne anlama geldiğine bakmadan copy-paste ile çeviri yapılmaz.)

Sıradan okyanusların özel bir etkisi yoktur, karadaki ovalara benzerler.

Fiyortlar & Takımadalar büyük gemilere bazı etkili cezalar getirir, ama gizlenmesini kolaylaştırır.

Diğer yandan derin okyanuslar hafif gemiler açısından pek de avantajlı değildir. Dahası derinlik ve genişlik nedeniyle mayınları da kullanışsız kılarlar. Ancak mesela denizaltılarda olduğu gibi bu alanlarda saklanmak daha kolaydır.

Sığ sular, manevra kabiliyetini ciddi oranda azaltırlar ve denizaltılar içinse pek de güzel yerler sayılmazlar.

Kutup bölgelerindeki sular, gemileri aşındıran ve potansiyel kazalara sebep olan, genel olarak çalışmanın en zor olduğu yerlerdir. Ayrıca gemiler herhangi bir sebepten batarsa, zayiat fazlasıyla artar.
« Son Düzenleme: 14 Ekim 2018, 20:18:47 Gönderen: battle4royal »
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: 25itroy25

Çevrimdışı RoadWarriror

  • Community Manager
  • Senyör
  • *
  • İleti: 465
  • Beğenildi: 75 kere
  • Bütün insanlar dünyadaki denizler gibi kardeşlerdi
Sözlük-Translate karışık baktım. "Mine" yi, "maden" diye hatırlıyordum. Teşekkür ederim.
 

Çevrimdışı battle4royal

editledim.

Çevrimdışı 25itroy25

Bunun yerine casusluk sistemi daha mantıklı olurdu.
Steam:itroy2003
Malesef Sadece Sikkime General olabiliyorsunuz.
 

Çevrimdışı battle4royal

Casusluk USSR Rework ile gelecek. Muhtemelen sonraki DLCye dahil olacak.

 

Forumdan uzaklaştırmalara itiraz, yasal talepler veya uygunsuz içerik bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 3 gün içerisinde yanıt verilecektir.