Bağlanılan Hatırlatmalar

  • HoI3: For the Motherland: 03 Şubat 2011 - 09 Şubat 2011

Gönderen Konu: DLC&Yama Hearts of Iron III: For the Motherland -Çıktı-  (Okunma sayısı 43230 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı KHAN

  • Onursal Üye
  • Albay
  • *
  • İleti: 1848
    • Profili Görüntüle
Hearts of Iron III: For the Motherland -Çıktı-
« : 03 Şubat 2011, 15:55:42 »

31.01.2011 Tarihinde HoI 3 için yapılacak 2. ek paketin duyurusu yapıldı

TANITIM VİDEOSU




Yenilikler

* Savaş Hedefleri ve Zorunlu Barış; savaşan taraftaki devletlerin herbiri kendi hedeflerini belirleyebilecek ve elde ettiğinde bunları alarak barış yapabilecek.

* Yeni Partizan Sistemi; direniş hareketinizi organize etmek için partizan ağınızı kurun ve hem düşmanla hemde ülkenizdeki muhaliflerle mücadele edin. Artık kendimiz partizan birlikleri kurup, transport uçakları ile düşmanın gerisine bırakabileceğiz. Bu birimlere sabotaj,ikmal kaynaklarına saldırı gibi özel görevler verebileceğiz. Özellikle Sovyet ve Fransız partizanlarına önem verilecek

* Savaşınızı sürdürmek için stratejik kaynakları ele geçirin.

* Daha iyi Stratejik bilgilendirme yapan Yeni Theatre arayüzü.Theatreler artık uzun dönemli stratejik ihtiyaçlarıda belirleyecek. Ayrıca Stratejik Rezerv adlı bağımsız bir theatre oyuna dahil edilecek. Bu theatre'a verdiğiniz birlikleri ihtiyaç olan theatrelara bir tık ile transfer edebileceksiniz.

* Geliştirilmiş iç politika ve darbe sistemi.

* Mini Campaignleri içeren Savaş Senaryosu sistemi geri döndü

* Diplomatik ilişkjiler tarihe uygun hale getirilecek. Örneğin Finlandiya-Romanya gibi devletler üçgen diplomasi ekranında nerde olduklarına bakılmaksızın, kaybettikleri toprakları geri alma amacı ile Almanya'nın kampına dahil olmak isteyecekler, yani bir kampa dahil olmak için major devletin daveti dışında seçeneklerimizde mevcut olacak .

* Kuzey Atlantik Savaşı ve ABD'nin yürüttüğü Undeclared War siyaseti çok sayıda decision ve event ile oyuna eklenecek.


Değişiklik listesi:

Büyük yenilikler:
 1.battle scenarios introduced: Desert Fox, Southern Conquests, Fall Blau, Battle of the Bulge, Operation Unthinkable
 2.introduced underground resistance cells
 3.rebalanced resources all around the world
 4.reworked the world map
 5.added strategic resources
 6.added the concept of wargoals
 7.added major nation specific decisions
 8.added The Undeclared War in the Atlantic between the US and Germany
 9.the game now uses multi-threading
 10.added a theatre view to the top bar
 11.added coups d'état
 12.improved the air mapmode
 13.supply logic reworked
 14.defensiveness and toughness reworked
 15.air to naval detection reworked
 16.various AI improvements including research, production and spying
 
Diğer minik işler:
 1.supply & fuel indicators on selected unit now shows the amount of days left of stockpile at location/base
 2.severly improved the tooltip for national unity
 3.fleets without possible bases in their own country will now automatically base from the closest base in their faction
 4.fleets without possibility of having a real navalbase to base from will immediately sink now
 5.introduced diminishing returns on tech practicals and theories
 6.foreign governments can now be seen in the intelligence view
 7.you can now see efficiency and capacity on air and navalbases on the map
 8.there is now a delayed tooltip on the base information on units which tells you the efficiency of repairs at that base
 9.new neutrality rules: neutrality is a fixed value only modified by events etc. and is now affected only by threat
 10.canals can now be scripted in adjacencies and are blocked by province control, no units needed
 11.added a "remove all leaders" button with a confirm dialog to leader assignment screen
 12.it is now possible to drag and drop units from the deployment window into the OOB
 13.there is now a 1 day delay before a paradrop will be performed
 14.revised the occupation policies
 15.zoom to mouse cursor implemented
 16.reserve order for air and naval units corrected
 17.added attack delay and out of supply indicators to unit counters
 18.changed the training laws and experience gain for land units
 19.convoys will now be far less likely to run along enemy coastlines
 20.aggressive/defensive/passive missions now stop at 25/50/75% strength or 10/30/50% org
 21.the flag in the top left corner now lists all timed and triggered country modifiers a country has in a tooltip
 22.a convoy raider is now more easily spotted just after a convoy has been raided
 23.naval and air units now actually lose org after a combat when doing a mission
 24.rebasing an air unit now halves its organization when it reaches the base
 25.reserves now cost about 5 times as much to reinforce and repair compared to standing troops
 26.you can no longer strategically redeploy if path crosses a combat
 27.submarines got their historical reach
 28.shore bombardement is more efficient
 29.convoy raiding yields less experience
 30.experience for units now shown in ledger
« Son Düzenleme: 22 Nisan 2018, 12:17:46 Gönderen: kerem1249 »
 

Çevrimdışı Spartan

  • General
  • *
  • İleti: 2044
    • Profili Görüntüle
2. çeyrek mi  :wreck:
Benim eylemlerimi komuta etmek, nasıl davranmam gerektiğini söylemek ve bunu yönlendirecek bir yasa oluşturmak hiç kimsenin üstüne vazife değildir. - Max Stirner

Yükseldikçe uçma bilmeyenlere daha küçük görünmemiz kaçınılmazdır. - Friedrich Nietzsche

http://theanarchistlibrary.org/library/the-anarchist-faq-editorial-collective-an-anarchist-faq
http://www.submedia.tv/
http://sosyalsavas.org/
 

Çevrimdışı Kratoss

  • Yarbay
  • *
  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
 2-3 ay sık dişini.
 

Çevrimdışı Destroyer

  • Mareşal
  • *
  • İleti: 5601
    • Profili Görüntüle
2 aya çıkar...
oyunlarindunyasi.com
 

Çevrimdışı Kolarazot

  • Ataşe
  • *
  • İleti: 356
  • Kolarazot[MAUS]
    • Profili Görüntüle
Partizan sistemi iyi fikir.
 

Çevrimdışı stone417

  • Yarbay
  • *
  • İleti: 889
  • What does not destroy me,makes me strong
    • Profili Görüntüle
Artık Nazi darbeleri yapabilcez. :bobby2:
 

Çevrimdışı TheDoctor

  • Orgeneral
  • *
  • İleti: 4163
    • Profili Görüntüle
hoi2 için olsaydı keşke :(
 

Çevrimdışı Ragnarr Loðbrók

Ölü oyun o...
 

Çevrimdışı spyboy

  • Albay
  • *
  • İleti: 1463
  • In Soviet Russia, pants jizz in you!
    • Profili Görüntüle
Pek ölü sayılmaz. Darkest Hour geliyor. Bu arada iyi gibi bu ek paket.
1.(ma)ru de (da)me na (o)ssan: good-for-nothing old man                       6.(ma)ttaku (da)ijobu ja nai (o)kyaku: customer who's really not all right
2.(ma)jide (da)ssai (o)yaji: the really uncool old man                              7.(ma)tomo ni (da)karetakunai (o)toko: men no one wants to date
3.(ma)ssa ni (da)rusou na (o)yaji: really uncool-looking old                      8.(ma)ji de (da)kaetai (o)toko: man one seriously wants to date
4.(ma)ttaku (da)rakushite (o)ssan: really depraved old man                     9.(ma)ttaku (da)masenai (o)toboke: fool who unconvincingly feigns ignorance
5.(ma)zui (da)shi to (o)age: horrid bean curd                                        10.(ma)ssugu ikite no (da)inashi na jinsei na (o)jisan: old man who lives as he wants, but accomplishes nothing
 

BySeco

  • Ziyaretçi
Yeni eklenen barış seçeneği iyi olmuş.
 

Çevrimdışı KHAN

  • Onursal Üye
  • Albay
  • *
  • İleti: 1848
    • Profili Görüntüle
* Mini Campaignleri içeren Savaş Senaryosu sistemi geri döndü .

Bence en önemli yenilik bu HoI 2'deki mini senaryoları buraya aktarırlarsa çok iyi olur
 

Çevrimdışı Speedy

  • Albay
  • *
  • İleti: 1874
    • Profili Görüntüle
Darbe sistemi çok iyi olmuş kendi ittifağımıza güçlü bir ülkeyi çekmek için (mesela Amerika) çok faydası olacak. :)
“Bugüne kadar beyazlar bizi birçok söz verdiler , hatırlayamadığım kadar çok , ama biri dışında hiçbirini yerine getirmediler ; topraklarımızı alacaklarını söylediler ve aldılar”
Kızıl Bulut(Mahpiu Luta)
 

Çevrimdışı PANZER GENERAL

  • Mareşal
  • *
  • İleti: 6960
  • MR.KEY
    • Profili Görüntüle
Ooo güzel haber. :smash:
 

Çevrimdışı Kodazot

Eski devletlerin olduğu küçük senaryoyu koysalar yeter...  :smoking:
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge
 

Çevrimdışı Bartu

  • (Kaptan)
  • Yarbay
  • *
  • İleti: 663
    • Profili Görüntüle
Güzelde tek sorun artık paradox bile grafiğe önem veriyor yavaş yavaş.
 

Çevrimdışı zibartan

  • Yarbay
  • *
  • İleti: 702
    • Profili Görüntüle
Röportaj da adamın vurguladığı 2 şey vardı. Birincisi hız, ikincisi de tarihsel gerçeklik bence Hoi3 de eksik olan en önemli 2 parça bunlar. Eğer iyi bir şekilde bunlar eklenebilirse oyun benim için bir 2 yıl daha oynanabilir olacak. Fakat gene hız yerlerde sürünür ve bir çok tarihi olay unutulursa sanırım artık Hoi3 benim için bitecek ve başka bir paradox oyunu da ilgimi çeker mi bilmem. Zaten forumdan beni sırf tarihsel konuları çarpıtıyorsunuz dediğim için banlayan bir firmanın daha oyununu da oynamam. :smash: 
 

BySeco

  • Ziyaretçi
Hız konusu çok önemli. Oyunu 3 yıldan fazla oynayamıyordum. Neyse Haziranda işe girdiğim zaman sistemi geliştireceğim.
 

Çevrimdışı Loki

  • Mareşal
  • *
  • İleti: 5684
    • Profili Görüntüle
Biran önce çıkmasını bekliyorum  :army:

Çevrimdışı dikkat!

  • Orgeneral
  • *
  • İleti: 3442
  • Kişisel İleti
    • Profili Görüntüle
İmza:
İmzanız, gönderdiğiniz her iletinin altında gösterilir. BBC etiketleri ve gülücük kullanabilirsiniz.
İmzanızdaki resimlerin genişliği 800 pikselden fazla olamaz
 

Çevrimdışı Lord Voldemort

  • Yüzbaşı
  • *
  • İleti: 62
    • Profili Görüntüle
Semper fi ye yeni başladım.Bu ek paketide alıp iyice öğreneceğim.
 

 

Forumdan uzaklaştırmalara itiraz, yasal talepler veya uygunsuz içerik bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 3 gün içerisinde yanıt verilecektir.