Gönderen Konu: [MOD] Lex Talionis II  (Okunma sayısı 9943 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı jBEY

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 638
  • Hata yapmaktan çok korkarsan hiçbir şey yapamazsın
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #20 : 17 Mayıs 2015, 09:34:09 »
Türkçe ?

Çevrimdışı Altheir33

  • Sipahi
  • *
  • İleti: 749
  • İslamdır bizi abâd eden, belki de sultan eden.
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #21 : 17 Mayıs 2015, 10:18:34 »
1.10.1 uyumlusu var mı?
Devlet-i Aliyye-i Osmaniye!

Bir mazlum sultan: Sultan Vahdettin Han.

Eski şerefimiz ve topraklarımızı geri alana kadar, yurtta harb, cihanda harb!

Çevrimdışı Ecdadı Türk

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1059
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #22 : 17 Mayıs 2015, 11:07:10 »
Hanedan tam olarak nasil gelistirilmis ben bu modu oynadim ama bir farklilik goremedim hep event geliyor?

Çevrimdışı fff7

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1385
  • -
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #23 : 17 Mayıs 2015, 11:29:57 »
Hanedan tam olarak nasil gelistirilmis ben bu modu oynadim ama bir farklilik goremedim hep event geliyor?
Kararlar ile

Çevrimdışı Snykdel

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2458
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #24 : 25 Mayıs 2015, 01:17:25 »
Güncel.

Alıntı

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1737
    • Profili Görüntüle
[MOD] Lex Talionis II [1.13 ile Uyumlu Sürüm]
« Yanıtla #25 : 19 Eylül 2015, 00:35:08 »
Lex Talionis II v0.11.1

(İndirmek için resime tıklayın.)
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2015, 00:55:39 Gönderen: cemoooo »
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı Snykdel

  • Nizam-ı Cedid
  • *
  • İleti: 2458
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #26 : 19 Eylül 2015, 00:41:02 »
Güncellemeyi unutmuşum.
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2015, 00:43:00 Gönderen: cemoooo »

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1737
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #27 : 28 Ocak 2016, 16:18:55 »
Modun yapımcısı jnt.mullen uzun bir aranın ardından çalışmalarına geri dönmüş.

Gelecek olan yeni versiyon hakkında bir video:
http://www.youtube.com/v/f1nm7th16sc&fs=1&wmode=transparent
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı cemoooo

  • Yönetici
  • *
  • İleti: 1737
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #28 : 09 Mart 2016, 18:44:38 »
http://www.youtube.com/v/fYSO_00iIX0&fs=1&wmode=transparent http://www.youtube.com/v/fzRH5zlRlbs&fs=1&wmode=transparent

Mare Nostrum'un çıkış tarihine göre modu 1.16'ya uyarlayıp çıkarma ihtimali bulunuyor, bir süre daha beklemek gerekecek sanırım. :-\
« Son Düzenleme: 09 Mart 2016, 18:47:12 Gönderen: cemoooo »
Whatever happens,
we have got The Maxim gun,
and they have not.

Hilaire Belloc

Çevrimdışı TürkHan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1275
  • Osgiliath Gondorlularındır...
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #29 : 31 Ağustos 2017, 13:47:19 »
Keşke 1.22.2'ye uyarlansa :(
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?

Çevrimdışı Elessar

  • CKII
  • Sekban
  • *
  • İleti: 1258
  • Elros Tar-Minyatur
    • Profili Görüntüle
    • Paradoxfan
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #30 : 31 Ağustos 2017, 16:13:33 »
Nice hort :P
Modlar uyuy*r y*vrucaklar :fpalm:

Kronoloji, Aptallar tarihi.
Ragnaroğulları vs Ramazanoğulları

Çevrimdışı TürkHan

  • Sekban
  • *
  • İleti: 1275
  • Osgiliath Gondorlularındır...
    • Profili Görüntüle
Ynt: [MOD] Lex Talionis II
« Yanıtla #31 : 03 Kasım 2017, 19:34:17 »
Şu modun sadece hanedanlık özelliğini alabilir miyiz  ?
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?