Gönderen Konu: Günlük HOI4 - Geliştirici Günlüğü - 1.6.2 ve İzlenecek Yol  (Okunma sayısı 1334 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Eq1NoX

Merhaba forum üyeleri,
Bugün yayınlanan HOI4 geliştirici günlüğünde 1.6.2 sürümünde ve gelecekte izlenecek yollar belirtildi. Gelecekte bazı özelliklerin oyuna eklenebileceği fakat bunun için söz vermedikleri vurgulandı.

Şuan neler yapılıyor?

64 bit desteği gibi daha büyük şeylerle başa çıkmayı denemek için çalıştığımız, sonraki güncelleme 1.7 (Hydra) üzerinde çalışmaya başlıyoruz. Paralel olarak bir sonraki gelişme üzerinde de çalışacağız ve bu yapıldığında, 1.8 (Husky) sürümü ücretsiz olarak piyasaya sürülecek. 1.7 (Hydra) hazır olduğunda açık bir betaya sahip olacak.

5 Yıllık Plan
Aslında 5 yıllık bir plan olmamasına rağmen siz oyunculara neler yaptığımızı paylaşabilmek adına izlenecek yolları paylaşmak istedim.
Aşağıdaki listede bulunan özellikler veya olaylar oyuna eklenmiş veya gelecek güncellemelerde eklenebilecek özelliklerdir. Fakat bunun için bir söz vermiyoruz.

5 Yıllık Plan İçinde Yapılan Özellikler
 - 'Piyade Tümeni 1' gibi askeri adlandırmalar kaldırıldı.
 - Zincir komuta sistemi eklenecek. Mareşaller, generalleri kumanda edilmesi sağlandı.
 - Oyun başlangıcındaki tüm ülke liderlerinin portresi yapıldı.
 - Etkinlikler ve ulusal odak ağaçları birbiriyle bağlantılı olacak. Böylelikle oyuncular daha dinamik ve daha hızlı kararlar alması sağlandı.
 - Savaşların birleşmesi sorununu çözüldü.
 - Ekipman stoğunu eski malzemelerden temizleme özelliği eklendi.
 - Altyapıyı iyileştirerek, kaynakları daha fazla kullanım sağlandı.
 - Deniz savaşlarında oyuncuya daha fazla kontrol sağlandı.
 - Deniz savaşları geliştirildi.
 - Denizaltı savaşlarında denge, geri bildirim ve mekanik iyileştirildi.
 - Oyunda yakıt düzgün bir şekilde gösterildi.
 - Oyunun kuralları üzerinde daha fazla oyuncunun kontrolü sağlandı.
 - Daha sağlam ve geniş bir harita modu sistemi eklendi.

5 Yıllık Plan İçinde Yapılması Muhtemel Özellikler
 - Cephe istikrarında iyileştirmeler yapılacak.
 - Lojistik sistemde oyuncu kontrolü artırılacak.
 - Casusluk ve casuslar eklenecek.
 - Barış konferansları geliştirilecek.
 - Wunderwaffen projeleri yapılacak.
 - Alt ideolojiler ve devlet formları arasında daha fazla fark oluşturulacak.
 - Daha fazla ulusal odak ağaçları eklenecek. (Türkiye, Güney Amerika, İskandinavya, İspanya, İran, Yunanistan)
 - Ulusal odak ağaçları alt tarih yollarına uygun güncellenecek. (İtalya, Sovyetler Birliği, Fransa, Polonya)
 - Savunma savaşlarından daha fazla eğlence alınabilmesi sağlanacak.
 - Ordunun limitini kısıtlayabilecek bir mekanik eklenecek.
 - Doktrinlerin, bölük tasarımlarını daha güçlü şekilde etkilemesi sağlanacak.
 - Bakanlar ve fikirler (idea) yenilenecek.
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: kerem1249, battle4royal, Armagedon, bbjx

Çevrimdışı bbjx

Bilgilendirme için teşekkürler.Umarım oyuncular için yeterli bir yama olmuştur :)
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: Eq1NoX

Çevrimiçi kerem1249

Soykırım, yerel ırk gibi dinamikler gelebilirdi. Türkiye odak ağacından bahsedilmesi de güzel.
 

Çevrimdışı Caner Karaca

Bildiğiniz üzere Hatay, Atatürk'ün vefatından sonra Türkiye'ye katıldı.
Bence bu olay eklenmeli, Free City of Hatay eklenebilir, ardından konferans ile Türkiye'ye veya Suriye'ye katılması gibi bir şey olabilir.
 

Çevrimdışı ALERHATE

Atatürk'ün mareşal olarak gelebilmesi yerine Fevzi Çakmak Mareşal olarak gelse daha iyi olurdu.
Großdeutsches Reich - Lebensraum für Deutschland (NAB) - (AAR)
United States of America - Democracy Protector of the World (AAR) 14. BÖLÜM 2. KISIM YÜKLENDİ

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler. - Zhuge Liang
Acı çekmek, ölmekten daha çok cesaret ister. - Napoléon Bonaparte
Ancak, kendi kendini idare edebilen akıllı insanlar hürdür. - Horace
Acının ödülü tecrübedir. - Eshilos
 

Çevrimdışı Eq1NoX

Bildiğiniz üzere Hatay, Atatürk'ün vefatından sonra Türkiye'ye katıldı.
Bence bu olay eklenmeli, Free City of Hatay eklenebilir, ardından konferans ile Türkiye'ye veya Suriye'ye katılması gibi bir şey olabilir.
Bu olay hakkında Paradox Interactive firmasının resmi forumunda birçok konu açıldı. Fakat sonuç alınamadı.
 

Çevrimdışı battle4royal

Umursanmaması gayet doğal. Bu konu Türkiye DLC'si özelinde gelecektir.
 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: Eq1NoX

Çevrimdışı ukalainsan

  • Asker
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni üye oldum.
Türkiye savaşa katılmamış olabilir ama stratejik olarak savaşın seyrini değiştirebilecek ülkelerden (balkanlar, kafkasya, orta doğu) hem kendi içimizde hem de dünyayla yaşadıklarımız düşünülürse şirket Türkiye yi ve Türk oyuncuları "bence" önemsemeyerek büyük hata yapıyor.
 
Yeri gelmişken belirtmek isterim: Keşke (bana göre hata olarak sayılabilecek şeyler) bununla kalsa, barış antlaşmalarında sadece oyunun istediği şeyleri yapabiliyoruz. Oyuncunun istediği bölgelerde ayrı ülkeler kurulmasından, o ülkeye belirli şekiller( ay, farklı yıldızlar, çubuk, haç veya coğrafyası ne gerektiriyorsa) ve renklerle bayrak tasarımına kadar opsiyonlar getirilmeli.


İdeoloji ve ittifaklar açısından bir o kadar eksik olduğunu düşünüyorum alman rus antlaşması dışında farklı ideolojiler birbirine olursa olsun düşman," -sana1milyon piyade tüfeği gönderiyorum hadi ittifak yapalım -teşekkür ederim ama olmaz"


"3 ana ideolojiyi de istemiyor musun o zaman sen nötralsin -hayır nötr değilim -evet evet öylesin"
"-odk ağacı, yeni generaller ideolojiler, bizim tasarladığımız yeni zaman dilimleri ekleyelim -hayır olmaz fantastik kurgu amerikan iç savaşı eklemeliyiz -ama neden -bilmiyorum"
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.