Sağlığınız için #evdekalın.

Gönderen Konu: Ulusların Yükselisi Modu - The Rise of Nations Mod  (Okunma sayısı 6084 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Bir mod çalışmasıyla daha karşınızdayım sevgili Paradoxfan ailesi.

Öncelikli olarak belirtmek istiyorum ki ilk aşamada yaptığım yenilikler;

1- Haritanın daha stabil ve düzgün olması için Photoshop ile mevcut vanilla dosyaları üzerinde minik bir oynama yaptım. Sonrasında ise dağların fiziki olarak yükseltilerini düşürdüm ki savaş ekranında daha canlı izlenimler oluşsun diye.
2- Extended Timeline mod içeriğinin provinceleri ve vanilla dosyalarından da uygun gördüğüm province dosyalarınıda moda dahil ederek gereken optimizasyonu sağlamış olduk. Yani artık olmadık yerde Amerikan yerlilerinin devletleri kurulmayacak normal modda olduğu gibi.

Bunların dışında herhangi bir yenilik yada değişiklik yok, zaten bunları yapmak bile nerdeyse yarım günümü aldı diyebilirim.

Modun gelecek versiyonlarında yapılması düşünülen yenilik ve değişiklikler.
1- Bütün kıtalarda oyunun tarihsel dokusuna uygun olarak yeni kabile devletleri eklenecek.
2- Yeni din ve yönetim şekilleri ve haliyle yeni kültürler.
3- Ekonomik, askeri ve diplomatik ilişkiler zenginleştirilerek oyun dinamikleri arttırılacak.
4- Yapıların oyuna etkileri elden geçirilerek oyunun daha gerçekçi olması sağlanacak. Örneğin Temple yaptığınız şehirlerde din daha hızlı bir şekilde yayılacak, askeri binalar o şehirde daha hızlı asker üretilmesini sağlayacak vs.
5- Üniteler çeşitlendirilerek oyuna gerçek tarihi birimler eklenecek.
6- Komutanların savaşlardaki etkilerinide elden geçirip savaşların daha çetin geçeceğinide söylemeden geçmeyelim.

Şimdilik bu kadar, değerli eleştiri yorum ve tavsiyelerinize açığım.
Takıldığınız yada sorun çıkaran bir durum olursa bana burdan bildirirseniz sevinirim.

Dosya linki : http://dosya.co/2v9y0jubzs21/TRON_mod.rar.html NOT: Açılan sayfada on'dan geriye doğru sayan numaratör kaybolduktan sonra İndir butonuna tıklayıp sıkıştırılmış dosyayı indirebilirsiniz.

Edit: Ticari geçiş noktaları (Trade Nodes) düzenlemesi yapılmış fix dosyasıyla birlikte yeniden yüklediğim dosyayı indirip kurabilirsiniz. Bir önceki dosyayı kuran arkadaşlar ister eskisini silip yeni dosyayı mod klasörünün içine kopyalayın isterseniz sadece common klasörünü olduğu gibi kopyalayın.

Kurulum yönergesi;
Öncelikle indirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı winrar yada muadili bir program kullanarak açın. Daha sonra C:\Users\Kullanıcı Adı\Documents\Paradox Interactive\Europa Universalis IV\mod klasörü içine olduğu gibi kopyalayıp, EU 4 launcher'i çalıştırarak The Rise of Nations mod isminin solundaki kutucuğa klik yapıp seçin ve oyunu çalıştırın.

Edit : Link güncellenmiştir.

Herkese iyi oyunlar.
« Son Düzenleme: 18 Mart 2014, 23:39:50 Gönderen: kralkafeci »
 

Çevrimdışı asau

  • Başhekim
  • *
  • İleti: 185
Uğraşıp yapmışsın, eminim ilerde iyi bir mod olacaktır.
Resimler koysaydın bir önfikrimiz olurdu.
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Uğraşıp yapmışsın, eminim ilerde iyi bir mod olacaktır.
Resimler koysaydın bir önfikrimiz olurdu.

Resim koymayı bende düşündüm inan sevgili kardeşim fakat şu aşamada yeni bir devlet yada köklü bir değişiklik yapmadığım için haritanın zaten nasıl olduğunu kendiniz görüp keşfedin istedim. Ama yinede resim ekleyebilirim tabi şu haliyle.
 

Çevrimdışı Kodazot

Yapabilirsen

1.Din değiştirme seçeneği(eski bir eu3 modunda değiştirilebiliyordu)
2.Ülkenin dışında ki yerlere add core seçeneği(eki bir eu3 modunda 720 duka ile casus başarılı olduğunda yapılabiliyordu)
3.Ölen askerlerin geri gelmemesi(for the glory oyununda ki gibi)
4.Zarar gören donanmanın yinelenememesi(for the glory)
5.Ele geçirilmiş şehirlerdi binaların sıfırlanması
6.Bütün zorluk ayarlarının silinmesi ve oyuncuyu tek bir zorluk ayarında oynamaya zorunlu kılmak
7.Tarih zamanlarının arttılması
8.Teknojinin 1900 yıllara kadar gelebilmesi.
9.Korsanları savaş halinde olmadığımız devletlerin limanlarına gönderim savaş yorgunluğu arttırip ülkeyi parçalamak(for the glory)
10.Overtax(tam ismini bilmiyorum heryerin isyan etmesi durumu işte) core olan şehirlerin isyana katılmaması.
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge
 

Çevrimdışı karasis

  • Stajyer
  • *
  • İleti: 21
Başarılar  :)
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Yapabilirsen

1.Din değiştirme seçeneği(eski bir eu3 modunda değiştirilebiliyordu)
2.Ülkenin dışında ki yerlere add core seçeneği(eki bir eu3 modunda 720 duka ile casus başarılı olduğunda yapılabiliyordu)
3.Ölen askerlerin geri gelmemesi(for the glory oyununda ki gibi)
4.Zarar gören donanmanın yinelenememesi(for the glory)
5.Ele geçirilmiş şehirlerdi binaların sıfırlanması
6.Bütün zorluk ayarlarının silinmesi ve oyuncuyu tek bir zorluk ayarında oynamaya zorunlu kılmak
7.Tarih zamanlarının arttılması
8.Teknojinin 1900 yıllara kadar gelebilmesi.
9.Korsanları savaş halinde olmadığımız devletlerin limanlarına gönderim savaş yorgunluğu arttırip ülkeyi parçalamak(for the glory)
10.Overtax(tam ismini bilmiyorum heryerin isyan etmesi durumu işte) core olan şehirlerin isyana katılmaması.
Oldukça güzel ve denemeye değer fikirler bunlar sevgili kodazot kardeşim teşekkür ediyorum değerli tavsiyelerin için.
Ama öncelikle bahsettiğin oyunu inceleyip, tavsiyelerinin ne derece yapılabilir olduğunu araştırmam gerekli.

Düzeltme: Konunun ilk mesajı güncellenmiş olup bir önce versiyonda ekleyemediğim ticari geçiş noktaları yamasıyla birlikte yeni dosya yüklenip linki güncellenmiştir, bilginize.
« Son Düzenleme: 17 Mart 2014, 03:38:33 Gönderen: kralkafeci »
 

Çevrimdışı bearyn

  • Stajyer
  • *
  • İleti: 9
Dini serbest bırakma özelliği iyi olurdu aslında. Yani ülke bilgilerinde Islam, Catholic falan yerine free religion falan yazabilir. Oyuna nasıl etki eder tabi bilemem.
 

Çevrimdışı barkardes

Dini serbest bırakma özelliği iyi olurdu aslında. Yani ülke bilgilerinde Islam, Catholic falan yerine free religion falan yazabilir. Oyuna nasıl etki eder tabi bilemem.
Bütün dinlere  tolerans verip misyoner gücünü azaltarak yapılabilir ama oyunun geçtiği döneme uygun değil.
 

Çevrimdışı SlimShady

  • Stajyer
  • *
  • İleti: 17
Kardeş şu vanillayı bi açıklasana
 

Çevrimdışı barkardes

Kardeş şu vanillayı bi açıklasana
Oyunun modsuz hali.
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Mod ile uğraşırken oyunun Vanilla dosyalarında bir bug tespit ettim sevgili gençlik.

D:\Program Files (x86)\Paradox Interactive\Europa Universalis IV\history\provinces klasörü içindeki 2011 - Shenandoah province dosyasını silin.

Çünkü orası normalde Morocco yani Fas ın bir bölgesi ve Kuzey Amerika kıtasında bir bölge gibi ayarlanmış içeriği ve bizim modunda aynı province numarasıyla fakat 2011 - Oujda ismiyle mevcut olan dosyası içeriğini değiştiremiyor. Bu sebeple 1492 senaryolarından sonra orada oyunun tarihi akışına uygun olmayan devletler oluşuyor.
 

Çevrimdışı xxdiag

  • Dr. Öğretim Üyesi
  • *
  • İleti: 884
Şimdi deniyecemde modun sahibi kardeşim özelden mesaj attım bakar mısın?
:fpalm:
Bende Irak'ta ölen Binlerce Arap'a seviniyorum(!). İyi olmuş iyi yapmış Amerikalılar Dedelerimi sırf Müslüman değil diye öldürdükleri Arapları katletmekle.
Türkiye'nin düştüğü durum. :( :(  :wall:  :fpalm:  :thumbsdown:
ارسل كولمز Osmanlıca ismimin karşılığı
 

Çevrimdışı krall1

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 447
hocam yapılabiliyor mu bilmiyorum ama mesela osmanlıyız 4-5tane macar toprağı ele geçirdik. bunlarla bir kukla devleti oluşturabilir miyiz? kültürü ve dini aynı olan.

belki şöyle bir şart eklenebilir; macar core u olan bölgelerin %30unu almalısın bu şekilde bir kula devlet yapmak için, veya koloniler gibi 5 bölge alınca yapabilirsin. bunların dini kültürü seninle aynı olacak. aynı koloni devletleri gibi.
"You always were an unruly child. I adored that about you."
 

Çevrimdışı Kodazot




Yapabilirsen demiştim zaten aslında bir çok fikrim var...



[/quote]
« Son Düzenleme: 17 Mart 2014, 16:39:29 Gönderen: Kodazot »
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!


Yapabilirsen demiştim zaten aslında bir çok fikrim var...
Yapılabilir olmalarını araştırıp kesinlikle foruma ilgili bir cevap yazarım sevgili kodazot, yeterki sen değerli fikirlerini paylaş.
 

Çevrimdışı Kodazot

Öncelikli olarak fikirlerim bunlardı,bunlar yapılabilirse diğerinde söylerim kod vanillanın üzerinemi yoksa extended metodunun üzerinemi???
Xfire:Kodazot
Steam:Kodazot
Legend Of Kodazot
I come in revenge
 

Çevrimdışı asau

  • Başhekim
  • *
  • İleti: 185
hocam yapılabiliyor mu bilmiyorum ama mesela osmanlıyız 4-5tane macar toprağı ele geçirdik. bunlarla bir kukla devleti oluşturabilir miyiz? kültürü ve dini aynı olan.

belki şöyle bir şart eklenebilir; macar core u olan bölgelerin %30unu almalısın bu şekilde bir kula devlet yapmak için, veya koloniler gibi 5 bölge alınca yapabilirsin. bunların dini kültürü seninle aynı olacak. aynı koloni devletleri gibi.

Eğer 6 tane toprağı olan bir devlet tanımlanmışsa ve şuan o topraklar macar toprağı ise, bu toprakları ele geçirip bir kukla devlet oluşturulabilir. Ama önceden tanımlanmamış bir devlet yoksa, herhangi birkaç şehri le geçirip üzerinde bu şekilde bir kukla devlet kurmak mümkün gözükmüyor diye biliyorum.
 

Çevrimdışı krall1

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 447
yok öyle değil, direk sadece macar core u bulunan bölgeler üzerinden kurulabilir mi diye söyledim. şöyle söyleyeyim yada; 6 bölgeli korenin 3 bölgesini aldıktan sonra kendina ait kore devleti yapımını söyledim.
"You always were an unruly child. I adored that about you."
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Öncelikli olarak fikirlerim bunlardı,bunlar yapılabilirse diğerinde söylerim kod vanillanın üzerinemi yoksa extended metodunun üzerinemi???
Ağırlıklı olarak Vanilla üzerine bir geliştirme olacak ama tabi devlet oluşumlarında haliyle yeni oluşturulmuş olan provinceler kullanılacak elbette. Zira oyuna yeni bir soluk ve güzel bir oynanabilirlik getirebilmek adına kesinlikle vanillanında sağlam bir optimizasyondan geçeceğini ve nerdeyse tamamının elden geçirileceğini bilmenizi isterim.
 

Çevrimdışı kralkafeci

  • Sağlık Müdürü
  • *
  • İleti: 406
    • Bozkurt Yurdu!
Modumuzdaki yeni provincelere göre yeniden elden geçecek olan colonial bölgelerdeki devletlerin teknolojileri üzerinde bir çalışma yapıyorum sevgili arkadaşlar ve sizlerin değerli görüşlerini almak isterim.

Oyunun mevcut vanilla versiyonunda olan teknoloji grupları olsun yeni eklenecek teknoloji grupları olsun ne istiyorsanız lütfen görüşlerinizi belirtin.

NOT: Oyuna istediğimiz şekil ve sayıda teknoloji grubu ekleme imkanımız var.
 

 

Ulusların Yükselişi Modu Geliştirme Anketi.

Başlatan kralkafeci

Yanıt: 2
Gösterim: 1444
Son İleti 16 Şubat 2014, 15:35:20
Gönderen: Spider-Sense
Rise of the Nations - Ulusların Yükselişi

Başlatan kralkafeci

Yanıt: 66
Gösterim: 13144
Son İleti 08 Şubat 2014, 23:58:41
Gönderen: HulkSpider02
Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.