Bağlanılan Hatırlatmalar

  • Middle-East: Mamluks & Ottomans (Quill18): 24 Temmuz 2013 - 30 Temmuz 2013

Gönderen Konu: Europa Universalis IV Nations - Middle-East: Mamluks & Ottomans (Quill18)  (Okunma sayısı 2755 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2013, 14:56:04 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Deniz Ali

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1903
    • Profili Görüntüle
Beklenen video geldi. :D
Hemen izliyorum.Tam da EU4 günlüklerini tekrar tekrar okurken iyi oldu bu.
« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2013, 14:21:45 Gönderen: Deniz Ali »
 

Çevrimdışı Murat

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 97
  • Yazılım , tasarım , programcılık
    • Profili Görüntüle
Açıkçası adam çok akıcı ve anlaşılır konuşuyor.Edirne'nin Orthadox olması yanlış olmuş.  :thumbsdown:
 

Çevrimdışı Deniz Ali

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1903
    • Profili Görüntüle
Iqta ne ya. :thumbsdown:
Güzelim Mısıra yönetim biçimi uydurmuş adamlar.
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Açıkçası adam çok akıcı ve anlaşılır konuşuyor.Edirne'nin Orthadox olması yanlış olmuş.  :thumbsdown:
Doğru olmuş.

Iqta ne ya. :thumbsdown:
Güzelim Mısıra yönetim biçimi uydurmuş adamlar.
Mısır'ı babadan oğula geçen monarşi mi sanıyorlar? Heir chance +%100 veren Iqta rejimi var.
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Iqta teokratik bir yönetim biçimiymiş: http://eu4wiki.com/Government_type#Theocracies
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Murat

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 97
  • Yazılım , tasarım , programcılık
    • Profili Görüntüle
Doğru olmuş.

Edirne feth edildikten çok kısa bir süre sonra İslam kenti oldu.Buna etken iki şey vardır:

1-Şehrin başkent olması.
2-Nüfusun 15.000 kişi olması.
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Vilayet olarak düşünün. Oyun şehirleri değil vilayetleri temel alıyor.
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı cennaro

  • Tımarlı Sipahi
  • *
  • İleti: 408
    • Profili Görüntüle
Oyun keşke biraz daha erken tarihte başlasaymış. Birden fazla görev vermesi iyi olmuş.
"Power resides where men believe it resides."

 

Çevrimdışı Deniz Ali

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1903
    • Profili Görüntüle
Oyun keşke biraz daha erken tarihte başlasaymış. Birden fazla görev vermesi iyi olmuş.
Tarih dlclerle geriye alınır çok büyük ihtimalle.
 

Çevrimdışı Bersun

  • Paşa
  • *
  • İleti: 8770
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Osmanlı sağlam olmuş. Kafirlerle savaşırken 3x insan gücü artışı vermesi ibretlik avantaj.
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Osmanlı sağlam olmuş. Kafirlerle savaşırken 3x insan gücü artışı vermesi ibretlik avantaj.
:wall: Böyle abartılı modifier'lerle mi Türkiye'yi güçlendirmişler? 3 kat nedir yahu. %40 artış bile çok fazla. Avrupalı devletler haçlı modifier'i alınca %10 manpower artışı alıyordu yanlış hatırlamıyorsam.

Bu arada izlerken ben farketmedim bunu. Kaçıncı dakikada gördün?
« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2013, 16:16:56 Gönderen: Ömer »
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Murat

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 97
  • Yazılım , tasarım , programcılık
    • Profili Görüntüle
En fazla %10 vermeleri lazımdı.


Edit:Halifelik etkisi olarak vermiş olabilirler.
« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2013, 16:17:28 Gönderen: Murat »
 

Çevrimdışı Bersun

  • Paşa
  • *
  • İleti: 8770
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Modifieri tam olarak anlamadım, Ghazi ideasının etkilerinden birisi. Belki insan gücü artışını değil artış hızını artırıyordur. Gerçi aynı kapıya çıktı :P
 

Çevrimdışı Murat

  • Müsellem
  • *
  • İleti: 97
  • Yazılım , tasarım , programcılık
    • Profili Görüntüle
Onun yerine halife olan devletlere bu bonus verilseydi anlardım da bu saçma olmuş.Osmanlı halifeyken bir nebze olabilirdi belki ama 1444'te niye olsun ? Olacaksa 3 kat niye?
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları

Tıkla büyüt.
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Bersun

  • Paşa
  • *
  • İleti: 8770
  • Paralel Yetkili Abiniz
    • Profili Görüntüle
Bir başka (bence OP) olan özellik Sünnileştirdiğin her şehrin kültürünü de değiştirebilmen. Ayrıca Batılılaşmayı da kolaylaştırmışlar sanki.
 

Çevrimdışı Ömer

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 11975
    • Profili Görüntüle
    • Paradox Interactive Türkiye Forumları
Bir başka (bence OP) olan özellik Sünnileştirdiğin her şehrin kültürünü de değiştirebilmen. Ayrıca Batılılaşmayı da kolaylaştırmışlar sanki.
Kültürünü değiştirmek istediğin vilayetin önce dinini değiştirmen gerekli demek daha doğru olur.
Eu4 için Antik dönemde geçen mod yapımında bana yardım etmek isteyen mesaj atsın.

Steam'den beni ekleyip yanıt alamamış ya da eklemek isteyen üyeler bana PM atarak Steam ismini yazarsa sevinirim.

[Mod] Eşit Alan Projeksiyonu - [Mod] Eski Dünya Müziği - Tarihi ve Coğrafi Harita Siteleri
 

Çevrimdışı Miltiades

Birazdan izleyeceğim.
 

Çevrimdışı Little Jacob

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2506
  • Khal fini laz vos dothrao, vos khal.
    • Profili Görüntüle
Ak Koyunlunun ismini değiştirmişler fena olmuş :B

Deccan'ı da Bahmaniler olarak değiştirmişler. Bu Johan yaptığı oyunun hanedan sisteminden haberdar değil sanırım :(